Niks naks!

Nyt unohdatte naiset.

Muutos alkaa miekkosissa heti ja ajatus vapautuu muulle elämälle.

Tämä viikko on yksinkertaisten ohjeiden viikko.

Ottakaa niskasta kiinni sitä omaa elämäänne. Täällä maailmassa on paljon nähtävää ja koettavaa ilman sitä äläköivää justiinaa.

Kun ihminen on liian onnellinen ja tyytyväinen, se yleensä alkaa valittamaan.
Loppupeleissä naisettomilla miehillä ei ole mitään hätää, olla marnitte vain siinä.

55

95

Vastaukset 55

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme väpeltämistä kun ei ole ihmisillä edes mielipidettä mielipidepalstalla!

Tänään tuntuu kuin kaikilla olisi joku porkkana p.rseessä. Olla nuhjotetaan.

• macynhaamu

Mä oon tässä tsuumaillut paria kuvaa, ihan ihmetellyt siis. Olen havainnut olleeni nuorena ihan pojan näköinen.🤔

Hiukan se häkellyttäää....

• macynhaamu kirjoitti:

Mä oon tässä tsuumaillut paria kuvaa, ihan ihmetellyt siis. Olen havainnut olleeni nuorena ihan pojan näköinen.🤔

Hiukan se häkellyttäää....

Täh?

Johtuuko se tukasta? Mutta onhan meissä kaikissa varmasti äippää ja iskää hitusen?

Mä näytän mun mummolta...

• macynhaamu
        misspönttöuuni kirjoitti:

Täh?

Johtuuko se tukasta? Mutta onhan meissä kaikissa varmasti äippää ja iskää hitusen?

Mä näytän mun mummolta...

Ei johdu tukasta, kasvoista. Oon perinyt isän piirteitä. Vertasin yhteen kuvaan omaa kuvaa ja kyllä, minussa on ollut poikamaisia piirteitä...

Hölmistyin..

• macynhaamu kirjoitti:

Ei johdu tukasta, kasvoista. Oon perinyt isän piirteitä. Vertasin yhteen kuvaan omaa kuvaa ja kyllä, minussa on ollut poikamaisia piirteitä...

Hölmistyin..

No onko se sitten paha?

Jos tarkemmin miettii, mullakin on ehkä käsivarret enemmän isänpuolelta. Ei äitillä tällaista habaa ole.

• macynhaamu

No onko se sitten paha?

Jos tarkemmin miettii, mullakin on ehkä käsivarret enemmän isänpuolelta. Ei äitillä tällaista habaa ole.

Ei, ei ole paha. Mutta hassua huomata. 😃

Vertasin huvikseni myös tähän...ja jälleen totesin, poikamaisuuden.

https://aijaa.com/Y4zMRU

Mulla on aivan samanlaiset kädet ja jalkaterät, kuin isälläni vain paljon paljon pienemmät. 😃

Äidiltä olen perinyt lapsen kokoa kädet, kämmenet. Järjettömän pikkuiset kädet...poistan tuon kuvan, mutta vertailun vuoksi..

• macynhaamu kirjoitti:

Mulla on aivan samanlaiset kädet ja jalkaterät, kuin isälläni vain paljon paljon pienemmät. 😃

Äidiltä olen perinyt lapsen kokoa kädet, kämmenet. Järjettömän pikkuiset kädet...poistan tuon kuvan, mutta vertailun vuoksi..

Jumankekka! Te ootte Mortenin kanssa kaksoset! Ei hemmetti! Oot kyllä aika vertailun tehnnyt!

Ihmekö sinä Mortenista pidät?! Herra jestas (tuijottaa suu auki)

Wau... oho. Voiko olla

• macynhaamu kirjoitti:

Sun pitää mennä tuon kanssa naimisiin, mutta entäs nykyinen mies??

(naurua ekan kerran tänään) :D

nAImisnaamat eiku mitkä..

• macynhaamu

Jumankekka! Te ootte Mortenin kanssa kaksoset! Ei hemmetti! Oot kyllä aika vertailun tehnnyt!

Ihmekö sinä Mortenista pidät?! Herra jestas (tuijottaa suu auki)

Wau... oho. Voiko olla

Hmm, joo. Kaivoin yhden kokovartalokuvan myös nuoruudeltani, jota en vähäisen vaatetuksen vuoksi julkaise...mutta oon vissiin kadoksissa ollut suomalainen sisko. Tai serkku. Kuvien vertailu aiheutti hiukan ahdistusta...

Voitas olla oikeesti jopa samasta pakasta. Eri sukupuolen varteen vaan luotu..

🤔😌

Mut sit hokasin, mun isässä on samoja piirteitä nuorena kun Mortenissa...siksi kai piirteet viehättää?

• macynhaamu kirjoitti:

Hmm, joo. Kaivoin yhden kokovartalokuvan myös nuoruudeltani, jota en vähäisen vaatetuksen vuoksi julkaise...mutta oon vissiin kadoksissa ollut suomalainen sisko. Tai serkku. Kuvien vertailu aiheutti hiukan ahdistusta...

Voitas olla oikeesti jopa samasta pakasta. Eri sukupuolen varteen vaan luotu..

🤔😌

Mut sit hokasin, mun isässä on samoja piirteitä nuorena kun Mortenissa...siksi kai piirteet viehättää?

Ei teillä merimiehiä ole suvussa ollut?

Hätkähdyttävä oli kyllä yhdennäköisyys...

Suosittelen sukututkimusta, onko isällä sisaruksia ja mitä tekikään ukki jne. Poskipäät, nenä, silmät, leuka...

• macynhaamu

• macynhaamu

Ei teillä merimiehiä ole suvussa ollut?

Hätkähdyttävä oli kyllä yhdennäköisyys...

Suosittelen sukututkimusta, onko isällä sisaruksia ja mitä tekikään ukki jne. Poskipäät, nenä, silmät, leuka...

Ei kai, mutta viikinkejä on sukututkimuksen mukaan jopa ollut. Niinkin kaus haaraa on päästy...😝

Nojoo, olen kuolannut Mortenia pikkulikasta saakka ja edelleen en voi vastustaa katsomasta, kun näen videon tai kuvan. Siinä on jotain maagista vetovoimaa, mitä ei muista silleen tule...se pysäyttää.

Mutta mun miehessä on kyllä myös tiettyjä piirteitä, mitkä muistuttaa läheisesti pitämiäni piirteitä. Mm. silmät ja torso.😝

Käsivarret..

• macynhaamu kirjoitti:

Ei kai, mutta viikinkejä on sukututkimuksen mukaan jopa ollut. Niinkin kaus haaraa on päästy...😝

Nojoo, olen kuolannut Mortenia pikkulikasta saakka ja edelleen en voi vastustaa katsomasta, kun näen videon tai kuvan. Siinä on jotain maagista vetovoimaa, mitä ei muista silleen tule...se pysäyttää.

Mutta mun miehessä on kyllä myös tiettyjä piirteitä, mitkä muistuttaa läheisesti pitämiäni piirteitä. Mm. silmät ja torso.😝

Käsivarret..

Alan uskomaan sinua.

On etsittävä omia piirteitään miehestä...

Hui hemmetti, se jolla on peikonkorvat, on se oikea : )

• macynhaamu

Alan uskomaan sinua.

On etsittävä omia piirteitään miehestä...

Hui hemmetti, se jolla on peikonkorvat, on se oikea : )

Hehe, jotenkin vaan ne tietyt piirteet kiehtoo ja ne näkee aina eri mihistäkin. Kuten kaitaposket...🤣

Sulle tämmönen yö rallatus...

https://youtu.be/UxvNe761z2g

Johanna Kurkelaa. 😃

Ps. peikonkorvat on sitten oltava...😉

Palataan!!!!😋

• macynhaamu kirjoitti:

Hehe, jotenkin vaan ne tietyt piirteet kiehtoo ja ne näkee aina eri mihistäkin. Kuten kaitaposket...🤣

Sulle tämmönen yö rallatus...

https://youtu.be/UxvNe761z2g

Johanna Kurkelaa. 😃

Ps. peikonkorvat on sitten oltava...😉

Palataan!!!!😋

Kiitos hauskasta aiheesta Mazy ja kauniista laulusta, palataan... : )

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kiitos hauskasta aiheesta Mazy ja kauniista laulusta, palataan... : )

Ole hyvä.😃

Käytän tätä vanhaa, kun löysin salasanan vanhasta jemmasta.

• Päläpälä kirjoitti:

Ole hyvä.😃

Käytän tätä vanhaa, kun löysin salasanan vanhasta jemmasta.

Ai sinä! Kiva, tunnistan : )

Ai sinä! Kiva, tunnistan : )

Hip hip!!😊

• Näinonn_

Loppujen lopuksi sullakaan ei ole mitään hätää. Kunhan ensin vaan laihdutat.

• No sinä taas! Suksi nyt suolle siitä ennen kuin annan vauhtia!

• 765467546

No sinä taas! Suksi nyt suolle siitä ennen kuin annan vauhtia!

Miten niin? Täällä on monia, jotka ei susta syystä tai toisesta pidä.

• 765467546 kirjoitti:

Miten niin? Täällä on monia, jotka ei susta syystä tai toisesta pidä.

Niin? Eihän se olekaan mikään vaatimus ?

Pääasia, että istun kuningattaren jakkaralla. Muistat vain kumartaa, olen jo siihenkin tyytyväinen!

• Kaisanoasaa

No kun rumana miehenä ei kehtaa edes ulos lähteä.

• No mene sitten vaatekomeroon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Vaikka ottaisi itseään niska-persus otteella kiinni, pyörittäisi ja antaisi vauhtia matkalle louhikkoon niin sanoisin että mailmassa ei kyllä ole oikeasti mitään nähtävää.

Eikä nyt oikein naisia saa mielestä, siitä pitää huolen päivämäärä 8.3. En tarkoita Muhammad Ali:n ja Joe Frazier:n kamppailua enkä sitä että Porin kaupunki on silloin perustettu. En liioin sitä että tuolla päivämärällä ovat syntyneet mm Tapio Rautavaara ja Wäinö Aaltonen vaan vuonna 8.3.1952 alkoivat Salpausselän kisat jossa Lydia Wideman voitti naisten 10 km hiihdon.
      Erikseen ei mainittu mutta olettaa sopii että kyse oli perinteinen tyyli.

• Unohdetaan se naistenpäiväkin. Ei sitä ole syytä juhlia... :(

Unohdetaan se naistenpäiväkin. Ei sitä ole syytä juhlia... :(

No mitkäs osatekijät tuommoiseen lopputulokseen oikeuttaa?

• M184 kirjoitti:

No mitkäs osatekijät tuommoiseen lopputulokseen oikeuttaa?

Pöh...

ei kannata.

Meistä on vain harmia..

• Rallipaavo

No voinpahan mä unohtaa.... mutta eipä siellä muutenkaan montaa pyöri.... yks helkatinmoinen kultimurunen välillä napittaa mua blinkblink-silmillään tosin. 😍❤️

Tänään oli illsllakin vaan rallit menossa. Pimeelläkin hurjasteltiin. Se oli hauskaa. 😬👍

• Tämä-selvä

Mies on onnellinen vain naisen kanssa. Jos ei saa naista niin masentuu ja elämäs eiole mitään mieltä.

• paskastion

Ei persaukisena sitä maailmaa pääse näkemään, eikä kyllä saa niitä naisiakaan, että paskasti on asiat.

• Raha ei ole ratkaisu. Rahakas voi olla mulkvisti.

• Huomenna voitaisiin viettää yhdessä "Unohdetaan naiset"-teemapäivää.

• Se on hyvä. Kelpaa. Tässä tilanteessa oikein hyvin. Naisella ei ole mitään arvoa.

• AsianVierestä

Se on hyvä. Kelpaa. Tässä tilanteessa oikein hyvin. Naisella ei ole mitään arvoa.

Vai niin, vietän usein koko päivän kahden naisen kanssa, toinen suuri ja toinen pieni. Kyllä he ovat suuri osa elämääni joten kyllä arvostus on kohtalaisen korkealla tasolla. Ei aina tarvitse olla käsikädessä jotta voi pitää ihmisiä tärkeinä ja arvokkaina. Ei tarvitse vaatia mitään, oma kyvykkyys kun täyttää jo suurimman osan tarpeista joita voi olla.

• AsianVierestä kirjoitti:

Vai niin, vietän usein koko päivän kahden naisen kanssa, toinen suuri ja toinen pieni. Kyllä he ovat suuri osa elämääni joten kyllä arvostus on kohtalaisen korkealla tasolla. Ei aina tarvitse olla käsikädessä jotta voi pitää ihmisiä tärkeinä ja arvokkaina. Ei tarvitse vaatia mitään, oma kyvykkyys kun täyttää jo suurimman osan tarpeista joita voi olla.

Nainen on arvossaan vain silloin kun halutaan persettä.

• AsianVierestä

Nainen on arvossaan vain silloin kun halutaan persettä.

No jaa, enpä nyt sellaisen takia heidän kanssaan ole. Joskus toki suuremman kanssa voi olla sellaistakin vipinää mutta päivittäin ei ole edes mielessä. Joskus on kauhea tarve saada mutta yleensä muistaa sen ettei saamista muista kovin kauaa, joten aika turhaa höyläämistähän se on mutta kuuluu elämään...onhan se mukavaakin välillä.

No jaa, enpä nyt sellaisen takia heidän kanssaan ole. Joskus toki suuremman kanssa voi olla sellaistakin vipinää mutta päivittäin ei ole edes mielessä. Joskus on kauhea tarve saada mutta yleensä muistaa sen ettei saamista muista kovin kauaa, joten aika turhaa höyläämistähän se on mutta kuuluu elämään...onhan se mukavaakin välillä.

Nainen on miehelle pelkkä käyttöesine, jonka turpa pitää vaan olla kaunis ja tissit töröllään. Muutama virkaa mies ei juurikaan näe. Sitten kun ei tarvii, on aivan sama vaikka nainen makaisi katuojassa!

Naistenpäivät on peruttu.

• AsianVierestä

Nainen on miehelle pelkkä käyttöesine, jonka turpa pitää vaan olla kaunis ja tissit töröllään. Muutama virkaa mies ei juurikaan näe. Sitten kun ei tarvii, on aivan sama vaikka nainen makaisi katuojassa!

Naistenpäivät on peruttu.

Eikös tuo ole juurikin päinvastoin naiset käyttävät miehiä usein vain silloin kun heille sopii:)

Eikös tuo ole juurikin päinvastoin naiset käyttävät miehiä usein vain silloin kun heille sopii:)

Hevosp.skaa.

• AsianVierestä

Hevosp.skaa.

No, kerro nyt mitä se poikakaverisi olisi sinulta jo halunnut.
        Vai oletko loukkaantunut siitä kun ei taida haluta mitään...

No, kerro nyt mitä se poikakaverisi olisi sinulta jo halunnut.
        Vai oletko loukkaantunut siitä kun ei taida haluta mitään...

Se ei halua muuta kuin persettä.

Miten se onkin niin h.lvetin arvattavissa joka stnan kerta.

Mulle ei käy. Maanantaina on viimeinen mahdollisuus sen korjata tilannetta. Osaan kyllä näyttää menosuunnan, mistä ei jää yhtään epäilystä sitten.

• AsianVierestä

No, miksi et anna. Ei se kulu ja voisit jopa itsekin nauttia. Löysää vähän, ei nuo jutut ole sellaisia että niistä pitäisi suuttua. Eikös se tarve ole ihan samaa mitä nälkä ja jano, pitäähän sitä syödä ja juoda ja...

Mulle ei käy. Maanantaina on viimeinen mahdollisuus sen korjata tilannetta. Osaan kyllä näyttää menosuunnan, mistä ei jää yhtään epäilystä sitten.

En rupea miksikään v.tun panonukeksi!

No, miksi et anna. Ei se kulu ja voisit jopa itsekin nauttia. Löysää vähän, ei nuo jutut ole sellaisia että niistä pitäisi suuttua. Eikös se tarve ole ihan samaa mitä nälkä ja jano, pitäähän sitä syödä ja juoda ja...

No mene nyt h.lvettiin siitä ulisemasta.

• AsianVierestä

En rupea miksikään v.tun panonukeksi!

Vai niin, onneksi olkoon tuosta ajatusmaailmasta. Kyllä sinun ympärillä miehet pörräävät, olen siitä aivan varma.

Vai niin, onneksi olkoon tuosta ajatusmaailmasta. Kyllä sinun ympärillä miehet pörräävät, olen siitä aivan varma.

Keskustelu on päättynyt.

• AsianVierestä

Keskustelu on päättynyt.

Ehdottomasti, se kun ei ole meidän vikaa jos sinulla on jo ollut vaihdevuodet ja seksuaalinen halukkuus on tasan nolla. Sinun kannattaisi harkita 60 palstaa mutta voihan sieltäkin löytää seksuaalisesti aktiivisempia naisia mitä sinä olet. Hormini toiminnot voi krakata jo hyvin nuorena.

Ehdottomasti, se kun ei ole meidän vikaa jos sinulla on jo ollut vaihdevuodet ja seksuaalinen halukkuus on tasan nolla. Sinun kannattaisi harkita 60 palstaa mutta voihan sieltäkin löytää seksuaalisesti aktiivisempia naisia mitä sinä olet. Hormini toiminnot voi krakata jo hyvin nuorena.

Katso vaan omaa hormiasi, että savu nousee.

• AsianVierestä

Katso vaan omaa hormiasi, että savu nousee.

No ei sinulla niin hyvä tavara ole että pystyt pihtaamaan. Vai pihtaatko kun pelkäät ettei kelpaa?
        Kertapanon jälkeen mies ei enää soittele kun pettyisi seksin tasosta eikä halua elää sellaisessa suhteessa lopun elämäänsä. Mut hei, ole onnellinen. Voit tuolla tavalla pelastaa yhden miehen elämän, mitä sitä suotta jos ei ole tunteita.

No ei sinulla niin hyvä tavara ole että pystyt pihtaamaan. Vai pihtaatko kun pelkäät ettei kelpaa?
        Kertapanon jälkeen mies ei enää soittele kun pettyisi seksin tasosta eikä halua elää sellaisessa suhteessa lopun elämäänsä. Mut hei, ole onnellinen. Voit tuolla tavalla pelastaa yhden miehen elämän, mitä sitä suotta jos ei ole tunteita.

No niinhän se sitten varmaan on. Sinähän sen miesoletettuna tiedät ja pystyt sanomaan kaikkien muidenkin puolesta.

• AsianVierestä

No niinhän se sitten varmaan on. Sinähän sen miesoletettuna tiedät ja pystyt sanomaan kaikkien muidenkin puolesta.

No mitä järkeä seurustella jos suuttuu kun se toinen osapuoli haluaisi seksiä?
        Eikös mieluummin tulisi erota jos ei haluaisi? Mies on kyllä nyt oudon tilanteen edessä.
        Mitäs sinä sitten mieheltä haluat muuta kuin tamponien ostajan roolia ja talonmiehen hommia?
        Jokainen mieshän haluaisi tuhlata elämänsä juoksupoikana.

• Viinamies

Muutos alkaa kun alkaa juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa jossa tapaa naisia. Kun tapaa naisen ei tarvii juoda viinaa enää ja elämä hymyilee. Ottakaa siis itseänne niskasta kiinni ja raahatkaa itsenne yökerhoon heti huomen illalla.

• Taidanpa lähteä.

Lauantaina on tyttöjen ilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63