nazi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Koronavirukselle on patentti !
Se on siis tekemällä tehty, patentti on myönnetty britannia- pohjaiselle instituutille ja sen toivotaan tappavan n. 6526102Koronavirukselle on patentti !
Se on siis tekemällä tehty, patentti on myönnetty britannia- pohjaiselle instituutille ja sen toivotaan tappavan n. 6526102Koronavirukselle on patentti !
Se on siis tekemällä tehty, patentti on myönnetty britannia- pohjaiselle instituutille ja sen toivotaan tappavan n. 6526102Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen
iloita auringonpaisteesta. Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen k4102Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen
iloita auringonpaisteesta. Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen k4102Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen
iloita auringonpaisteesta. Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen k4102Varoitus vannoutuneille pallopäille!
Älkää ihmeessä ryhtykö tutkimaan tarkemmin litteän Maan teorioita koska silloin olette vaarassa muuttua flättäreiksi. Nä112101Varoitus vannoutuneille pallopäille!
Älkää ihmeessä ryhtykö tutkimaan tarkemmin litteän Maan teorioita koska silloin olette vaarassa muuttua flättäreiksi. Nä112101Varoitus vannoutuneille pallopäille!
Älkää ihmeessä ryhtykö tutkimaan tarkemmin litteän Maan teorioita koska silloin olette vaarassa muuttua flättäreiksi. Nä112101Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.
Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan. Oso20101Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.
Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan. Oso20101Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.
Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan. Oso20101Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!
Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan. Lapsi5101Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!
Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan. Lapsi5101Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!
Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan. Lapsi5101Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.
Huomasi itse hölmöytensä ja poistatti viestin ja vastaukseni. Pelaan nettishakkia menestyksellä. Sivustollamme on 29 006100Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.
Huomasi itse hölmöytensä ja poistatti viestin ja vastaukseni. Pelaan nettishakkia menestyksellä. Sivustollamme on 29 006100Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.
Huomasi itse hölmöytensä ja poistatti viestin ja vastaukseni. Pelaan nettishakkia menestyksellä. Sivustollamme on 29 006100Tulehan Hra TheRat kolostasi ja kerro meille
mitä kaikkea hyvää tämä hallitsematon maahanmuutto on tuonut maallemme? Listasta tulee varmasti hyvin pitkä ja siksi ol599Tulehan Hra TheRat kolostasi ja kerro meille
mitä kaikkea hyvää tämä hallitsematon maahanmuutto on tuonut maallemme? Listasta tulee varmasti hyvin pitkä ja siksi ol599