Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
kjef
kjef
kjef
Liittynyt 7v sitten
0
aloitusta ·
226
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmasti+voi+onnistua+mutta+sitten+tarttee+kaikki+olla+sovittua+mutta+et+sinä+etukäten+voi+sanoa+mitä+voi+tapahtua+mahdollisuuksia+on+aina+ja+ei+kuka+sano+etukäten+mitän+jos+aiko+tehdä+jotakin+niin+se++tapahtuu+kyllä+yllättäen
29.12.2019 19:06
Meinaatko+ettei+muut+olisi+tehnyt+sitä++ja+luulisi+sinun+tietävän+asiasta+paremmin+jos+kerran+olet+mies++toi+on+asia+jota+ei+pysty+etukäteen+päättää+no+jokainen+tehkön+mitä+halua+omapa+on+vastuu+itte+hän+siitä+saa+maksaa
29.12.2019 18:37
Voitpa+ajatella+asiaa+ja+sitten+heitä+on+myös+kaksi+niin+sinä+olet+aika+avuton+jos+tuollainen+tapahtuu+ei+mitään+pois+suljettavaa
29.12.2019 18:30
Mistä+sinä+sen+tiedät+ja+voit+päättää+vai+oletko+sinä+mies+että+tiedät+miesten+tunteista+ja+ajatuksista+tässä+tapauksessa+heitä+on+vielä+kaksi+niin+se+on+vielä+helpompi+viedä+läpi+toisen+pystymättä+tehdä+mitään+kannattaisi+kyllä+varoa
29.12.2019 17:59
Miksi+en+muka+uskoisi+olen+mies+ja+minullakin+on+tunteita+ja+on+ajan+mittaan+tullut+myös+omia+kokemuksia+joten+kyllä+minä+uskon+mutta+sinä+et+taida+tuntea+mistä+ja+hänen+tunteita+sinä+kai+luulet+että+miehille+voidaan+tehdä+mitä+tahansa
29.12.2019 17:47
Mietipä+mitä+varten+mies+on+tehty+eli+hänen+pitää+siittää+naista+ja+mitä+miestä+kiihoittaa+no+se+on+naisen+takapuli+pillu+tissit+ja+jos+vielä+on+kauniit+kasvot+niin+paketti+on+selvä+ja+jos+sitten+miestä+koko+aika+härnätään+persellä+pillulla+ja+tisseillä+antamatta+koskaan+seksiä+vaan+joka+kerta+estetään+se+mieti+miltä+mieheltä+tuntuu+sisältä+ja+jos+koko+aika+pitää+nähdä+tullaista+niin+ei+sitä+kestää+loputtomiin+tekemättä+omia+päätöksiä+nyt+kysyt+mistä+minä+tiedän+sen+no+olen+mies+ja+minulla+on+myös+omia+kokemuksia
29.12.2019 17:42
Älä+sitä+mene+sanomaan+jos+jatkat+tota+pahanmielen+loihtimista+niin+veikkaan+että+kyllä+ne+ottaa+sinulta+jossakin+vaiheessa+mielummin+antaisit+sovinnolla+kun+olet+kerran+lähtenyt+tuohon+leikkiin++muuten+tosta+ei+kyllä+hyvä+seuraa+mutta+et+voi+muuta+kun+katsoa+itseäsi+peilin+koska+olet+itse+syyllinen+tapahtuneseen
29.12.2019 17:03
Juuri+tuollaiseen+se+menee+kun+ei+oteta+toista+huomion+vaan+kiusatan+koko+aika+ja+pidetään+jännitystä+yllä+niin+lopuksi+sitä+sitten+otetaan+väkisin+kun+koko+aika+olla++alastomuudella+kiusattu+pillu+ja+tissejän+näytteleminen+mutta+kummiskin+ei+anneta+vaikka+kiihoitetaan+toista+koko+aika+ei+kukan+sellaista+jaksaa+katsoa+koko+aika+parempi+sen+on+sitten+antaa+seksiä+suosiolla+kun+että+härnätään+toista+siihen+asti+että+pakottamaan+tekemään+se+väkisin
29.12.2019 16:58
Ei+se+mitään+hyvä+ole+tuottaa+vaan+huonoja+omatuntoja+ja+varo+ettei+se+päivä+tule+että+sitä+väkisin+oteta+kun+leikit+tuolla+lailla+olisi+kaiken+parasta+että+kaikki+saisi+normali+seksiä+kun+sitä+sinä+kumminkin+pyrit+samaan+sinulta+vaan+puuttuu+rohkeus+jos+harrastaisit+seksiä+poikien+kanssa+niin+kaikilla+olisi+parempi+rauhallisempi+olo+mutta+tuolla+lailla+ylläpidät+jännitystä+koko+aika+ja+se+ei+välttämättä+ole+hyvä+pitkän+päälle
29.12.2019 16:50
No+se+kerto+että+hänellä+olisi+haluja+saada+enempää+en+ymmärrä+miksi+pitä+jarruttaa+kun+on+päässyt+noin+pitkälle+onko+se+parempi+että+hän+/+he+menevät+piiloon+masturboimaan+kun+sinä+pihtaat+ja+itse+menet+sivummalle+masturboimaan
29.12.2019 16:08
Mitä+teitä+enä+estäisi+jos+kerran+kulli+on+käynyt+pakaroillasi+niin+ihan+yhtä+hyvin+voisit+sanoa+että+työnnä+se+vapaasti+sisälle
29.12.2019 15:41
Missä+päin+olet+minua+kiinnostaisi+olen+56v.+mies+olen+kiltti+voisin+kyllä+panna+sinua+Ota+yhteyttä++vai+mistä+sinun+saisi+yhteyttä
29.12.2019 15:37
No+niin+nyt+te+olette+pääseet+niin+pitkälle+että+ei+ole+enä++mitä+pelättävä+sano+vaan+pojille+että+laittakaa+kullit+pillun+ja+pankaa+minua+ihan+vapaast+ja+nauttikaa+yhdessä+panosta
29.12.2019 15:29
No+niin+olette+päässet+niin+pitkälle+jo+ettei+muuta+ole+kun+kulli+pillun+tai+perseseen+ja+antaa+mennä
29.12.2019 15:01
Täällä+olisi+halukas+56v.+mies+normi+kokoisella+ota+yhteyttä+jos+haluat+naida
29.12.2019 13:37
No+kun+näytäydyt+alasti+heile+ja+kiihoitat+heitä+voit+hyvin+näyttäytyä+mutta+samassa+sinun+pitäisi+sanoa+heile+suoran+että+haluat+naida+heidän+kanssa+tai+muuten+tuoda+asia+esille+vaikka+lähestyä+heitä+hyväillä+heitä+ja+siirtyä+lähemmäs+kullia+ennen+kuin+kosketat+sitä+ja+sanoisit+että+haluat+heidän+kanssa+tai+sitten+vaan+kysyä+tai+sanoa+suoran+että+haluat+nussia
29.12.2019 13:09
No+he+odottavat+että+saisi+pillua+jota+piilloittele+paitsi+saunassa+olisit+rehellinen+heille+ei+ne+uskalla+suoran+pyytää+pillua+sinulta
29.12.2019 12:40
Ajattelee+miten+kiusaat+poikia+kun+et+anna+heille+ensin+äiti+pyytää+saunan+ja+näyttele+tissejä+ja+pillua+ja+antaa+kosketella+ja+heillä+on+varmasti+täysi+stonde+päällä+ja+sitten+ei+saa+mitään+pillua+joutuu+väkisinkin+yrittää+viedä+ajatukset+muualla+vaikka+ne+ovat+sinun+tisseissä+ja+pillussa+jos+olisin+poikasi+niin+varmasti+kärsisin+ja+kovasti+kun+on+myös+noin+kaunis+äiti+joka+tekisi+tuollaista+en+varmana+pystyisi+pysymään+nahoissani+kyllä+menisin+panemaan
29.12.2019 10:42
Olisiko+mahdollisuus+päästä+mukan+naimaan+sinua+olen+56v.+mies+asun+Salossa+ja+haluaisin+mukan+kokeilemaan+kimppa+seksiä+ota+yhteyttä
29.12.2019 10:33
Kokeile+ihmeessä+kummiskin+haluaisit+sitä+ja+nyt+sinulla+on+hyvä+malli+voin+sanoa+että+kaikki+nautti+100%+kyllä+pojat+suostuvat+siihen+viimeistän+kun+heillä+seiso+niin+silloin+on+enä+vaikea+vetäytyä+ja+jos+itse++käyttäydy+seksikkäästi+niin+tulos+on+varma+ei+siinä+mitänpaha+ole+vaikka+nussisit+poikiesi+kanssa+jos+kaikki+vaan+suostuvat+ja+jos+teet+niin+kuin+neuoin+niin+hommaon+selvä
29.12.2019 10:15
7 / 12