Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3910

1. Amatööripallo törmää taivaankanteen!

Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen
    Salaliittoteoria
    6
    82
  2. Amatööripallo törmää taivaankanteen!

Uskomaton ja hauska video on tässä kaikille salaliittoteoreetikoille ja niitä verisesti vastustaville; olkaa hyvä. Olen
    Salaliittoteoria
    6
    82
  3. Amatööripallo törmää taivaankanteen!

Salaliittoteoria
    6
    82
  4. Maahanmuuton hinta.

Tässä MOT:n raportti vuodelta 2011 jolloin matuja ei ollut maassamme kuin pieni osa nykyisestä: https://areena.yle.fi/1-
    Maahanmuutto
    5
    82
  5. Maahanmuuton hinta.

Tässä MOT:n raportti vuodelta 2011 jolloin matuja ei ollut maassamme kuin pieni osa nykyisestä: https://areena.yle.fi/1-
    Maahanmuutto
    5
    82
  6. Maahanmuuton hinta.

Maahanmuutto
    5
    82
  7. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis
    Thaimaa
    10
    82
  8. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Olen salaliitto- teoreetikko enkä siis usko aivan kaikkea mitä töllö suoltaa ja valtamedia tiedottaa. Suurin osa ihmisis
    Thaimaa
    10
    82
  9. Pieni naurutuokio on nyt paikallaan.

Thaimaa
    10
    82
  10. Nyt pääsee Etelänavalle!

Aprilliä, syö silliä, ette taatusti pääse. Joitakin turistiryhmiä viedään Cabe Hornilta lähimmälle jäätikölle ja sanotaa
    Salaliittoteoria
    15
    82
  11. Nyt pääsee Etelänavalle!

Aprilliä, syö silliä, ette taatusti pääse. Joitakin turistiryhmiä viedään Cabe Hornilta lähimmälle jäätikölle ja sanotaa
    Salaliittoteoria
    15
    82
  12. Nyt pääsee Etelänavalle!

Salaliittoteoria
    15
    82
  13. Potenssipillereistä ajattelin höpistä.

Nämä tulivat mieleeni kun toisaalla joku neropatti kyseli että mitä pidätte farkkujen pikkutaskuissa? Minä pidän kylillä
    Pattaya
    27
    82
  14. Potenssipillereistä ajattelin höpistä.

Nämä tulivat mieleeni kun toisaalla joku neropatti kyseli että mitä pidätte farkkujen pikkutaskuissa? Minä pidän kylillä
    Pattaya
    27
    82
  15. Potenssipillereistä ajattelin höpistä.

Pattaya
    27
    82
  16. Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?

Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t
    Loviisa
    11
    82
  17. Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?

Tiina Keskimäki tässä väittää että kaupungilla ei ole vieläkään pelastus- suunnitelmaa katastrofin varalle. Onko tämä t
    Loviisa
    11
    82
  18. Ydinvoimalakaupungin turvallisuuspuutteet?

Loviisa
    11
    82
  19. Tilatkaa Mr Fatmanin kanava!

Hän asuu Thaimaassa, on siellä naimisissa ja hankkii siellä toimeentulonsa. On jalat tiukasti maassa pitävä hemmo, ei le
    Pattaya
    13
    82
  20. Tilatkaa Mr Fatmanin kanava!

Hän asuu Thaimaassa, on siellä naimisissa ja hankkii siellä toimeentulonsa. On jalat tiukasti maassa pitävä hemmo, ei le
    Pattaya
    13
    82