Kutsu sisältää rauhoittavaa musiikkia:
https://www.youtube.com/watch?v=E2XMpR3qCv4
Flat Earth meetup January 11 Montreal.
4
92
Vastaukset
Kiitos paljon, Nazi.
Mistä löydät aina näitä hyviä lättäpäiden tapaamislinkkejä?
Iso kiitos että jaat niitä myös pallopäiden luettavaksi tälle palstalle.
Omalta osaltani minun täytyy todeta että joulun jälkeen rahatilanteeni palautuu normaaliksi vasta pe 24.01.2020 joten minulla ei ole varaa tuonne matkustaa.
Mutta kävin tänään kirkossa lucian päivän Jumalan palveluksessa Hämeenlinnan kirkossa, mielessäni kävi joululauluja veisatessa että olisipa komeaa olla flat earth -paita päällä!
Ja jaella flat earth raktaatteja!
Aion toteuttaa nämä ensi vuonna, tilasin tänään aamulla nettikaupasta 2 kpl flat earth paitoja, sekä litteänmaan 3kpl isoja karttajulisteita Gleasonin kartasta, joista 2 menee lahjaksi, yhden laitan omalle seinälleni.
ne saapuu tosin vasta tammikuun alussa, joten joulukirkkoon joudun menemään vielä tavalliset pallouskovaisten neutraalit pallopää vaatteet päällä.Kiitän kiitoksista.
Itse vietän tämänkin Joulun Pattayalla missä on enemmän hartautta ja joulutunnelmaa kuin täällä koskaan.
Siellä on tonttuhattuisille baarityttösille tosin turhaa opettaa litteän Maan- teoriaa. Eivät osaa sijoittaa edes Suomea maailmankartalle. Olen tätä kysellyt monilta oppailta kuten baarilikkasia nimitän. Sormet osoittelevat Grönlantiin ja Australiaan ja kaikkea sen välillä.
Olemme onnekkaita että vielä Lucian päivää saimme viettää. Useissa Ruotsin kunnissa se onkin jo kielletty koska se ei sovi muslimeille:
https://mvlehti.net/2019/12/10/lucia-juhlat-lakkautettu-etela-ruotsissa-ei-kuulu-enaa-meidan-aikaamme/
Lauloin kansakoulumme joulujuhlassa kuningas Herodeksen osan jossa murjaanien kuningas joutui alistumaan eteheni polovillensa.
Enää maassamme emme saa alistaa murjaaneja sitä tekemään.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitän kiitoksista.
Itse vietän tämänkin Joulun Pattayalla missä on enemmän hartautta ja joulutunnelmaa kuin täällä koskaan.
Siellä on tonttuhattuisille baarityttösille tosin turhaa opettaa litteän Maan- teoriaa. Eivät osaa sijoittaa edes Suomea maailmankartalle. Olen tätä kysellyt monilta oppailta kuten baarilikkasia nimitän. Sormet osoittelevat Grönlantiin ja Australiaan ja kaikkea sen välillä.
Olemme onnekkaita että vielä Lucian päivää saimme viettää. Useissa Ruotsin kunnissa se onkin jo kielletty koska se ei sovi muslimeille:
https://mvlehti.net/2019/12/10/lucia-juhlat-lakkautettu-etela-ruotsissa-ei-kuulu-enaa-meidan-aikaamme/
Lauloin kansakoulumme joulujuhlassa kuningas Herodeksen osan jossa murjaanien kuningas joutui alistumaan eteheni polovillensa.
Enää maassamme emme saa alistaa murjaaneja sitä tekemään.Minä uskon että jos yritätte selittää Thaimaan baaritytöille että Maa on pallo niin saatte kyllä hullun leiman otsaanne...
- Anonyymi
Nazi,
Kotitehtävä kun olet siellä Pattayalla.
Katso taivasta Etelään yöllä ja huomaa horisontin yläpuolella Pohjoisella tuntematon tähtikuvio; Etelän Risti.
Soita sitten videopuhelu tms kaverillesi Sydneyssä ja pyydä heitä katsomaan Etelään ja näyttämään sitä sulle puhelussa, ja hops, näette SAMAN TÄHTIKUVION; edelleen Etelässä; kummallekin se on Pohjoisen päinvastaisella puolella.
Gleasonin kartan mukaan kuitenkin Etelä (vastakkainen suunta Pohjoisesta) Sydneyssä ja Pattayalla on noin 60 astetta toisistaan eri suuntiin.
Millainen Litta muodostaa tuollaisen taivashavainnon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663