Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PekkaSamuelSeppänen
profiilit
PekkaSamuelSeppänen
PekkaSamuelSeppänen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vain+oikein+100+treffit+miten+ihmeessä+sulla+riittää+niin+monen+kanssa..+ja+silti+ole+kohdalle..
täydellistä+naista/vaimoa+jne..+etsinet?
Et+löydä..
Mutta+kun+rakastut+niin+sitten+kaikki+erovaisuudet+tulevat+vaan+ainoastaan+rikkaudeksi..
02.02.2019 14:40
Lahkossanne+ei+ole+pelastusta..
Ei+Jeesus+tullut+perustamaan+teidän+uskonsuuntauksen+mukaista+seurakuntaa!
Eriseurat+ja+Lahkot+ova+syntiä!
30.01.2019 20:05
Näinhän+se+on+siis:+++Jeesuksen+usko+pelastaa+eitunnustaa+että+Jeesus+on+Herra+ja+myös+Jumala+pystyy+pelastamaan..++uskoa+sinapin+siemenverran..+aika+vähän..
Suun+tunnustuksella+pelastutaan+ja+sitten+pitää+oikeasti+sisäistää+tämä+ylösnousemus..+Jeesus+ei+jäänyt+hautaan+vaan+nousi+kuolleista..
Vai+on+ihmisen+itse+uskoa+kun+aina+on+jokaisen+uskoontulleen+puolesta+joku+rukoillut+..
Toisaalta+Pyhä+Henki+Totuuden+Henki++kyllä+kertoo+synnit+ja+kun+tunnustaa+ne+katuuu+niin+Taivaan+Isä+kyllä+antaa+anteeksi+Jeesuksen+nimessä..+on+luvannut..+siis+armo+tulee+Jeesuksen+Kristuksen+kautta..+
Jos+jollain+ansiolla+voisit+pelastua+olisit+Jeesus+itse+ja+ketään+muita+Jeesus+ole+tullut..
Toki+toisia+ns.+vale+Jeesuksia+ja+epäjumalia+jne..
jatkakaa..
30.01.2019 20:02
Siis+sakramentit+ovat+ns.+taikauskoa+jossa++vedellaä+ja+viinillä+jne..+olisi+itsessään+voima+jooh..
Siis+eikä+Jeesus+ns.+sakramenteista+puhunut+halaistua+sanaa+tai+jopa+kutsunut..
Katolilainen+"kristitty"+Paavihan++pakanauskonnon++mukana+tuli+sakramentit+ns.+kristinuskontoon..
latinan+vulcatassa+kylläkin+mainitaan+sacramentum+tms..+mutta+ei+muissa+käännöksissä+ja+varsinkaan+muissa+ei+ole+mainintaan+sakramenttien+kautta..
10.01.2019 21:55
Siis+sakramentit+ovat+ns.+taikauskoa+jossa++vedellaä+ja+viinillä+jne..+olisi+itsessään+voima+jooh..
Siis+eikä+Jeesus+ns.+sakramenteista+puhunut+halaistua+sanaa+tai+jopa+kutsunut..
Katolilainen+"kristitty"+Paavihan++pakanauskonnon++mukana+tuli+sakramentit+ns.+kristinuskontoon..
latinan+vulcatassa+kylläkin+mainitaan+sacramentum+tms..+mutta+ei+muissa+käännöksissä+ja+varsinkaan+muissa+ei+ole+mainintaan+sakramenttien+kautta..
10.01.2019 21:55
Itse+asiassa+melko+moni+on+kuplassa..+yllättävän+moni..+siis+siinäkin+kuplassa+jossa+ei+tajua+tarvitsevansa+pelastusta..
Siis+kun+alkaa+tajuta+HUKKUVANSA+niin+kyllä+se+pelastuksen+ottaminen+alkaa+houkutella..+kumma+kyllä..
Raadollisesti+kun+joudut+veden+varaan+ja+ala+vajota+veden+alle..+mitäs+teet?
Sanookohan/miettiikö+ensimmäisenä+että+hitot+että+ny+mä+kuolen+ja+se+siitä?
Eiks+haluaakaaan+elää..+vaan+kuolemaa+haluaa..
Ei+sitten+edes+itseäänkään+rakasta+jne..
Karua+kylläkin+että+Jeesus+tuli+monet+ihmiset+pelastamaan+itseltään..+itse+ihmisen+omalta++tyhmyydeltä+jne..+tämä+on+tosi+jännä+juttu..+
Sitten++ihminen+omalla+sekoilullaan/tyhmyyttään+ties+mitä+sanaa+nyt+haluaa+käyttää..+tuhoaa+itseäänsä..+siinä+sivussa+valitettavasti+toisiaankin..
Sitten+uskonnot+tekee+esim..+ateismi..+islami.+jne..+jopa+kristinusko..+sekin+on+uskonto++
Kaikki+ismit...++ne+kun+eivät+kestä+moraalista+tarkstelua+ei+yhden+yhtään..
Joku+näyttää+näenäisesti..+oikealta..+ulkoa+päin...+mutta+kun+paljastuu+paskajuttuja+..+
Kyllä+aamukaste+on+kyllä+nurmikolla..+++olen+kyllä+sen+nähnyt..+on+se+mielenkiintoinen
Ja+sitten+raamatussa+ja+ihan+nykyään+ihmisiä+kastetaan+upottamalla..+ihan+suomenkieltä..
vihmonta+ja+kaste+ovat+eri+sanoja+ja+merkitys..
onko+vihmottu+aamulla+nurmikko+vedellä..
04.01.2019 21:32
lisää+vaan++että..+eihän+kaste+itse+ole+rituaalina+pelastava..
Vaan+usko+Jeesukseen+Kristukseen+pelastaa..+siis+jatkuvana..+vielä+pitää+olla+jatkuva+loppuun+asti..
03.01.2019 21:52
Otin+kasteen+Yeshua+ha-massian+nimeen+tms..upottamalla+tämä+ns.+kastaja+haksahti+osittainen+juutalaisuus+pelastaa+tms..
Mutta+onko+vain+Jeesukseen+nimeen+kastettu+pätevä..+
Siis+sanotaanhan+apostoleissa+että..+olivat+kastettu+Johanneksen+parannnuksen+vuoksi++kasteen..+
Apostolit+selittivät+että+piti+ottaa+Jeesuksen+nimeen+kaste..+jne..
Tässä+hämää+vain+se+että+olen+kaikenkaikkia+isoja+muutoksia+ns..+uskoontulon+jälkeen+tapahtunut+..+oikeasti+muuttunut..+mutta+siis+pitäistkö+mennä+ns.+varmuuden+vuoksi+mennä+Jeesuksen+nimeen+kastettavaksi..+kun+on+pahoja+kiusauksia++jne..+käynyt++läpi+meinaa+mennä+usko+jne..
Ns+Naisen+tähden+jne..
Olen+käsittänyt+että+Jeesus+Kristus+on+hepreaksia+Yeshua+Ha-massiah..+eeh..
Pitäiskö+mennä+Jeesuksen+nimeen+mennä+että+ns.+oikeasti+toimis..
Antakaa+anteeksi+jos+valehtelen+ja+muuta+väärää+opetan+jne..
03.01.2019 21:50
Jeesuksen+armoa+ja+rauhaa
Kertoisitko+mikä+kaste+muoto+tms..?
Siis+upotuskaste?
Vaan++meinaatko+hyväksyä+myös+nämä+muut+kaste+tavat?
Siis+kyllähän+Jumalan+Sana+opettaa+näin..
Siis+uskoontulo+otetaan+pelastus+vastaan+ja+sitten+kaste..+liitytään+liittoon+niinkuin+sormuksella++Jeesuksen/Jumalan/Herran+omaan+seurakuntaan..
01.01.2019 13:48
siis+onhan+tota+olikos+se+että+on+paikkakunnalla..+randomilla+6+kpl..+kaimoja..
siitä+vaan+selaamaan+että+josko+naksahtaa+;D
alkaako+se+typerä+puhe??
02.12.2018 16:11
https://yle.fi/uutiset/3-10468552
kappas+kaimani..+enkä+tasanvarmasti+ole+sama..+eihän+tossa+edes+ole+toista+nimeä+sanottu?
eikä+ikäkään+ole+sama..
enkä+ole+edes+ton+näköinen..
enkä+ole+käynyt+edes+koko+paikassa..
joten+se+siitä..?
Kaimoja+ja+kummen+kammeja+kaikkea+ihmiset+yhdistää+piruuttaan..
Usko+vähemmällä+ettet+saa+kunnialoukkauksesta+syyte??
Ole+rauhassa+saat+anteeksi+jo+etukäteen+jo+;D
Tiedoksi+Jeesus+ei+tullut+hukuttamaan+ketään..++vaan+pelastamaan+hukkuvan..+kuten+tekee+mun+kohdalla..
02.12.2018 16:05
Ainii+tätä+p*ska+puhetta+jne..+tulee+olemaan+maailmanloppuun+asti..+joten+itse+on+pidettävä+siitä+pois+ja+tehtävä+parannus+ja+pyydettävät+Jeesukselta+apua..
Joo+p*ka+puheisiin+ei+kannata+lähteä+mukaan..+sitä+likaa+itsensä..
Mutta+Jeesus+Kristus+on+luvannut+auttaa+tässäkin+asiassa..++YEHAA..
Hän+on+HYVÄ+PAIMEN+jne..
01.12.2018 23:04
Voisitko+tarkentaa+"paskanpuhumisen"+mitä+se+on??
Siis+jos+sanoo+totuuden+joka+ei+miellytä+toista+onko+se++paskapuhetta??
vaan+se+että+ihan+valehdellaan+jne..+sanotaan?
Jokainen+siihen++sortuu+valitettavasti+ja+sitten+ei+tunneta+anteeksi+pyyntöä/anteeksia+antoa..
Armoa+ei+anneta+eikää+saada+ja+veilää+opeteta..+siis+pitäjähän+ihan+uskonnollinen+sehän+selittää+kaiken+ymmärretty?
27.11.2018 16:23
Juu+sitäkin+ihmettelikin+että+mitä+hittoa+ne+täällä+tekevät..+kun+vähän+aikaa+olivat+..
Hulluinta+on+sekin+että+heillä+on+varaa+ja+oikeus+muuttaa+ns.+"parempiin"+paikkoihin..
Ihan+typerää+touhua..
Toisaalta+olen+itsekki++asuntoa+vailla+..+niin+pittääkö+ne+sitten+mamuilla+tms..+täyttää+ettei+vaan+itse+paikkakuntalainen+saa+muuttaa+omaan+asuntoon..
toisaalta+taidankin+olla+yks+idiootti+höpöttämässä+näistä+asioista..+oman+pesän+likaaja..+on+sevaakivaa..+YEHAA..!!
27.11.2018 16:05
Juu+sitäkin+ihmettelikin+että+mitä+hittoa+ne+täällä+tekevät..+kun+vähän+aikaa+olivat+..
Hulluinta+on+sekin+että+heillä+on+varaa+ja+oikeus+muuttaa+ns.+"parempiin"+paikkoihin..
Ihan+typerää+touhua..
Toisaalta+olen+itsekki++asuntoa+vailla+..+niin+pittääkö+ne+sitten+mamuilla+tms..+täyttää+ettei+vaan+itse+paikkakuntalainen+saa+muuttaa+omaan+asuntoon..
toisaalta+taidankin+olla+yks+idiootti+höpöttämässä+näistä+asioista..+oman+pesän+likaaja..+on+sevaakivaa..+YEHAA..!!
27.11.2018 16:04
Ihan+typerää+touhua..
27.11.2018 16:01
onko++varmasti+jokainen+varmasti+kusipää+täällä+kylässä+tms.??
kusipäisyyttä+oli+jopa+vaihtaa+Ämmäsaari-->Suomussalmeksi!
Toisaalta+ei+jokaista+voi+mielyttää+jne..??
Varsinkaan..+kun+opetetaan+sitä+just+edellä+mainittua..
Tää+kylä+on+kyllä+tuhoo+tuomittu+..
Jippii+itsekki+olekki+kärsimässä+tästä+kylästä..
27.11.2018 15:48
SHALOM!
VOI+VOI
on+se+vaan+jännä+juttu+kuin+moni+opetus+NÄYTTÄÄ/KUULOSTAA+oikealta+ja+TOTUUTTA+jne..
todella+paha+juttu+jos+Mauno+Mattila+on+pelkkä+eksyttäjä+muiden+joukossa..+valheveli..+siis+raamatussa+varoitettiin+ja+jopa+pelättiinn+näit..+mutta+sekinseikka+eiks+se+men+että+voi+olla+lähes+kokonaan+TOTUUTTA++julistaa+mutta++auta+armias+kun+sinne+sekaan+laitetaan++jokunen+valhe+1%+myrkkyä..+sekin+on+tappava..
Eiks+toisaalta+sanota+että+pitää+ottaa+hyvä+jne..+ja+jättää+paha..
Siis+todellakin+kaikkia+henkiä+ei+pidä+uskoa+jne..+ja+pitää+aina++koetella..++ja+vielä+olikos+sekin+että+miehen+mielestä+moni+tie+on+oikea+ja+sittenkkin+vain+onkin+lopulta+kuoleman+/kadotuksen+tie..
Tämä+tekee+itselleni+todella+surulliseksi..
Rukoilkaamme++että+M.+Mattilalle+Herramme+Jeesus+Kristus+ilmestyisi+jne..+ja+jos+mahdollista+antaisi+hänelle+anteeksi..+armoa..+M.mattila+tekisi+parannuksen+ja+katuisi+jne..
Olikos+peräti+niinkin+rankka+juttu+että+nämä+väärät+profeetat/ennustelijat/valheveljet..+on+polttomerkattu..+ja+tulevat+vaan+odottamaan+tuomiotaan..+VOI+VOI
22.09.2018 09:24
1 / 1