Näin omana mielipiteenä unelmanainen on tasapainoinen.
Eikä ole mikää vitsi painosta. Vaan ihan oikeasti sinut itsensä kanssa, mukava,
lämmin, myönteinen, mussukka. TASAPAINOINEN IHMINEN.
Kannustan sellaisia löytämään. Heitä on.
Ja vastaavasti en nyt luettele tähän piirteitä, mutta kannattaa juosta karkuun
jos huomaa yhtä ja toista.
Tasapainoinen nainen, miehen unelma siis
32
296
Vastaukset
- jalkasienionvaarallinen
Filippiini ja thaityttöset ovat mukavia,lämpiä ja myönteisiä...
Sellainen olisi mukava kainalossa...🤗- e-i
ei.
Mistähän löytäisi tasapainoisen miehen. Turha kysymys.
JohannesMax kirjoitti:
Millainen on mielestäsi tasapainoinen mies?
Senkin voi käsittää kukin tavallaan :PSellainen, jolla on sydän paikallaan eikä saappaanvarressa.
- Järkeväsydän
Irrotteleva sydän on vaarallinen
- sinne.meni
Joko sinä edellisen heivasit pellolle, kun kyselet.
- Näin.se.on
Pönttis on tuittuileva prinsessa. Tasapainoiset miehet eivät viihdy sellaisen seurassa.
sinne.meni kirjoitti:
Joko sinä edellisen heivasit pellolle, kun kyselet.
Oli se rontti äsken puhelimessa..
Näin.se.on kirjoitti:
Pönttis on tuittuileva prinsessa. Tasapainoiset miehet eivät viihdy sellaisen seurassa.
Nunnuka nunnuka vaan sullekin.
Näin.se.on kirjoitti:
Vatupassi käteen.
Ap on kyllä oikeassa. Tasapainoinen nainen on unelmanainen.
Eipä vaan löydy moista :/- Elämäonharkinnantul
Ei mitään peltojuttuja,anteeksi.
- macynhaamu
"Kannustan sellaisia löytämään. Heitä on."
- Komppaan! - TiedänYhdenSellaisen
Jos joku tuollaisen aarteen löytää niin kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Tosin se nyt vaikeaa ole, koska hän sen ansaitsee, ihana nainen.
Aarrenainen on aina aarrenainen miehelle. - Hehhehheh
Pysyn tasapainolaudalla yhdellä jalalla pystyssä vaikka maailman tappiin asti. Siitä ei nainen tasapainoisemmaksi muutu.
- Seköriittää
Käsi tasapainossa hyvä niin
- Pikkusäätövielä
No tasapainoisia naisia ei juuri ole vapaalla jalalla. Se on oikeastaan jo parisuhteessa. Jokainen on hiukan epätasapainossa, ennenkuin kohtaa sopivan ihmisen, minkä kanssa voi löytää lopullisen balanssin.
Korjaan hiukan tuota.... kannattaa kiinnostua tasapainoa etsivää naista. Heitä on kyllä. 😌 - siideri
Tasapainoisesta tulee mieleen flegmaattinen tossukka- Hidas liikkeissään ...
Joo ei ... kyllä tältä tädillä palaa hihat-- 9876989
Seurustelen tuollaisen miehen kanssa. Kaikki on minun vastuullani, koska mies ei uskalla tehdä mitään päätöksiä. Raskasta, mutta olen alkanut tottua. Kultainen keskitie paras. Ei liian epätasapainoistakaan kauan jaksa.
- kokemusta
9876989 kirjoitti:
Seurustelen tuollaisen miehen kanssa. Kaikki on minun vastuullani, koska mies ei uskalla tehdä mitään päätöksiä. Raskasta, mutta olen alkanut tottua. Kultainen keskitie paras. Ei liian epätasapainoistakaan kauan jaksa.
En pidä tasapainoisista miehistä, koska se yleensä tarkoittaa yllätyksettömyyttä, kaikki menee aina saman kaavan mukaan, ei mitään piristävää koskaan. Mies on aina samalainen vähän masentuneen oloinen. Sitten aletaan ihmetellä kun nainen yhtäkkiä kyllästyy ja jättää. Tasapainoiset miehet = boring. Niiden seurassa vaan nukahtaa. Pitää miehessä vähän tulta ja tappuraa olla.
kokemusta kirjoitti:
En pidä tasapainoisista miehistä, koska se yleensä tarkoittaa yllätyksettömyyttä, kaikki menee aina saman kaavan mukaan, ei mitään piristävää koskaan. Mies on aina samalainen vähän masentuneen oloinen. Sitten aletaan ihmetellä kun nainen yhtäkkiä kyllästyy ja jättää. Tasapainoiset miehet = boring. Niiden seurassa vaan nukahtaa. Pitää miehessä vähän tulta ja tappuraa olla.
Meillä mies on just se tasapainoinen ja juurikin ei mitään uutta koskaan, ns. yllätyksetön. Mutta olen ratkaissut asian niin, että otan ohjat omiin käsiini ja keksin jotakin piristävää ja kiskon äijänkin mukaan. Ja jos ei halua mukaan, niin piristän sitten ainakin itteäni. :)
Itelläni on myös aika tasapainoinen luonne, mutta oon jollain tavalla aika värikäskin peroona ja keksin kaikkea millä piristää olemista. Jos ei muuta niin lapsenmielisyyteni puskee pintaan. :Dkokemusta kirjoitti:
Tasapainoinen tarkoittaa siis henkisesti tasapainoinen, siis tavallaan täysjärkinen :)
Mainitsemasi ylläteksöttömyys ei tavallaan liity tähän määreeseen. Niin tai liittyyhän se sillä tavalla ettei tasapainoinen yllätä sillä tavalla että käyttäytyy henkisesti epävakaasti :D
On kuitenkin mahdollista olla yllättävä, pirteä, jopa oikukaskin ja vaikka mitä tasapainoisena ja siksi olisi vallan ihqua löytää sellainen mielitietty :)
- ettäsilleensä
"Vaan ihan oikeasti sinut itsensä kanssa, mukava,
lämmin, myönteinen, mussukka. TASAPAINOINEN IHMINEN. "
Ja olethan itse kaikkea tuota? Moni mies joka ei ole lainkaan tuollainen vaatii sellaista naisekseen.- kokemusta
Yleensä tällaista vaativat miehet eivät edes anna mitään takaisin, nainen on se joka tekee kaiken minkään eteen. Naisen pitää olla lämmin ja lempeä, mutta mies itse saa olla vaikka minkälainen riivinrauta. Mies itse voi kiukutella, mutta naisen pitää aina olla hyvällä tuulella.
- jfsdfdfsdf
"Ja vastaavasti en nyt luettele tähän piirteitä, mutta kannattaa juosta karkuun
jos huomaa yhtä ja toista."
Voihan se olla että ne "yhdet ja toiset" piirteet ovat vain sinun seurassasi. Joskus miehen pitää katsoa peiliin ja miettiä miten toista oikeasti kohteleekaan. Jotkut eivät tajua että naiselle pitää antaa jotain huomiotakin, luulevat että naisen lempeys ja ihanuus tulee "ilmaiseksi". Ei kannata odottaa toiselta, jos ei ole valmis itse antamaan. Moni mies ei tajua mitä on vastavuoroisuus. Sitten ihmettelevät kun nainen kiukuttelee "turhasta". Tiedän liikaa pareja joissa nainen antaa, antaa ja antaa, ja mies vain mörrimöykkynä ihmettelee. Lopputulos on se,e ttä nainen joko pettää tai jättää. Tai häipyy ennen kuin ehdittiin edes kunnolla tutustua. En nyt tiedä kannattaako uhrata ajatusta tasapainoisen naisen löytämiseksi. Eiköhän elämä tarjoa sen verran epätasaisuutta ja juurakkoja kaltevalle pinnalle että yksi jos toinen niissä vähän kompuroi; tietysti jos etsit SuomenRuotsalaisista niin sitten ymmärrän sillä näiden elämä kulkee uudella asvaltilla suojateillä maalattuna.
Itselle kyllä riittää että horjahtelee samoihin suuntiin minun kanssa mutta vielä tärkeämpi että ajatus ja keinot millä siihen tasapainoisempaan tilaan taas päästään ovat samansuuntaiset."tärkeämpi että ajatus ja keinot millä siihen tasapainoisempaan tilaan taas päästään ovat samansuuntaiset." - Aika henkevä lisäys.
- Taakantähden
Hrrrmmyyrrh, olisin vaaka...
https://youtu.be/l2t8Ed44Huo - ahdistaa
Näinhän se on. Tolkun ihmisiä alkaa vaan olla aika vähän. Jokaisella on oma painopisteensä jonka suuntaan ovat kallellaan. Joku löytää iloa hevosista tai kuntosaliharjoittelusta ja kuvittelee että se on ainoa merkitsevä asia koska siitä saa sisältöä elämään. Joku on innostunut feminismistä ja näkee kaiken sen harson läpi. Ihminen kallistuu painopistettään kohden ja on lopulta ihan vinossa.
- mielenrauhatärkeää
Oon joskus ihmetellyt täällä palstalla, kun miehet arvostelee eroavia naisia siitä, että eroavat kun haluavat jännitystä ja uutta elämäänsä ja uusia miehiä. Oikeestaan aika loukkaavaa monille ja sehän se tarkotus onkin. Mitäpä jos oikeesti hakeekin rauhaa ja tyyneyttä elämään, jos suhde on myrskyinen. Mä uskon, tosin hyvin hyvin hailusti, että se tasapaino voi olla mahdollista myös parisuhteessa ja sellaisessakin, jossa puoliso ei ole ikävystyttävän tylsä, jos kumppani on töysin oikeenlainen. Suuresti kyllä epäilen.
- Mietin.vaan
Minkäs teet, tasapainoiset naiset ei musta kiinnostu. Päädyn aina vaan suhteeseen ei-niin-tasapainoisen naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848