Vaikein keskustelunaihe

Mistä asiasta on vaikeinta keskustella vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Minkä koette haastellisimmaksi?

Ja miksi se on sitä?

Minkä jutun kierrät?

Onko se terveysasiat, intiimiasiat, ruokailutottumukset, siisteys, elämänkatsomus, lasten hankinta, henkilökohtaiset toiveet, raha, työ, vapaa-ajan käyttö tms., mikä?

42

<50

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikävänsiirto
    • AsianVierestä

Naisen menstruaatioihin liittyvät asiat menstruaation aikana.
      Mies sijaiskärsijänä, röh röh etsii tryffeliä mutta sitä ei tule löytymään.
      Yleisesti naisen omaan negatiiviseen egoon liittyvät asiat ovat vaikeita, ei niistä keskustella ilman syytösvaihdetta. Tuosta samasta syystä moni nainen on single tai tulee tahtomattaan singleksi.
      Terveessä aikuisessa parisuhteessa mikään asia ei ole liian vaikea keskusteltavaksi jos osapuolina on kaksi järkevää aikuista. Järkevyyden huomaa syyttelyjen vähyydessä, mitä enemmän syytöksiä sitä epäkelvompi parisuhteeseen, mitä vähemmän sen sopivampi.
      Tälläkin palstalla voi arvioida ihmisiä samaa metodia käyttäen.

• Oiskohan vaikka uskonasiat, nimittäin jehovien kanssa en ainakaan halua keskustella

• Totuusmuuten

Omaan itseensä tutustuminen.

Siinä moni asia törmää mennä ihon alle.
      Sen takia ihmisten on vaikea puhua yleensäkin kipeistä asioista, mikä nyt krllekin on kipeää.

• Hankalaa.on

Miehenä olemisen kipupisteistä.

• Ensitreffeillä sää. Siinä vaiheessa kun sen joutuu ottamaan esille niin peli on menetetty. Ennemmin kolme minuuttia vaivaannuttavaa hiljaisuutta kahvikupin pohjaa tuijotellen.

Toinen on sitten lopussa se otetaanko uusiksi hetki. Se on niin kurjaa kun näkee että toinen haluaa antaa pakit mutta ei halua loukata joten aina saa vääntää asian niin että toisen ei tarvi sitä siinä päättää vaan voi ikäänkuin liueta tilanteesta.

Ihan noin yleisesti vaikeinta on keskustelun avaaminen ja varsinkin jos tekisi mieli kehua. Vaikka ei naista suoraan kehuisi vaan jotakin hänen tekemisiään niin helposti se koetaan tilanteena jossa miehellä on taka-ajatuksia. Tietysti tuo on siitä helppoa kun pitää vaan suunsa kiinni.

• En tajua, en tajua sitten millään, että kun täällä palstallakin olet varmaan palstan sympaattisin kaveri ja kymmenen pisteen herrasmies (eli anopin unelmavävy), niin mikä nainen haluaa liueta treffien lopuksi yhtään minnekään!?

Nyt, nyt. Kuulepas. Sillä tavalla vedät tulevat rehvit kun oot vetäny täällä palstallakin. Sulla on hauskat jutut eikä kirjoittamani ole sanahelinää. Itekin olen nauranut ääneen.

No joo, tuo kehuminen voi olla pieni vaara-asteikko, mutta enpä usko, että vaikka kehuisit, tuskin olisit liian lipevä sittenkään, varmaan kehuisit maanläheisesti.

Kyllä pittää sannoo, että sun tielles tulleet naiset ovat olleet tonttuja!

• macynhaamu
        misspönttöuuni kirjoitti:

En tajua, en tajua sitten millään, että kun täällä palstallakin olet varmaan palstan sympaattisin kaveri ja kymmenen pisteen herrasmies (eli anopin unelmavävy), niin mikä nainen haluaa liueta treffien lopuksi yhtään minnekään!?

Nyt, nyt. Kuulepas. Sillä tavalla vedät tulevat rehvit kun oot vetäny täällä palstallakin. Sulla on hauskat jutut eikä kirjoittamani ole sanahelinää. Itekin olen nauranut ääneen.

No joo, tuo kehuminen voi olla pieni vaara-asteikko, mutta enpä usko, että vaikka kehuisit, tuskin olisit liian lipevä sittenkään, varmaan kehuisit maanläheisesti.

Kyllä pittää sannoo, että sun tielles tulleet naiset ovat olleet tonttuja!

Olen tuota samaa ittekseni hänestä tuumaillut. Täällä hän ainakin luo itsestään vain hyvää mielikuvaa. Mielikuvaa, jonka perusteella hänestä voisi olla vaikeaa olla pitämättä.

• Huomentapäiväämuuten
        macynhaamu kirjoitti:

Olen tuota samaa ittekseni hänestä tuumaillut. Täällä hän ainakin luo itsestään vain hyvää mielikuvaa. Mielikuvaa, jonka perusteella hänestä voisi olla vaikeaa olla pitämättä.

M184 ei käytä itsestään termiä k&k-mies, mutta on sitä. Osoittaa hyvyytensä, mutta sarkasmin varjolla esittää, ettei kuitenkaan kelpaa naisille.

Itsensä hyväksyminen koetaan monella tapaa sellaiseksi, että pitäisi hyväksyä itsensä huonoksi. Hyvä palaute ei uppoa oikein, vaan kimpoaa avaruuteen. Oma persoonallisuus on rakentunut vielä väärin ja itsetunto etsitään tekemisen ja olemisen kautta, eikä se tule itsestä.

Mutta ehkä m184;nkin joskus löytää itsestään itse sen hyvyyden ja ainutlaatuisuuden? Osaa ottaa positiivisen palautteen ja olla itsestään ylpeä. Sitten on kyllä aikamoinen mies, miesmarkkinoilla. Oksat pois. 😬👍

• Huomentapäiväämuuten kirjoitti:

M184 ei käytä itsestään termiä k&k-mies, mutta on sitä. Osoittaa hyvyytensä, mutta sarkasmin varjolla esittää, ettei kuitenkaan kelpaa naisille.

Itsensä hyväksyminen koetaan monella tapaa sellaiseksi, että pitäisi hyväksyä itsensä huonoksi. Hyvä palaute ei uppoa oikein, vaan kimpoaa avaruuteen. Oma persoonallisuus on rakentunut vielä väärin ja itsetunto etsitään tekemisen ja olemisen kautta, eikä se tule itsestä.

Mutta ehkä m184;nkin joskus löytää itsestään itse sen hyvyyden ja ainutlaatuisuuden? Osaa ottaa positiivisen palautteen ja olla itsestään ylpeä. Sitten on kyllä aikamoinen mies, miesmarkkinoilla. Oksat pois. 😬👍

Kiitokset naisväelle tuesta ja rohkaisusta, piristi heti 30 km perinteisen hiihdon jälkeen. Ei kuitenkaan hätää, suihkussa käyty, hiilarit ja proteiinit tankattu. Vielä en venytellyt mutta illalla taidan putkirullata reidet. Suosittelen muillekin, mukavan epämiellyttävää mutta ei kuitenkaan niin tuskaista kuin katsoa Mamma Mia elokuva kolmesti.

Tuossa eilen hetken mietin kirjoitanko tuon viestin sillä on riski että menin antamaan vanhan todistuksen itsestäni. Nykyhetki testataan huomenna mutta kyllä tuo on ollut minulle täyttä totta aiemmin. On eri asia lukea täällä viesti, miettiä sitä hetki, kelata omia kokemuksia ja alkaa naputella vastausta. Kieliasua voi muokata ja sanavalintoihin kiinnittää huomiota yms. Se on kuitenkin eri mailma kun treffeillä tulee kysymyspatteri johon joutuu vastaamaan kuten veikkausriviin että 1x2 ja loput peruutettu.

Yksi ongelma jota olen kantanut koko ikäni on onneton sosiaalinen kyvykkyys naisten kanssa varsinkin jos puhutaan sanattomasta viestinnästä. On ihan turha tuijottaa räpsytellen kohti, käännellä päätä johonkin asteeseen tai seisoa selkäranka skolioosissa; jos sitten istahtaa syliin, kietoo kädet kaulalle ja sanoo että olet sitten minun mies niin silloin saatan olla tilanteen tasalla.
        Toinen ongelma on kotoa saatu oppi joka on selkärangassa yhtä automaattitasolla kuin rynnäkkökivärin purku ja kokoaminen. Minut on kasvatettu siihen että mies on se viimeinen lukko johon naisen pitää pystyä luottamaan. Sitä varten miehellä on olkapäät että siihen nainen voi tukeutua. Mies seisoo siinä vaikka mikä olisi ja vaikka miten itseensä sattuu, kun tilanne on ohi niin sitten voi mieskin itkeä pahaa oloaan.
        Nämä kun yhdistää niin on varmasti käynyt niin että asia ei ole edennyt naisen mielestä tarpeeksi nopeasti fysiselle tasolle ja oletettu että olen hakemassa vain kaveria. Tohon kun lisää melko kattavan kokemuksen pakkien saannista jotka kaikki eivät niin hienotunteisia ole olleet niin suojakuorihan siinä on eteen noussut.

Mitä kelpaamiseen tulee niin ei minulla nyt ole ajatusta etten kelpaa. Olin tuossa syksyllä ruuhka-Suomessa komennuksella ja siellä oli tilanne että naiset kyselivät Tinderissä treffeille. Vaikka totesin että olen vain käymässä niin piti silti kuulemma lähteä. Eli kunhan myisin täältä talon, hakisin töitä sieltä ja muutenkin siirtäisin elämäni sinne niin olisin tilanteessa että parisuhde olisi oma valinta.

• Reippaastivaaneteenpäin
        M184 kirjoitti:

Kiitokset naisväelle tuesta ja rohkaisusta, piristi heti 30 km perinteisen hiihdon jälkeen. Ei kuitenkaan hätää, suihkussa käyty, hiilarit ja proteiinit tankattu. Vielä en venytellyt mutta illalla taidan putkirullata reidet. Suosittelen muillekin, mukavan epämiellyttävää mutta ei kuitenkaan niin tuskaista kuin katsoa Mamma Mia elokuva kolmesti.

Tuossa eilen hetken mietin kirjoitanko tuon viestin sillä on riski että menin antamaan vanhan todistuksen itsestäni. Nykyhetki testataan huomenna mutta kyllä tuo on ollut minulle täyttä totta aiemmin. On eri asia lukea täällä viesti, miettiä sitä hetki, kelata omia kokemuksia ja alkaa naputella vastausta. Kieliasua voi muokata ja sanavalintoihin kiinnittää huomiota yms. Se on kuitenkin eri mailma kun treffeillä tulee kysymyspatteri johon joutuu vastaamaan kuten veikkausriviin että 1x2 ja loput peruutettu.

Yksi ongelma jota olen kantanut koko ikäni on onneton sosiaalinen kyvykkyys naisten kanssa varsinkin jos puhutaan sanattomasta viestinnästä. On ihan turha tuijottaa räpsytellen kohti, käännellä päätä johonkin asteeseen tai seisoa selkäranka skolioosissa; jos sitten istahtaa syliin, kietoo kädet kaulalle ja sanoo että olet sitten minun mies niin silloin saatan olla tilanteen tasalla.
        Toinen ongelma on kotoa saatu oppi joka on selkärangassa yhtä automaattitasolla kuin rynnäkkökivärin purku ja kokoaminen. Minut on kasvatettu siihen että mies on se viimeinen lukko johon naisen pitää pystyä luottamaan. Sitä varten miehellä on olkapäät että siihen nainen voi tukeutua. Mies seisoo siinä vaikka mikä olisi ja vaikka miten itseensä sattuu, kun tilanne on ohi niin sitten voi mieskin itkeä pahaa oloaan.
        Nämä kun yhdistää niin on varmasti käynyt niin että asia ei ole edennyt naisen mielestä tarpeeksi nopeasti fysiselle tasolle ja oletettu että olen hakemassa vain kaveria. Tohon kun lisää melko kattavan kokemuksen pakkien saannista jotka kaikki eivät niin hienotunteisia ole olleet niin suojakuorihan siinä on eteen noussut.

Mitä kelpaamiseen tulee niin ei minulla nyt ole ajatusta etten kelpaa. Olin tuossa syksyllä ruuhka-Suomessa komennuksella ja siellä oli tilanne että naiset kyselivät Tinderissä treffeille. Vaikka totesin että olen vain käymässä niin piti silti kuulemma lähteä. Eli kunhan myisin täältä talon, hakisin töitä sieltä ja muutenkin siirtäisin elämäni sinne niin olisin tilanteessa että parisuhde olisi oma valinta.

No pönttis ja mazy kehuvat syystä, mäkin ihan takuulla.

Ja mitä sä sanot itsessäsi puutteeksi/viaksi, on jollekulle se asia, mikä on se juuri oikea. Veikkaan, että noista yllämainitusta kaksikostakin noi mainitsemasi pikkuoikut on vaan hieno piirre ja jopa jotain suloista.

Reippaasti vaan eteenpäin. 😊👍

• M184 kirjoitti:

"Yksi ongelma jota olen kantanut koko ikäni on onneton sosiaalinen kyvykkyys naisten kanssa "

Eli tässäkö se nyt on? Sie vaan suhahdat niinku hiljaiseksi? Tarvitset puheliaan naisen.

Ajattelepa nyt niillä huomisilla treffeillä käänteispsykologialla; ajattele niin ettet halua naista vaikka tosissas haluaisit ja hän olisi huikaiseva. Kun unohdat tavoiteltavan, niin siehän käyttäydyt jo vahingossa normaalisti ja rennosti.

Kokeile. Sillon ku ei yritä, niin saa. Ihan varma tuosta. Naisena, mitä enemmän olen tupeltanut, sitä viehättävämpi olen ollut. Hömelöt tilanteethan ne mieleen jää. Kerrot sitten heti meille.

Mutta esim. työpaikan kanssa; kokeeksi hain enkä sinne halunnut, niin väkisin ottivat.

• M184 kirjoitti:

"Yksi ongelma jota olen kantanut koko ikäni on onneton sosiaalinen kyvykkyys naisten kanssa "

Eli tässäkö se nyt on? Sie vaan suhahdat niinku hiljaiseksi? Tarvitset puheliaan naisen.

Ajattelepa nyt niillä huomisilla treffeillä käänteispsykologialla; ajattele niin ettet halua naista vaikka tosissas haluaisit ja hän olisi huikaiseva. Kun unohdat tavoiteltavan, niin siehän käyttäydyt jo vahingossa normaalisti ja rennosti.

Kokeile. Sillon ku ei yritä, niin saa. Ihan varma tuosta. Naisena, mitä enemmän olen tupeltanut, sitä viehättävämpi olen ollut. Hömelöt tilanteethan ne mieleen jää. Kerrot sitten heti meille.

Mutta esim. työpaikan kanssa; kokeeksi hain enkä sinne halunnut, niin väkisin ottivat.

• misspönttöuuni kirjoitti:

H.lvetin tuplaus!

• Olisithan kertonut meille jos sinussa on pimeitä puolia? :D

Säilyykö maltti aina? Vai saatko joskus hepulin?

• macynhaamu
        Reippaastivaaneteenpäin kirjoitti:

No pönttis ja mazy kehuvat syystä, mäkin ihan takuulla.

Ja mitä sä sanot itsessäsi puutteeksi/viaksi, on jollekulle se asia, mikä on se juuri oikea. Veikkaan, että noista yllämainitusta kaksikostakin noi mainitsemasi pikkuoikut on vaan hieno piirre ja jopa jotain suloista.

Reippaasti vaan eteenpäin. 😊👍

Joo, ei hänestä palstan tekstien perusteella mitään valitettavaa löydy. Eikä tuokaan suinkaan ole huono juttu, ettei oitis ryntää fyysiselle tasolle..

Tai siis minusta perätin upea piirre, että malttaa tutustua rauhassa. Eikä tokikaan oitis voi päätellä, ettei kiinnosta fyysisesti vaikkei oitis olekaan käpälät kimpussa.

Minusta voisi olettaa ihan samaa, kun ei oo kiire fyysiseen puoleen. Niin jotenkin ehkä siksi en tuota kauhistuisi, päinvastoin...varsin hieno ominaisuus miehessä tuollainen maltillisuus ja herrasmiesmäisyys.😃

Semmoiseen äärettömän harvoin törmää...siksikin isot plussat 184M. Yleensä ihmisillä on hirmu hoppu housuihin...😕

• macynhaamu
        macynhaamu kirjoitti:

Joo, ei hänestä palstan tekstien perusteella mitään valitettavaa löydy. Eikä tuokaan suinkaan ole huono juttu, ettei oitis ryntää fyysiselle tasolle..

Tai siis minusta perätin upea piirre, että malttaa tutustua rauhassa. Eikä tokikaan oitis voi päätellä, ettei kiinnosta fyysisesti vaikkei oitis olekaan käpälät kimpussa.

Minusta voisi olettaa ihan samaa, kun ei oo kiire fyysiseen puoleen. Niin jotenkin ehkä siksi en tuota kauhistuisi, päinvastoin...varsin hieno ominaisuus miehessä tuollainen maltillisuus ja herrasmiesmäisyys.😃

Semmoiseen äärettömän harvoin törmää...siksikin isot plussat 184M. Yleensä ihmisillä on hirmu hoppu housuihin...😕

Oi M184. Niin päin..😝

• macynhaamu kirjoitti:

Älä muuta sano. Hyvä vaan kun ei hötkyä...

Sitähän nainen just arvostaa. Turhaa itse sitä miettii huonona...

Muutenkin M184 on juureva ja käsitykseni mukaan kotoaan saanut huippuarvot parisuhteeseen. Miehen mallista, naisen mallista, se on ihastuttanut.

• macynhaamu
        M184 kirjoitti:

Eihän nuo sinun piirteesi ole huonoja piirteitä. Päinvastoin kunnioitettavaa, että olet toisen tukena vaikka vaikeeta olisi. Mutta tokihan minun mielestä naisenkin pitää pystyä olemaan jämäkkä tuki miehelle, eikä miehen yksinään tarvitse olla murtumaton.

Kestää kaikki epäinhimillisyyteen saakka. Minusta tuki ja turva on ihailtavaa ja se ettei jätä toista pulaan. Toivottavasti löydät yhtä jämäkän asenteen ja arvon omaavan kumppanin, joka pitää huolta myös sinun hyvästä olostasi ja turvallisuuden tunteesta parisuhteessa.

Niin, että voit luottaa teidän olevan yhdessä hyvä ja vahva tiimi.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Olisithan kertonut meille jos sinussa on pimeitä puolia? :D

Säilyykö maltti aina? Vai saatko joskus hepulin?

En minä hepuleita saa, paitsi kotona jos olen yksin. Kohteena minä itse; yleensä vielä jokin hukassa eli itselleen saa noitua.

Onhan mulla pimeitä puolia; kuuntelen yle puhetta- koska tieto on rallatuksia viihdyttävämpää, hymiöitä ja niitä emojiitä en käytä koskaan sillä jos joku ei tiedä millä tuulella on kirjoitettu niin kysyy enkä itselleni osta automaattivaihteista autoa sillä ne on saattohoidossa oleville.

On mulla kyllä sellainen synkkä ominaisuus että olen kahdesti taantunut treffeillä lapsen tasolle. Liittyy treffikumppanin voimakkaaseen kilpailuviettiin joka on niin voimakas ettei ole minusta edes vaivautunut ottamaan selvää. Kerran nainen halusi keilaamaan kun oli kuulemma hyvä kun oli käynyt aiemminkin. No käytiin hohtokeilailussa ja kun mulla isä keilaa se on minua hiukan opettanut niin kahden sarjan jälkeen voitin yli 40 pisteellä. Ei tavattu sen jälkeen.
        Toinen tapaus halusi vessatennistä eli squashia pelaamaan oli käynyt alkeiskurssin ja oli jopa kehuttu. Toki varmisti etten ollut aiemmin pelannut joten kahta suuremmalla syyllä pelaamaan. Olin vähän ilkeä kun en tarkentanut että olen nuorena pelannut tennistä ja myöhemmin sulkapalloa. Alussa olikin vähän hakemista joten ehdotin että ei laskettaisi pisteitä. No ei kelvannut ja ruvettiin pelaamaan. Muutaman pallon jälkeen alkoi pallon kulku selvitä ja sitten homma alkoi muuttua. Pelailin naisen heikommalle rystylle ja kun ei enää jaksanut palata keskelle niin helppo tappaa pallo kämmenpuolelle. Yritin siinä samalla pitää keskustelua yllä mutta joko hänellä ei ollut sanottavaa tai sitten ei henki kulkenut.
        Jälkeenpäin mietin että mikä siinäkin oli että piti väkisellä voittaa vaikka hyvin olisi voinut suoriutua heikommin.

Huominen on siitä helpompi että ollaan nähty aiemmin jo muutama kerta. Kerran sitten hän sairastui ennen treffejä ja sovittiin että ilmoittelee kun on paremmassa kunnossa. Siinä meni puolitoista vuotta ennenkuin ilmoitteli tuossa joulun aikoihin ja kyseli treffeille. Oli vähän kiireitä joten sovittiin maaliskuulle.
        Ongelmaksi saattaa tulla se että viime treffeillä huomasin että kyseessähän on ihan nainen noin niinkuin fyysisesti. Sitä kun ensin kuuntelee toisen juttuja ja ajatuksia niin jossakin vaiheessa se fysiikkakin työntyy esiin.
        Olisi tietty helppo sanoa että erottaessa käännytään kasvot vastakkain ja pistetään huulet yhteen mutta voi olla että taas erotaan suorin käsin kiittäen mukavasta illasta.

• macynhaamu

Älä muuta sano. Hyvä vaan kun ei hötkyä...

Sitähän nainen just arvostaa. Turhaa itse sitä miettii huonona...

Muutenkin M184 on juureva ja käsitykseni mukaan kotoaan saanut huippuarvot parisuhteeseen. Miehen mallista, naisen mallista, se on ihastuttanut.

Saattaa nykymenossa olla harvinaisuus jopa tuollainen juurevuus ja voisiko sanoa " ritarillisuus"...joka saattaa hätäisempiä hämmästyttää.

Kaikki täytyy näkyä ja kokea heti naisille hän voi olla hämmentävä. Jos kaikki pitäisi tapahtua heti ja olla mielin kielin, jotta...

Nopeatempoisuus on jossain määrin hätähousujen tuoma vitsaus maltillisemmille.😕

• macynhaamu kirjoitti:

Saattaa nykymenossa olla harvinaisuus jopa tuollainen juurevuus ja voisiko sanoa " ritarillisuus"...joka saattaa hätäisempiä hämmästyttää.

Kaikki täytyy näkyä ja kokea heti naisille hän voi olla hämmentävä. Jos kaikki pitäisi tapahtua heti ja olla mielin kielin, jotta...

Nopeatempoisuus on jossain määrin hätähousujen tuoma vitsaus maltillisemmille.😕

On hän harvinainen. Päällekäyvät naiset saattavat pilata sellaisen miehen...:/

Emme voi olla hyvistä ominaisuuksista väärässä, koska olemme tehneet molemmat noista ritarillisista puolista havainnot.

Toivottavasti urpot naiset eivät pääse M184 pilaamaan.

Kun ei tässä maailmassa ole mihinkään kiire! Arvostus kiintymys rakkaus vaatii aikaa, ei saman illan s.ksisekoiluja.

• M184 kirjoitti:

En minä hepuleita saa, paitsi kotona jos olen yksin. Kohteena minä itse; yleensä vielä jokin hukassa eli itselleen saa noitua.

Onhan mulla pimeitä puolia; kuuntelen yle puhetta- koska tieto on rallatuksia viihdyttävämpää, hymiöitä ja niitä emojiitä en käytä koskaan sillä jos joku ei tiedä millä tuulella on kirjoitettu niin kysyy enkä itselleni osta automaattivaihteista autoa sillä ne on saattohoidossa oleville.

On mulla kyllä sellainen synkkä ominaisuus että olen kahdesti taantunut treffeillä lapsen tasolle. Liittyy treffikumppanin voimakkaaseen kilpailuviettiin joka on niin voimakas ettei ole minusta edes vaivautunut ottamaan selvää. Kerran nainen halusi keilaamaan kun oli kuulemma hyvä kun oli käynyt aiemminkin. No käytiin hohtokeilailussa ja kun mulla isä keilaa se on minua hiukan opettanut niin kahden sarjan jälkeen voitin yli 40 pisteellä. Ei tavattu sen jälkeen.
        Toinen tapaus halusi vessatennistä eli squashia pelaamaan oli käynyt alkeiskurssin ja oli jopa kehuttu. Toki varmisti etten ollut aiemmin pelannut joten kahta suuremmalla syyllä pelaamaan. Olin vähän ilkeä kun en tarkentanut että olen nuorena pelannut tennistä ja myöhemmin sulkapalloa. Alussa olikin vähän hakemista joten ehdotin että ei laskettaisi pisteitä. No ei kelvannut ja ruvettiin pelaamaan. Muutaman pallon jälkeen alkoi pallon kulku selvitä ja sitten homma alkoi muuttua. Pelailin naisen heikommalle rystylle ja kun ei enää jaksanut palata keskelle niin helppo tappaa pallo kämmenpuolelle. Yritin siinä samalla pitää keskustelua yllä mutta joko hänellä ei ollut sanottavaa tai sitten ei henki kulkenut.
        Jälkeenpäin mietin että mikä siinäkin oli että piti väkisellä voittaa vaikka hyvin olisi voinut suoriutua heikommin.

Huominen on siitä helpompi että ollaan nähty aiemmin jo muutama kerta. Kerran sitten hän sairastui ennen treffejä ja sovittiin että ilmoittelee kun on paremmassa kunnossa. Siinä meni puolitoista vuotta ennenkuin ilmoitteli tuossa joulun aikoihin ja kyseli treffeille. Oli vähän kiireitä joten sovittiin maaliskuulle.
        Ongelmaksi saattaa tulla se että viime treffeillä huomasin että kyseessähän on ihan nainen noin niinkuin fyysisesti. Sitä kun ensin kuuntelee toisen juttuja ja ajatuksia niin jossakin vaiheessa se fysiikkakin työntyy esiin.
        Olisi tietty helppo sanoa että erottaessa käännytään kasvot vastakkain ja pistetään huulet yhteen mutta voi olla että taas erotaan suorin käsin kiittäen mukavasta illasta.

Vois sinua luttanaa! Jos tuossa on pahimmat niin kur ja burrr! <3

"Ongelmaksi saattaa tulla se että viime treffeillä huomasin että kyseessähän on ihan nainen noin niinkuin fyysisesti."

En tiedä, mitä sanoa, ja mazykin huomaa varmasti saman, sinussa on jotain hellyttävää :D

Voi pojat... : ) Tuota tuota tekstiä niin etteivät kaikki todellakaan ilmaise itseään sillä tavalla. Vaikket laita hymiöitä, nauran sun tarkoituksellisesti viljelemälle hassulle sarkasmille.

Nainen on sekaisin jos ei nappaa miestä huomenna.

• Jjkliyygghjk

Miehen tarve aikuistua n. 30 v.

Siinon muuten ihan vihoviimeinen ikä miehelle...se viimoinen uhmaikä ennen viimeistä vaippaikää!!

• macynhaamu

Mulle ehkä epämieluisempia puheenaiheita on shoppailu ja jotkut naistenkutsu aihioon liittyvät. Ompeluseuran tms. puheenaiheet, joihin liittyy justiinsa epäkiinnostavuus itse asiaa kohtaan.

Uskonasiat, silloin kun vastapuoli on herkkä loukkaantumaan tai fanaattinen.

Politiikka on myös äärettömän tylsä puheenaihe. Kyllästyn sekunneissa.

• Mikä siinä shoppailussa on epämieluisaa? Kiinnostuksen kohteet eri vai mikä?

• macynhaamu
        M184 kirjoitti:

Mikä siinä shoppailussa on epämieluisaa? Kiinnostuksen kohteet eri vai mikä?

No juurikin se, kun itse en ole yhtään shoppailija luonteeltani. Käyn kaupassa niin vikkelästi, kuin suinkin enkä jaksa maleksia " ikkunaostoksilla". Kaupoissa käyminen on varsin väkinäistä. Välttämätön paha, jos näin uskaltaa muotoilla.

Mietin valmiiksi mitä haen ja tarvitsen, näin kaupassa käyminen jopa luonnistuu.

Töissä ja tuttavapiirissä on yleensä vähintään yksi innokas shoppailija, joka kertoo päivittäin ostoksensa ja ne ostokset on yleensä heräteostoksia...mulle tuo on jotakin niin väkinäistä ees kuunnella.😌

Ei pysty ymmärtämään shoppailijan intohimoa shoppailuun...saati ajanvietoksi ikkunaostoksilla kävelyä.

• macynhaamu kirjoitti:

No juurikin se, kun itse en ole yhtään shoppailija luonteeltani. Käyn kaupassa niin vikkelästi, kuin suinkin enkä jaksa maleksia " ikkunaostoksilla". Kaupoissa käyminen on varsin väkinäistä. Välttämätön paha, jos näin uskaltaa muotoilla.

Mietin valmiiksi mitä haen ja tarvitsen, näin kaupassa käyminen jopa luonnistuu.

Töissä ja tuttavapiirissä on yleensä vähintään yksi innokas shoppailija, joka kertoo päivittäin ostoksensa ja ne ostokset on yleensä heräteostoksia...mulle tuo on jotakin niin väkinäistä ees kuunnella.😌

Ei pysty ymmärtämään shoppailijan intohimoa shoppailuun...saati ajanvietoksi ikkunaostoksilla kävelyä.

On tullut vastaan yksi vastaava. Syksyllä etelä-Suomessa nainen kyseli treffeille vaikka totesin että olen vaan käymässä. Halusi silti joten sanoin että mennään vaan; sinä tunnet ostoskeskukset joten valitse niistä, minä tarvin verhot.

Ei millään tahtonut uskoa, mutta lähti kuitenkin ja verhotkin löyty.

• 0lenhanMies

Minulle on vaikeaa kertoa uudele tuttavuudelle, että äitini pesee vielä pyykit.
      Olen 40 mies, pelkään joutuvani naurunalaiseksi.
      Pitääkö minun salata se että olen vähän nynny?
      Mitä raatilaiset on mieltä?

• macynhaamu

Aika varmasti tuo korvaan kalskahtaa, miksi äiti pesee tuon ikäisen miehen pyykit? Mikset sinä itse?

• Aeg

Miksi annat äitisi pestä pyykkisi? Ei kukaan nainen ilahdu moisesta saamattomuudesta.

• En nyt ottaisi asiaa esille jos ei kysytä.

Mutta jos sulla on vielä isä siinä taloudessa ja äitisi pesee hänenkin pyykit niin samalla kai nuo sinunkin menee. Turhaa veivaamista jos kaikki pesisi vaan omansa. Sinä voit taas muita hommia vastaavasti.

Tietysti jos asut itse Lahdessa ja viet pyykit äidillesi Hämeenlinnaan niin sitten voisi miettiä pientä ryhdistäytymistä.

• Ööm...no jos olen rehellinen ja pakko olla, niin tuo on aika hankalassa kategorissa.

Nainen haluaa monesti itsellisen miehen.
        Äidit eivät saisi enää puuttua eivätkä tarttua kalsonkeihin...

• PäivänPertti

Mikään ei ole kiusallisempaa kuin jutella seksistä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jota et pidä viehättävänä.

• Mitäs läksit niihin iltamiin. Johan yritettiin sanoa.

• PäivänPertti

Mitäs läksit niihin iltamiin. Johan yritettiin sanoa.

Humalassa juttu ei ole yhtä ahdistava kuin selvinpäin.

• Trollipeikko

Pesukoneista.

• vaikea.kertoa

esim ottaa imurin ja menee imuroimaan auton ja imuri menee rikki tai peset pyykkiä ja huomaa että oho hänen valkoiset paitansa onkin sinertäviä tai vahingossa rikkoo hänelle jotain tärkeää niin sen kertoinen on vaikea aihe ja harmittaahan se itseäkin kun jokin hänelle tärkeä meni rikki ja hänele tulee paha mieli

• Tämä-selvä

Naiset ei halua keskustella jännämiehistä mutta haluavat kuitenkin jännämiehiä.

• elämässä

Ei minun mielestä mikään asia ole liian vaikeaa keskusteltavaa. On kuitenkin hyvä tutustua paremmin ensin.

• hf034fy0834eu

Ehkä just ne intiimiasiat ja seksuaalisuus. Kuulun seksuaalivähemmistöön ja vaikka siihen kuuluminen itsessään on sellainen asia, jonka olen muutamalle miespuoliselle ja etukäteen suvaitsevaksi todetulle henkilölle kertonut, niin esimerkiksi miespuolisille lääkäreille en ole voinut asiasta avautua. Ehkä koska aiempi kokemus on ollut lähinnä vähättelevä. Kaikenlainen asiaan liittyvä kipuilu on ehdottomasti sellainen juttu, että noin lähtökohtaisesti en cis-hetero-miesten kanssa oikein asiasta pysty puhumaan.

Niin ja ne intiimiasiat. Menkoista on kiva valittaa mimmiporukalla, ei haittaa jos miehet kuulee, mutta on niistä vähän outoa keskustella miesten kanssa. Once again en ehkä ensimmäiseksi valitsisi miestä keskustelukumppaniksi tällaiseen keskusteluun kahden kesken.

Eniten kuitenkin ärsyttää se, että miehet antaa mun vaan pitää monologia välillä vähän tulenaroistakin aiheista (you know, politiikkaa, toksista maskuliinisuutta, formuloita, lätkää, milloin mitäkin) ja nyökyttelee vaan pokkana vieressä. Kyllä te voitte sanoa jos teistä aihe ei ole mukava niin vaihdetaan aihetta. En koskaan tiedä, nyökyttelettekö te, koska teistä on kiva kuunnella mun juttuja vai koska ette keksi mitään sanottavaa ja vaan kärsitte hiljaa toivoen, että monologi loppuu mahdollisimman pian.

• AsianVierestä

M184.
      Kirjoitusten perusteella olet käynyt useilla treffeillä erilaisten naisten kanssa.
      Tunnut olevan fiksu mutta oletko liian fiksu naisille? Pitäähän miehen hieman tyhmä olla jos naisen ristikseen ottaa:)
      Naiset arvioivat etteivät voi saada itselleen sellaista tukevaa olkapäätä mitä nyt itse hieman mainostat eli todennäköisesti naisten tuen tarve ja mahdollinen heille antamasi tuki eivät kohtaa?
      Jos noin ei olisi niin miksi et löydä naista, sitä oikeaa elämääsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68