Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Arvon matemaatikot, pieni tehtävä teille.

Suezin kanava on 200 km pitkä. Ajatellaan että sen molempien päiden vesien pintojen korkeus on samalla tasolla niin kuin
    Matematiikka
    3
    72
  2. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis
    Thaimaa
    10
    72
  3. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis
    Thaimaa
    10
    72
  4. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Thaimaa
    10
    72
  5. Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!

Väärin tarkennettuja ja valotettuja; eivätkö nuo amatöörit ikinä opi? https://www.youtube.com/watch?v=pQK56OEAYVM Minä
    Salaliittoteoria
    5
    72
  6. Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!

Väärin tarkennettuja ja valotettuja; eivätkö nuo amatöörit ikinä opi? https://www.youtube.com/watch?v=pQK56OEAYVM Minä
    Salaliittoteoria
    5
    72
  7. Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!

Salaliittoteoria
    5
    72
  8. Uusi keskustelun avaus Rolexista.

Seisoin orpona piruna Bangkokin lentoaseman taksiasemalla. Viereeni saapasteli herrasmies joka kysyi suomeksi että olenk
    Pattaya
    28
    72
  9. Uusi keskustelun avaus Rolexista.

Seisoin orpona piruna Bangkokin lentoaseman taksiasemalla. Viereeni saapasteli herrasmies joka kysyi suomeksi että olenk
    Pattaya
    28
    72
  10. Uusi keskustelun avaus Rolexista.

Pattaya
    28
    72
  11. Operaatio Avalanche.

Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti
    Salaliittoteoria
    11
    72
  12. Operaatio Avalanche.

Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti
    Salaliittoteoria
    11
    72
  13. Operaatio Avalanche.

Salaliittoteoria
    11
    72
  14. Mihin helvettiin maailmamme on menossa?

Kauneuden käsitystä ja tajua siitä ollaan meiltä viemässä. Nykytaide on hirvittävää ironiaa ja sylkäisyjä ihmisten naam
    Salaliittoteoria
    15
    71
  15. Mihin helvettiin maailmamme on menossa?

Kauneuden käsitystä ja tajua siitä ollaan meiltä viemässä. Nykytaide on hirvittävää ironiaa ja sylkäisyjä ihmisten naam
    Salaliittoteoria
    15
    71
  16. Mihin helvettiin maailmamme on menossa?

Salaliittoteoria
    15
    71
  17. me kaikki vihaamme sinua

SenssuChiangMai! Jos tiedät sinulla olevan yhden ysävän niin kerro se nyt....
    Aasia
    3
    71
  18. me kaikki vihaamme sinua

Aasia
    3
    71
  19. me kaikki vihaamme sinua

Aasia
    3
    71
  20. Mr. Trumpin raja- aita Meksikon rajalle.

Siitähän nyt on täällä suvakkimedioissamme kovin kohistu. Estäähän se pieneltä osin kansojen yhdistymisen ja siten maail
    Salaliittoteoria
    19
    71