Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
M184
M184
Liittynyt 8v sitten
1
aloitusta ·
4177
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+tuo+on+valinta-+ja+jossakin+määrin+myös+tasa-arvokysymys.
Kun+tulee+rekka+niin+se+joko+ajaa+laituriin+jolloin+naiset+purkavat+sen+pumppukärryillä+tai+sitten+ne+ohjaavat+sen+rekan+pihalle+ja+soittavat+M184:n+toiselta+osastolta+ajamaan+trukkia.
08.03.2019 22:20
Ok.+Varmaan+tiesitkin+mutta+kerron+sellaisen+työsuojelu-+ja+vakuutusteknisen+seikan.+Jos+sattuu+työtapaturma+tai+tulee+materiaalista+vahinkoa+sinulla+pitää+olla+työnantajan+antama+kirjallinen+ajolupa.+Sen+lisäksi+sinulla+pitäisi+olla+jonkinlainen+näyttö+siitä+että+olet+saanut+siihen+trukkityyppiin++riittävän+perehdytyksen.
08.03.2019 22:15
Olitko+kurssilla+vai+ihan+töissä+pääsit+testaamaan?
08.03.2019 22:08
Kaksi+paistinpannua+ja+yksi+lättypannu.+Neljä+kattilaa+ja+astioita+jäi+osituksessa+sen+verran+että+olen+säilönyt+niitä+kaappiin+pölyjä+keräämästä.+Kodinkoneitakin+on+sellainen+määrä+että+kaappitilakin+on+tiukoilla.
08.03.2019 22:07
Eipä+sitä+ole+ihan+vaan+opettelun+ilosta+mitään+tullut+tehtyä.+Lähtökohtaisesti+pitää+olla+hyötyä+tai+ainakin+lähtökohtaisesti+kiinostusta+asiaan.
08.03.2019 22:03
Oliko+lavansiirtotrukki+vai+ihan+vastapainotrukki?
08.03.2019 22:01
En+nyt+tiedä+kannattaako+uhrata+ajatusta+tasapainoisen+naisen+löytämiseksi.+Eiköhän+elämä+tarjoa+sen+verran+epätasaisuutta+ja+juurakkoja+kaltevalle+pinnalle+että+yksi+jos+toinen+niissä+vähän+kompuroi;+tietysti+jos+etsit+SuomenRuotsalaisista+niin+sitten+ymmärrän+sillä+näiden+elämä+kulkee+uudella+asvaltilla+suojateillä+maalattuna.
Itselle+kyllä+riittää+että+horjahtelee+samoihin+suuntiin+minun+kanssa+mutta+vielä+tärkeämpi+että+ajatus+ja+keinot+millä+siihen+tasapainoisempaan+tilaan+taas+päästään+ovat+samansuuntaiset.
08.03.2019 12:21
No+mitkäs+osatekijät+tuommoiseen+lopputulokseen+oikeuttaa?
06.03.2019 23:31
Vaikka+ottaisi+itseään+niska-persus+otteella+kiinni,+pyörittäisi+ja+antaisi+vauhtia+matkalle+louhikkoon+niin+sanoisin+että+mailmassa+ei+kyllä+ole+oikeasti+mitään+nähtävää.+
Eikä+nyt+oikein+naisia+saa+mielestä,+siitä+pitää+huolen+päivämäärä+8.3.++En+tarkoita+Muhammad+Ali:n+ja+Joe+Frazier:n+kamppailua+enkä+sitä+että+Porin+kaupunki+on+silloin+perustettu.++En+liioin+sitä+että+tuolla+päivämärällä+ovat+syntyneet+mm+Tapio+Rautavaara+ja+Wäinö+Aaltonen++vaan+vuonna+8.3.1952+alkoivat+Salpausselän+kisat+jossa+Lydia+Wideman+voitti+naisten+10+km+hiihdon.
Erikseen+ei+mainittu+mutta+olettaa+sopii+että+kyse+oli+perinteinen+tyyli.
06.03.2019 23:11
Enpä+oikein+usko+tai+ainakin+se+hankaloittaisi+elämää.+Koulun+asiat+on+pääasiassa+tuolla+fb:ssa+ja+opiskeluasioiden+läpikäynti+toisten+opiskelijoiden++kanssa+käy+helposti+Whatsapissa,+samoin+seuraavan+sukupolven+kanssa+kun+ollaan+ryhmänä.+Tosin+siinä+ne+sovellukset+taitaa+olla.+Netti+siitä+hyvä+olla+että+tarkistaa+esim+linja-autojen+aikataulut.+
Yksi+ominaisuus+mistä+en+halua+puhelimesta+luopua+on+kalenteri.+Mukavampi+kantaa+mukana+puhelimessa+kuin+paperisena+versiona.
06.03.2019 22:29
En+nyt+vastaa+kysymykseen+koska+olen+mies,+mutta+jotta+saisin+naisten+vastauksista+ehkä+jotakin+ajateltavaa+niin+tarkentaisitko+sen+mistä+päättelit+että+kyse+on+pelkästään+sinusta.
Kiinteytys+82+kilosta+58+kiloon+ei+käy+ihan+päivässä+eikä+kahdessa+joten+voisiko+olla+mahdollista+että+miehellä+on+ollut+ekalla+tapaamisella+vaikka+eroahdistusta+eikä+halunnut+sinua+laastariksi+mutta+aikaa+on+kulunut+ja+hän+on+valmis+menemään+eteenpäin.
06.03.2019 14:45
Eiköhän+tuosta+iso+haloo+nouse+kun+pääsevät+kotomaahan.+Naisten+käytöstavoista+ei+varmaan+löydy+mitään+toivottavaa+vaan+Marjetta+joukkoineen+istuu+tasa-arvovaltuutetun+huoneessa+ristikuulusteltavana+siitä+miksi+hän+oli+käyttänyt+termiä+huoltomies.+Onko+nyt+varma+että+kyseessä+ovat+miehet?+Jos+ei+ole+niin+pitää+käyttää+termiä+miesoletettu+tai+henkilö.+
Lisäksi+sakkoa+syrjinnästä+sillä+termi+mahdollisesti+estää+pätevien+hakijoden+mahdollisuuden+näihin+töihin.
Väittäisin+kuitenkin+että+2000-luku+ei+tehnyt+niin+suurta+vahinkoa+naisiin+mitä+ei+mies++seitsemässä+minuutissa+pystyisi+korjaamaan.+Jos+tuolla+olisi+ollut+jämäkämpi+johtaja+niin+illalla+hotellissa+kaikki+palaveriin+jossa+muutama+kalvo+sisältäen+ne+pelisäännöt+joilla+meidän+tiimi+toimii.+Kun+kaikki+on+paikalla+niin+ketään+ei+syyllistetä+kun+porukka+sisäistää+että+säännöt+koskevat+kaikkia;+on+sitten+juuri+noussut+edustukseen+tai+on+sulla+jo+arvokisa+mitalleja+kaapissa.
Eikä+mitään+monimutkaista+kannata+siellä+edes+esittää.
-+Hyvät+käytöstavat
-+Syö+lautanen+tyhjäksi
-+Älä+käytä+Tinderiä+yhdeksän+jälkeen+sillä+se+haittaa+muiden+veritankkausta.
Jotenkin++tuntuu+että+tuo+johtajuus+vähän+aristaa+nykyään+miehiä+ja+pelätään+siitä+tulevia+virheitä.
06.03.2019 11:43
En+tarkkaan+tiedä+esim+pääkaupunkiseudun+kustannuksia+mutta+mitä+uutisissa+seuraillut+niin+siellä+keskituloisillakin+alkaa+olla+niukkuutta+ja+kaksi+työpaikkaa+olisi+hyvä+olla+jos+ei+halua+tilannetta+jossa+pysyy+hengissä+mutta+ei+elä.
Voi+olla+että+elämä+on+mitoitettu+sen+hetken+tilanteen+mukaan+ja+jos+sattuu+ero,+työttömyyttä,+sairaus+yms+niin+ollaankin+eri+tilanteessa.
06.03.2019 10:47
Myönnetään+että+suorinkäsin+kättely+oli+värikynää+enkä+tuosta+erillisestä+saunavuorosta+ole+ihan+varma.+Tämä+malli+ei+vain+ollut+vitsi+vaan+testattu+ja+lopputuloksena+parisuhde.+Koska+en+kommentoijien+ikää+tiedä+niin+en+osaa+arvioida+onko+tässä+joku+sukupolvien+välinen+kuilu.+Aikaa+toki+on+jo+kulunut+pitkälti+mutta+silloin+henkilöt+olivat+alle+25+vuotiaita,+
Sitäkään+ei+kyllä+tarina+kerro+oliko+lopulta+molemmat+mökit+käytössä+mutta+tuolla+kaavalla.+Tiesivät+toisensa+partiosta+eli+varmasti+nauttivat+ainakin+tuosta+toisesta+päivästä;+paikkoja+en+muista+mutta+linnanmäelle+päätyivät.
Voihan+tietysti+olla+(tai+olla+olemattakin+kun+on+vain+tämä+yksi+esimerkki)+että+tässä+on+sellainen+sukupolvien+välinen+kuilu+jos+vertaa+nuoria+silloin+ja+nyt.+Vaikka+ei+tuossakaan+reissussa+varmaan+ollut+naisen+mielestä+kaikki+ihan+timanttia+niin+osasi+kuitenkin+arvostaa+toisen+yritystä;+tai+sitten+oli+jo+rakastunut.
Ehkä+se+on+tämän+päivän+juttu+että+ei+ihan+tarkkaan+tiedetä+mistä+toinen+pitää+ja+jos+ei+toiselle+juuri+kaikki+osu+hopeatarjottimelle+josta+voi+kultalusikalla+kauhoa+niin+sitten+ei+kelpaa.
05.03.2019 22:32
"Jos+joku+nainen+seurustelisi+teidän+kanssanne,+niin+mitä+tekisitte+viikoloppuisin+yhdessä?+Miten+saisitte+ajan+kulumaan+perjantaista+sunnuntaihin?+Tätäkin+hyvä+miettiä."
Koska+haaste+on+heitetty+niin+yritetään.+Ensinnä+pitää+todeta+että+kyseessä+oltava+jo+neljännet+tai+viidennet+treffit;+ensitreffit+ja+koko+viikonloppu+yhdessä,+herrasmiesten+moraali+ei+ehkä+veny+tuollaiseen.
Jos+vaikka+olisi+kesä+niin+koukkaisin+autolla+pihalta+ja+mennään+naapurikunnan+leirialueelle,+kaksi+erillistä+mökkiä+vuokrattuna.+Majoittaudutaan+jonka+jälkeen+kesäteatteriin+katsomaan+komediaa.+Aikaisin+nukkumaan+omiin+mökkeihin+sillä+aamulla+reput+selkään+ja+lähdetään+luontopolulle.+Kierrellään+rauhassa+luonnossa+ja+keitellään+nuotiolla+kahvit+ja+tehdään+ruuat.+Leppoisaa+jutustelua+elämästä,+tulevaisuudesta,+mistä+on+kiitollinen,+ihmissuhteet+yms.+
Illalla+sitten+saunaan+(eri+vuorolla+luonnollisesti)+jonka+jälkeen+leirialueen+kahvilaan+kuuntelemaan+miten+aikuinen+nainen+vääntyy+humalaisten+kurkusta.
Sieltä+nukkumaan+ja+aamulla+pakataan+auto.+Ei+mennä+suorilta+kotia+vaan+poiketaan+huvipuiston+kautta+jossa+vietetään+iltapäivä.+Alkuillasta+pitää+jo+olla+kotona+että+saadaan+vaatteet+pyykkiin+ja+eväät+seuraavaan+työpäivään+eli+hyvissä+ajoin+matkaan.+
Perillä+sitten+autan+naisen+vaatereput+ulko-ovelle.+Esitän+kiitokseni+mukavasta+viikonlopusta,+kättelyt+suorin+käsin+ja+autolle+eti+anna+liian+tunkeilevaa+kuvaa.
Tuossa+nyt+olisi+yksi+nopeasti+mietitty+malli,+ei+nyt+hirveän+kiinnostava+mutta+hauska+voisi+olla+jos+jutut+ja+huumori+olisivat+samalla+taajuudella.
05.03.2019 10:48
On+tullut+vastaan+yksi+vastaava.+Syksyllä+etelä-Suomessa+nainen+kyseli+treffeille+vaikka+totesin+että+olen+vaan+käymässä.+Halusi+silti+joten+sanoin+että+mennään+vaan;+sinä+tunnet+ostoskeskukset+joten+valitse+niistä,+minä+tarvin+verhot.
Ei+millään+tahtonut+uskoa,+mutta+lähti+kuitenkin+ja+verhotkin+löyty.
04.03.2019 20:09
En+minä+hepuleita+saa,+paitsi+kotona+jos+olen+yksin.+Kohteena+minä+itse;+yleensä+vielä+jokin+hukassa+eli+itselleen+saa+noitua.
Onhan+mulla+pimeitä+puolia;+kuuntelen+yle+puhetta-+koska+tieto+on+rallatuksia+viihdyttävämpää,+hymiöitä++ja+niitä+emojiitä+en+käytä+koskaan+sillä+jos+joku+ei+tiedä+millä+tuulella+on+kirjoitettu+niin+kysyy+enkä+itselleni+osta+automaattivaihteista+autoa+sillä+ne+on+saattohoidossa+oleville.
On+mulla+kyllä+sellainen+synkkä+ominaisuus+että+olen+kahdesti+taantunut+treffeillä+lapsen+tasolle.+Liittyy+treffikumppanin+voimakkaaseen+kilpailuviettiin+joka+on+niin+voimakas+ettei+ole+minusta+edes+vaivautunut+ottamaan+selvää.+Kerran+nainen+halusi+keilaamaan+kun+oli+kuulemma+hyvä+kun+oli+käynyt+aiemminkin.+No+käytiin+hohtokeilailussa+ja+kun+mulla+isä+keilaa+se+on+minua+hiukan+opettanut+niin+kahden+sarjan+jälkeen+voitin+yli+40+pisteellä.+Ei+tavattu+sen+jälkeen.
Toinen+tapaus+halusi+vessatennistä+eli+squashia+pelaamaan+oli+käynyt+alkeiskurssin+ja+oli+jopa+kehuttu.+Toki+varmisti+etten+ollut+aiemmin+pelannut+joten+kahta+suuremmalla+syyllä+pelaamaan.+Olin+vähän+ilkeä+kun+en+tarkentanut+että+olen+nuorena+pelannut+tennistä+ja+myöhemmin+sulkapalloa.+Alussa+olikin+vähän+hakemista+joten+ehdotin+että+ei+laskettaisi+pisteitä.+No+ei+kelvannut+ja+ruvettiin+pelaamaan.+Muutaman+pallon+jälkeen+alkoi+pallon+kulku+selvitä+ja+sitten+homma+alkoi+muuttua.+Pelailin+naisen+heikommalle+rystylle+ja+kun+ei+enää+jaksanut+palata+keskelle+niin+helppo+tappaa+pallo+kämmenpuolelle.+Yritin+siinä+samalla+pitää+keskustelua+yllä+mutta+joko+hänellä+ei+ollut+sanottavaa+tai+sitten+ei+henki+kulkenut.+
Jälkeenpäin+mietin+että+mikä+siinäkin+oli+että+piti+väkisellä+voittaa+vaikka+hyvin+olisi+voinut+suoriutua+heikommin.
Huominen+on+siitä+helpompi+että+ollaan+nähty+aiemmin+jo+muutama+kerta.+Kerran+sitten+hän+sairastui+ennen+treffejä+ja+sovittiin+että+ilmoittelee+kun+on+paremmassa+kunnossa.+Siinä+meni+puolitoista+vuotta+ennenkuin+ilmoitteli+tuossa+joulun+aikoihin+ja+kyseli+treffeille.+Oli+vähän+kiireitä+joten+sovittiin+maaliskuulle.
Ongelmaksi+saattaa+tulla+se+että+viime+treffeillä+huomasin+että+kyseessähän+on+ihan+nainen+noin+niinkuin+fyysisesti.+Sitä+kun+ensin+kuuntelee+toisen+juttuja+ja+ajatuksia+niin+jossakin+vaiheessa+se+fysiikkakin+työntyy+esiin.
Olisi+tietty+helppo+sanoa+että+erottaessa+käännytään+kasvot+vastakkain+ja+pistetään+huulet+yhteen+mutta+voi+olla+että+taas+erotaan+suorin+käsin+kiittäen+mukavasta+illasta.
04.03.2019 20:02
No+jos+harvakseen+ottaa+niin+eipä+kai+tuo+nyt+niin+vaarallista+ole.+Onpahan+viikonloppu+jota+muistella.+Se+tietysti+että+kun+tuli+"krapulapäivä"+niin+kannattaa+seurailla+ettei+toistu.+
Se+kyllä+täytyy+myöntää+että+aika+sonni+taidat+olla+mieheksi.+Jos+iltayhdeksästä+aamuun+olet+sankokaupalla+kiskonut+viinaa+ja+sen+jälkeen+jaksat+vielä+pölyttää+naisen+puutarhaa+kolme+tuntia+niin+on+sinulla+joko+hyvä+viinapää,+erinomainen+fysiikka+tai+et+katsonut+kelloa+kovin+tarkkaan.+
Minusta+ei+tuollaiseen+kyllä+olisi.
04.03.2019 18:53
En+nyt+ottaisi+asiaa+esille+jos+ei+kysytä.
Mutta+jos+sulla+on+vielä+isä+siinä+taloudessa+ja+äitisi+pesee+hänenkin+pyykit+niin+samalla+kai+nuo+sinunkin+menee.+Turhaa+veivaamista+jos+kaikki+pesisi+vaan+omansa.+Sinä+voit+taas+muita+hommia+vastaavasti.
Tietysti+jos+asut+itse+Lahdessa+ja+viet+pyykit+äidillesi+Hämeenlinnaan+niin+sitten+voisi+miettiä+pientä+ryhdistäytymistä.
04.03.2019 18:20
Mikä+siinä+shoppailussa+on+epämieluisaa?+Kiinnostuksen+kohteet+eri+vai+mikä?
04.03.2019 18:13
155 / 209