Hiram_Jojoba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
6
Kertomuksia
Varjo kasvoi yli viljavien peltojen kuihduttaen rakkauden oraalleen pimeudessä joka valtasi kevään tilan vuosieni hetkis4267ajat muuttuvat synkemmiksi
ajat muuttuvat synkemmiksi tuulet sotain kun ryhtyvät tuulemaan mä käteni laitan käätees sun kun en muuta tänään voi2178Kummitusjuttu
Tahdon matkata halki tasankojen, metsäisiä maisemia leikkaavien viivasuorien teiden kautta sydänmaidesi ylängöille Tah0128Kuin lintu
Viininpunertavan iltaauringon viimeiset säteet lankeavat kesäillan lempeään hämärään Varjojen leikkivät tanssikuviot k0111rakkaudeton
On portti auki sulle suureen tuntemattomaan nyt Polkusi on käyty loppuun ja äänesi vaimenee maailman pauhuun eikä kuka1108kirkkaampi minä
lähdin lentoon putosin taakse harmaan viluisen säkeen katkotut airot aavelaiva perhosefekti sade surullinen laulu ra2102Muistojen pysyvyys
Keväisestä kuvastimesta pälyilen elämääni tänään Kuva alakuloisen valottuneesta haaveilijasta katsoo kalpeana menneisy2102Älä pelkää
Tänään vapaus nousi siivilleen pyrähti aikani oksalle huhuilemaan rakkauttani Siis Lennä rakkauteni! Pelko kahlit3100-suljetaan-
Jos minä olisi talo ja aistini sen kuusi ikkunaa ja sydän ois ovi sun sisään käydä mä kaiken kanssasi silloin rakkaud097Näytölläni
Vuosia sitten jätit minut välilehdellesi soittelemaan Ideaali rakkaudenkaipuu menettää muotokielensä bittiavaruuden mus095-tuuletta-
yksinäisyyteni merellä sydämeni surullisin pursi tuuliajolla etäällä niistä satamista joissa soivat rakkauslaulut iltais093Tänään sua paheksutaan
Hyvästi Tulilankasi paloi loppuun Olet avoin avaruuksiin Avoin maailmoihin toisiin hopealankasi venyi viruakseen p486Riskennhallinta
Suojaukseni petti vaativissa kommunikointiolosuhteissa Sanojesi iskuäänien päiväannos täyttyi, joten suojauduin altistu086Poissa ulottuviltasi
Sinä sait minut kurkottamaan ulos sadepilvistäni, rikkomaan sen harmauden Silti Sakkasin ohuessa ilmanalassasi Kohtau284Sargassomerellä
muistot kuin muovijäte meressä päässäni jätepyörre saartaa sumuisen satamani syyskuun harmauteen olet muoviroska mui083Loppusijoituspaikka
Sanojesi intensiteetti vaimenee etäisyyden neliössä, enää et saa muutoksia aikaan tässä eliössä Säteilet ympärillesi ha176-Red Alert-
kasvoivat siivet unelmille, pääsivät siis karkuun ahtaista oloistaan! kalpea todellisuuskin poistui huoneistani avaramp076kaunista talven tulla
Huomaamatta ohi kirjoitettuihin hetkiin maalaavat syksyn värit valotonta vuodenaikaa kehykseni eivät jaksa kannatella t176Porttiteoria
Matkaamme itkevien kuusten lomitse olen sinun porttisi käydä valoon sinä minun073rakastu talvella
Viluisissa tuulissa tänään ei lämmitä paksuinkaan peitto olen rakkaudetta jäänyt ja värisen yksinäisyyteni taajuudella073