Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+ne+kauniita+niissäkin+mutta+kun+nainen+kulkee+alusvaatteisillaan+niin+aina+on+olemassa+draaman+ainekset.+Jos+katselet+jääkiekkoa+ja+kolmas+erä+yli+puolen+välin+niin+enemmän+on+sääntö+kuin+poikkeus+että+olohuoneeseen+rävähtää+täysi+valaistus+ja+nainen+on+jonkun+matkan+päästä+siinä+alusvaatteisillaan.+Kyse+ei+ole+siitä+että+mies+olisi+siinä+sohvalla+erityisen+haluttava+vaan+sieltä+alkaa+tulla+suusta+lahjanarun+kepeydellä+miten+pakarat+roikkuu,+jalat+on+lyhyet+ja+rinnatkaan+eivät+ole+kuten+ennen.+
Tilanne+4-2+ja+omanpään+aloitus+telkkarissa+ja+samalla+pitäisi+sitten+huomioida+nainen+joka+ei+kyllä+muuttunut+ole+sillä+edellinen+kysely+oli+vain+muutama+päivä+aikaisemmin.+Siinä+sitten+taas+vakuutellaan+miten+rakas+hän+on+eikä+kropassa+ole+mitään+vikaa.+Kyllähän+tilanne+siitä+tilanne+rauhoittuu+ja+kiekon+lopputuloksen+voi+sitten+katsoa+teksti-tv:stä.
Vaikka+naiset+ei+sitä+oikein+tahdo+uskoa+mutta+nainen+on+kyllä+erittäin+kaunis+aamuisin+juuri+herättyään.+Varsinkin+yhdistelmä+jossa+on+pitkä,+yli+pakaroiden+ylettyvä,+valkoinen+t-paita+ja+hiukset+joko+ponnarilla+tai+muuten+niitattu+päälakeen.+Sellainen+kun+sipsuttaa+tiskialtaalle+niin+pakko+mennä+taakse,+hivuttaa+käsiä+pitkin+lanteita+ja+suudella+niskaa+samalla+kuiskaten+että+tiskaus+on+täällä+miesten+hommaa.
20.01.2019 11:40
Trollille+onnea+ja+menestystä.+Vaikuttaa+hyvältä+meiningiltä.+Tuli+itsellenikin+vauvakuume+mutta+eiköhän+se+tuossa+haihdu+kun+katselen+ajokortistani+syntymäajan.
Mitä+iltapalaan+tulee+niin+nyt+on+ennen+nukkumaanmenoa+pari+kuppia+kahvia.+Aiemmin+tuossa+tein+puuroa+ja+ruisleipää+niin+palautui+hiihtolenkiltä.
19.01.2019 23:06
Onhan+se+neljä+ja+varanumerokin+voitto.+Mikähän+tämä+tapaus+on+miehiään+jos+hän+on+näyttelijä+niin+tekevätkö+roolisuoritukset+hänestä+normaalia+komeamman+tai+jos+on+kolmiloikkaaja+niin+onko+se+laji+joka+luo+seksikkyyttä?
Ekana+kun+katsoin+niin+ajattelin+että+kaverista+on+sädekehä+leikattu+pois.+Äkkiseltään+tuli+mieleen+kaveri+joka+on+käynyt+kiertokoulua+lähi-idässä+pari+tuhatta+vuotta+sitten+seuraten+tummempaa+kaveria+joka+jäi+Golgatalle+roikkumaan.
19.01.2019 20:54
Tuo+kurssihan+antaa+sellaisen+yleisen+käsityksen+työsuojelusta,+sen+organisaatioista+sekä+yleisiä+vaaratekijöitä.+Lopullinen+perehdytys+tulee+sitten+työpaikalla+jossa+sen+työn+riskit+on+kartoitettu+ja+tehty+suojaavat+ja+ennaltaehkäisevät+toimenpiteet.+
Sanoisin+että+tuo+kurssi+kannattaa+käydä,+monet+työnantajat+sen+vaativat+ja+jos+seuraatte+työpaikka+ilmoituksia+niin+usein+siitä+on+myös+siellä+mainittu.
Itse+olen+käynyt+ea1:n+lisäksi+työturvakorttikurssin,+tulityökorttikurssin+ja+trukkikortin.+Trukkikorttiahan+ei+tarvita+vaan+siihen+riittäisi+työnantajan+kirjallinen+lupa.+Kuitenkin+jos+onnettomuus+sattuu+niin+työnantajan+pitää+pystyä+osoittamaan+että+perehdytys+on+ollut+riittävää.+Siihen+tuo+kortti+on+riittävä.+
Tulityökortin+suoritin+jotta+minulla+on+sitten+mahdollisuus+antaa+tulityölupa+esim.+remonttimiehille.
Nuo+on+ihan+hyviä+valtteja+jos+töitä+olette+hakemassa.
19.01.2019 00:55
Play+del+ingles+on+viimeisin+paikka+jossa+olen+kanarialla+vieraillut.+Siitä+toki+on+kolmekymmentä+vuotta+aikaa+mutta+tuskin+ne+toimivaa+turismikonseptia+ovat+muuttaneet.
Yhtä+mitäänsanomaton+paikka+kuten+suurin+osa+paikoista+nyt+täällä+pallolla+on.+Jos+saaristoon+haluaa+niin+suosittelen+Kustavia+tai+Hailuotoa.+Paikallista+maatilamatkailua,+ilmasto+kiittää+ja+rahat+jää+kotimaahan.
19.01.2019 00:31
Nuorena+fantasioin+herkistä+hetkistä+hetekan+päällä+tai+heinäladossa.+Olisi+kyllä+ollut+parempi+jättääkkin+ne+fantasioiksi.+Vika+ei+suinkaan+ollut+vastakappaleessa+vaan+kun+käytännössä+pääsin+nämä+testaamaan+niin+käytäntöön+ilmaantui+muutama+elementti+jota+en+korvieni+välissä+ymmärtänyt+huomioida.+Heinä+on+terävää+ja+hetekka+joustaa+yllättävän+paljon.
Jos+tekemättömiä+fantasioita+miettii+niin+jotenkin+haluaisin+kokeilla+miltä+se+tuntuu+tehdä+puussa.+Itselläni+on+korkeanpaikan+kammo+ja+olisi+mielenkiintoista+miten+kroppa+ja+mieli+reagoisivat+kun+samalla+miehekkäästi+yrittää+viedä+asiaa+eteenpäin+ja+samalla+pelkää+putoamista.+Sen+verran+pitää+kuitenkin+katsoa+ettei+tee+lähellä+maakotkan+pesää;+niissä+kun+on+monessa+se+nettikamera.
Jos+kumppanin+fantasioita+miettii+niin+kotitöitä+vieroksuva+bondage-henkinen+emäntä+olisi+minulle+aika+passeli.+Kun+ruvettaisiin+kotitöitä+tekemään+niin+paketoisin+hänet+johonkin+jotta+voisin+tehdä+kotityöt+omalla+tavallani+ilman+että+kukaan+tulisi+kommentoimaan+ja+antamaan+muka+avustavia+neuvoja.+Kun+kotityöt+olisi+tehty+niin+päästäisin+irti+ja+hän+voisi+todeta+että+olisi+kyllä+auttanut+kotitöissä+jos+olisi+voinut.+win-win+tilanne.
17.01.2019 17:37
Enpä+kyllä+juurikaan+paitsi+flunssaisena+mutta+siitä+ei+ole+varmuutta+että+tuleeko+silloin+suusta+tai+sieraimista.+Kyllä+se+saa+riittää+että+kuorsaa.
16.01.2019 21:38
En+nyt+tiedä+muista+mutta+minua+ei+se+edes+vihastuttanut,+ehkä+teki+jopa+hieman+surulliseksi.
Jotenkin+olen+aina+halunnut+ajatella+myös+miehet+yksilöinä+eikä+osana+isompaa+testopilveä.+Seuraava+askel+onkin+että+kun+mies+Nilsiässä+ajaa+ylinopeutta+niin+kaikille+miehille+tulee+lappu+poliisilaitokselta+että+olette+syyllisiä+koska+sukupuolenne+perusteella+teillä+olisi+ollut+mahdollisuus+estää+tämä+teko.+Mukana+70+euron+rikesakko.
Lisäksi+häiritsi+se+että+tuollainen+iso+yritys+käyttäytyi+potentiaalisia+asiakkaita+kohtaan+ylimielisesti.+Ilmoitetaan+että+he+tekevät+kaikkensa+.......++Jos+Jyväskylässä+useampi+pyöräilijä+joutuu+onnettomuuteen+niin+en+välttämättä+mainostaisi+Audia+siellä+teemalla+me+tulemme+laittamaan+pyöräilykulttuurin+kuntoon.+Ennemmin+korostaisin+että+yhdessä+pyöräilijöiden+kanssa+saamme+Jyväskylästä+turvallisemman.+Ensimmäisellä+tavalla+toimiessa+saattaa+joku+kysäistä+Keski-Suomalaisen+yleisöosastolla+että+voisiko+asiaa+kysäistä+myös+pyöräilijöiltä.++Sellainen+kädenojennus+yhteistyöhön+tuosta+puuttuu.
Noihin+edellisiin+viitaten+tuosta+jäi+sellainen+kuva+että+kaikki+miesten+tekemät+asiat+ovat+vain+pahoja.+Olisi+ottanut+vaikka+kuvan+jossa+mies+antaa+lapselle+keinussa+vauhtia+ja+todennut+etä+tällaista+miesmallia+haluamme+vahvistaa.++Suoraan+sanottuna+vähän+jäi+kuva+että+tätä+ei+ollut+edes+suunnattu+miehille+vaan+heidän+kumppaneilleen.+Kun+pistätte+miehenne+ostamaan+meidän+tuotteitamme+niin+yhdessä+vähennämme+ilmastoahdistuksen+lisäksi+miesten+testojen+määrää.
16.01.2019 21:24
OK.+No+istahdan+odottamaan+miten+vallankumous+jatkuu+ja+mihin+se+kaappi+lopulta+sijoitetaan.+
Nyt+ainakin+nukkumaan+kun+sanat+"ihan+kummia"+muuttui+muotoon+"ilman+kumia"
Öitä
15.01.2019 22:30
Onnea+ja+menestystä.
15.01.2019 22:25
Tuota+saanko+käyttää+tätä+kuvaa+esimerkkinä+kun+tulee+puhetta+että+miehet+ovat+kaiken+keskiössä+ja+naisilla+ei+oikeasti+ole+sanavaltaa?
15.01.2019 22:05
Enpä+heidän+kultturiaan+sen+vertaa+tunne+että+osaisin+sanoa+miten+siellä+suhtaudutaan+näihin+naisettomiin+viimeisen+teltan+miehiin;+jos+samalla+asenteella+mennään+kuin+täällä+peräkammarin+poikiin+niin+ei+tulevaisuus+hyvältä+näytä.
Eiköhän+nuo+äkkiä+oppisi+lauseen+"ei+ole+kemiaa"+ja+huomaavat+että+tämä+kansa+näyttää+nauttivan+yksin+asumisesta.+Siitä+on+enää+lyhyt+matka+hetkeen+kun+lyödään+eteen+kaavakkeet+joiden+otsikossa+kirjailee+sanat+aktiivimalli+2.+Hetken+aikaa+sitä+mietittyään+saattaa+jo+ensi+kerran+käydä+mielessä+että+lähtisikö+sinivalkoisin+siivin+vai+pääsisikö+jotenkin+halvemmalla.
15.01.2019 21:59
Rakkautta+on+vähän+eri+langoista+punottuna.+On+lapsiin,+vanhempiin,+sukulaisiin+ja+tietysti+sitten+kumppaniin.
Minulla+menee+niin+että+intohimo+on+se+piilevä+voima+joka+pyrkii+puskemaan+sen+rakkauden+näkyväksi.++Minä+pystyn+kyllä+antamaan+kasvot+sellaisille+sanoille+kuin+tylsyys,+tasapaksu,+arkisuus+ja+harmaus,+mutta+intohimo,+kukaan+ei+sitä+minuun+yhdistäisi.
Intohimon+tehtävä+on+minulla+miettiä+miten+tekisin+asioita+paremmin.+Jos+treenaan+eri+tavalla,+mitä+se+antaa.+Jos+teen+työni+tai+opiskelen+mitä+se+tuo+tulevaisuudessa.+Sama+koskee+rakkautta,+jos+nyt+tänään+veisin+kukkia+niin+se+vahvistaisi+rakkautta,+jos+hieroisin+niskaa+tai+suukottaisin+enenmmän+yms.
Olen+joskus+miettinyt+että+rakkauden+määrä+on+käänteinen+ja+puheen+ja+tekojen+määrään.+Jos+paljon+puhut+etkä+mitään+asialle+tee+niin+kevyttä+on+se+rakkaus.+Ehkä+se+rakkaus+on+tekoja+toisen+vuoksi.
15.01.2019 21:40
Siinä+taitaa+olla+koko+Suomalaisen+elokuva-+ja+tv-tuotannon+tulevaisuuden+kuva;+kaikki+hiukankin+kyvykkäämmät+pelkäävät+Louhimiehen+kohtaloa.
Vakavammin.+Toivottavasti+tämä+on+useamman+videon+sarjaa+sillä+yksittäisenä+tuo+mietityttää.+Siis+ihmiset+ovat+tulleet+alueilta+joissa+ei+aina+tiedä+kannattaako+pelätä+enemmän+vihollista+rintamalinjojen+takana+vai+omia+virkamiehiä.+Näistä+juuri+poliisit+ovat+yleensä+niitä+pahimpia.+Olet+syyllinen+tai+et+niin+ilman+lahjuksia+olet+hukassa,+paitsi+jos+poliisi+sattuu+olemaan+naapurikylästä+jolloin+olet+hukassa+jos+hyvin+käy;+useammin+katoat.
Matkalla+tänne+olet+nimenomaan+vältellyt+poliiseja,+tulleja+ja+rajaviranomaisia+koska+kokemukset+kertovat+että+heidän+kanssa+olet+ongelmissa.+Tänne+kun+pääset+niin+naispoliisin+kertoessa+saattaa+hiukan+henkeä+ahdistaa+ja+kulkusissa+kuumottaa.+Ei+konstaapelin+takia+vaan+virkapuvusta+tulee+mieleen+ne+kulkusille+annetut+sähköt+ja+vesikidutukset+kun+poliisilaitoksella+selvitettiin+oliko+se+hiace+katsastettu+tai+ei.
Vähän+toivoisin+näihin+videoihin+myös+sellaista+voisiko+sanoa+opetuksellista+näkökulmaa.+Toki+pitää+kertoa+mikä+on+laissa+kiellettyä+mutta+kai+kohtuuden+nimissä+voisi+kertoa+mikä+on+sallittua+ja+mikä+on+maan+tapa.+Tuonkin+pätkän+perään+olisi+voinut+laittaa+vaikka+pätkän+jossa+tanssinopettaja+olisi+kertonut+että+täällä+Suomessa+jos+haluaa+viedä+naista+niin+tanssi+on+oivallinen+ja+sallittu+keino.+Kohta+olisi+työväenopiston+humppakurssit+pullollaan+öljylanteita+vaihtoaskelia+opettelemassa.+
Siinä+olisi+teinit+unohtuneet+kun+toisella+kierroksella+olevat+neidot+olisivat+parin+jenkan+ja+yhden+hitaan+jälkeen+vieneet+poikaa+kohti+kolmannen+kerroksen+sinkkukaksiota.+Toki+inhimillisyyden+nimissä+olisi+pitänyt+heitäkin+valistaa+että+myös+he+voivat+sanoa+ei+jos+oikein+alkaa+pelottaa.
15.01.2019 21:12
Kerran,+siis+sillä+tavalla+että+yllätyin+aluksi+että+halusi+erota.+Yllätys+kyllä+hälveni+kun+seuraavana+päivänä+näin+tämän+uuden+miehen.+Ei+ollut+yllätys+että+jätti,+uusi+oli+kyllä+minua+nuorempi+ja+komeampi.+Toki+se+ei+sinänsä+ole+saavutus;+riittää+että+syntyy+minua+myöhemmin+ja+peiliin+pystyy+katsomaan+irvistämättä.
Jos+noita+viimeaikojen+tapaamisia+miettiin+niin+ei+siinä+ehdi+yllättyä.+En+nyt+tiedä+onko+se+jättämistä+jos+ensitreffeille+tulee+ja+samassa+lauseessa+on+sekä+tervehdys+että+lähtösanat.+Näissä+päälauseiden+välisessä+sivulauseessa+yleensä+asiat+liimaava+sana+on+kemia.+Ei+myös+ole+tavatonta+että+on+jätetty+ennenkuin+on+tavattu+tekemällä+oharit.+
Ei+nyt+ehkä+aloittajan+tarkoittamaa+jättämistä+mutta+kyllä+noissakin+hetkissä+on+vähän+aikaa+kuin+se++kuuluisa+patruunan+osa+laajalla+yhtenäisellä+kivellä.
15.01.2019 19:41
Kyllähän+tuo+on+kyllä+käynyt+mielessä;+jännästi+se+fokus+kääntyy.+En+oikein+tiedä+mikä+siinä+on+takana+sillä+en+oikein+halua+uskoa+että+yksikään+nainen+oikeasti+olisi+sitä+mieltä+että+ulkomaalaisen+tekemä+raiskaus+olisi+millään+muotoa+hyväksyttävämpi+kuin+kantistenkaan.+
Minun+oma+villi+arvaus+on+että+tästä+kotoSuomalaisten+tekemistä+raiskauksista+on+naisten+mielestä+liian+kauan+vaiettu+tai+sitä+ei+ole+saatu+näkyväksi+miehille.+Nyt+kun+tästä+tuli+tällainen+surullinen+herätys+myös+kantiksille+niin+halutaan+tehdä+näkyväksi+myös+tämä+puoli+asiasta.+Minusta+ihan+inhimillistä+ja+ymmärrettävää.
Tuo+linja+oli+myös+nähtävisssä+mt-kampanjan+aikoihin+kun+puhuttiin+naisten+kokemista+ahdisteluista.+Aika+nopeasti+keskustelua+haluttiin+kääntää+myös+siihen+suuntaan+että+kyllähän+naisetkin+ahdistelee.+Tämä+näkemys+ei+nyt+mitenkään+vahvasti+näyttäytynyt+mediassa+vaan+kyllä+pääpaino+oli+siinä+miten+miehet+sukupuolisena+massana+käyttäytyy+ja+siihen+pitää+saada+muutos.
Jos+tähän+asiaan+pitäisi+todeta+että+syytön+heittäköön+ensimmäisen+kiven+niin+kyllä+omatkin+kädet+pysyisivät+taskuissa.+Tänäänhän+sisäministeri+Mykkänen+totesi+"tehdään+selväksi,+että+Suomessa+naisen+fyysinen+koskemattomuus+on+pyhä".+Ensimmäisenä+heti+tuli+mieleen+että+pojista+ei+nyt+niin+väliä+kunhan+veronsa+maksaa+ja+varusmiespalveluksen+suorittaa.+Piti+oikein+hetki+ottaa+pakkia+ja+miettiä+että+ministerikin+on+ihminen+eikä+aina+voi+vaatia+tyhjentävää+vastausta.+Sitten+voi+kulmakarvoja+kurtistaa+jos+tämä+sanamuoto+on+kirjattuna+lakiin.
15.01.2019 17:45
Voipi+olla+että+meno+ei+muutu,+mutta+käyhän+äänestämässä.+Tai+ainakin+teeskentele+kun+menet+vaalikojuille.+Aina+ilmainen+kahvi+kannattaa+juoda+pannusta+pois.
14.01.2019 22:32
En+tiedä+kertooko+tuo+jotakin+meidän+miesten+oletetusta+mielenlaadusta+jos+"tehdä+naiselle+mitä+haluamme"+saa+jatkossa+ympärilleen+ankean+sävytyksen.
Minä+ainakin+haluaisin+löytää+naisen+jolle+saisin+tehdä+mitä+haluan,+pitää+vain+löytää+ensin+nainen+joka+haluaa+että+teen+hänelle+sen+mitä+itse+olen+halunnut+hänelle+tehdä.+
Minä+niin+haluaisin+tuoda+naiselle+aamukahvit+sänkyyn,+hieroa+niskoja+työpäivän+jälkeen,+käydä+kävelyllä+hiekkarannalla,+istua+kaliolla,+kiipeillä+puussa,+istua+sylikkäin,+silittää+hiuksia,+tarjota+olkapäätä,+yhteiselämää+arjessa+ja+juhlassa+jne;+haluaisin+kovasti+tehdä+hänet+onnelliseksi+ja+antaa+hänen+tuntea+itsensä+rakastetuksi.
14.01.2019 22:29
Itse+ainakin+odottelen+miten+homma+kehittyy+tekniikan,+hinnan+ja+latausmahdollisuuksien+mukaan.++Mietin+vaan+syrjäseutujen+ihmisiä+joilla+ei+ylimääräistä+rahaa+ole.+Ei+ole+varaa+ostaa+sähköautoa+ja+polttonesteet+on+verotettu+niin+ylös+ettei+ole+varaa+ajella.+Toki+voi+ajella+julkisilla+kunhan+muistaa+että+parittomilla+viikoilla+bussi+kulkee+kohti+koillista+ja+parillisilla+tulee+takaisinpäin.+Junarata+toki+kulkee+parin+kilsan+päästä+mutta+lähin+asema+jossa+kiskojen+kiituri+pysähtyy+on+120+km+päässä.+Ei+hyvä+tulevaisuus.
Mitä+vaaleihin+tulee+niin+saattaa+tulla+vielä+melkoinen+sirkus+noista+vaaleista+jos+tuohon+vielä+tulisi+joku+työmarkkinaselkkaus.+Olisi+asia+mikä+vaan+niin+jonkun+mielestä+vika+on+aina+ulkomaalaisissa,+toisten+mielestä+samassa+asiassa+ulkomaalainen+on+mahdollisuus+ja+muutamat+ovat+tukkanuottasilla+siitä+onko+syyllinen+yrittäjä+vai+työntekijä.
14.01.2019 21:57
Naisten+vika;+ei+saa+rauhassa+olla+pahalla+päällä.+
Aamulla+olin+aikaisin+töissä+ja+väsytti+eikä+huoltofirma+ollut+käynyt.+Kolasin+sitten+pihan+ja+kovasti+oli+naisväki+ilahtunut+ja+mielissään+kolatusta+ja+hiekoitetusta+urasta.+Toki+miehetkin+mutta+sitä+ei+niin+näkyvästi+näytetty.
Ruokatunnin+jälkeen+alkoi+väsyttääntosissaan++ja+meinasin+keittää+kahvit+mutta+yksi+nainen+oli+jo+keittänyt+ja+kaatoi+minullekin.+Iltapäivällä+katselin+kun+nainen+veti+pumppukärryillä+painavaa+lavaa.+Käskin+lopettaa+ja+hain+trukin+ja+vein+sillä.+Kovasti+hymyili.
Salilla+jäi+viimeinen+toisto+maastavedosta+vajaaksi+mutta+ennen+noitumista+tuli+yksi+puolituttu+nainen+juttelemaan+ja+kyselemään+kannattaako+täällä+salilla+käydä.+Oli+ottanut+yhden+kuukauden+kokeeksi.
Kaupassa+ei+kassalla+ollut+muita+joten+pakatessa+rupesi+vielä+myyjäkin+siinä+ilmoja+kyselemään.
En+varmasti+kyllä+tänään+lähde+ladulle,+vaikka+miten+heikko+olisi+liuku+ja+miten+liukas+pito+niin+varmaan+joku+nainen+tulisi+kysymään+että+tiedätkö+miten+saisi+vähän+luistoa+lisää.+Jään+kotiin.
14.01.2019 20:01
155 / 200