Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
niiku.sillee
profiilit
niiku.sillee
niiku.sillee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauheimpia+sotatraumoja+aiheuttanevat+sodassa+tehdyt+omat+teot,+joita+eivät+omatkaan+siviilit+olisi+ymmärtäneet,+ja+joita+ei+voi+paljastaa+sodan+jälkeenkään+toisille+miehille,+jotka+olivat+sodassa+joukko-osastossa,+jossa+näitä+ei+tehty.+Kuitenkin+sotilas,+joka+sodassa+kieltäytyi+tällaisista+teoista,+joutui+omien+taistelutoverien+halveksimaksi.
Omantunnon+syytöksille+tule+rauhaa.
19.05.2019 09:30
Johtuu+havaintovirheestä.
18.05.2019 22:08
Jos+äitipuoli+"nauttii"+siitä,+että+saa+lapsista+"henkisen+niskalenkin",+asiat+eivät+todellakaan+ole+kunnossa.
18.05.2019 16:07
Kirjoitit+edellä+9.5.2019+klo+20:27:
<<Mainitsin,+että+Planckin+mittauksen+oletus+oli+mm.+se,+että+maailmankaikkeus+on+laakea,+ja+sen+lisäksi+ainetta+on+suhteellisen+harvassa.<<
<<Se+mihin+se+liittyy,+on+se,+että+tällöin+iän+saa+laskettua+yksinkertaisesti+kaavalla+1+/+H0,+jossa+H0+on+hubblen+vakio.<<
<<Jos+oletus+olisi,+että+ainetta+on+paljon,+kaava+kuuluu+2+/+(3+*+H0),+jossa+H0+on+hubblen+vakio.<<
Lienee+nykyisen+käsityksen+mukaista,+että+kaikkeuden+rakenne+on+fraktaalinen.+Mitä+suurempi+fraktaali+on,+sen+pienempi+on+materiatiheys.+Mutta+voimme+arvioida+ainetiheyttä+vain+näkyvästä+maailmankaikkeuden+osasta.+Koska+emme+tiedä,+miten+suuri+on+näkymätön+osa,+käsittääkseni+laskuilta+putoaa+pohja.+Jos+eläisimme+fraktaalin+toisessa+osassa,+näkyvän+kosmoksen+ainetiheys+olisi+siellä+todennäköisesti+tyystin+erilainen.
Emme+voi+olettaa,+että+saman+tapahtuman+eli+alkuposauksen+muodostaman+fraktaalin+kaksi+osaa+olisi+materiaalitiheydeltään+sama.+Minusta+alkaa+näyttää,+ettei+kosmologia+vieläkään+oli+havaintojen+ja+niihin+sopivan+teoreettisen+rungon+muodostamaa,+vaan+on+olemassa+alkuoletuksia.+Haiskahtaa+filosofialta.+Näinhän+ei+oikeissa+luonnontieteissä+ole.
Tällaisten+alkuolettamusten+perusteella+tehdyt+laskelmat+antaisivat+erilaisia+tuloksia+eksaktin+tarkasti+tapahtuneesta+ainoasta+tapahtumasta,+maailmankaikkeuden+synnystä.
18.05.2019 12:44
Muuten+asiaa+siitä,+että+uuden+vaimon+ei+ole+lupa+ryhtyä+kasvattamaan+toisen+lapsia,+mutta+toisen+vaimon+nimittäminen+sutturaksi,+on+aivan+sopimatonta.
Aloittaja+on+kamala,+mutta+tämä+ei+ole+suinkaan+sääntö+toisen+vaimon+kohdalla.+Henkilökohtaiset+kokemukset+tulehduttavat+aiheen.+Ihmiset+saattavat+olla+vielä+vereslihalla,+joten+kommentoinnissa+on+havaittavissa+tuntemusten+jälkikaikuja.
18.05.2019 09:24
Kosmologian+lisäksi+eksakteja+luonnontieteitä+ovat+myös+kvanttifysiikka,+kemia,+fysiikka,+biologia,+evoluutiopsykologia+ja+sosiobiologia+läheisine+tieteineen.+Luonnontieteellisessä+tutkimuksessa+ei+ole+havaittu+mitään+lisäselittäjää+tai+hiukkasen+ominaisuutta,+kun+siirrytään+tasolta+toiselle.
Luonnontieteet+ovat+täydellisessä+sopusoinnussa+keskenään.+Loogisia+ristiriitoja+ei+ole.+Luonto+on+luonteeltaan+reduktionistinen,+joten+samat+tapahtumat+ja+samat+ominaisuudet+seuraavat+hiukkastasolta+aina+evoluutiopsykologiaan+ja+sosiobiologiaan+asti.+Vain+monimutkaisuus+lisääntyy.
Psykologiset+havainnot+ovat+yleensä+oikeita,+mutta+teoriat+lukuunottamatta+evoluutiopsykologiaa,+ovat+sekä+moninaisia+että+vääriä.+Koska+psykologiset+teoriat+ovat+kirjoituspöydälla+syntynyttä+common+sense+-tyyppistä+pohdiskelua,+voidaan+aina+"todistaa"+oikeaksi+lähes+mikä+tahansa+väite.+
Luonnontieteitten+kuvaan+siis+kuuluu,+että+psyykkiset+ilmiöt+nähdään+hermoston+mutkikkaana+sähkökemiallisena+tapahtumana.+Muusta+ei+ole+mitään+todisteita.
En+pyri+antamaan+itsestäni+vaikutelmaa,+vaan+selostamaan+luonnontieteitten+keskeisiä+tuloksia.+En+suosi+taka-ajatuksia,+vaan+tarkoitan+vain,+mitä+sanon.🙂
17.05.2019 21:43
Maailmakuvani+on+luonnontieteellinen,+ihmistenkin+kohdalla+biologinen,+siis+ei+psykologinen.+Evoluutio+on+tapahtunut+geenien+valinnan+tuloksena.+Käytöksemme+noudattaa+perintögeenistömme+antamaa+suuntaa.+Geenistömme+sai+jokseenkin+nykyisen+muodon+jo+pari+sataa+tuhatta+vuotta+sitten,+monet+geenit+jo+aikaisemminkin.
Kulttuurikehitys+on+ollut+nopeaa.+Meillä+on+siis+varhaisihmisen+geenit+ja+moderni+kulttuuri.+Niiden+osoittamat+tarpeet+eivät+ole+sopusoinnussa.
Ideologisessa+suhteessa+kannatan+vapaamielisyyttä.+Minulla+itsellänikin+on+kokemusta,+mitä+moralismi+saa+aikaan.
+
Hyvää+kesää+sinulle!+Oletan,+että+olet+nainen.+Siinä+tapauksessa+tämä+kukkanen🌹+on+sinulle!
17.05.2019 18:59
Kyllähän+nää+perusluonteenlaadut+on+melko+pysyviä.+Aivan+toiseksi+ei+tule+koskaan.+Jo+vauvoista+toiset+ovat+esimerkiksi+aggressiivisia+ja+toiset+sopeutuvia,+toiset+vilkkaita,+toiset+rauhallisia.+Kyllä+ne+piirteet+näkyvät+vielä+vanhanakin.+Toiset+on+tosikkoja,+toiset+muuttavat+kaiken+huumoriksi.+Minä+olen+ollut+koko+ikäni+tosikko,+ja+sellaiseksi+jään.
Mutta+on+kulttuurissa+erojakin+tullut.+Sellainen,+mikä+nauratti+elokuvateattereissa+30+-+60-luvuilla,+ei+enää+teeveessä+naurata.+Vanhoissa+suomalaisissa+filmeissä+sumeilematta+lyödään+lyötyä.+Kun+ei+pääse+tytön+aittaan,+on+naurettava+nyhverö.+Joka+taas+pääsee,+on+suuri+sankari.+Aivan+kuin+olisi+oma+vika,+jos+on+ruma+ja+peemäinen+luonne.
Tavallinen+tarina+on+myös,+että+metsänhoitaja,+joka+on+metsäpomon+poika+tekeytyy+tukkijätkäksi+ja+ryhtyy+ryhtyy+tarkistamaan,+mitä+kämpilla+tapahtuu.+Samalla+ihastuu+kaunottareen,+jolle+onni+aukeaa,+kun+jätkä+paljastuu+rikkaaksi+ja+oppineeksi.
Ei+se+enää+mene+sellaisena,+kuin+se+meni+filmiä+tehtäessä.
17.05.2019 16:57
No,+sinä+sanoit+sen+kuitenkin+ääneen.+Kiitos!
17.05.2019 15:52
Luin+vielä+koko+ketjun+uudelleen+läpi.+Tuli+sellainen+vaikutelma,+että+suurin+osa+ketjusta+on+yksinpuhelua.+Todennäköisin+selitys+jääköön+mainitsematta,+mutta+lienee+muidenkin+arvattavissa.
17.05.2019 15:49
Jäin+kyllä+miettimään+sitäkin+mahdollisuutta,+että+karmeilla+puheillasi+pyrit+tekemään+heikkolaatuista+sarkastista+pilaa.+Mutta+arvelen+silti,+että+olet+tosissasi.+Oletko+mieleltäsi+sairas,+onko+sinulla+poikkeava+mielentila+vai+podetko+paha+äitipuoli+-syndroomaa?
Jos+et+olisi+ilmaissut+itseäsi+nimettömällä+palstalla,+olisin+jo+tehnyt+sinusta+ilmoituksen+viranomaisille.
17.05.2019 15:42
<<Minä+olen+päivisin+kotona+työttömänä+ja+mies+töissä,+joten+joskus+olen+hänen+kersojen+kanssa+keskenään,+niin+voinko+komentaa+ja+vaatia+kotitöitä+tekeväksi?+Mies+ei+ole+sanonut+mitään,+exältään+en+kysy+ja+lapsia+en+kuuntele.+Minusta+minun+velvollisuus+on+kavattaa+lapsia+niinkuin+parhaaksi+näen,+mutta+jotkut+sanoo+ettei+saa.>>
<<Olen+vaativa+uusi+äiti+ja+halua+että+miehenkinlapset+oppivat+tekemään+kotitöitä+ja+kunnioittamaan+minua,+koska+kuitenkin+vastuu+heidän+asioista+on+myös+minulla,+ihan+kuin+äidillään+ja+isällään.<<+
Ei+hyvältä+näytä.+Puhut+"kersoista",+käyttäisitkö+tätä+sanaa+omistasikin?+Ilmaiset+halusi+"komentaa"+ja+"kasvattaa,+niin+kuin+parhaaksi+näet".+Sanot,+ettet+"lapsia+kuuntele".+Edelleen+sanot+olevasi+"vaativa+uusi+äiti"+ja+tarkoituksesi+olevan+saada+heidät+"kunnioittamaan"+sinua.++
Harvoin,+perin+harvoin,+saa+lukea+näin+kovaa+tekstiä.+On+kuin+julistaisit+etukääteen+julman+äitipuolen+ohjelman+lasten+alistamiseksi+ja+nöyryyttämiseksi.+Huomannet,+että+julmat+äitipuolet+uskovat+AINA+toimivansa+hyvin.+Kuvaamasi+käytös+on+geeniperimässäsi,+evoluution+tuotosta,+mutta+nykyinen+kulttuuri+ei+sellaista+suvaitse.
Jos+jatkat+tällä+linjalla,+on+HYVIN+todennäköistä,+että+naapurisi+antavat+sinut+ilmi+lastensuojeluviranomaisille,+ellei+miehesi+ole+jo+sitä+ennen+poistanut+sinua.
Sinulla+ei+ole+mitään+kasvatusoikeutta+lapsiin,+koska+et+ole+virallisesti+heidän+holhoojansa.
17.05.2019 15:32
Totta+puhut.+Ei+ujouden+kehityskään+ole+kaikilla+sama.+Voin+kyllä+kuvitella,+että+paniikkihäiriö+on+vallan+kamaloittava.+Itse+olen+näet+kärsinyt+koko+ikäni+ahdistuksesta,+jolle+ei+ole+kohdetta,+vain+tila.
17.05.2019 14:43
Geeneistä,+mutta+eri+ikäisissä+geenit+vaikuttavat+eri+tavalla.+Vaikein+ujosteluikä+on+useille+murrosikä.+Sitten+helpottaa.
Seksuaalista+ujostelua+olen+seurannut+kesämökillä.+Jos+pari+ei+tule+yhteissaunaan,+se+yleensä+johtuu+miehestä.+Osalle+tytöistä+murrosikä+on+ei,+mutta+sitä+ennen+ja+sen+jälkeen+yleensä+tulevat.+Osalla+tytöistä+taas+ei+ole+ujosteluvaihetta.+Poikia+on+ystävillämme+vähän,+joten+en+uskalla+sanoa+mitään+varmaa.+
Muuntyyppisestä+ujostelusta+minulla+on+omakohtaistakin.+Minulle+oli+nuorena+erittäin+vaikeaa+asioida+kaupoissa+ja+varsinkin+virastoissa.+Nämä+oireet+ovat+jokseenkin+ohi.
17.05.2019 11:27
Kaikki+sitoutuneetkin+miehet+ovat+olleet+aikaisemmin+sinkkumiehiä.+Sekä+miehet+että+naiset+haluavat+seksiä.+Kestää+vain+aikansa,+ennen+kuin+on+löytänyt+omansa.+Seksittömyys+johtaa+useimpien+miesten+kanssa+siihen,+että+he+menettävät+kiinnostuksensa.+
On+vain+aloitettava+koko+repertoaarin,+myös+seksin+kanssa,+jos+toivoo,+että+joskus+tärppää.+On+myös+sellaisia+miehiä,+jotka+arvostavat+koskemattomia+neitsyttyttöjä.+Et+kai+sinä+sellaista+iljetystä+halua?
17.05.2019 11:00
Olet+ihastunut+väärään+tytöön.+Tytöstä,+joka+haluaa+pojilta+paljoa+puhumista,+tulee+pirttihirmu,+joka+koko+ajan+muistuttaa+että+"miehet+eivät+osaa+puhua+tunteistaan".
Herttaisia+tyttöjä+on.+Katsele+ympärillesi.
17.05.2019 10:46
Sekoitat+asioita,+kuin+niillä+kuuluisi+olla+yhteys+keskenään.+Varttuneidenkin+keskuudessa+pidetään+kaikenlaista+seksiä,+myös+harjoittelua,+jos+vielä+tarvitaan,+normaalina,+muttei+huumeita+eikä+väkivaltaa.
Seksi+kuuluu+sen+ikäisille,+joilla+tekee+jo+mieli,+alaikäisillä+vain+ikäkumppanien+kanssa.+Oletko+muuten+kuullut.+että+joku+oppisi+autoakaan+ajamaan+kirjaa+lukemalla?+Seksissä+tarvitaan+taitoa.+Se+tulee+kuin+itsestään,+mutta+vain+HARJOITTELEMALLA.
Elät+vanhassa+kulttuurissa,+jossa+aina+rinnastettiin+seksi+ja+väkivalta.+Ne+eivät+kuulu+yhteen+nuorilla+eikä+varttuneilla.
17.05.2019 10:32
<<Mun+nahkaiset+emätinkukkaropikkarit+haisee<<
Kerrotko+vähän+tarkemmin,+mistä+on+kyse?+Muinoin+oli+muotia+komeilla+suurilla+kalukukkarolla,+kuin+siellä+olisi+ollut+penis+ja+kivekset,+mutta+todellisuudessa+siellä+oli+vain+täytettä+tai+säilytettiin+jotakin+ihan+muuta,+esimerkiksi+rahaa.+Näitä+on+varsinkin+hollantilaisissa+1600-luvun+maalaiselämää+esittävissä+ns.+laatukuvissa.
Emätinkukkarosta+en+ole+kuullutkaan.+Onko+siis+pikkareissa+kukkaro,+joka+piilotetaan+emättimeen?+Säilytetäänkö+siellä+jotakin?+Onko+tällaiset+pikkarit+päällysvaate,+vai+käytetäänkö+niitä+muiden+vaatteiden+alla.
Itse+kysymykseesi.+Pesun+jälkeen+nahka+tulee+korppumaiseksi.+Siihen+jätetään+sen+estämiseksi+vahvasti+saippuaa+tai+hierotaan+nahanhoitoaineella.+Emätin+ei+sellaisia+kestä.+Sinne+ei+voi+laittaa+mitään+nahkaista.+
Jos+puhut+emättimestä+kuitenkin+tarkoittaen+vittua,+kuten+jotkut+korrektiussyistä+tekevät,+sanottakoon+kuitenkin,+että+eivät+nahkahousut+sukupuolielimiä+vasten+käy+ollenkaan.+Epähygieenistä.
17.05.2019 10:19
Kyllä+naisen+tulee+saada+olla+"bimbo",+vaikka+kateuttahan+se+kanssasisarissa+synnyttää.
Erilaisia+mielipiteitähän+on,+mutta+kyllä+minusta+hiukan+tukevammat+naiset+ovat+kauniimpia,+vaikkei+äsken+mainittu+kaunotar+tukeva+ollutkaan.+Laivan+uimahallissa+oli+pyöreämpi+tyttö.+jolla+oli+ainakin+kaksi+numeroa+liian+pienet+bikinit.+Jo+oli+kaunista+katseltavaa.
16.05.2019 23:46
Pukeutuminenhan+ei+voi+olla+liian+niukka,+mut+jos+sen+on+täydentäny+tatskoilla,+niin+se+on+sit+turn+off.+
Katselin+kesämökin+laiturilla,+kun+naapurin+laiturilla+oli+täysin+alastomana+upea+nuori+nainen.+Ajattelin,+että+onpa+naapuri+löytänyt+kauniin+naisen.+Mutta+sitten+kääntyi+ja+paljastui,+että+sillä+oli+olkapäässä+karsee+tatuointi.+Niin+oli+nätti+tyttö+pilannut+kauneutensa.+Suoraan+sanottuna+kamaloitti.
16.05.2019 23:12
3 / 26