Arvostamani+analyytikko+hra+Trexnonar+ilmaisi+ettemme+voi+ymmärtää+Maamme+muotoa+puutteellisten+aistiemme+takia.+Niitä+on+meillä+vain+5.;+näkö,+kuulo,+haju,+maku+ja+näkö.On+ihmisiä+jotka+väittävät+omaavansa+kuudennen+aistin+mutta+pidän+heitä+tärähtäneinä,+toki+toista+mieltä+saa+olla.Kaikki+aistiemme+ulkopuoliset+tiedot+perustuvat+uskomuksiin+eli+niihin+"tietoihin"+joita+seuraamme.+Näiden+jatkuessa+ehkä+kymmeniä+vuosia+alamme+pitää+niitä+totuuksina.Jos+tämän+jälkeen+ilmestyy+tyyppi+joka+sanoo+että+olen+uskonut+aivan+vääriin+olettamuksiin+ja+että+olen+siksi+tyhmä+niin+raivostun.Tämä+on+havaittavissa+palloteoreetikoissa+jos+flättärin+kohtaavat.Olen+käännyttänyt+ainakin+muutaman+ihmisen+flättäriksi+ja+he+ehkä+jälleen+muutaman;+näin+se+pallo+vyöryy.+Varoitan+vakavasti+teitä+pallopäitä+opiskelemasta+syvällisemmin+litteän+Maan+teoriaa+koska+teistä+tulee+siksi+flättäreitä.Palloteoreetikot+tunnistaa+helposti+tietämättömyydestä+ja+siitä+johtuvasta+alhaisesta+ärsytyskynnyksestä.
Kiitoksia+loistavasta+kysymyksestä+johon+tähtihöhliltä+ei+vastausta+tipu+tämän+vuosisadan+aikana.Itse+katselin+punasiirtymiä+ja+aika-+avaruutta+nassikkana+tyhjän+hernekeittopurkin+läpi+lyömäni+reiän+kautta.Erotin+selkeästi+Kuupallon+ja+ehkä+Marspallon+mutta+siitä+en+ollut+aivan+varma.