Kyselyä (sinkku)naisille (varatutkin saavat toki vastata että miten toimisitte, jos olisitte sinkkuja)
Alkutilanne: Olet 168 cm pitkä ja 82 kg nätti nainen. Ihailemasi mies torjuu sinut, vaikka on tiettävästi vapaa. Torjuntasyyt ovat sitä perus "en just nyt halua mitään suhdetta" tms.
Sitten myöhemmin, kun olet 58 kg ja kiinteytynyt myös, mies osoittaa kiinnostusta.
Miten nainen toimisit tällaisessa tilanteessa? Olettaen, että olisit yhä kiinnostunut miehestä.
Mies torjui painon takia?
46
155
Vastaukset 46
Jos olet valmis pitämään itsesi hoikkana niin jee jee. Minua kuitenkin loukkaisi tuollainen.
- varmaanhuomasit
Oletko nainen? Kysely oli siis naisille,
Olen itse tuon laihtuneen version kokoinen suunnilleen, paino ja pituus siis, ja koko aikuisikäni suunnilleen sen kokoinen ollut (poislukien raskaudet vuosi niiden jälkeen) mutta jos kuvittelen itseäni tuon verran isommaksi ja sitten nykyiseen kokoon laihtuneena, niin uskoisin, että olisin jonkun verran painoltani jojoilevaa tyyppiä. Mikään ei siis takaisi, ettenkö olisi hetken päästä taas tuon 82kg tai vaikka enemmän. Siksi mies olisi helppo torjua, arvaisin etten kiinnostaisi jälleen häntä hetken päästä.
Toisaalta, en ole koskaan myöskään aikuisiällä kiinnostunut kenestäkään, joka ei ole kiinnostunut minusta. Eli kiinnostus olisi viimeistään loppunut jo ekan "torjunnan" jälkeen kuin seinään.
Eli, miten toimisin, myhäilisin mielessäni, että kas kas, nyt sitten kiinnostaa, mutten osoittaisi kiinnostusta takaisin päin. Ystävällinen toki silti olisin, eihän kaikkien mua tarvitsekaan kiinnostaa.- flowersreally
Miksi olisin edelleen kiinnostunut miehestä?
En nyt vastaa kysymykseen koska olen mies, mutta jotta saisin naisten vastauksista ehkä jotakin ajateltavaa niin tarkentaisitko sen mistä päättelit että kyse on pelkästään sinusta.
Kiinteytys 82 kilosta 58 kiloon ei käy ihan päivässä eikä kahdessa joten voisiko olla mahdollista että miehellä on ollut ekalla tapaamisella vaikka eroahdistusta eikä halunnut sinua laastariksi mutta aikaa on kulunut ja hän on valmis menemään eteenpäin.- lflf
Minulla oli itsetunto-ongelma painoni takia, joten oletin heti torjunnan johtuvan painostani. Sitä paitsi miksi hän olisi halunnut 82-kiloisen naisen?
Tiesin jo silloin että haluan olla hoikempi, ja kuten joku tuolla alempana mainitsi niin elämä stressaa ja painoa voi tulla sen vuoksi. En siis ole koko ikääni ollut ylipainoinen, vaan oli tietty ajanjakso.
- Tämä-selvä
Ei nainenkaan halua miehen olevan läski joten ei kiinnostu miehestä vaikka nainen on itse läski.
- U8uhyc8yv8
Paino on minulle hieman vaikea asia. Olisin aika loukkaantunut, enkä haluaisi tyyppiä, joka on kiinnostunut minusta vain painoni takia. Mikään ei myöskään takaa, etteikö olisi kohta vaihtamassa laihempaan tai läksisi jos painoni nousisi. Ei jatkoon.
- noif
Ennuste parisuhteen kestävyydelle huono , "painoriippuvainen" perusta suhteelle liian ohut,
ei jatkoon. - wanhaämmä
Ai miten toimisin? Riippuu ihan siitä mitä kuvittelen ensimmäisten pakkien ja nykyisen kiinnostuksen oikeiksi syiksi. Kuinka hyvin tunnettiin jo ennestään ja minkälaisissa väleissä ollaan oltu tässä välissä. Omasta tilanteestani.
- taasnäitä
Alottaja tekee olettamuksia, että hänestä ollaan kiinnostuneita vain painon vuoksi. Jos aikaa on kulunut niin tilanne voi ihmisillä olla eri. Vaikee sanoo muuten.
- macynhaamu
Heh, olen ollut jotakuinkin tuota kokoluokkaa muutaman sentin lyhyempi. Kun aloin tapailemaan nykyistä miestäni, eikä hän torjunut minua. Joten jos mietin, että olisi torjunut minut muhkumaisuuteni vuoksi, hän olisi varmaan pitänyt ulkonäköäni ylipäänsä tärkeämpänä, kun millainen olen naisena ja ihmisenä. Luonteeltani.
En kuitenkaan enää olisi palannut saman miehen puheille, enää koskaan. Edes laihduttuani. Se olisi siinä se. :)- hypergamimacy
Naiselle kelpaa ainoastaan parempitasoinen mies joka hyväksyy hypergamian. Läskinaiselle kuuluu samanlainen ihrakasa.
- macynhaamu
hypergamimacy kirjoitti:
Naiselle kelpaa ainoastaan parempitasoinen mies joka hyväksyy hypergamian. Läskinaiselle kuuluu samanlainen ihrakasa.
Äääää, mulle kuuluis oikeesti Morten Harket. Mutta en oo viittiny viiä sitä Inezeltä.🤣
- macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Äääää, mulle kuuluis oikeesti Morten Harket. Mutta en oo viittiny viiä sitä Inezeltä.🤣
Meillä on oikeesti yhteen sopivat naamat ja hoikkana sopivat kropatkin. Oman tasoinen mies.😉
- heh.heh
hypergamimacy kirjoitti:
Kummasti vaan miehet hyväksyy itselleen sen hypergamian. Olet huvittava.
- naurunpaikka-
Tuo 82kg 168 cm on hoikka jos naiselta kysytään.
S24 treffisivuilla yhellä naisella 160cm 85 kg ja vartalon malli: normaali.
Mies vaatimus: 15 v nuorempi, 180-195cm 80-95kg.
Aina välillä saa nauraa makeasti naisten ajatuksenjuoksulle.- outoa.outoa.porukkaa
niin livessä naiset hakee oman ikäistään tai vähän vanhempaa miestä mutta neteissä ilmeisesti pyörii oudot naiset jotka etsii nuorempia miehiä ehkä niillä naisilla on äiti poika tai mummo ja poika fetissi
- apappp
Enhän minä itseäni hoikaksi väittänyt ollessani 82 kg. Laihdutin 58-kiloiseksi
- AsianVierestä
Niin, kyllä jokainen nainen joka olisi yli 70 kg on jollain tavalla hyvinvoiva:)
- SeOikeaSinulle
En ole ikinä nussinut yli 60 kiloista enkä nussi. 80 kilonen nainen on sotanorsu ja siihen ei riitä tekosyyksi kolme lasta.
- U8v6hh8h
Elämäsi on surullisen yksiulotteista. Nainen voi tarjota muutakin kuin "nussimista", joka on muuten ihan hirveä sana. Etpä toisaalta miltään sanavalmiilta älylliseltä hurmurilta vaikutakaan.
- macynhaamu
Unohdat yhden tärkeän seikan, se sotanorsu voi laihduttaa itsensä nätiksi ja hoikaksi. Mutta kasvappa pituutta, kun pituuskasvu on jo loppunut..
Lihomiseen syynä voi olla yksinkertaisesti stressi. Elämä stressaa. Sitten syöt mitä sattuu, nukut miten sattuu, liikut miten sattuu, hormoonitasot heittää.... - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Unohdat yhden tärkeän seikan, se sotanorsu voi laihduttaa itsensä nätiksi ja hoikaksi. Mutta kasvappa pituutta, kun pituuskasvu on jo loppunut..
Lihomiseen syynä voi olla yksinkertaisesti stressi. Elämä stressaa. Sitten syöt mitä sattuu, nukut miten sattuu, liikut miten sattuu, hormoonitasot heittää....Ursula tietää. Usko Ursulaa, professori sentään.
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/laihdutus/stressiko_minua_lihottaa
Hyvää yötä, pitää nukkua ettei liho suureksi..😅
- Semmostase
Ylipaino on epäviehättävä ominaisuus. Se vie mieheltä ja naiselta pois seksuaaliarvoa ja parisuhde arvoa. Jos et pidä kropastasi huolta niin et sitten varmaan jaksa parisuhdettakaan hoitaa.
- EntäsNäinPäin
Entä jos nainen antaisi pakit 160 senttiselle miehelle, mutta sittenkun tämä onkin kasvanut 184 senttiseksi nainen olisi kiinnostunut?
Jos olisit edelleen ihastunut naiseen, kiittäisitkö vain jumalia myöhäisestä kasvupyrähdyksestä, vai haluaisitko antaa pakit vastavuoroisesti? - nussitaanpilkilläpanet
kyl se on hirveetä jos käskee painumaan ..jonnekkin poistetaan viesti,mut nussimisesta ilmeisesti saa puhua...... nussimisesta!siis no nussiminen sana on sallittu.
Hahhah, tämä on oikeasti hyvä kysymys. Silloin kun pyöreyttä oli enemmän, niin eipä kiinnostanut, mutta kas kas kun kilot lähtivät, alkoi samoja miehiä kiinnostamaan. Mitä tein? En edes kussut sinne päin.
Kyllä jumankauta omanarvontunto pitää naisella olla ja siitä päivästä lähtien olenkin päättänyt itse, missä seurassa haluan liikkua ja taso on nyt hyvä, minä päätän :D
Makeeta. Niille olen kiva ketkä eivät olleet koskaan pinnallisia, että sitä sitä niittää mitä kylvää : )- sano.karhu
Hyvä ettet ole pinnallinen niin 160cm mies saa mahdollisuuden sun kanssa vaikka mihin siinä missä pidemmätkin. Makeeta.
sano.karhu kirjoitti:
Hyvä ettet ole pinnallinen niin 160cm mies saa mahdollisuuden sun kanssa vaikka mihin siinä missä pidemmätkin. Makeeta.
Vaikka mihin? Kuules poika, mä en ole mikään huvipuisto.
Niin, sanoisin, että älä anna toista mahdollisuutta. On paljastanut jo oikean luonteensa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Jaa nyt voit itse saada paremman kuin sen alkuperäisen juntin.
Sanoppas miksi ap oli 82kg painava? Laiskuuttaan ja hälläväliä tyylin vuoksi?
Kun ihailemansa mies ei huolinutkaan, otti ap itseään niskasta kiinni ja muutti elämäntapaansa laihtuen samalla silminnähden.
Kumpikohan oli juntti, mies vai nainen?
Voihan näitä kysellä naisilta mutta vastaukset ovat vain mielisteleviä. Nyt ap voi palata takaisin entiseen painoonsa koska painolla ei ole mitään merkitystä, kunhan on käynyt näyttäytymässä ensin samalle miehelle.
Mies ajattelee ehkä että tässä naisessa on sittenkin selkärankaa kun pystyi tuollaiseen suoritukseen, ei olekaan laiska sohvaperuna kuten alunperin ajatteli.
Naisen ei tietenkään kannata enää edes harkita sitä samaa miestä koska miss P,n idea on paljon parempi, miksi tyytyä siihen kun nyt voi saada vielä paremman vaikka painolla ei ole mitään merkitystä.Jiimen kirjoitti:
Sanoppas miksi ap oli 82kg painava? Laiskuuttaan ja hälläväliä tyylin vuoksi?
Kun ihailemansa mies ei huolinutkaan, otti ap itseään niskasta kiinni ja muutti elämäntapaansa laihtuen samalla silminnähden.
Kumpikohan oli juntti, mies vai nainen?
Voihan näitä kysellä naisilta mutta vastaukset ovat vain mielisteleviä. Nyt ap voi palata takaisin entiseen painoonsa koska painolla ei ole mitään merkitystä, kunhan on käynyt näyttäytymässä ensin samalle miehelle.
Mies ajattelee ehkä että tässä naisessa on sittenkin selkärankaa kun pystyi tuollaiseen suoritukseen, ei olekaan laiska sohvaperuna kuten alunperin ajatteli.
Naisen ei tietenkään kannata enää edes harkita sitä samaa miestä koska miss P,n idea on paljon parempi, miksi tyytyä siihen kun nyt voi saada vielä paremman vaikka painolla ei ole mitään merkitystä.Joo, mutta mies on ollut täysi possujuntti. Ei ansaitse ap:tä.
Itse toteutan samaa kaavaa, mikä ei käynyt aiemmin, ei käy sille miehelle enää koskaan.
On olemassa parempaa, koska tuollaiset miehethän ovat täysiä idiootteja. Leveä kakku ei käy, mutta kun siinä yhtäkkiä onkin kaunis koriste ni jo vain kieli alkaa lipoa.
Suksikoon sellaiset äijät v.ttuun, nainen ottaa sitten komean gentlemannin kun on saanut itsensä täyteen terään.
Ai, että itsekin olen ollut joillekin miehille tyly aiempien kokemusten takia. Ihan on naurattanut nykyinen huomionhaku, mutta eh-hei, ei tule kuuloonkaan. Pelkkää pintaahan siinä halutaan, näkee ketä ihminen oikeasti kiinnostaa. Joskus olen jättänyt ne vanhat urpot kylmästi tervehtimättä, antaa miesten pyöritellä silmiään. Meressä oli kaloja.- lflf
Tämä mies ei muuten itsekkään ole hoikka eikä treenattu. Sellainen aika normaalivartaloinen, mutta voisiko sanoa hieman pyöreyteen vivahtava, sillä vatsaa on jonkin verran. Mikä tosin minua ei haittaa, sillä hän on vartaloltaan juuri sellainen mikä minua viehättää, sellainen tavallinen olematta kuitenkaan lihava.
lflf kirjoitti:
Tämä mies ei muuten itsekkään ole hoikka eikä treenattu. Sellainen aika normaalivartaloinen, mutta voisiko sanoa hieman pyöreyteen vivahtava, sillä vatsaa on jonkin verran. Mikä tosin minua ei haittaa, sillä hän on vartaloltaan juuri sellainen mikä minua viehättää, sellainen tavallinen olematta kuitenkaan lihava.
En sano muuta kuin, että joillakin miehillä on äly, ja joillakin ei ollenkaan.
Joo, mutta mies on ollut täysi possujuntti. Ei ansaitse ap:tä.
Itse toteutan samaa kaavaa, mikä ei käynyt aiemmin, ei käy sille miehelle enää koskaan.
On olemassa parempaa, koska tuollaiset miehethän ovat täysiä idiootteja. Leveä kakku ei käy, mutta kun siinä yhtäkkiä onkin kaunis koriste ni jo vain kieli alkaa lipoa.
Suksikoon sellaiset äijät v.ttuun, nainen ottaa sitten komean gentlemannin kun on saanut itsensä täyteen terään.
Ai, että itsekin olen ollut joillekin miehille tyly aiempien kokemusten takia. Ihan on naurattanut nykyinen huomionhaku, mutta eh-hei, ei tule kuuloonkaan. Pelkkää pintaahan siinä halutaan, näkee ketä ihminen oikeasti kiinnostaa. Joskus olen jättänyt ne vanhat urpot kylmästi tervehtimättä, antaa miesten pyöritellä silmiään. Meressä oli kaloja.Mies ajattelee ehkä että tässä naisessa on sittenkin selkärankaa kun pystyi tuollaiseen suoritukseen, ei olekaan laiska sohvaperuna kuten alunperin ajatteli.
Jiimen kirjoitti:
Joo, mutta hän ei enää ansaitse ko. naista (ajatteli mitä hyvään). So gone. Niin mennyttä.
- pönttis.on.pinnallinen
Joo, mutta mies on ollut täysi possujuntti. Ei ansaitse ap:tä.
Ai, että itsekin olen ollut joillekin miehille tyly aiempien kokemusten takia. Ihan on naurattanut nykyinen huomionhaku, mutta eh-hei, ei tule kuuloonkaan. Pelkkää pintaahan siinä halutaan, näkee ketä ihminen oikeasti kiinnostaa. Joskus olen jättänyt ne vanhat urpot kylmästi tervehtimättä, antaa miesten pyöritellä silmiään. Meressä oli kaloja."Suksikoon sellaiset äijät v.ttuun, nainen ottaa sitten komean gentlemannin kun on saanut itsensä täyteen terään.
Ai, että itsekin olen ollut joillekin miehille tyly aiempien kokemusten takia. Ihan on naurattanut nykyinen huomionhaku, mutta eh-hei, ei tule kuuloonkaan. Pelkkää pintaahan siinä halutaan, näkee ketä ihminen oikeasti kiinnostaa. "
Teet itse juuri samoin kun tunnustat että ap ei ollut täydessä terässä 82 kiloisena mutta 52 kiloisena onkin eri luokkaa. pönttis.on.pinnallinen kirjoitti:
"Suksikoon sellaiset äijät v.ttuun, nainen ottaa sitten komean gentlemannin kun on saanut itsensä täyteen terään.
Ai, että itsekin olen ollut joillekin miehille tyly aiempien kokemusten takia. Ihan on naurattanut nykyinen huomionhaku, mutta eh-hei, ei tule kuuloonkaan. Pelkkää pintaahan siinä halutaan, näkee ketä ihminen oikeasti kiinnostaa. "
Teet itse juuri samoin kun tunnustat että ap ei ollut täydessä terässä 82 kiloisena mutta 52 kiloisena onkin eri luokkaa.Ihminen voi olla terässä ja lopulta vielä paremmassa. Se on totta kuin rotta.
- muteiisojavaihteluita
Mulla itellä onneksi on ollut niin, että miehet on ollu kiinnostuneita silloinkin kun lasten ym.jälkeen olin vähän pyöreämpi eli tottakai paino vaikuttaa, mutta en oo ite hirveemmin kokenut.
muteiisojavaihteluita kirjoitti:
Mulla itellä onneksi on ollut niin, että miehet on ollu kiinnostuneita silloinkin kun lasten ym.jälkeen olin vähän pyöreämpi eli tottakai paino vaikuttaa, mutta en oo ite hirveemmin kokenut.
Mulla ei ole pentuja eikä tule sillä ne ne vasta kropan pilaakin.
Eli ainoa työ on vaan pitää muuten hanuri kunnossa, koska se on nykymaailmassa kaikkein tärkeintä.
Perse ja sen leveys. Niin se on.
- morjenskuuluusulle
pidä palsternakkas.sano orava ku ku kiehu ku sää.moro.
Kysymyksen taustalla oleva filosofia on mielenkiintoinen. Meillä on tarkastelussa yksi ja sama ihminen, jonka hoikka ilmentymä on kiinnostava, mutta pullukka ilmentymä ei ole. Painon voi tietenkin korvata ties millä ominaisuudella ja aina lopputuloksena voi olla, että toinen versio kelpaa, mutta toinen ei. Ja sitten jos karsii kaikki ominaisuudet pois, niin mitä jää jäljelle? Mikä on se ydin minkä pitäisi tehdä meistä kiinnostavia?
Sitä ei ole ja sen kanssa on elettävä.- tasokas.mies
En tajua mikä tossa miehen toiminnassa oli väärin... Itsekkään en huolisi läskiä naista vaikka kasvoiltaan nätti olisikin ja vaikka vaikuttaisi fiksulta. Ulkonäkö vain on se mihin ensin ihastutaan, ei sille mitään mahda. En nyt kyllä minäkään sentään menisi sanomaan suoraan, että syy on se ylipaino, ei sitä halua loukata kuitenkaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491