Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Kansainvälinen salaliitto Sateenkaariväkeä vastaan!

Kanadassa paljastui julkea ja hävytön Sateenkaarimaalauksen häpäisy: https://twitter.com/WestVanPolice/status/1280964217
    Salaliittoteoria
    24
    86
  2. Marsiin on lähetetty aluksia ja oikein kiva.

Niiden kauniista maisemista olemme saaneet nauttia yllin kyllin ja ne ovatkin meitä kovin viehättäneet. Kaipuumme ulkoav
    Salaliittoteoria
    2
    86
  3. Marsiin on lähetetty aluksia ja oikein kiva.

Niiden kauniista maisemista olemme saaneet nauttia yllin kyllin ja ne ovatkin meitä kovin viehättäneet. Kaipuumme ulkoav
    Salaliittoteoria
    2
    86
  4. Marsiin on lähetetty aluksia ja oikein kiva.

Salaliittoteoria
    2
    86
  5. Uusi rakkaus ja lentolippu Bangkokiin.

Merkillinen yhtälö moni ajattelee mutta kohdallani se oli taannoin todellisuutta. Olin jo keväällä ostanut ja maksanut
    Pattaya
    13
    86
  6. Uusi rakkaus ja lentolippu Bangkokiin.

Merkillinen yhtälö moni ajattelee mutta kohdallani se oli taannoin todellisuutta. Olin jo keväällä ostanut ja maksanut
    Pattaya
    13
    86
  7. Uusi rakkaus ja lentolippu Bangkokiin.

Pattaya
    13
    86
  8. Valtamedioidemme koronavaleet ovat saavuttaneet tason

mitä ei voida pitää vastuullisena journalismina. Joka päivä saamme lukea väärennettyjä ja manipuloituja tilastoja. Voimm
    Salaliittoteoria
    14
    86
  9. Valtamedioidemme koronavaleet ovat saavuttaneet tason

mitä ei voida pitää vastuullisena journalismina. Joka päivä saamme lukea väärennettyjä ja manipuloituja tilastoja. Voimm
    Salaliittoteoria
    14
    86
  10. Valtamedioidemme koronavaleet ovat saavuttaneet tason

Salaliittoteoria
    14
    86
  11. Koronaviruksen todelliset kasvot.

Tässä flättärinä tunnetun tubettajan koostama kokoelma todellisuudesta: https://www.youtube.com/watch?v=_bYDchu4Gho
    Salaliittoteoria
    12
    85
  12. Koronaviruksen todelliset kasvot.

Tässä flättärinä tunnetun tubettajan koostama kokoelma todellisuudesta: https://www.youtube.com/watch?v=_bYDchu4Gho
    Salaliittoteoria
    12
    85
  13. Koronaviruksen todelliset kasvot.

Salaliittoteoria
    12
    85
  14. Seksuaalihäirintäsalaliitto miehiä vastaan.

Keksin tuon uusiosanan aivan itse. Takavuosina jos kapakassa puristi naista pyllystä niin saattoi saada palkakseen aimo
    Salaliittoteoria
    3
    85
  15. Seksuaalihäirintäsalaliitto miehiä vastaan.

Keksin tuon uusiosanan aivan itse. Takavuosina jos kapakassa puristi naista pyllystä niin saattoi saada palkakseen aimo
    Salaliittoteoria
    3
    85
  16. Seksuaalihäirintäsalaliitto miehiä vastaan.

Salaliittoteoria
    3
    85
  17. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

kommentoi YLEn ohjelmaa; mitäs pojat pidätte? Onko voimakas maahanmuutto eliittimme ja sen rakkikoirien tarkoitus todel
    Salaliittoteoria
    3
    84
  18. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

kommentoi YLEn ohjelmaa; mitäs pojat pidätte? Onko voimakas maahanmuutto eliittimme ja sen rakkikoirien tarkoitus todel
    Salaliittoteoria
    3
    84
  19. Valtakunnan ykkösrasisti Junes Lokka

Salaliittoteoria
    3
    84
  20. Short- time- hinnat Pattayalla.

Me veteraanit sen toki tiedämme; ne ovat n. 300- 500 bahtia palmunalustyttösestä rantakadulta. Toki enemmänkin saa maksa
    Pattaya
    8
    84