Sananvapaus Suomessa on vitsi !

31

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailmanlaajuisen petoksen aikana totuuden kertomuksesta tulee vallankumouksellinen teko.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa, vai mitä Marco de Wit ja Ske?
        Sananvapaus Sensuuria

Marco:
        "Miks mä en voi poistaa ketään?"

Marco:
        "Mä en voi poistaa kommentteja"

Sananvapauttako?

• Anonyymi

Sananvapaus on sitä että saat mennä kadulle kertomaan mitä haluat.

Webisaitit on kaikki palveluita joiden käyttäsäännöksiä käyttäjät sitoutuvat noudattamaan kirjoittaessaan; sananvapaudella ei ole mitään tekemistä jonkun tuotetun palvelun jota käytetään kanssa, niissä kun palvelun toteuttaja saa toteuttaa itseään haluamallaan tavalla.

Suomessa saat siis mennä kadulle huutamaan mitä ajattelet Putinista, Trumpista, Kekkosesta tai Sauli Niinistöstä, eikä kukaan tule sitä estämään.

Koita tehdä sama Punaisella Torilla; mene huutamaan Putinin vastaisia ja totea mitä tapahtuu.

Koita tehdä sama tietyissä osissa Amerikan Ihmevaltoja; mene huutamaan Trumpin vastaisia ja totea mitä tapahtuu.

• Kyllä tuossa Naamakirjan yms. vastaavien banneissa ovat takana Suomen nykyiset eliitin rakkikoirien muodostamat maanpetokselliset painostusryhmät.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Kyllä tuossa Naamakirjan yms. vastaavien banneissa ovat takana Suomen nykyiset eliitin rakkikoirien muodostamat maanpetokselliset painostusryhmät.

Mutta kenen rakkikoira sinä olet?

Kuka määrää sen kenelle haukut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kenen rakkikoira sinä olet?

Kuka määrää sen kenelle haukut?

Ske ja sananvapaus
        Sananvapaus Sensuuria

Ske puheenjohtaja Marco de Wit harrastaa poliittista sensuuria.

Marco:

Marco:

Sananvapauttako?

• Anonyymi

Et taida nimimerkki nazi ymmärtää mitä sana "sananvapaus" tarkoittaa.

Se tarkoittaa mahdollisuutta ilmaista itseään ilman ennakkosensuuria.

Millä alustalla harjoitetaan muka ennakkosensuuria?

• Anonyymi

Vielä kun olisi väkivallan vapaus ja pääsis lyömään vihervassareita ja RKP-läisiä pataan niin että soi, on ne sen ansainnut.

• Anonyymi

Ymmärrät että väkivallanvapaus tarkoittaisi myös sitä että sinusta voisi tehdä jauhelihaa koirille?

Joko tämä toteutuu piankin?

• Anonyymi

Unohdit vaihtaa nikkisi, nyt näyttää siltä, että väittelet itsesi kanssa.

• Maamme eliitti rakkikoirineen omistavat mahtavan väkivaltakoneiston joka on todellakin jauhamassa kansaamme lihaksi.

• Anonyymi

No nyt on hyvää saarnaamista :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt on hyvää saarnaamista :D

Saarnat kuuluu uskonvapauteen.

• Anonyymi

Minun lemppari sivusto on : Yle Watch.

• Anonyymi

Ja kaikki vaihtoehtomediat on nykyään koottu tänne. . . Murkut.org

• Anonyymi

Marco de Wit Sananvapaustaistelija
      Sananvapaus Sensuuria

Marco:

Marco:

Sananvapauttako?

• Anonyymi

Sensuuri iskee kuin miljoona volttia!

• Anonyymi

S K E

S ensuroimme
      K aiken
      E nsin

S ensuroimme K aiken E nsin

• Anonyymi

Sananvapaus Sensuuria

Marco:

Marco:

• Anonyymi
    • Anonyymi

Facebook on yksityinen toimija, jolla on oikeus päättää itse, mitä se julkaisee, mitä jättää julkaisematta.

Sorsittujen uhriutujien sananvapautta Facebook ei pysty viemään. Uriutujat voivat perustaa vaikkapa oman "scriptan" ja kirjoittaa siellä kenenkään estämättä mitä tykkäävät.

Se on sitten eri asia, jos loukkaavat kirjoituksillaan lakeja. Siitä saataa tulla rapsut, mutta mitäpä se, kun sananvapautta on voitu käyttää ja sanoma on mennyt kaikkien luettavaksi.

• Anonyymi

nimenomaan face on yksityinen yritys jonka palveluja voit käyttää jos haluat, mutta koska siitä on tullut niin iso niin ihmiset käsittää sen väärin ja luulevat sitä joksikin valtion tarjoamaksi palveluksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nimenomaan face on yksityinen yritys jonka palveluja voit käyttää jos haluat, mutta koska siitä on tullut niin iso niin ihmiset käsittää sen väärin ja luulevat sitä joksikin valtion tarjoamaksi palveluksi :D

On myös ihmisiä joilla tuntuu olevan väärinkäsitys siitä että jollain taholla on velvollisuus julkaista heidän sekoiluaan, mukaan lukien että väellä olisi velvollisuus lukea ja uskoa mitä heillä on sanottavana.

Paras esimerkki siitä että jonkin asian voi ohittaa merkityksettömänä on jos asian esittäjä valittaa mitenkä hänen sananvapautta loukataan.

Tuollaista valittavalla ei voi olla mitään tärkeää sanottavaa.

• Anonyymi

Juuri näin.
        Facebook saa valita 'asiakkaansa'.

• Anonyymi

Hauskaa kun kaikki täällä aina julistavat : "sananvapus on vitsi. Tätä ei saa Suomessa sanoa" ja sitten he sanovat juuri sen mitä ei mukamas saanut sanoa. Koittakaa nyt saada jotain logiikkaa niihin juttuihinne... Jos kerran jotain ei voi sanoa, niin millä perusteella sinä olet siinä edelleen niitä juttuja sanomassa?

• Anonyymi

Vai oletko sanomassa?
        Bannatun sana ei paljon paina, kun sitä ei some julkase.

• Anonyymi

Vauva lehden kommentti palsta on hyvä esimerkki yksisilmäisestä sensuurista. Kaikki maahanmuutto kriittisiä kommentteja sisältävät keskustelut poistetaan. Ihan kaikki. Järkyttävää. Suomessa ei minun mielestäni ole enää sananvapautta.

• Anonyymi

Sensuroijat toimivat sanavapauden ylipappina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sensuroijat toimivat sanavapauden ylipappina.

Ihmeellistä ettette vieläkään ymmärrä mitä sananvapaus tarkoittaa. Eihän se sananvapaus nyt sitä voi tarkoittaa, että meillä olisi oikeus pakottaa suomi24 tai joku random vauvafoorumi julkaisemaan jotain mitä he eivät halua julkaista...

Sinulla on oikeus perustaa ihan oma, vaikka vauvasalaliitot.fi nettisivu ja laittaa sinne ihan mitä vaan mielessä sattuu pyörimään, eikä kukaan tule estämään. Mutta sinun pitää itse olla sen julkaisija. Jos joku muu toimii julkaisijana tai kustantajana, niin hänellä on oikeus kieltäytyä sinun höpinöitäsi julkaisemasta, tai painamasta.

Voit myös poistaa sieltä omalta nettisivultasi muiden kommentteja itse keksimälläsi säännöllä. Esim vaikka "täällä saa puhua vain tenniksestä!"

Samalla tavalla voit omasta kodistasi poistaa ihan mitä vaan roskaksi kokemaasi, esim. postilaatikosta tulevia mainoksia. Kukaan ei voi pakottaa sinua säilyttämään niitä mainoksia kotonasi, tai sinun omistamalla nettisivulla.

• Anonyymi

Ei Facebookissa kenenkään ole pakko olla.

• Anonyymi

Höpöjulkaisuista sietääkin saada bannia. Valejutut saattavat pahimmillaan olla helevetin vaarallisia. Pakko niitä on suitsia, ettemme ajaudu niiden vuoksi täydelliseen sotaan.
      MV-lehti on yksi pahimmista sontajulkaisuista, mitä internetin syöverit pitävät sisällään! Jeesuksen mukaiset sanomat sen sijaan ovat parasta lukemista. Kannattaa lukea Raamattua, niin siellä on kaikki tärkein, mitä ihmisen pitää tietää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4794
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3932
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3830
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      116
      2239
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1356
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1278
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      165
      1264
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      524
      1118
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe