Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.

Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J
    Turkki
    1
    67
  2. Pääsiäs- suklaamunaset Alanyassa.

Pääsiäinen on meille uskovaisille harrasta aikaa johon kuuluvat puput, mämmi ja munat. Nämä saavat meidät muistelemaan J
    Turkki
    1
    67
  3. Punaniskat koolla Virginiassa!

https://www.youtube.com/watch?v=Rh3F5iwdII0 Nyt juuri sieltä live- lähetys. Texasissa saa käsiaseita kantaa vyöllä. Kat
    Salaliittoteoria
    2
    67
  4. Punaniskat koolla Virginiassa!

https://www.youtube.com/watch?v=Rh3F5iwdII0 Nyt juuri sieltä live- lähetys. Texasissa saa käsiaseita kantaa vyöllä. Kat
    Salaliittoteoria
    2
    67
  5. Punaniskat koolla Virginiassa!

Salaliittoteoria
    2
    67
  6. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll
    Salaliittoteoria
    17
    67
  7. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Olen rokotevastainen enkä suinkaan ole yksin. Olisin aivan hyvin voinut myös kirjoittaa että olen rokotemyönteinen. Täll
    Salaliittoteoria
    17
    67
  8. Uusi rokotehöpöttelypalsta avataan!

Salaliittoteoria
    17
    67
  9. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    67
  10. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Eräällä matkallamme oli mukana automaalaamon omistaja Retu. Valtavan iso mies mutta kiltti ja sopuisa sekä hieman oman t
    Pattaya
    9
    67
  11. Nti Puu ja Retun karvakengät.

Pattaya
    9
    67
  12. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea
    Pattaya
    43
    67
  13. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Tässä koronakuolemia eri maissa / miljoona asukas: Espanja 580, Italia 547, Ruotsi 418, USA 309, Japani 7, Etelä- Korea
    Pattaya
    43
    67
  14. Totuustilasto koronakusetuksesta:

Pattaya
    43
    67
  15. Nyt riemuitkaa arvoisat tähtihöhlät!

Aurinkokuntamme synty on viimeinkin selvitetty! Jousimiehen kääpiögalaksin vaikutusta ei olla ennen osattu epäillä mutt
    Tähtitiede
    12
    66
  16. Nyt riemuitkaa arvoisat tähtihöhlät!

Aurinkokuntamme synty on viimeinkin selvitetty! Jousimiehen kääpiögalaksin vaikutusta ei olla ennen osattu epäillä mutt
    Tähtitiede
    12
    66
  17. Nyt riemuitkaa arvoisat tähtihöhlät!

Tähtitiede
    12
    66
  18. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

kommentoi YLEn ohjelmaa; mitäs pojat pidätte? Onko voimakas maahanmuutto eliittimme ja sen rakkikoirien tarkoitus todel
    Salaliittoteoria
    3
    66
  19. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

kommentoi YLEn ohjelmaa; mitäs pojat pidätte? Onko voimakas maahanmuutto eliittimme ja sen rakkikoirien tarkoitus todel
    Salaliittoteoria
    3
    66
  20. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

Salaliittoteoria
    3
    66