nazi

![]()
Aloituksia
941
Kommenttia
3910
Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen682Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen682Amatööripallo törmää taivaankanteen!
Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen682Maahanmuuton hinta.
Tässä MOT:n raportti vuodelta 2011 jolloin matuja ei ollut maassamme kuin pieni osa nykyisestä: https://areena.yle.fi/1-582Maahanmuuton hinta.
Tässä MOT:n raportti vuodelta 2011 jolloin matuja ei ollut maassamme kuin pieni osa nykyisestä: https://areena.yle.fi/1-582Maahanmuuton hinta.
Tässä MOT:n raportti vuodelta 2011 jolloin matuja ei ollut maassamme kuin pieni osa nykyisestä: https://areena.yle.fi/1-582Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1082Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1082Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.
Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis1082Nyt pääsee Etelänavalle!
Aprilliä, syö silliä, ette taatusti pääse. Joitakin turistiryhmiä viedään Cabe Hornilta lähimmälle jäätikölle ja sanotaa1582Nyt pääsee Etelänavalle!
Aprilliä, syö silliä, ette taatusti pääse. Joitakin turistiryhmiä viedään Cabe Hornilta lähimmälle jäätikölle ja sanotaa1582Nyt pääsee Etelänavalle!
Aprilliä, syö silliä, ette taatusti pääse. Joitakin turistiryhmiä viedään Cabe Hornilta lähimmälle jäätikölle ja sanotaa1582Potenssipillereistä ajattelin höpistä.
Nämä tulivat mieleeni kun toisaalla joku neropatti kyseli että mitä pidätte farkkujen pikkutaskuissa? Minä pidän kylillä2782Potenssipillereistä ajattelin höpistä.
Nämä tulivat mieleeni kun toisaalla joku neropatti kyseli että mitä pidätte farkkujen pikkutaskuissa? Minä pidän kylillä2782Potenssipillereistä ajattelin höpistä.
Nämä tulivat mieleeni kun toisaalla joku neropatti kyseli että mitä pidätte farkkujen pikkutaskuissa? Minä pidän kylillä2782Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1182Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1182Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?
Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t1182Tilatkaa Mr Fatmanin kanava!
Hän asuu Thaimaassa, on siellä naimisissa ja hankkii siellä toimeentulonsa. On jalat tiukasti maassa pitävä hemmo, ei le1382Tilatkaa Mr Fatmanin kanava!
Hän asuu Thaimaassa, on siellä naimisissa ja hankkii siellä toimeentulonsa. On jalat tiukasti maassa pitävä hemmo, ei le1382