Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Koronavirukselle on patentti !

Se on siis tekemällä tehty, patentti on myönnetty britannia- pohjaiselle instituutille ja sen toivotaan tappavan n. 65
    Salaliittoteoria
    26
    102
  2. Koronavirukselle on patentti !

Se on siis tekemällä tehty, patentti on myönnetty britannia- pohjaiselle instituutille ja sen toivotaan tappavan n. 65
    Salaliittoteoria
    26
    102
  3. Koronavirukselle on patentti !

Salaliittoteoria
    26
    102
  4. Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen

iloita auringonpaisteesta. Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen k
    Tähtitiede
    4
    102
  5. Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen

iloita auringonpaisteesta. Olen hieman pohtinut ja tutkinutkin tuon ikuisen lämmön- ja valontuojan merkillisyyttä. Sen k
    Tähtitiede
    4
    102
  6. Kohta meillä on kesä ja saamme jälleen

Tähtitiede
    4
    102
  7. Varoitus vannoutuneille pallopäille!

Älkää ihmeessä ryhtykö tutkimaan tarkemmin litteän Maan teorioita koska silloin olette vaarassa muuttua flättäreiksi. Nä
    Salaliittoteoria
    112
    101
  8. Varoitus vannoutuneille pallopäille!

Älkää ihmeessä ryhtykö tutkimaan tarkemmin litteän Maan teorioita koska silloin olette vaarassa muuttua flättäreiksi. Nä
    Salaliittoteoria
    112
    101
  9. Varoitus vannoutuneille pallopäille!

Salaliittoteoria
    112
    101
  10. Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.

Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan. Oso
    Pattaya
    20
    101
  11. Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.

Klaus on asunut Thaimaassa parisen vuotta ja on nyt aloittanut harrastuksen vuoksi tervejärkisen JuuTuupi- kanavan. Oso
    Pattaya
    20
    101
  12. Vanha laskuvarjojääkäri Thaimaassa.

Pattaya
    20
    101
  13. Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!

Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan. Lapsi
    Ydinvoima
    5
    101
  14. Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!

Se on näppärästi aivan ydinvoimalan vieressä ja siksi kerrostaloasunnot ja omakotitalot saa nyt sikapilkkahintaan. Lapsi
    Ydinvoima
    5
    101
  15. Nyt vanhukset Loviisan Valkoon!

Ydinvoima
    5
    101
  16. Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.

Huomasi itse hölmöytensä ja poistatti viestin ja vastaukseni. Pelaan nettishakkia menestyksellä. Sivustollamme on 29 00
    Pattaya
    6
    100
  17. Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.

Huomasi itse hölmöytensä ja poistatti viestin ja vastaukseni. Pelaan nettishakkia menestyksellä. Sivustollamme on 29 00
    Pattaya
    6
    100
  18. Tsiga- Senssu kenkkuili tuossa Shakin pelaamisestani.

Pattaya
    6
    100
  19. Tulehan Hra TheRat kolostasi ja kerro meille

mitä kaikkea hyvää tämä hallitsematon maahanmuutto on tuonut maallemme? Listasta tulee varmasti hyvin pitkä ja siksi ol
    Maahanmuutto
    5
    99
  20. Tulehan Hra TheRat kolostasi ja kerro meille

mitä kaikkea hyvää tämä hallitsematon maahanmuutto on tuonut maallemme? Listasta tulee varmasti hyvin pitkä ja siksi ol
    Maahanmuutto
    5
    99