Norjan hiihtäjillä on parhaat mömmöt!

Uskooko vielä joku että Norjalaiset hiihtäjät olisivat puhtaita?
Nyt on menossa MM- hiihtojen miesten 15 km.
Kahdeksan ensimmäisen hiihtäjän joukossa on 7 (!?) norjalaista.

Itse uskon että maan urheilulääketiede on keksinyt supermömmön joka ei testeissä näy.

22

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, tulihan Bolsunohvin poika sentään toiseksi.

      Niskanen pärjäsi hyvin vaikka ei ollut käyttänyt kuin sallitua huulivoidetta.
      Therese Johaug käytti terästettyä huulikiiltoa ja saikin sitten kilpailukieltoa aikoinaan.

      • Nyt on käynnistyi naisten 10 km.
        Kuuden parhaan joukossa on vain 5 norjalaista.


      • Anonyymi

        Bolsunov tuli toki toiseksi mutta näytti televisiossa siltä että häntä vedettiin moottorikelkan avulla. muut joutuivat takana puhkomaan tuulta ite.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bolsunov tuli toki toiseksi mutta näytti televisiossa siltä että häntä vedettiin moottorikelkan avulla. muut joutuivat takana puhkomaan tuulta ite.

        Bolsunohvin pojan edessä ajeltiin polttomoottorikäyttöisellä kelkalla siksi että tämä tukehtuisi pakokasuihin.....


    • Anonyymi

      ainakin on väitetty norken hiihtäjät tietäisi doopin testit etukäteen,

      • Anonyymi

        sattuu niitä virheitä norskeillekkin. johaugia ei aikanaan tiedotettu etukäteen, siksi pillahti itkuun tv.ssä, huulet rohdoissa.


      • Anonyymi

        Kaikkihan tietävät doping-testit etukäteen. Nehän tehdään aina.


    • Anonyymi

      Olet vain kateellinen koska sen keksi Norjalaiset ja Venäläiset jäi housuitta kiinni.

    • Onko ne nyt niin hyviä mömmöjä kun väliin mahtuu muitakin? Vai onko niillä väliinmahtujilla kans niitä samoja mömmöjä?

      • Olen tottunut näkemään veli Fat_Earthilta asiallisia kommentteja.
        Tämä ei ollut sellainen. Olisiko unettomuus syynä aivopieruun?


      • nazi kirjoitti:

        Olen tottunut näkemään veli Fat_Earthilta asiallisia kommentteja.
        Tämä ei ollut sellainen. Olisiko unettomuus syynä aivopieruun?

        Pettymyksesi imartelee. Mutta jos me hei nyt ruvetaan toistemme aivopieruja ruotimaan, niin mä en kyllä saa enää nukuttua ollenkaan. ;-)


      • Anonyymi
        Fat_Earth kirjoitti:

        Pettymyksesi imartelee. Mutta jos me hei nyt ruvetaan toistemme aivopieruja ruotimaan, niin mä en kyllä saa enää nukuttua ollenkaan. ;-)

        Nyt on käynnissä miesten 38 km:n hiihto.
        Kärjessä 7 norjalaista. Ei kai niitä enempää olekaan mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on käynnissä miesten 38 km:n hiihto.
        Kärjessä 7 norjalaista. Ei kai niitä enempää olekaan mukana?

        Miesten sprintin loppukilpailussa 5 norjalaista, yksi vierasmaalainen jäi vikaksi.

        Norjan naisia oli mukana vain 3 (?) mutta tuliks kaksoisvoitto?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on käynnissä miesten 38 km:n hiihto.
        Kärjessä 7 norjalaista. Ei kai niitä enempää olekaan mukana?

        Oliko voittaneella venäläisellä siis norjalaisiakin paremmat mömmöt. kun jätti nämä kaikki doupatut norskit kauas taakseen?

        Asennehan se on tuokin, että menestyä voi vain vippaskonsteilla.
        Kertoo, että koska itse ei menesty missään, niin kaikkien menestyjien on siis pakko olla epärehellisiä.


      • Fat_Earth kirjoitti:

        Oliko voittaneella venäläisellä siis norjalaisiakin paremmat mömmöt. kun jätti nämä kaikki doupatut norskit kauas taakseen?

        Asennehan se on tuokin, että menestyä voi vain vippaskonsteilla.
        Kertoo, että koska itse ei menesty missään, niin kaikkien menestyjien on siis pakko olla epärehellisiä.

        Norjan hiihtäjät ovat erityisesti joukkueena arvostellen aivan kuin toiselta planeetalta.
        Olen varma että heillä on parhaat mömmöt enkä taatusti ole epäilyjeni kanssa yksin.

        Eihän tämä sulje pois mahdollisuutta että jollain maan ulkopuolisella urheilijalla olisi myös douppausta.
        Loginohvin poika on tietenkin kiusallinen piikki norskien lihassa ja se on mielestäni hyvä asia lajille. Norskit heittivät tutkintapyynnön Italian poliisille joka takavarikoikin Liginovin puhelimen.

        Yksi norjan likka oli saanut yhden (!) häntä arvostelevan viestin josta onkin revitty repäisevän hauskat otsikot:
        https://www.is.fi/ampumahiihto/art-2000006416590.html

        Viestissä ei tosin mainittu douppauksesta mitään vaan kehotettiin akkaa skarppaamaan ja kuuntelemaan valmentajansa.

        Tiril Eckhoffin mukaan nettitrolleja on paljon liikkeellä..... :-)


      • nazi kirjoitti:

        Norjan hiihtäjät ovat erityisesti joukkueena arvostellen aivan kuin toiselta planeetalta.
        Olen varma että heillä on parhaat mömmöt enkä taatusti ole epäilyjeni kanssa yksin.

        Eihän tämä sulje pois mahdollisuutta että jollain maan ulkopuolisella urheilijalla olisi myös douppausta.
        Loginohvin poika on tietenkin kiusallinen piikki norskien lihassa ja se on mielestäni hyvä asia lajille. Norskit heittivät tutkintapyynnön Italian poliisille joka takavarikoikin Liginovin puhelimen.

        Yksi norjan likka oli saanut yhden (!) häntä arvostelevan viestin josta onkin revitty repäisevän hauskat otsikot:
        https://www.is.fi/ampumahiihto/art-2000006416590.html

        Viestissä ei tosin mainittu douppauksesta mitään vaan kehotettiin akkaa skarppaamaan ja kuuntelemaan valmentajansa.

        Tiril Eckhoffin mukaan nettitrolleja on paljon liikkeellä..... :-)

        Tilastojen valossa norskit ovatkin kuin toiseltas planeetalta, eikä sen huomaamiseen tarvita mitään salaliittoeksperttien erityislahjakkuutta tai -osaamista. Sen näkee sokeen Reetan sokee koiranpentukin heti.

        Juuri tästä syystä on aika härskiä väittää, että norskit on doupattu koko joukkueena, siis valtion toimesta, kuten Venäjällä, mutta että aineet norskeilla olisivat sellaisia, ettevät ne nykyisin menetelmin paljastu. Venäjällähän ne kyllä paljastui, mutta se taas sitten systemaattisesti peiteltiin, salattiin ja vaihdettiin ja hävitettiin näytteitä jne. Eli venäläiset fuskasivat.

        Korjaa, jos olen väärässä, mutta minulla on sellainen käsitys, että vain kielletyt aineet ja menetelmät ovat kiellettyjä. Ja kaikkia kiellettyjä aineita ja menetelmiä tutkitaan douping-valvonnassa jatkuvasti ja kattavasti. Kaikki kielletyt aineet ja menetelmät tulevat valvonnassa ilmi, vai eikö?

        Kun joku porukka tulosten valossa näyttää menneen muiden edelle, niin valvonta tämän joukkueen kohdalla pannaan erityisen tiukaksi. Eikö niin?

        Minun johtopäätökseni olisi, että norskeilla on menetelmiä ja ehkä aineitakin, jotka eivät ole kiellettyjä, mutta vaikutus on joko suorituskykyä tai huippukunnon osumista oikeaan hetkeen erittäin selvästi parantava. Mikä ei ole kiellettyä, on sallittua, kunnes se kielletään. Ellei norjalaisten salaisuus ole mitään kiellettyä, niin he eivät ole fuskanneet. Eikö niin?

        Se on ihan eri juttu kuin Venäjän valtion vuosikausia jatkunut systemaattinen näytteiden väärentäminen, testein hävittäminen ja juonittelu kiellettyjen aineiden systemaattisen käytön salaamiseksi.

        Eikö ole näin, veli nazi?


      • Fat_Earth kirjoitti:

        Tilastojen valossa norskit ovatkin kuin toiseltas planeetalta, eikä sen huomaamiseen tarvita mitään salaliittoeksperttien erityislahjakkuutta tai -osaamista. Sen näkee sokeen Reetan sokee koiranpentukin heti.

        Juuri tästä syystä on aika härskiä väittää, että norskit on doupattu koko joukkueena, siis valtion toimesta, kuten Venäjällä, mutta että aineet norskeilla olisivat sellaisia, ettevät ne nykyisin menetelmin paljastu. Venäjällähän ne kyllä paljastui, mutta se taas sitten systemaattisesti peiteltiin, salattiin ja vaihdettiin ja hävitettiin näytteitä jne. Eli venäläiset fuskasivat.

        Korjaa, jos olen väärässä, mutta minulla on sellainen käsitys, että vain kielletyt aineet ja menetelmät ovat kiellettyjä. Ja kaikkia kiellettyjä aineita ja menetelmiä tutkitaan douping-valvonnassa jatkuvasti ja kattavasti. Kaikki kielletyt aineet ja menetelmät tulevat valvonnassa ilmi, vai eikö?

        Kun joku porukka tulosten valossa näyttää menneen muiden edelle, niin valvonta tämän joukkueen kohdalla pannaan erityisen tiukaksi. Eikö niin?

        Minun johtopäätökseni olisi, että norskeilla on menetelmiä ja ehkä aineitakin, jotka eivät ole kiellettyjä, mutta vaikutus on joko suorituskykyä tai huippukunnon osumista oikeaan hetkeen erittäin selvästi parantava. Mikä ei ole kiellettyä, on sallittua, kunnes se kielletään. Ellei norjalaisten salaisuus ole mitään kiellettyä, niin he eivät ole fuskanneet. Eikö niin?

        Se on ihan eri juttu kuin Venäjän valtion vuosikausia jatkunut systemaattinen näytteiden väärentäminen, testein hävittäminen ja juonittelu kiellettyjen aineiden systemaattisen käytön salaamiseksi.

        Eikö ole näin, veli nazi?

        Nyt lähti huulikiilto- mannekiini Johaug liki 3 minuutin erolla pariin norski- akkaan.
        Ensimmäinen ulkomaalainen oli ruattalainen 5 minuutin takamatkalta.
        Hoh- hoijaa.....

        Odotan jännityksellä miesten kolmeakymppiä....


    • Anonyymi

      Siis mitä helvettiä, vieläks joku oikeesti katsoo jotain hiihtoa televisiosta?

      Haloo?

      • Sinua siis kiinnostaa vain hiihtoa koskeva keskustelu ja mikäs siinä.

        Nyt alkoikin miesten 30 km:n hiihto.
        Kymmenen ensimmäisen lähtijän joukossa on vain 8 norjalaista......


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Sinua siis kiinnostaa vain hiihtoa koskeva keskustelu ja mikäs siinä.

        Nyt alkoikin miesten 30 km:n hiihto.
        Kymmenen ensimmäisen lähtijän joukossa on vain 8 norjalaista......

        Johtuisiko Norjan hiihtomenestys vain siitä että se on ainoita valtioita joissa lapset haluavat pienenä hiihtämään; ts. hiihto saa ikäjoukostaan aina valiot pariinsa.

        Muissa maissa suurin osa vitut välittää jostain suksimisesta, ja sen pariin hakeutuu vain ne jotka eivät kelvanneet parempiin lajeihin. ts. hiihto saa vain rupusakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johtuisiko Norjan hiihtomenestys vain siitä että se on ainoita valtioita joissa lapset haluavat pienenä hiihtämään; ts. hiihto saa ikäjoukostaan aina valiot pariinsa.

        Muissa maissa suurin osa vitut välittää jostain suksimisesta, ja sen pariin hakeutuu vain ne jotka eivät kelvanneet parempiin lajeihin. ts. hiihto saa vain rupusakin.

        Iltalehti arvelee Norjalaisten menestyksen syyksi heidän mainiota juomavettään:
        https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/7bc437ce-3b74-464f-bc4e-c65d11a93e8e


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe