Kiitokset+naisväelle+tuesta+ja+rohkaisusta,+piristi+heti+30+km+perinteisen+hiihdon+jälkeen.+Ei+kuitenkaan+hätää,+suihkussa+käyty,+hiilarit+ja+proteiinit+tankattu.+Vielä+en+venytellyt+mutta+illalla+taidan+putkirullata+reidet.+Suosittelen+muillekin,+mukavan+epämiellyttävää+mutta+ei+kuitenkaan+niin+tuskaista+kuin+katsoa+Mamma+Mia+elokuva+kolmesti.Tuossa+eilen+hetken+mietin+kirjoitanko+tuon+viestin+sillä+on+riski+että+menin+antamaan+vanhan+todistuksen+itsestäni.++Nykyhetki+testataan+huomenna+mutta+kyllä+tuo+on+ollut+minulle+täyttä+totta+aiemmin.+On+eri+asia+lukea+täällä+viesti,+miettiä+sitä+hetki,+kelata+omia+kokemuksia+ja+alkaa+naputella+vastausta.+Kieliasua+voi+muokata+ja+sanavalintoihin+kiinnittää+huomiota+yms.+Se+on+kuitenkin+eri+mailma+kun+treffeillä+tulee+kysymyspatteri+johon+joutuu+vastaamaan+kuten+veikkausriviin+että+1x2+ja+loput+peruutettu.Yksi+ongelma+jota+olen+kantanut+koko+ikäni+on+onneton+sosiaalinen+kyvykkyys+naisten+kanssa+varsinkin+jos+puhutaan+sanattomasta+viestinnästä.+On+ihan+turha+tuijottaa+räpsytellen+kohti,+käännellä+päätä+johonkin+asteeseen+tai+seisoa+selkäranka+skolioosissa;+jos+sitten+istahtaa+syliin,+kietoo+kädet+kaulalle+ja+sanoo+että+olet+sitten+minun+mies+niin+silloin+saatan+olla+tilanteen+tasalla.Toinen+ongelma+on+kotoa+saatu+oppi+joka+on+selkärangassa+yhtä+automaattitasolla+kuin+rynnäkkökivärin+purku+ja+kokoaminen.+Minut+on+kasvatettu+siihen+että+mies+on+se+viimeinen+lukko+johon+naisen+pitää+pystyä+luottamaan.+Sitä+varten+miehellä+on+olkapäät+että+siihen+nainen+voi+tukeutua.+Mies+seisoo+siinä+vaikka+mikä+olisi+ja+vaikka+miten+itseensä+sattuu,+kun+tilanne+on+ohi+niin+sitten+voi+mieskin+itkeä+pahaa+oloaan.+Nämä+kun+yhdistää+niin+on+varmasti+käynyt+niin+että+asia+ei+ole+edennyt+naisen+mielestä+tarpeeksi+nopeasti+fysiselle+tasolle+ja+oletettu+että+olen+hakemassa+vain+kaveria.+Tohon+kun+lisää+melko+kattavan+kokemuksen+pakkien+saannista+jotka+kaikki+eivät+niin+hienotunteisia+ole+olleet+niin+suojakuorihan+siinä+on+eteen+noussut.Mitä+kelpaamiseen+tulee+niin+ei+minulla+nyt+ole+ajatusta+etten+kelpaa.+Olin+tuossa+syksyllä+ruuhka-Suomessa+komennuksella+ja+siellä+oli+tilanne+että+naiset+kyselivät+Tinderissä+treffeille.+Vaikka+totesin+että+olen+vain+käymässä+niin+piti+silti+kuulemma+lähteä.+Eli+kunhan+myisin+täältä+talon,+hakisin+töitä+sieltä+ja+muutenkin+siirtäisin+elämäni+sinne+niin+olisin+tilanteessa+että+parisuhde+olisi+oma+valinta.
Kaverin+koira+tulee+joskus+hoitoon++ja+olen+siinä+onnellisessa+asemassa+että+metsää+on+lähellä.+Sinne+kun+tarpeensa+tekevät+sisiliskosta+hirveen+niin+eipä+sieltä+koiran+jätöksiä+tule+eriteltyä.++Talvella+jos+on+hankea+niin+metsäpolkuja+tai+pyörätiden+reunoja+tulee+käveltyä.+Jos+läjä+tulee+huonoon+paikkaan+niin+sitä+varten+mukana+lasten+hiekkalapio+ja+siihen+kasa+jonka+viskaan+sitten+metsään.+Lapion+pyyhkäsen+lumeen+ja+sitten+kassiin++kotiin+kuljetettavaksi.+Itsellä+on+tontin+reunalla+orapihlaja-aita+ja+sen+jälkeen+nurmikkoa+ennen+tietä.+Kyllähän+siihen+jätöksiä+kertyy+mutta+ei+ne+minua+haittaa.+Jos+nurmikko+on+matala+niin+hetken+näkyy+mutta+äkkiä+nurmi+peittää.+Nurmikon+kun+ajaa+niin+sinnehän+se+leviää.++Kyllä+minua+huolestuttaa+enemmän+muovijäte+merissä+kuin+jätökset+nurmikollani.+Lisäksi+muuten+tein+pienen+multakasan+johon+istutin+nurmea.+Oma+koira+alkoi+siihen+tehdä+merkkinsä+ja+muut+koirat+seurasivat.+Nyt+niitä+merkkejä+ei+ole+pitkin+tienvartta+vaan+koirien+some+on+nyt+keskitetty.Onko+muuten+kukaan+miettinyt+näiden+koirien+ilmastovaikutusta?+Jos+koiria+on+puolisen+miljoonaa+niin+melko+monta+kiloa+koiranruokaa+menee+kupeista+nieluun+päivittäin.+En+nyt+tiedä+mikä+on+noissa+ruuissa+lihapitoisuus+mutta+varmaan+jonkinmoinen.+Pitäisikö+ottaa+koiravero+valtakunnallisesti+käyttöön+ja+vero+määräytyisi+vaikka+koiran+painon+mukaan.++Näin+ohjattaisiin+,+autojen+lailla,+ihmiset+hankkimaan+vähäpäästöisempiä+koiria.
Kyllä+se+nyt+vähän+näyttää+siltä+että+naisten+vallankumous+täällä+etenee+pyyhkäisten+kaiken+miehisyyden+tieltään.++Yritetään+nyt+kuitenkin+hiukan+pistää+hanttiin+eli+kaadutaan+sitten+saappaat+jalassa+ja+kumi+paikoillaan.Toki+jos+toissaan+suurhyökkäys+alkaa+niin+meillä+on+kyllä+yksi+momentti+millä+päästään+koukkaamaan+sivustaan.Koska+naiset+nyt+ovat+sitten+se+suola+niin+ehkä+se+on+ratkaisu+kahteen+nuoruuden+tilanteeseen.+Silloin+olin+vielä+nuori+ja+komea+mutta+se+mikä+on+vielä+nuoruudesta+tallella+on+onneton+kyky+tunnistaa+naisten+sanattomat+signaalit.+Suolahan+kerää+nestettä+ja+turvottaa.+Olin+sitten+muutamien+treffien+jälkeen+jatkoille+ja+siinä+jopa+tolskattiin+ihan+pitkällä+kaavalla.+Aamulla+hän+sitten+nousi+ennen+minua+ja+veti+paidan+päälle+kun+ei+kehdannut+näyttäytyä+minulle+alasti.+Oliko+kysessä+suolan+aiheuttama+turvotus+vai+ujo+tapaus?+Itse+tulkitsin+tuon+niin+että+jos+ei+halua+että+näen+hänet+alasti+niin+se+oli+sitten+siinä.Toinen+kerta+oli+kun+nainen+sanoi+että+voin+nukkua+hänen+vieressään.+No+mentiin+pötkölleen+ja+vähän+ajan+päästä+osu+pakarat+lonkan+seutuville.+Siirryin+reunemmas+koska+ajattelin+että+hän+haluaa+enemmän+tilaa.+Pakarathan+siinä+seurasivat+niin+pitkälle+että+olin+jo+sängyn+reunalla+ja+piti+kääntyä+kyljelleen.+Siinä+kun+tuli+sitten+pakarat+syliin+niin+verihän+sitten+laskeutui+alas+arvattavin+seurauksin.+Tämän+jälkeen+nainen+sitten+siirtyi+nukkumaan+keskelle+sänkyä+ja+minä+torkuin+edelleen+sängyn+reunalla+sillä+olin+saanut+luvan+vain+nukkumiseen.+Eli+oliko+tuo+vain+naisten+tapa+mitata+miesten+suolatasapaino+vai+menikö+minulta+taas+jotakin+ohi?