Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nytvois7
profiilit
Nytvois7
Nytvois7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nnh
22.11.2018 23:04
Usko+Jeesukseen+kristukseen+ja+siihen+että+hän+kärsi+ja+kuoli+syntiemme+tähden+ristillä+ja+hän+on+ainoa+Jumalan+poika.+Riittää+kun+uskot+Jumalaan+opiskele+raamattua+jotta+opit+tuntemaan+Herran+tiet+paremmin+Herra+kyllä+tekee+ihmeitä+ja+parantaa+haavasi+hän+ohjaa+sinua+kun+saat+pyhän+hengen+kasteen+ja+aikuis+kasteella+kannattaa+käydä.+Anna+koko+elämäsi+Jeesukselle+rukoillen+ja+Herra+tulee+näyttämään+tahtonsa+sinulle++muutos+tulee+isältä+sinun+ei+tarvitse+muuttua+se+ns+tulee+automaattisesti+uskon+kautta+Isään.+Amen+ja+siunausta+älä+pelkää+:)+❤
+Daavidin+psalmi.
Herra+on+minun+paimeneni,+ei+minulta+mitään+puutu.+Hän+vie+minut+vihreille+niityille,+hän+johtaa+minut+vetten+ääreen,+siellä+saan+levätä.+Hän+virvoittaa+minun+sieluni.+Hän+ohjaa+minua+oikeaa+tietä+nimensä+kunnian+tähden.+Psalm+23:1-3
22.11.2018 23:04
Sanonpahan+vaan+ettänää+suomalaiset+miehet+jotka+väittää+olevansa+uskossa+nii+täyttä+potaskaa+tai+ei+ainakaan+hengellisessä+uskossa+ja+seksikin+aina+kelpais+ennen+avioliittoa+luultavasti+kirkosta+ehkä+vois+hyvän+miehen+löytää+tai+helluntaiseurakunnasta..+Rukouksia+sinun+puoleen+ja+senpuolesta+että+kihlattusi+kokisi+oikean+uskoontulon🙏
18.11.2018 19:34
Tuntuuko+susta+että+ootsen+miehen+ensimmäinen+prioriteetti+etkä+sivupala.+Youtubesta+löytyy+paljon+noita+että+minkälainen+aviomies+kannattaa+uskovaisena+valita+onko+herra+kertonut+hengessä+sulle+etse+on+hyvä+aviomies+sulle?
18.11.2018 19:23
2 / 2