Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kjef
profiilit
kjef
kjef
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
218
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+se+mitään+hyvä+ole+tuottaa+vaan+huonoja+omatuntoja+ja+varo+ettei+se+päivä+tule+että+sitä+väkisin+oteta+kun+leikit+tuolla+lailla+olisi+kaiken+parasta+että+kaikki+saisi+normali+seksiä+kun+sitä+sinä+kumminkin+pyrit+samaan+sinulta+vaan+puuttuu+rohkeus+jos+harrastaisit+seksiä+poikien+kanssa+niin+kaikilla+olisi+parempi+rauhallisempi+olo+mutta+tuolla+lailla+ylläpidät+jännitystä+koko+aika+ja+se+ei+välttämättä+ole+hyvä+pitkän+päälle
29.12.2019 16:50
No+se+kerto+että+hänellä+olisi+haluja+saada+enempää+en+ymmärrä+miksi+pitä+jarruttaa+kun+on+päässyt+noin+pitkälle+onko+se+parempi+että+hän+/+he+menevät+piiloon+masturboimaan+kun+sinä+pihtaat+ja+itse+menet+sivummalle+masturboimaan
29.12.2019 16:08
Mitä+teitä+enä+estäisi+jos+kerran+kulli+on+käynyt+pakaroillasi+niin+ihan+yhtä+hyvin+voisit+sanoa+että+työnnä+se+vapaasti+sisälle
29.12.2019 15:41
Missä+päin+olet+minua+kiinnostaisi+olen+56v.+mies+olen+kiltti+voisin+kyllä+panna+sinua+Ota+yhteyttä++vai+mistä+sinun+saisi+yhteyttä
29.12.2019 15:37
No+niin+nyt+te+olette+pääseet+niin+pitkälle+että+ei+ole+enä++mitä+pelättävä+sano+vaan+pojille+että+laittakaa+kullit+pillun+ja+pankaa+minua+ihan+vapaast+ja+nauttikaa+yhdessä+panosta
29.12.2019 15:29
No+niin+olette+päässet+niin+pitkälle+jo+ettei+muuta+ole+kun+kulli+pillun+tai+perseseen+ja+antaa+mennä
29.12.2019 15:01
Täällä+olisi+halukas+56v.+mies+normi+kokoisella+ota+yhteyttä+jos+haluat+naida
29.12.2019 13:37
No+kun+näytäydyt+alasti+heile+ja+kiihoitat+heitä+voit+hyvin+näyttäytyä+mutta+samassa+sinun+pitäisi+sanoa+heile+suoran+että+haluat+naida+heidän+kanssa+tai+muuten+tuoda+asia+esille+vaikka+lähestyä+heitä+hyväillä+heitä+ja+siirtyä+lähemmäs+kullia+ennen+kuin+kosketat+sitä+ja+sanoisit+että+haluat+heidän+kanssa+tai+sitten+vaan+kysyä+tai+sanoa+suoran+että+haluat+nussia
29.12.2019 13:09
No+he+odottavat+että+saisi+pillua+jota+piilloittele+paitsi+saunassa+olisit+rehellinen+heille+ei+ne+uskalla+suoran+pyytää+pillua+sinulta
29.12.2019 12:40
Ajattelee+miten+kiusaat+poikia+kun+et+anna+heille+ensin+äiti+pyytää+saunan+ja+näyttele+tissejä+ja+pillua+ja+antaa+kosketella+ja+heillä+on+varmasti+täysi+stonde+päällä+ja+sitten+ei+saa+mitään+pillua+joutuu+väkisinkin+yrittää+viedä+ajatukset+muualla+vaikka+ne+ovat+sinun+tisseissä+ja+pillussa+jos+olisin+poikasi+niin+varmasti+kärsisin+ja+kovasti+kun+on+myös+noin+kaunis+äiti+joka+tekisi+tuollaista+en+varmana+pystyisi+pysymään+nahoissani+kyllä+menisin+panemaan
29.12.2019 10:42
Olisiko+mahdollisuus+päästä+mukan+naimaan+sinua+olen+56v.+mies+asun+Salossa+ja+haluaisin+mukan+kokeilemaan+kimppa+seksiä+ota+yhteyttä
29.12.2019 10:33
Kokeile+ihmeessä+kummiskin+haluaisit+sitä+ja+nyt+sinulla+on+hyvä+malli+voin+sanoa+että+kaikki+nautti+100%+kyllä+pojat+suostuvat+siihen+viimeistän+kun+heillä+seiso+niin+silloin+on+enä+vaikea+vetäytyä+ja+jos+itse++käyttäydy+seksikkäästi+niin+tulos+on+varma+ei+siinä+mitänpaha+ole+vaikka+nussisit+poikiesi+kanssa+jos+kaikki+vaan+suostuvat+ja+jos+teet+niin+kuin+neuoin+niin+hommaon+selvä
29.12.2019 10:15
Kuullostaa+kiinnostavalta+olisi+mukava+osallistua+olen+56v.+mies+olen+terve
29.12.2019 10:08
No+eikö+se+tuntuisi+hyvältä+ja+jatko+olisi+varma+jos+haluaisit+ja+miksi+et+haluaisi+varmasti+odottaisit+sitä+koska+juttu+pysyisi+varmasti+mielessäsi+ja+kiihoittaisi+sinua+kun+ajattelisit+sitä
29.12.2019 10:01
Edelliseen+voi+vielä+lisätä+että+anna+poikien+saippuoida+sinut+kunnolla+ja+pestä+käsin+niin+se+toimii+myös+hyväilynä+ja+kun+panette+niin+anna+poikien+päästä+spermat+pillusi+ja+kun+ensimmäinen+on+päästänyt+spermat+pillun+uumeniin+niin+anna+toisen+heti+jatkaa+ja+anna+hänen+myös+päästä+spermat+sisälle+siinä+on+äiti+tyytyväisenä+täysi+spermattuna+ja+varmasti+ovat+myös+pojat+tyytyväisiä+ja+varmasti+he+odottavat+jatkoa+ja+saunomisen+pyyntöä+sinulta.
29.12.2019 09:31
Kelpaisiko+vanhempi+myös
29.12.2019 08:44
52v+eronnut:+++Pääsisikös+mukan+panemaan+kanssasi+olen+56v.+asun+salossa+ja+teke+joskus+niin+kauheesti+seksiä+ota+yhteyttä
29.12.2019 08:42
No+ensi+kerralla+kun+saunot+poikien+kanssa+kun+olette+lauteilla+niin+nosta+jalat+lauteille+koukista+ne+niin+että+kantapää+kosketta+pakaroita+ja+levitä+ne+sitten+alat+pikku+hiljaa+hyväilemään+tissejäsi+niin+että+saat+nännit+pystyyn+sen+jälkeen+laitat+kätesi+pillun+ja+levität+sen+niin+että+pojilla+on+esteetön+näkö+pilluusi+itse+katselet+poikia+miten+kullit+alkaa+seisoo+sitten+rupeat+hyväilemään+pilluasi+ja+klitorista+niin+että+se+tulee+esille+varmasti+pojillassi+seiso+täysillä+ja+kun+menette+pesulle+niin+annat+poikien+pestä+sinut+kokonaan+tissit+ja+pillu+myös+varmasti+teillä+kaikilla+on+niin+kova+kiihotus+päällä+että+teidän+on+pakko+naida+ja+silloin+saisit+molemmilta
29.12.2019 00:56
Miltä+se+tuntuisi+jos+saisit+toista+miestä+panemaan+sinua+nyt+kun+olet+valmiksi+kiihoittunut+ja+märkä+siinä+olisi+myös+ihana+saada+työnttä+sormia+pilluusi+omiesi+tilalle
28.12.2019 22:45
Meinaatko+työntää+sormet+pilluun+vai+pyydätkö+poikia+naimaan+sinua+sinulla+on+hyvä+kun+on+kaksi+poika+niin+saatte+kimppaseksiä+ja+sinä+voit+saada+tuppla+panot
28.12.2019 22:35
7 / 11