Naiset ovat tämän palstan suola

Niin se vaan on. Jos me emme täällä rupattele, palstaa ei ole.

Seurailin kommentointia ja se oli kuin laihaa vihreää teetä
ennen kuin naiset ottivat palstavuoronsa.

Naisissa on voima.

Palstalla tuntuu olevan kateutta, mutta mistä?

51

60

Vastaukset 51

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sata.nolla

Miehissä ylivoima.

• Te ette mahda mitään kun täytämme tämän paikan tamponeilla, papa-kokeilla, mammografialla, raskausultralla, kuukupeilla, tops-tikuilla ja kierukoilla.

En ole missään vaiheessa kuopannut naistenvallankumousta, mikä oli vuoden alussa esillä.

• mbbk

nlapsi

• Palstaukkeleilla on yksinkertaisesti puutosta.

Puhe- ja aloitusaiheista. Levy on jäänyt samaan kohtaan jurnuttamaan.

Nyt vähän puhtia siihen hommaan!

• hymyähuuleen
      • En avaa linkkiä.

Siellä on kuitenkin se outo Eric Banan kuva (mistä en tod. pidä).

• hymyähuuleen
        misspönttöuuni kirjoitti:

En avaa linkkiä.

Siellä on kuitenkin se outo Eric Banan kuva (mistä en tod. pidä).

Siinä hymyilee nainen sekä koira ja idea on se, että se on myönteistä.
        Katso vaan, ei ole paha.

• hymyähuuleen kirjoitti:

Siinä hymyilee nainen sekä koira ja idea on se, että se on myönteistä.
        Katso vaan, ei ole paha.

Epäilytti kun monesti on joku härpäke hypännyt ruudulle kun juuri aiemmin on käsketty hymyillä :D

• Nooh, noh. Älä yleistä. Ei me kokeneemmat miehet (älä sekoita epätoivoisiin kosseihin) olla mistään/kenellekkään kateellisia.

Joku vääräleuka haluaisi nyt ilveillä, että miksi olet sitten sinkku?

Minäpä kossi kerron heti, samalla vien pohjan siltä, että yrität saada minusta katkeraa.

Katsos kun aina liitossa ei ajan kanssa suunitelmat ole yhtenäisiä. Sama on usean puolueen hallituksessa.

Kompromissejä on tehtävä. Joskus kompromissi ei enään sovi ja silloin lähdetään hallituksesta tai pariskunta laittaa kantapäät vastakkain ja etenee.

• sipissä.on

Pönttis ei ole sinkku, tiedoksi vaan similälle. Nyt taisi pohja pudota..

• sipissä.on kirjoitti:

Pönttis ei ole sinkku, tiedoksi vaan similälle. Nyt taisi pohja pudota..

Eihän hän minusta puhunutkaan? Luepas tarkemmin.

• Kaisanoasaa

Kyllä se on niin että me ätmit ollaan palstan suola. Naiset tuli tänne ätmien takia hakemaan turvaa koska jännämiehet kohteli huonosti. Olette myös yksinäisiä eikä kukaan rakasta teitä joten viihdytte täällä ätmien kanssa.

• Tänään naisia on kokoontunut palstalle enemmän kuin miekkosia ikinä.

• Täällä vaan luutut ja imurit heiluu, pikkuhousunsuojat ja papiljotit.

Kohta aletaan verhojen vaihtoon.

• Höpsis pönttö. Verhot vaihdetaan vasta loppuvuodesta. Jouluverhoihin. 🤣

• TimoSimilä kirjoitti:

Höpsis pönttö. Verhot vaihdetaan vasta loppuvuodesta. Jouluverhoihin. 🤣

Prkl, kevätverhot tulee ensin.

• Ei vtu niinhän se olikin.🤣🤣😄

• Miekkoset mkatsoo miehistä The Revenant -leffaa niin hetkellisesti voi ollakin naisia enemmän.

• Harmaaritari kirjoitti:

Miekkoset mkatsoo miehistä The Revenant -leffaa niin hetkellisesti voi ollakin naisia enemmän.

Katonhan minäkin. Juuri meni karhu-kohtaus, mutta ei se estä PMS-raivon purkamista palstamieheen :D

Miekkoset mkatsoo miehistä The Revenant -leffaa niin hetkellisesti voi ollakin naisia enemmän.

Liian jännä on. Melkein pissin alleni.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Liian jännä on. Melkein pissin alleni.

Nalle söi miestä pahasti...

Tunnusta, että tuon yhden linkin takana on sinun laittama Eerikki. Tunnusta.

Tunnusta, että tuon yhden linkin takana on sinun laittama Eerikki. Tunnusta.

Ei näyttänyt olevan ierikka ja min käytän vain tätä omaa nikkiä. Siellä näytti olevan söpö hauva. Voin minä kyllä sen ierikan kuvan hakea tähän, näin:D:

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/d3d86fb70023cba130fe9b31ecd2c210?width=316

Ei näyttänyt olevan ierikka ja min käytän vain tätä omaa nikkiä. Siellä näytti olevan söpö hauva. Voin minä kyllä sen ierikan kuvan hakea tähän, näin:D:

https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/d3d86fb70023cba130fe9b31ecd2c210?width=316

En avaa linkkiä, ei enää mitään kamalaa, tuo elokuva on tarpeeksi kamala... :(

Ensi yönä on painajaisia. Metsä on aina ihana, mutta tässä se on karmea!

Et oikeastaan saisi sinäkään katsoa noin pahaa leffaa...

No joo, paha ja paha. No nalle mentti henkensä ja pennut jäivät orvoiksi, se vähän surku mutta ihmiset ei niinkään tuossa sureta.

No joo, paha ja paha. No nalle mentti henkensä ja pennut jäivät orvoiksi, se vähän surku mutta ihmiset ei niinkään tuossa sureta.

Katsoja tuntee, niin kuin itse olisi joessa (liikaa lähikuvakulmaa, että heikompaa hirvittää). Ja tuo ukko on tuossa kaiken kokemansa jälkeen ihmeen hyvässä vedossa..Liian hyvässä vedossa; niin kuin ei ois sattunut normimaanantaita kummempaa...

Hevoskohtaus oli kertakaikkisesti liikaa!

Katsoja tuntee, niin kuin itse olisi joessa (liikaa lähikuvakulmaa, että heikompaa hirvittää). Ja tuo ukko on tuossa kaiken kokemansa jälkeen ihmeen hyvässä vedossa..Liian hyvässä vedossa; niin kuin ei ois sattunut normimaanantaita kummempaa...

Joo, aika helpon näköisesti toipui. Ensin oli ihan tolpiltaan ja sitten kohta jo käveli ja hevoskohtaus tosiaan, olihan sillä turkiksia niin olis kai se pärjännyt vaikka kylkeä vasten köllöttelemällä. Eikäö susia tullut siinä hevoskohtauksessa muka paikalle ollenkaan.

• misspönttöuuni
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, aika helpon näköisesti toipui. Ensin oli ihan tolpiltaan ja sitten kohta jo käveli ja hevoskohtaus tosiaan, olihan sillä turkiksia niin olis kai se pärjännyt vaikka kylkeä vasten köllöttelemällä. Eikäö susia tullut siinä hevoskohtauksessa muka paikalle ollenkaan.

Voin pahoin kun se lappoi sisälmykset ulos...ja kömpi itse sisään.

Eikö tänä kuva jo lopu. :(

Voin pahoin kun se lappoi sisälmykset ulos...ja kömpi itse sisään.

Eikö tänä kuva jo lopu. :(

Joo, minustakin se oli ihan turha episodi :( hepo ois voinu jarruttaa siinä jyrkänteen reunalla ja ukko itsekseen pudota sinne kuuseen, olis sitten rakentanut havuista majan yöksi.

Joo, minustakin se oli ihan turha episodi :( hepo ois voinu jarruttaa siinä jyrkänteen reunalla ja ukko itsekseen pudota sinne kuuseen, olis sitten rakentanut havuista majan yöksi.

Hevostytöt tykkää sun kommenteista senkin suklaapallo ; )

Se kauhea ähinä ja rymyäminen loppui!!

Mikä mielipide tuoreeltaan?

Se kauhea ähinä ja rymyäminen loppui!!

Mikä mielipide tuoreeltaan?

Joo, oli se hyvin kuvattu ja hyvin näytelty, kyllä se caprio hommansa osaa. Toipuminen oli liian nopeaa niin söi vähän uskottavuutta ja jotkut kohtaukset ois voitu toteuttaa toisinkin. Olihan siinä myöls väritystä mukana todelliseen tarinaan verrattuna, tuolla siitä miten se meni oikeasti, ei toteuttanutkaan sitten mitään kostoa:

https://www.adventure-journal.com/2018/10/the-real-hugh-glass-behind-the-revenant-2/

Mutta ny hyviä öitä misspönttikselle, pitänee mennä pitkälleen :)

Joo, oli se hyvin kuvattu ja hyvin näytelty, kyllä se caprio hommansa osaa. Toipuminen oli liian nopeaa niin söi vähän uskottavuutta ja jotkut kohtaukset ois voitu toteuttaa toisinkin. Olihan siinä myöls väritystä mukana todelliseen tarinaan verrattuna, tuolla siitä miten se meni oikeasti, ei toteuttanutkaan sitten mitään kostoa:

https://www.adventure-journal.com/2018/10/the-real-hugh-glass-behind-the-revenant-2/

Mutta ny hyviä öitä misspönttikselle, pitänee mennä pitkälleen :)

Maisemat oli cool ja varmaan osa tarinastakin & kuvaustekniikka, mutta aika ajoin löi kyllä pahasti yli. Kiitos analyysistä ja kauniit unet myös sinne (täytyy katsoa sängyn alle ettei ole karhua : )

• hyviäunia

Naisena kirjoittava mies uskoo olevansa palstan suola. En tiedä mitä se antaa hänelle itselleen tai muille kirjoittajille.

Voihan se olla, että elämän suolan löytää täältäkin. Minä tykästyin kerran erääseen että kaipauksessani häneen etsiydyin tänne.

Jälkeenpäin olen miettinyt, että miten muuten olisin voinut käyttää kaikki nämä vuodet.

• Itse olet nainen, niin kuin minäkin. Saatat olla jopa mummo!

Ihme kitinää jos vähän paikkaa virkistää. Mene muualle marmattamasta. Kopistelen vain homeita ja hämähäkinseittejä täältä.

Lisäksi sain siirrettyä näppärästi pesuhuoneen kuurausta. : )

• Kätevästi sait siirrettyä ja samalla ingoorasit mokoman perus(suomalaisen)juntin typerän mihinkään faktaan/tietoon liittyvän populismiviestin.

Suothan että kysyn, kun vaikutat eräältä tuntemaltani henkilöltä, asutko pirkanmaalla?

• TimoSimilä kirjoitti:

Kätevästi sait siirrettyä ja samalla ingoorasit mokoman perus(suomalaisen)juntin typerän mihinkään faktaan/tietoon liittyvän populismiviestin.

Suothan että kysyn, kun vaikutat eräältä tuntemaltani henkilöltä, asutko pirkanmaalla?

Mikä maa se on? Noh sori, mutta en varmasti. Olen idän ihme.

Ja sori toisen kerran jos joku meni ohi, mutta tässä on elokuvaa ja kiukkua ilmassa.

Älä tule liian lähelle tai verhot vaihdetaan aiemmin :D

• Verhot vaihdetaan aiemmin. Sekin käy kunhan delfiinit eivät pakene ja sano: Terve ja kiitos kaloista...

• hyviäunia

Oon oikeesti mummoikäinen ilman omaa lasta tai lapsenlasta. Se on elämäni suurin kipu muiden ohella.
      Saathan sinä kirjoittaa tänne mitä haluat.
      Anteeksi ja levollista yötä.

• macynhaamu

Tänään on kyllä voimat vähissä, on uitu jo pari päivää..syöty kun siat ja kaljaakin olen juonut ruoan kanssa..pöff. Nyt nukkumaan, hiihtoloma alkaa olla pulkassa.😃👍

Mutta naiset on tosiaan tämän paikan sokeri. Ei tää homma oyöri ilman naisia, se on nähty.🤣 Hyvä naiset!!!!!!

• Kuulostat lomalaiselta! Pohjoisessa vasta alkaa.

• Kyllä se nyt vähän näyttää siltä että naisten vallankumous täällä etenee pyyhkäisten kaiken miehisyyden tieltään. Yritetään nyt kuitenkin hiukan pistää hanttiin eli kaadutaan sitten saappaat jalassa ja kumi paikoillaan.
      Toki jos toissaan suurhyökkäys alkaa niin meillä on kyllä yksi momentti millä päästään koukkaamaan sivustaan.

Koska naiset nyt ovat sitten se suola niin ehkä se on ratkaisu kahteen nuoruuden tilanteeseen. Silloin olin vielä nuori ja komea mutta se mikä on vielä nuoruudesta tallella on onneton kyky tunnistaa naisten sanattomat signaalit.
      Suolahan kerää nestettä ja turvottaa. Olin sitten muutamien treffien jälkeen jatkoille ja siinä jopa tolskattiin ihan pitkällä kaavalla. Aamulla hän sitten nousi ennen minua ja veti paidan päälle kun ei kehdannut näyttäytyä minulle alasti. Oliko kysessä suolan aiheuttama turvotus vai ujo tapaus? Itse tulkitsin tuon niin että jos ei halua että näen hänet alasti niin se oli sitten siinä.

Toinen kerta oli kun nainen sanoi että voin nukkua hänen vieressään. No mentiin pötkölleen ja vähän ajan päästä osu pakarat lonkan seutuville. Siirryin reunemmas koska ajattelin että hän haluaa enemmän tilaa. Pakarathan siinä seurasivat niin pitkälle että olin jo sängyn reunalla ja piti kääntyä kyljelleen. Siinä kun tuli sitten pakarat syliin niin verihän sitten laskeutui alas arvattavin seurauksin. Tämän jälkeen nainen sitten siirtyi nukkumaan keskelle sänkyä ja minä torkuin edelleen sängyn reunalla sillä olin saanut luvan vain nukkumiseen. Eli oliko tuo vain naisten tapa mitata miesten suolatasapaino vai menikö minulta taas jotakin ohi?

• Älä naurata, saat taas hirrrrnumaan (onneksi, sillä illan elokuva Subilla on ollut karmea). :D

Vai pyllykkä on sinnuu ahdistellut ja tuolleen perässä hiipinyt :D

Mikä siinä muuten on, että miehet haluavat viattomasti saunomaan (siis naisen kanssa)? Oletko sinä sortunut sellaiseen pyyntöön heti suhteen alkuaikoina? Minusta vähintäänkin aika juukelin arveluttavaa (en suostunut) ja aika hemmetin kiusallista narupers..ssä-aikana.

Älä naurata, saat taas hirrrrnumaan (onneksi, sillä illan elokuva Subilla on ollut karmea). :D

Vai pyllykkä on sinnuu ahdistellut ja tuolleen perässä hiipinyt :D

Mikä siinä muuten on, että miehet haluavat viattomasti saunomaan (siis naisen kanssa)? Oletko sinä sortunut sellaiseen pyyntöön heti suhteen alkuaikoina? Minusta vähintäänkin aika juukelin arveluttavaa (en suostunut) ja aika hemmetin kiusallista narupers..ssä-aikana.

En kyllä ole saunaan kysellyt. Nainen on kyllä ehdottanut. Toki oltiin uikkarit päällä siellä hänen rantasaunassaan ja käytiin joessa uimassa. Firman juhlissa joskus ollut sekasaunomista mutta siinä se meni työasioita pohtiessa; vaikka sovittiin että niistä ei puhuta.

Tuota saunaa aasinsiltana käyttäen onko joku miettinyt voiko aseenteet ja käsitykset tulla vahvemmin isovanhemmilta kuin omilta vanhemmilta. Muistan kun menin sen aikaisen tyttöystäväni kanssa meille ja siellä oli minun mammani joka hoiti minua aika paljon iltapäivisin koulun jälkeen. Isä sitten sanoi että siellä on vielä sauna lämmin jos haluaa mennä ja todettiin siinä että toki mennään.
        Mamma siihen kommentoimaan äidille että meneekö nuo yhdessä jo saunaan. Äidillä oli nauru melko pinnassa kun totesi että onhan noi olleet yhdessä jo puoli vuotta eli jos ei ole käyneet niin on jo korkea aika.

• M184 kirjoitti:

En kyllä ole saunaan kysellyt. Nainen on kyllä ehdottanut. Toki oltiin uikkarit päällä siellä hänen rantasaunassaan ja käytiin joessa uimassa. Firman juhlissa joskus ollut sekasaunomista mutta siinä se meni työasioita pohtiessa; vaikka sovittiin että niistä ei puhuta.

Tuota saunaa aasinsiltana käyttäen onko joku miettinyt voiko aseenteet ja käsitykset tulla vahvemmin isovanhemmilta kuin omilta vanhemmilta. Muistan kun menin sen aikaisen tyttöystäväni kanssa meille ja siellä oli minun mammani joka hoiti minua aika paljon iltapäivisin koulun jälkeen. Isä sitten sanoi että siellä on vielä sauna lämmin jos haluaa mennä ja todettiin siinä että toki mennään.
        Mamma siihen kommentoimaan äidille että meneekö nuo yhdessä jo saunaan. Äidillä oli nauru melko pinnassa kun totesi että onhan noi olleet yhdessä jo puoli vuotta eli jos ei ole käyneet niin on jo korkea aika.

Se on vanhalla polvella just noin niin kuin sanoit. Mummoa kunnioittaakseni nuoruuden seurusteluaikana, jätin kesälomasaunomiset pitkäaikaisen poikaystävän kanssa sikseen, koska juurikin sitä paheksuttiin. Otitpa aika hyvän asian esiin. Se on jäänyt voimakkaasti mieleen ettei ollut hyväksyttyä.

• miesvaillajärkeä
      • misspönttöuuni

Kiitos iltanauruista! Ei ei eijei tuo ollu todellista :'D

• nainenonvauhtia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68