Kuussa palkat on olosuhteiden ja vaarallisentyönlisän johdosta hieman korkeammat kaikilla.
Paljonko vaioajat saavat palkkaa Maassa?
Paljonko vainoajat saavat palkkaa Maassa?
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Jotta selviäisi paljonko saavata palkkaa pitäisi ensin edes yhden vainoajan ilmoittautua.
Mutta vaikuttaa siltä että vainoajat saavat samaa palkkaa kuin Joulupukki, tontut, menninkäiset ja 7 kääpiötä.
Ts. koska kyseessä on mielikuvitusolennot, on palkkakin mielikuvituksellinen.- Anonyymi
Mielikuvitustyöntekijöiden ammattiyhdistysliikkeen pitäis ottaa kantaa tähän asiaan. On kovin epäoikeudenmukaista, että Kuussa joukkovainoajat olisivat jollain tavalla erityisasemassa Maan vastaaviin.
Onhan mielikuvitusolennoillakin arvo. Tästä voisi tehdä mielikuvituksellisen poliittisen avauksenkin. Mielikuvituspuolueen kannatus on laahannut liian pitkään. - Anonyymi
Opettaja, opettaja, Minä ilmoittaudun.
Kuokin koko virkaurani (31 v 5 kk) vainovaatteissa, joten minua voi varmaan hyvällä syyllä pitää vainoajana. Errikoisalaani oli sähkömagneettisen säteilyn hyödyntäminen ja salailu.
Loppupalkkani kaikkine lisineen oli aika tarkasti 4000 euroa, kun kymmenen vuotta sitten jäin eläkkeelle. Sain kyllä sen verran kuussa vaikkakin oikeastaan Maassa.
Kelpaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja, opettaja, Minä ilmoittaudun.
Kuokin koko virkaurani (31 v 5 kk) vainovaatteissa, joten minua voi varmaan hyvällä syyllä pitää vainoajana. Errikoisalaani oli sähkömagneettisen säteilyn hyödyntäminen ja salailu.
Loppupalkkani kaikkine lisineen oli aika tarkasti 4000 euroa, kun kymmenen vuotta sitten jäin eläkkeelle. Sain kyllä sen verran kuussa vaikkakin oikeastaan Maassa.
Kelpaako?Nykyisin on tarvetta enemmän tuolla psycorpseissa. Mielikuvituksesta maksetaan vähän paremmin. Eläkkeet on nykyisin niin pieniä, että pienet sivuansiot ohessa voisivat parantaa elämänlaatua. Mielikuvituksessa on tilaa myös kuvitteelliselle ikärasismille.
Ei muuta kun kuvitteellinen hakemus sisään.
- Anonyymi
typerä typsy, ajatuksesi ei voi olla totta
- Anonyymi
mediaanipalkka on 2500€/kk
- Anonyymi
Litteässä Maassa?
- Anonyymi
Ihan kaikissa maissa, niin litteässä kuin latteassa ja latuskassa, myös pyöreässä sekä ballomaassa, kuten myös ihmemaassa ja ozzizza.
Ajniin ja PUUHAMAASSA. Anonyymi kirjoitti:
Ihan kaikissa maissa, niin litteässä kuin latteassa ja latuskassa, myös pyöreässä sekä ballomaassa, kuten myös ihmemaassa ja ozzizza.
Ajniin ja PUUHAMAASSA.Uskon että palkat ovat Kuupallolla ja Marspallolla työskenteleville korkeammat kuin Maapallolla.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Uskon että palkat ovat Kuupallolla ja Marspallolla työskenteleville korkeammat kuin Maapallolla.
Tarkoitat varmaan Kuu-Ukkoa ja Mars-patukkapuistoon?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Kuu-Ukkoa ja Mars-patukkapuistoon?
Kuupallolla vierailtiin seuraavan näköisellä häkkyrällä; se oli verhoiltu patukoiden käärimiseen tarkoitetulla foliolla:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267