Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Sebastianin tämän päivän sanoma.

Se on tässä, olkaa hyvä: https://www.youtube.com/watch?v=0FGSBodbLVM
    Maahanmuutto
    36
    113
  2. Satojen thaityttöjen kokemuksella.

Käyntejäni Thaimaassa on yli 30. Ne sijoittuvat 4:lle vuosikymmenelle joten käyntimäärä on hyvinkin ymmärrettävä. Samoin
    Pattaya
    29
    112
  3. Satojen thaityttöjen kokemuksella.

Käyntejäni Thaimaassa on yli 30. Ne sijoittuvat 4:lle vuosikymmenelle joten käyntimäärä on hyvinkin ymmärrettävä. Samoin
    Pattaya
    29
    112
  4. Satojen thaityttöjen kokemuksella.

Pattaya
    29
    112
  5. Rasisti, natsi, fasisti?

Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo
    Salaliittoteoria
    6
    111
  6. Rasisti, natsi, fasisti?

Olin kyllästynyt vastailemaan erilaisiin kysymyksiin aloittamalla: - en ole rasisti mutta......... Nyt tunnustaudun avo
    Salaliittoteoria
    6
    111
  7. Rasisti, natsi, fasisti?

Salaliittoteoria
    6
    111
  8. Kuinka Suomi tuhotaan?

Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi
    Salaliittoteoria
    0
    111
  9. Kuinka Suomi tuhotaan?

Joku sanoo ettei sellaista tapahdu tai ei voisi koskaan tapahtuakaan. He nukkuvat Ruususen unta ja onhan sekin tapa käsi
    Salaliittoteoria
    0
    111
  10. Kuinka Suomi tuhotaan?

Salaliittoteoria
    0
    111
  11. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    111
  12. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    111
  13. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Pattaya
    9
    111
  14. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll
    Salaliittoteoria
    17
    110
  15. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll
    Salaliittoteoria
    17
    110
  16. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Salaliittoteoria
    17
    110
  17. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea
    Pattaya
    43
    110
  18. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea
    Pattaya
    43
    110
  19. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Pattaya
    43
    110
  20. NATOn peiterooli- salaliitto!

Syytesuojattu NATOn rakkikoira Markku Mantila aloittaa peiteroolinsa mukaiset tehtävät ensi vuoden alussa: https://mvleh
    Salaliittoteoria
    18
    109