Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mies+teki+sellaisen+virheen+että+suutuspäissään+meni+sanomaan+että+elatusmaksut+on+sitten+minimi.++Sen+jälkeen+kaivettiin+toinen+juoksuhauta+ja+niiden+välillä+siellä+ei+kenenkään+maalla+oli+aika+hiljaista.+
Suunnilleen+tiedän+hänen+tulotasonsa+ja+pikkaisen+kyseenalaistin+tuon+järkevyyden.+Kyllä+hän+sen+itsekkin+myönsi+että+moka+tuli+tehtyä+mutta+periksi+ei+voi+antaa+sillä+kasvothan+siinä+lähtee+jos+exä+pääsee+niskan+päälle;+ennemmin+vaikka+työttömäksi.
Olihan+tuo+saanut+puhuttua+tosiaan+pojallle+tuon+harrastuksen+ja+ilmeisesti+jälkikasvu+oli+ollut+osan+joulusta+myös+isällään+eli+aika+lailla+oli+exänsä+tullut+vastaan.+Mitä+kaveria+nyt+tunnen+niin+kyllä+se+nyt+kehtaa+myös+itse+tulla+vastaan+joten+eiköhän+ne+kevään+mittaan+saa+asiat+sovittua.
14.01.2019 18:12
Ehkä+tulevaisuudessa.+Ilmeisesti+ei+ole+vielä+uutta+miestä+vaan+kummatkin+vanhemmat+ovat+ihan+itsekseen.
13.01.2019 21:45
Rakkaudessa+pelkään+sen+kaksisuuntaisuutta+johon+et+voi+itse+kaikilta+osin+vaikuttaa.+Minulle+rakkaus+on+rakkauden+antamista+ja+saamista+mutta+et+voi+vaikuttaa+siihen+kuin+osittain.+Sinä+voit+rakastaa+ja+yrittää+tehdä+itsesi+toisen+rakkauden+arvoiseksi,+mutta+loppupeleissä+olet+kuitenkin+sen+toisen+armoilla.
Vähän+sama+kuin+liikenteessä,+voit+ajaa+omalla+kaistalla+turvallisesti+ja+sääntöjen+mukaan+mutta+olet+aika+aseeton+jos+vastaan+tulee+auto+joka+ajaa+sinua+vastaan.+
Tämä+lisättynä+siihen+että+rakkaus+kiihdyttää+nopeutta+ja++massaa,+alussa+jos+törmätään+se+on+sama+kuin+kävellessä+törmättäisiin+eli+siinä+ei+juuri+tapahdu+mitään+mutta+jos+vuosien+rakkauden+jälkeen+toinen+haluaa+kolarin+niin+se+on+sama+kuin+rekat+törmäisi+kovassa+vauhdissa.+Siinä+jo+hetken+keräilee+osia+penkalta.
13.01.2019 21:38
Vähän+olet+myöhässä+toiveesi+kanssa+sillä+alkaa+olla+tuo+perikunta+aikalailla+viimeisessä+kokooonpanossa.+Lapsista+en+nyt+osaa+sanoa+mutta+mitä+nuoriin+tulee+niin+ei+ne+mitään+sääliä+kaipaa.+Osa+ehkä+rakkautta+ja+huolenpitoa+vanhemmilta+ettei+elämä+katoa+lapasesta+ihan+alkuunsa+mutta+väittäisin+että+kyllä+nykynuoret+on+ihan+valveutuneita,+fiksuja+ja+vastuunsa+ymmärtäviä.+Vielä+jos+tajuaisivat+ettei+talvella+kuljeta+nilkat+paljaana+sekä+kyseenalaistasivat+musiikkimakunsa+niin+ei+niillä+olisi+mitään+hätää.+
Tavallaan+ymmärrän+tuon+ajatuksen+siitä+miesten+henkisestä+raajarikosta.+Viime+vuoden+puolella+oli+kaveri+saunassa+ja+puheltiin+siinä+elämästä+ja+mitä+tunteita+se+aiheuttaa.+Kaveri+oli+vähän+huolissaan+pojasta.+Hän+näkee+poikaansa+joka+toinen+viikonloppu+ja+pari+viikkoa+kesällä+eikä+siinä+oikein+isällistä+sidettä+pysty+muodostamaan.+Lisäksi+kun+tarhassa+oli+vain+naisia+ja+nyt+koulussakin+on+naisopettaja+niin+mistä+poika+saa+miehen+mallin.+
Täytyy+kyllä+sanoa+että+tilanne+söi+miestä+rotan+lailla+mutta+onneksi+sai+puhuttua+exänsä+kanssa+että+poika+menee+pelaamaan+salibändyä.+Jospa++sitten+sieltä+kautta+tilanne+korjaantuisi.+
Onneksi+meillä+kuitenkin+on+toinenkin+sukupuoli+joka+taitaa+nykyään+olla+niin+ainutlaatuinen+että+hoitaa+kyllä++molempien+sukupuolten+homman;+ihan+alusta+alkaen.
En+osaa+sanoa+olenko+surullinen+vai+onnellinen+puolestasi+jos+et+näe+enää+tarvetta+hakeutua+parisuhteeseen.+Tänään+kaupan+kassalla+nainen+laittoi+merkkikapulan+ostostemme+väliin+ja+vaikka+joskus+ajattelin+toisin+niin+nyt+sanoin+kiitoksen.+Viimeisen+kiitoksen+jälkeen+vastaanotto+oli+aika+jäätävä+mutta+nyt+nainen+sanoi+"ole+hyvä"+ja+hymyili.
Kotiin+pyöräillessä+kävi+kyllä+mielessä+että+kannattaako+tätä+rakkautta+nyt+mukanaan+kantaa+jos+sitä+voisi+toisellekin+jakaa.
13.01.2019 17:17
Jatkuvasti+sitä+tulee+juteltua,+viimeiset+vajaa+kymmenen+vuotta+eron+jälkeen+nimenomaan+on+keskusteltu,+oltu+lähellä+ja+rakastettu.+Siitä+se+luottamus+on+pikku+hiljaa+rakentunut+kun+on+ollut+esim+yhteinen+ruoka-aika+ja+siinä+keskusteltu+päivän+tapahtumat+ja+muut+ajankohtaiset+asiat.+
Eikä+aina+ole+mennyt+niin+että+iskä+kyselee+ja+tenttaa+vaan+kyllä+myös+minun+toimintaa+on+saanut+kyseenalaistaa.+Kyllä+minäkin+olen+pystynyt+suoraan+sanomaan+että+iskällä+on+vähän+raskas+olo+kun+töissä+on+kiirettä+ja+yksinäisyyden+varjokin+leijuu+yllä.+Tärkeää+vain+on+todeta+että+tämä+ei+johdu+lapsista+ja+että+on+vain+ohimenevää.
En+minäkään+niin+sinisilmäisesti+lapsiini+usko+että+minulle+kaikkia+kertoisi+mutta+toivon+ja+uskon+että+heillä+keskenään+on+niin+hyvät+välit+että+asioista+keskustelevat+keskenään+ja+sitten+tuovat+asian+minulle+tietoon+yhdessä+jos+sen+hyväksi+näkevät.+Lisäksi+minulle+on+tullut+jonkunlainen+"äidinvaisto"+eli+aika+helposti+näen+ilmeistä+ja+olemuksesta+onko+kaikki+hyvin+vai+tarvitaanko+iskän+olkapäätä+tueksi.
13.01.2019 16:30
Näinpä+juuri.+Toki+täytyy+hiukan+ihmetellä+tuossa+tapauksessa+myös+miehen+sielunmaisemaa.+Jos+nainen+on+kotiäitinä+ja+mies+tienaa+niin+kyllä+kai+olisi+kohtuullista+jos+sinne+naisen+tilille+ohjaisi+suoraan+osan+tuloistaan.+Jotenkin+vaikuttaa+tavalta+kontrolloida+jos+normaali+käytäntö+on+että+nainen+joutuu+pyytämään+rahaa+ihan+perustarpeisiin.
13.01.2019 10:19
Jep,+saaristo+sarjaa.
12.01.2019 21:29
Eipä+ihmeempää,+kiitos+kysymästä.+Huoneremppa+tuli+aamupäivästä+valmiiksi+ja+päivällä+sinne+hommasin+verhot.+Nyt+iltapäivästä+tein+pienen+hiihtolenkin+ja+nyt+illalla+taidan+vaan+olla+ja+nautiskella.
12.01.2019 18:01
En+joka+päivä,+ei+palaudu+jos+joka+päivä+itseään+kuormitttaa.
Viikottain+jos+laskee+niin+nyt+on+menty+kahdeksan+liikuntakerran+viikkotahdilla.
12.01.2019 17:43
Kolmisenkymmentä+vuotta+on+jo+äänioikeus+ollut+ja+kerran+on+jäänyt+äänestämättä+kun+jouduin+nopealla+aikataululla+lähtemään+työreissulle.+No+kerran+toki+olen+"äänestänyt"+eli+antanut+ennakkoäänen++mutta+ei+se+ole+sama.+Äänestyspaikka+on+äänestyspaikka+eikä+mikään+marketti;+hattu+päästä+kun+mennään+sisään+ja+samat+rituaalit+kuin+aina.+Ääni+uurnaan+ja+kolikko+keräyslippaaseen+ja+homma+tehty.
Kyllä+tuohon+aikaan+on+mahtunut+presidentin+vaaleja,+eduskuntavaaleja,+eu-vaaleja,+kunnallis-+ja+kirkollisvaaleja+sekä+yksi+äänestys+kuntaliitoksesta.
Äänestätte+tai+ette+mutta+suosittelen+että+keväällä+käytte+kojuilla+hörppimässä+laihat+kahvit+ja+kuivat+pullat+kitusiinne+sillä+vaalikarjaa+varten+ne+on+siellä.+Jutelkaa+niiden+ihmisten+kanssa,+samanlainen+ruuansulatusjärjestelmä+niillä+on+kuin+meillä+muillakin.+Ei+ne+mitään+yli-ihmisiä+ole.+
Varsinkin+kuntavaaleissa+kannattaa+olla+aktiivinen+ja+kysellä+sekä+ihan+tuoda+omia+näkemyksiä+esille.+Niissä+vaaleissa+ratkaistaan+miten+sinun+kuntasi+tai+kaupunkisi+asiat+järjestellään.
12.01.2019 17:35
Ero+taitaa+olla+siinä+että+bi-seksuaali+pitää+mies-+ja+naissukupuolista+ja+nämä+henkilöt+ovat+niissä+sinut+sen+kanssa.
Pan+taitaa+olla+vähän+laajempi+sillä+siinä+henkilö+ihastuu+myös+toiseen+joka+ei+koe+omaa+synnynnäistä+sukupuolta+omakseen+eli+transsukupuolinen.+Lisäksi+kiinnostuksen+kohteena+voi+olla+muunsukupuolinen+joka+taas+ei+koe+olevansa+kumpaakaan+sukupuolta.
11.01.2019 16:12
Kappas,+iski+tekstiin+oleellinen+kirjoitusvirhe.+Siinä+piti+meinaan+lukea+kahvia.
10.01.2019 20:39
Siitä+kannattaa+lähteä+että+eiköhän+molemmat+pärjää.+Onko+muuten+pitkä+matka+palveluspaikkakunnalle?+Jos+lähellä+on+niin+jatkuvasti+näkyy+lomilla.
Sinullakin+sitten+appena+on+hyvä+jutun+juuri+kun+havia+kittaatte+ja+meinaa+tulla+kiusallinen+hiljaisuus.+Alatte+vaan+vertailla+palvelusaikoja+ennen+ja+nyt.+Toki+silloin+tyttärellä+tulla+olo+ettei+hän+oikein+tässä+pärjää;+varsinkaan+jos+ei+ole+varusmiespalvelusta+suorittanut.
09.01.2019 22:47
Alussa+tietysti+on+hyvä+selvittää+mihin+saa+koskea,+milloin+ja+millä+ettei+tule+väärinkäsityksiä.+Jonkin+aikaa+suhteessa+oltua+nuokin+alkaa+olla+selvillä.+Jos+jotakin+speciaalia+haluaa+niin+voi+kysellä.
Aktiivinen+kuuntelu+on+tosiaan+ihan+taitolaji+ja+henkisesti+myös+raskasta+jos+sitä+jatkuvasti+tai+pitkiä+aikoja+tekee.+Kepeälle+keskustelulle+ja+sellaiselle+puoliaktiiviselle+murahtelulle+on+paikkansa.
09.01.2019 22:21
Kyllä+minä+itseni+olen+itseni+löytänyt+tai+ainakin+minulla+on+sellainen+vahva+tunne.+Noista+taivaankappaleista+nyt+en+ole+ihan+varma+sillä+niiden+mukaan+minun+pitäisi+olla+impulsiivinen,+hieman+kärsimätön,+energinen+ja+rakkaudessa+intohimoinen+mutta+aika+monta+kertaa+saa+taivaankappaleet+pyörähtää+eri+suuntaan+ennenkuin+löytävät+aseman+joka+kuulostaa+minulta.
Ei+nyt+tullut+viimeviikolla+mieleen+termit+flirttailu+tai+machoilu,+saati+sitten+itsetunnon+pönkittelyä+valloituksia+keräämällä+kun+istuskelin+manikyyrissä+sormet+steariiniin+käärittynä.
09.01.2019 22:15
Tuli+katsottua,+kerran+käytin+paussilla+kun+piti+kahvia+hakea.
Eipä+oikein+tuo+malli+innostanut,+jotenkin+tuossa+vähän+huokuu+sellainen+yrittäminen+ja+laskelmointi.+Aika+toivotonta+minunkin+on+toista+katsoa+silmiin+kun+on+taittovika.+Tai+joku+kosketusharjoutus+4x3+minuuttia+ja+välipuheet+päälle;+kuka+päättää+milloin+se+aika+otetaan.+Jos+nainen+päättää+niin+se+on+aina+urheiluruudun+aikaan+Jos+mies+päättää+niin+tuskin+sopii+sekään+ja+kina+on+valmis.
Eikä+ihminen+edes+mitään+koskettelua+kaipaa.+Ihan+hyvin+riittää+kun+töihin+lähtiessä+ja+sieltä+saapuessa+saa+pusun+ja+kun+päivän+arki+on+laskeutunut+lepoonsa+nainen+kömpii+miehen+kainaloon.+Alkuyöstä+rypistellään+lakanoita+pari+tuntia+ja+käydään+levolle.+Turha+nostella+mitään+koskettelua+jalustalle,+mies+nyt+hieroo+naisen+niskat+se+enempää+vastahivelyä+vaatimatta.
Läsnä++pitää+olla+ja+keskittyä+siihen+toisen+esittämään+asiaan.+Tietysti+näissäkin+pitää+sitten+olla+armollinen.+Jos+Juha+olisikin+erehtynyt+luulemaan+että+käsiteltiin+jotakin+avomaan+kukkia+niin+ei+sitten+saa+Juhalle+olla+vihainen+ettei+hän+muistanut+mihin+nämä+kukat+oli+menossa+vaikka+siitä+juuri+oli+5+viikkoa+3+päivää+ja+7+tuntia+sitten+keskusteltu.+
Ihan+kuitenkin+hyviä+asioita+nostaa+esille.+On+kyllä+mielenkiintoista+miten,+jos+ei+nyt+aina+niin+usein+videolla+tai+manoksissa+juuri+mies+on+se+joka+joutuu+tekemään+sen+korjausliikkeen.
09.01.2019 21:58
Kukaan+muu+ei+ole+uskaltanut+tunnustaa.+
Kyllä+minun+vallankumous+olisi+niin+tasaista+ja+ankeaa+virallista+pokkurointia+ilman+minkäänlaista+tunteen+paloa+että+ei+siitä+olisi+sankaritarinaksi+asti.
09.01.2019 21:05
Tuossa+yhdessä+citylehteen+viittaavassa+linkissä+(toki+vuodelta+2004)+oli+vain+maininta+"Lain+mukaan+raiskaaminen+tarkoittaa+sukuelimen+tunkemista+väkisin+johonkin+kehon+onteloon.+Koska+naiselta+puuttuu+elin,+jonka+voisi+tunkea+sisään,+hän+ei+Suomen+lain+mukaan+voi+olla+raiskaaja.
Naisen+voi+tällä+hetkellä+tuomita+ainoastaan+seksuaaliseen+toimintaan+pakottamisesta."
09.01.2019 21:00
Mulle+ei+ihan+varmuudella+selvinnyt+oliko+kritiikki+kohdennettu+siihen+että+arvosteli+naisten+ikää+vai+siihen+että+Ranskalainen+mies+piti+Aasialaisia+kauniimpina+kuin+kotimaansa+naisia.
En+tiedä+minkälaisen+vastaanoton+täällä+saisi+jos+viisikymppinen+nainen+sanoisi+että+samanikäiset+miehet+ei+iske+joten+hän+deittailee+ennemmin+Afrikan+mantereen+parikymppisiä+miehiä.+Tulisiko+lehdet+täyteen+Ristomatti+Ratian+ja+Juha+Miedon+pakarakuvia+joissa+kerrottaisiin+että+tästä+kaikesta+jää+nainen+paitsi.
No+Ranskalaisten+vahvuus+on+kyky+heiluttaa+valkoista+lippua.
Minun+mielestä+kaveri+toi+yhden+asian+esille+jonka+olen+myös+itse+havainnut.+Tuolla+kun+kulkee+noin+viisikymppisenä+miehenä+niin+kyllähän+sitä+on+samanikäisille+naisille+ilmaa.+Toki+myös+nuoremmille+ja+niille+vanhemmille+joiden+mielestä+vielä+voisi+olla+"namu"+niin+ne+eivät+näe+niin+kauas+tai+eivät+ehdi+rollaattorilla+perään.+Tämä+näkymättömyys+on+myös+havaittavissa+myös+treffipalstoilla.+Ainahan+noihin+naisten+vaatimuslistoihin+vähän+huumorilla+suhtaudutaan+mutta+ne+myös+kertovat+siitä+että+tietävät+mitä+elämässään+haluavat,+eivät+lähde+enää+miehen+matkaan+sen+perusteella+että+on+kuuluisa+ja+kirjailija+vaan+arvostavat+sitä+omaa+ongelmatonta++elämää.+Minä+tulkitsisin+jopa+pienenä+kehuna.
Eikä+siihen+kiinnostavuuteen+enää+taida+pystyä+tässä+iässä+enää+pienillä+tempuilla+vaikuttamaan.+Se+että+ostaa+mekkomiehestä+mustat+farkut+ja+paitana+vähän+parempaa+Seppälää+ei+taida+paljoa+auttaa+jos+nimimerkki+palstalutkankin+mukaan+parasta+mitä+yli+nelikymppisen+miehen+elämässä+voi+sattua+on+kuulla+että+työeläkkeen+perusosaan+on+tulossa+indeksikorotus+viiden+vuoden+sisään+tai+kuten+laatuunpanostava+totesi+että+viisikymppisenä+kun+mies+sairastuu+niin+sen+voi+sitten+heivata+tarpeettomana.+Parempi+vaan+tyytyä+yksinäisyyteen+ja+hommata+pari+rullaa+serlan+kutipaperia+yöpöydälle+ettei+jatkuvasti+tarvi+lakanoita+pyykätä.
08.01.2019 23:42
Okei,+no+sitten+laki+taitaa+olla+vähän+päivitetty+ja+hyvä+niin.+Aiemmin+ei+riittänyt+vaikka+se+että+nainen+työnsi+sormen+vaan+nimenomaan+työnnettävä+oli+oltava+sukupuolielin.
08.01.2019 22:55
156 / 200