Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

24

  1. On+niitä+uskovaisia+tyyppejä+muissakin+eduskuntalahkoissa.
  2. Ensinnäkin+Jeesus+rakastaa+sua😄❤Toiseks+yritä+herättää+se+pieni+kapinallisuuden+henki+sun+sisältä+ja+saada+sillä+jotenkin+sammutettua+se+syyttelyn+ääni+sun+sisältä+ei+sillä+ettenkö+mä+taas+aina+vähän+väliä+syyttele+itseäni.+Se+on+hankalaa+välillä+kun+ihmiset+ei+ymmärrä+sua+mut+ite+oon+pyrkinyt+puhumaan+omaa+totuuttani+muille,+onse+ärsyttävää+ku+loukkaantuu+herkästi+joistain+asioista.+Yritä+jotenki+rakastaa+muita+ihmisiä+mutta+puhua+niille+sun+omaa+totuutta.+Jos+susta+tuntuu+ettei+susta+ole+töihin/opiskelemaan+nii+vitut😂+sittepähä+chillailet+jos+on+problem+jollekki+nii+ne+ei+vaan+ymmärrä+xd+kylse+niiku+ku+on+tunne+herkkä+ja+hieman+introvertinpi+ainakin+minä+oon,+nii+tarvii+ain+sillee+omaa+aikaa+ittelleen+hiljaisuudes+tehden+asioita+mistä+ite+nauttii,+kantsii+ehk+mennä+tekee+toi+persoonallisuus+testi+se+voi+hieman+auttaa+sua+ymmärtämään+itseäsi+oliksen+nimi+16persoonaa.+Tiiän+et+tää+keskustelu+on+aika+vanha😂+mut+jokatapauksessa+viesti+kelletahansa+joka+etsii+vastauksia😊++tärkeintä+on+tulla+sinuiks+ittensä+kanssa+🙏+sillee+vitut+jos+oon+joskus+dramaattinen,+se+onvaan+kun+reagoi+asioihin+eritavalla+kuin+muut+ihmiset.+Sillee+esim+mulle+"laiskottelu"+on+just+tosi+tärkeetä+koska+väsyn+helposti+kaikesta+maailman+paha+ajattelusta+ja+ylipäätään+ite+oon+himmee+overtinkkaaja.+Mut+muille+se+näyttää+vaan+laiskottelulta+enkä+mä+usko+et+kukaan+varsinaisesti+on+tahallaan+laiska,+vaan+se+on+tapa+reagoida+asioihin.+Voimia😊🙏+olet+hyvä,+kaunis,+mahtava+ja+kykenevä+asioihin+mistä+tykkäät😘😭😘+18v+tyttö+kirjoittelee😄✌🏼+ite+oon+infp+joten+jos+joku+ei+ymmärä+mun+tekstiä+niin+sieltvaa+lukee+miltä+mun+ajatusmaailma+näyttää😂+xddd
  3. Samaa+mieltä!
  4. Tai+Jeesuksen✝
  5. Viinin
  6. Psalm+23:1-3