nazi

Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Arvon matemaatikot, pieni tehtävä teille.
Suezin kanava on 200 km pitkä. Ajatellaan että sen molempien päiden vesien pintojen korkeus on samalla tasolla niin kuin372Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1072Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1072Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1072Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!
Väärin tarkennettuja ja valotettuja; eivätkö nuo amatöörit ikinä opi? https://www.youtube.com/watch?v=pQK56OEAYVM Minä572Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!
Väärin tarkennettuja ja valotettuja; eivätkö nuo amatöörit ikinä opi? https://www.youtube.com/watch?v=pQK56OEAYVM Minä572Taas näitä saamarin kuvia tähdistä!
Väärin tarkennettuja ja valotettuja; eivätkö nuo amatöörit ikinä opi? https://www.youtube.com/watch?v=pQK56OEAYVM Minä572Uusi keskustelun avaus Rolexista.
Seisoin orpona piruna Bangkokin lentoaseman taksiasemalla. Viereeni saapasteli herrasmies joka kysyi suomeksi että olenk2872Uusi keskustelun avaus Rolexista.
Seisoin orpona piruna Bangkokin lentoaseman taksiasemalla. Viereeni saapasteli herrasmies joka kysyi suomeksi että olenk2872Uusi keskustelun avaus Rolexista.
Seisoin orpona piruna Bangkokin lentoaseman taksiasemalla. Viereeni saapasteli herrasmies joka kysyi suomeksi että olenk2872Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1172Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1172Operaatio Avalanche.
Ylen ohjelmistossa on vielä viikon verran katsottavissa otsikon elokuva, kesto 1.29 ja varustettuna suomalaiselle teksti1172Mihin helvettiin maailmamme on menossa?
Kauneuden käsitystä ja tajua siitä ollaan meiltä viemässä. Nykytaide on hirvittävää ironiaa ja sylkäisyjä ihmisten naam1571Mihin helvettiin maailmamme on menossa?
Kauneuden käsitystä ja tajua siitä ollaan meiltä viemässä. Nykytaide on hirvittävää ironiaa ja sylkäisyjä ihmisten naam1571Mihin helvettiin maailmamme on menossa?
Kauneuden käsitystä ja tajua siitä ollaan meiltä viemässä. Nykytaide on hirvittävää ironiaa ja sylkäisyjä ihmisten naam1571me kaikki vihaamme sinua
SenssuChiangMai! Jos tiedät sinulla olevan yhden ysävän niin kerro se nyt....371me kaikki vihaamme sinua
SenssuChiangMai! Jos tiedät sinulla olevan yhden ysävän niin kerro se nyt....371me kaikki vihaamme sinua
SenssuChiangMai! Jos tiedät sinulla olevan yhden ysävän niin kerro se nyt....371Mr. Trumpin raja- aita Meksikon rajalle.
Siitähän nyt on täällä suvakkimedioissamme kovin kohistu. Estäähän se pieneltä osin kansojen yhdistymisen ja siten maail1971