Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

2154

1. En+minä+vaan+näe+isompaa+ongelmaa+siinä,+että+käsikirjoitetaan+tämän+päivän+tuttua+todellisuutta.+Elokuvat+ja+tv-sarjat+eivät+todellakaan+ole+syynä+siihen,+että+ihmiset+LÄNSImaissa+saavat+enenvässä+määrin+olla+oma+itsensä+pelkäämättä+joutuvansa+hakatuksi+ja++tyrmään+tai+tapetuksi+sen+takia,+että+eivät+ruumiillisesti,+henkisesti+tai+kulttuurisesti+sovi+kahden+kristityn+valkoihoisen+heterosukupuolen+enemmistösabloonaan.+Eivätkä+ne+ole+syynä+siihenkään,+että+LÄNSImaisten+kansojen+enemmistöt+haluavat++avoimemman+ja+suvaitsevamman+yhteiskunan+kuin+edeltävät+sukupolvet+halusivat.+Sopu+sijaa+antaa.+Onhan+noita+"hyvin+säilyneitä"+yhteiskuntia+vielä+eikä+tarvi+kovin+kauas+mennä.+Jospa+katselisit+heidän+elokuviaan+ja+tv-sarjojaan,+niissä+on+pelkkiä+isänmaallisia++kiintiöheteroja+valkoihoisia+ja+rajatkin+on+aika+hyvin+kiinni.+Mitä+nyt+vähän+ulospäin+siirtyilevät,+mutta+sehän+on+oleellinen+osa+sitä+isänmaallisuutta.
  2. Minä+olen+valmis+hyväksymään+litteän+maan+teorian+heti,+kun+se+kykenee+aukottomasti+selittämään+kaikki+auringosta,+tähdistä+ja+planeetoista+tehdyt+havainnot+ja+oikein+ennustamaan+näiden+sijainnin+myös+tulevaisuudessa.+Ihan+kohtuullinen+vaatimus+toimivalle+maailmankuvalle.