montako paistinpannua sinulla on

hölmöäarkipohdintaa

Tulin tänään sinkkuuden kannalta miettineeksi että montakohan paistinpannua ihmisillä yleensä on? Tai lautasia ja laseja ja miten sitten käy lun löytyykin joku ja mennään yhteen. Kumman pannut ja kupit, sohvat tai verhot otetaan yhteiseen käyttöön? Jos noin niinku ekoligisuuden kannalta ajatellaan, niin ei se ihan vähäpätöistä ole miten toimitaan.
Mulla on yks pannu, 6 juomalasia, 6 matalaa ja 6 syvää lautasta. Niin vähän että luulis niiden mahtuvan kimppaan.

16

74

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa olla parillinen määrä kaikkea. Eli matemaattisesti ilmaistuna 2m. Kun molemmilla on kaikkea parillinen määrä voidaan tämä ilmaista lauseella 2m 2n, eli siis esim 2m 2n lusikkaa. Nyt jakamalla kahdella saamme 2m 2n / 2 = m n, jolloin saadaan lusikat jaettua ilman rautasahaa.

2 on sopivin ja 0 toiseksi sopivin pannujen määrä sinkulle.

• Jos sinkkutaloudessa ei ole astianpesukonetta, niin myös 2 lautasta lienee riittävä määrä. Jos se toinen sattuu menemään rikki, niin on varalautanen.

Sitten jos asuu parisuhteessa lautasia on hyvä olla paljon, kun se naistenpäivän sankari kuitenkin voi olla sen laatuinen, että viskoo niitä lautasia pitkin seiniä pirstaleiksi.

• Yks täälläkin..2 olis hyvä olla.

• Iso valurautapata, iso valurautapaistinpannu, valurautainen ohukaispannu, kaksi valurautaista blinipannua, ja pieni alumiininen (pinnoitettu) omelettipannu.

Kattiloita kolme, 1,5 litraa (kasari), 3 litraa, ja 5 litraa. Lisäksi valurautainen fonduepata.

• 4 eri kokoista paistinpannua,1 valurautapannu ja 1 syvä, lasikannellinen paistokasari. Olen harkinnt wokkipannun hankintaa, mutta miehen mielestä sille ei ole oikein käyttöä, kun on jo tuo syvä paistokasari. Kuulemma ajaa saman asian.
      Meillä mies on ahkerampi keittiöihminen, itse en sovi hellapoliisiksi. Luovutan suosiolla hänelle vapaat kädet.

• Hemmetisti, mutta mitä mä niillä teen?!

• Saisiko näistä orkesterin.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Saisiko näistä orkesterin.

Jumankauta, välitilasta löytyi vielä wokki.

Miksi ihmiselle, joka ei kokkaa, kertyy kasareita, kattiloita, Sarpanevaa, Jamie Olivereja...

Onhan nää hienoja juu, mutta sadetta näiden alla pidetään, mikäs siinä kiillotellessa :'D

• miten.sinne.joutunut
        misspönttöuuni kirjoitti:

Jumankauta, välitilasta löytyi vielä wokki.

Miksi ihmiselle, joka ei kokkaa, kertyy kasareita, kattiloita, Sarpanevaa, Jamie Olivereja...

Onhan nää hienoja juu, mutta sadetta näiden alla pidetään, mikäs siinä kiillotellessa :'D

Vai välilihasta löytyi wokki..

• miten.sinne.joutunut kirjoitti:

TILASTA!

• miten.sinne.joutunut kirjoitti:

Välilihasta voi löytyä kokki..

• Kaisanoasaa

Minulla on vain yks paistinpannu, kaksi kattilaa koska keitän pottuja ja vihanneksia samalla. Yks juomamuki, yks haarukka veitsi ja lusikka.

• Kaksi paistinpannua ja yksi lättypannu. Neljä kattilaa ja astioita jäi osituksessa sen verran että olen säilönyt niitä kaappiin pölyjä keräämästä. Kodinkoneitakin on sellainen määrä että kaappitilakin on tiukoilla.

• Kallert

Montako varapatjaa sulla on, jos miesystävä laskee ripulit alleen.

• jokukäysalaa

Liikaa. Käytännössä paistan kaikki yhdellä pannulla ja keitän yhdellä kattilalla, syön yhdestä kulhosta tai lautasesta. Ja silti on aina tiskiä, vissiin pitää laittaa valvontakamera kattoon.

• hölmöäarkipohdintaa

On teillä pannuja ainakin😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63