nazi

![]()
Aloituksia
941
Kommenttia
3910
Sebastianin tämän päivän sanoma.
Se on tässä, olkaa hyvä: https://www.youtube.com/watch?v=0FGSBodbLVM36113Satojen thaityttöjen kokemuksella.
Käyntejäni Thaimaassa on yli 30. Ne sijoittuvat 4:lle vuosikymmenelle joten käyntimäärä on hyvinkin ymmärrettävä. Samoin29112Satojen thaityttöjen kokemuksella.
Käyntejäni Thaimaassa on yli 30. Ne sijoittuvat 4:lle vuosikymmenelle joten käyntimäärä on hyvinkin ymmärrettävä. Samoin29112Satojen thaityttöjen kokemuksella.
Käyntejäni Thaimaassa on yli 30. Ne sijoittuvat 4:lle vuosikymmenelle joten käyntimäärä on hyvinkin ymmärrettävä. Samoin29112Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo6111Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo6111Rasisti, natsi, fasisti?
Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo6111Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi0111Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi0111Kuinka Suomi tuhotaan?
Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi0111Nti Puu ja Retun karvakengät.
Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t9111Nti Puu ja Retun karvakengät.
Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t9111Nti Puu ja Retun karvakengät.
Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t9111Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!
Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll17110Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!
Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll17110Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!
Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll17110Totuustilasto koronakusetuksesta:
Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea43110Totuustilasto koronakusetuksesta:
Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea43110Totuustilasto koronakusetuksesta:
Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea43110NATOn peiterooli- salaliitto!
Syytesuojattu NATOn rakkikoira Markku Mantila aloittaa peiteroolinsa mukaiset tehtävät ensi vuoden alussa: https://mvleh18109