Kaksi+paistinpannua+ja+yksi+lättypannu.+Neljä+kattilaa+ja+astioita+jäi+osituksessa+sen+verran+että+olen+säilönyt+niitä+kaappiin+pölyjä+keräämästä.+Kodinkoneitakin+on+sellainen+määrä+että+kaappitilakin+on+tiukoilla.
"Jos+joku+nainen+seurustelisi+teidän+kanssanne,+niin+mitä+tekisitte+viikoloppuisin+yhdessä?+Miten+saisitte+ajan+kulumaan+perjantaista+sunnuntaihin?+Tätäkin+hyvä+miettiä."Koska+haaste+on+heitetty+niin+yritetään.+Ensinnä+pitää+todeta+että+kyseessä+oltava+jo+neljännet+tai+viidennet+treffit;+ensitreffit+ja+koko+viikonloppu+yhdessä,+herrasmiesten+moraali+ei+ehkä+veny+tuollaiseen.Jos+vaikka+olisi+kesä+niin+koukkaisin+autolla+pihalta+ja+mennään+naapurikunnan+leirialueelle,+kaksi+erillistä+mökkiä+vuokrattuna.+Majoittaudutaan+jonka+jälkeen+kesäteatteriin+katsomaan+komediaa.+Aikaisin+nukkumaan+omiin+mökkeihin+sillä+aamulla+reput+selkään+ja+lähdetään+luontopolulle.+Kierrellään+rauhassa+luonnossa+ja+keitellään+nuotiolla+kahvit+ja+tehdään+ruuat.+Leppoisaa+jutustelua+elämästä,+tulevaisuudesta,+mistä+on+kiitollinen,+ihmissuhteet+yms.+Illalla+sitten+saunaan+(eri+vuorolla+luonnollisesti)+jonka+jälkeen+leirialueen+kahvilaan+kuuntelemaan+miten+aikuinen+nainen+vääntyy+humalaisten+kurkusta.Sieltä+nukkumaan+ja+aamulla+pakataan+auto.+Ei+mennä+suorilta+kotia+vaan+poiketaan+huvipuiston+kautta+jossa+vietetään+iltapäivä.+Alkuillasta+pitää+jo+olla+kotona+että+saadaan+vaatteet+pyykkiin+ja+eväät+seuraavaan+työpäivään+eli+hyvissä+ajoin+matkaan.+Perillä+sitten+autan+naisen+vaatereput+ulko-ovelle.+Esitän+kiitokseni+mukavasta+viikonlopusta,+kättelyt+suorin+käsin+ja+autolle+eti+anna+liian+tunkeilevaa+kuvaa.Tuossa+nyt+olisi+yksi+nopeasti+mietitty+malli,+ei+nyt+hirveän+kiinnostava+mutta+hauska+voisi+olla+jos+jutut+ja+huumori+olisivat+samalla+taajuudella.
En+minä+hepuleita+saa,+paitsi+kotona+jos+olen+yksin.+Kohteena+minä+itse;+yleensä+vielä+jokin+hukassa+eli+itselleen+saa+noitua.Onhan+mulla+pimeitä+puolia;+kuuntelen+yle+puhetta-+koska+tieto+on+rallatuksia+viihdyttävämpää,+hymiöitä++ja+niitä+emojiitä+en+käytä+koskaan+sillä+jos+joku+ei+tiedä+millä+tuulella+on+kirjoitettu+niin+kysyy+enkä+itselleni+osta+automaattivaihteista+autoa+sillä+ne+on+saattohoidossa+oleville.On+mulla+kyllä+sellainen+synkkä+ominaisuus+että+olen+kahdesti+taantunut+treffeillä+lapsen+tasolle.+Liittyy+treffikumppanin+voimakkaaseen+kilpailuviettiin+joka+on+niin+voimakas+ettei+ole+minusta+edes+vaivautunut+ottamaan+selvää.+Kerran+nainen+halusi+keilaamaan+kun+oli+kuulemma+hyvä+kun+oli+käynyt+aiemminkin.+No+käytiin+hohtokeilailussa+ja+kun+mulla+isä+keilaa+se+on+minua+hiukan+opettanut+niin+kahden+sarjan+jälkeen+voitin+yli+40+pisteellä.+Ei+tavattu+sen+jälkeen.Toinen+tapaus+halusi+vessatennistä+eli+squashia+pelaamaan+oli+käynyt+alkeiskurssin+ja+oli+jopa+kehuttu.+Toki+varmisti+etten+ollut+aiemmin+pelannut+joten+kahta+suuremmalla+syyllä+pelaamaan.+Olin+vähän+ilkeä+kun+en+tarkentanut+että+olen+nuorena+pelannut+tennistä+ja+myöhemmin+sulkapalloa.+Alussa+olikin+vähän+hakemista+joten+ehdotin+että+ei+laskettaisi+pisteitä.+No+ei+kelvannut+ja+ruvettiin+pelaamaan.+Muutaman+pallon+jälkeen+alkoi+pallon+kulku+selvitä+ja+sitten+homma+alkoi+muuttua.+Pelailin+naisen+heikommalle+rystylle+ja+kun+ei+enää+jaksanut+palata+keskelle+niin+helppo+tappaa+pallo+kämmenpuolelle.+Yritin+siinä+samalla+pitää+keskustelua+yllä+mutta+joko+hänellä+ei+ollut+sanottavaa+tai+sitten+ei+henki+kulkenut.+Jälkeenpäin+mietin+että+mikä+siinäkin+oli+että+piti+väkisellä+voittaa+vaikka+hyvin+olisi+voinut+suoriutua+heikommin.Huominen+on+siitä+helpompi+että+ollaan+nähty+aiemmin+jo+muutama+kerta.+Kerran+sitten+hän+sairastui+ennen+treffejä+ja+sovittiin+että+ilmoittelee+kun+on+paremmassa+kunnossa.+Siinä+meni+puolitoista+vuotta+ennenkuin+ilmoitteli+tuossa+joulun+aikoihin+ja+kyseli+treffeille.+Oli+vähän+kiireitä+joten+sovittiin+maaliskuulle.Ongelmaksi+saattaa+tulla+se+että+viime+treffeillä+huomasin+että+kyseessähän+on+ihan+nainen+noin+niinkuin+fyysisesti.+Sitä+kun+ensin+kuuntelee+toisen+juttuja+ja+ajatuksia+niin+jossakin+vaiheessa+se+fysiikkakin+työntyy+esiin.Olisi+tietty+helppo+sanoa+että+erottaessa+käännytään+kasvot+vastakkain+ja+pistetään+huulet+yhteen+mutta+voi+olla+että+taas+erotaan+suorin+käsin+kiittäen+mukavasta+illasta.