Mikä on viimeisin huono ostoksenne? Minulla sähköpyöräilylehti
Vastaukset 65
- Sitruuna1
Mätä avokado
- hapansilakka
mulle kaveri sanoi että osti Surströmingin hapansilakkaa ja kehu että on hyvää ja kannatta ihmeessä maistaa. no en tiennyt kyseisetä tuotteesta mitään ja se on ostin sitä kun toinen niin kehui. JUMALAUTA !!!!!!!! Ei edes Bajamajassa kesäkuumassa vellova vetelä rapulapaska ylety lähellekkään sitä löyhkää, mikä sieltä purkista tuli, kun avasin sen. Laatta lensi samantien.
- Ätmelsson
Ps4 pro pelikonsoli joskus syksyllä, kun halusin nhl peliä pelata. Tuli niin kovat peli addiktiot, että myin torissa pois
- RumaMies
Minä ostin Xbox oneX pelikonsolin.
Pelasi sillä peliä ja alkoi tekemään pahaa, melkein oksettaan ja lopetin pelaamisen.
Ei eilen tullut huonoa oloa pelaamisesta, mut tänään tuli.
Ei netin katsomisesta ole tullut huonoa oloa koskaan.
Onneksi konsoli oli tarjouksessa ja Myyn pois, jos vaan tulee uudelleen huono olo.
Olikohan syyllinen peli, joka oli eri, kuin eilinen.
Se varmaan aiheuttaa jotain säteilyä.
- H6yygtftf
Kiinanihme hdmi-audioerotin. Erottaa kyllä äänen, mutta kuva ei mene läpi. Myyjä vänkää, että vika on resoluutiossa. Ei ole, paska ei toimi. Pitää ryhtyä hankalaksi.
- eurooppaensin
Kännykän kuoret ebaystä 12/18. Kiinalaisia tuotteita en suosi enään jatkossa.
- kallistakuraa
Apple xs.
Siis onko sille jo oma lehtensä? Seuraavaksi varmaan sähkötuolilehti.
Maalauspensseli, maalasin työhuoneeseen liitutaúlun ja tuosta lähti aika paljon karvaa maalausvaiheessa.pujotteIija kirjoitti:
Aattelin et ois hyvää juttua sähköpyöräilystä, ei ollut
Sanoisin, että luota vain omiin pohkeisiisi. Akku kun hyytyy, niin pohje pitää aina :)
Peruuta lehti...misspönttöuuni kirjoitti:
Sanoisin, että luota vain omiin pohkeisiisi. Akku kun hyytyy, niin pohje pitää aina :)
Peruuta lehti...Olen suunnitellut sähköistyssarjan ostoa, ei tarvi kokonaista pyörää ostaa, sellaista millä pääsee 50 km/h
pujotteIija kirjoitti:
Olen suunnitellut sähköistyssarjan ostoa, ei tarvi kokonaista pyörää ostaa, sellaista millä pääsee 50 km/h
Herramanjee, mihin sulla niin hoppu? Mansikkaviinerin hakuun? Eihän meillä maalaisilla ole kiire minnekään :D
Mikäs se on se kone, jossa seisotaan yhden laudan päällä ja pidetään ohjauskepistä kiinni ja lujaa menee sekin? Seg..jotakin.pujotteIija kirjoitti:
Olen suunnitellut sähköistyssarjan ostoa, ei tarvi kokonaista pyörää ostaa, sellaista millä pääsee 50 km/h
Siis onko se sähköpyörään joku päivitysjuttu vai meinaatko tavallisesta kauramankelista virittää?
misspönttöuuni kirjoitti:
Herramanjee, mihin sulla niin hoppu? Mansikkaviinerin hakuun? Eihän meillä maalaisilla ole kiire minnekään :D
Mikäs se on se kone, jossa seisotaan yhden laudan päällä ja pidetään ohjauskepistä kiinni ja lujaa menee sekin? Seg..jotakin.Tuollaisella pääsisin suunnilleen kymmenessä minuutissa viinerien ostoon. Segway tais olla, näinköhän sillä aloittelija pystyssä pysyy?
M184 kirjoitti:
Siis onko se sähköpyörään joku päivitysjuttu vai meinaatko tavallisesta kauramankelista virittää?
Tavalliseen pyörään voi laittaa, eturenkaan tilalle helpointa
M184 kirjoitti:
Kauramankeli :D Tykkäisköhän ruuna tuosta? Mjaa, en taida ääneen sanoa ettei napsahda kakkoskengästä.
pujotteIija kirjoitti:
Tuollaisella pääsisin suunnilleen kymmenessä minuutissa viinerien ostoon. Segway tais olla, näinköhän sillä aloittelija pystyssä pysyy?
Tuo pyörämalli ois turvallisempi, segwaystä ei tiedä, minne sillä joutuu. Suhahdat vielä naapurin tädin hameen alle, että nokkospuskat heilahtaa. Tarkoitan tietenkin pyykkinarulla olevaa..
Kauramankeli :D Tykkäisköhän ruuna tuosta? Mjaa, en taida ääneen sanoa ettei napsahda kakkoskengästä.
Ruuniahan tuolla tehdään jos viidestäkympistä tipahtaa tangolle.
Tuo pyörämalli ois turvallisempi, segwaystä ei tiedä, minne sillä joutuu. Suhahdat vielä naapurin tädin hameen alle, että nokkospuskat heilahtaa. Tarkoitan tietenkin pyykkinarulla olevaa..
Samaa mieltä, että pyykkinarulla olevaa, tässä tapauksessa
M184 kirjoitti:
Hahahaha:'D aUTS!
Mene jo niille treffeillesi, nauratat mut hengiltä, olenko viikonlopun testinukke? Toimii!
Joo, olen nauranut kamalasti :D Kohta tulee pidätysvaikeus ja EKG-värinä.
Ihan uus tapa ruunata. :D
Mun ruuna on ruunattu liian vanhana, sille jäi oriin kujeet; aina kun se näkee tamman, niin sillon viedään kauramankelia ja lujaa. Hirveä hörhötys päälle. Siihen ei pysty sähköpyörät, tamman voimaan :D
Että jos ajatellaan niin omat jalat = vastaus.pujotteIija kirjoitti:
Samaa mieltä, että pyykkinarulla olevaa, tässä tapauksessa
Sori, en oo niin kaukonäköinen
(naurua)M184 kirjoitti:
Pahaa tekee kun kattoo tuonaiheisia hauskoja kotivideoita, sellasten näyttö pitäs kieltää
Sori, en oo niin kaukonäköinen
(naurua)Pitäs sillä segwayllä kurvailla vähän kauemmas....
- macynhaamu
Huono pizza, yök. Mautonta kumijuustoa oli päällisenä...🤢
Piti sitten kunnon ruoan sijaan tuhlata kumilättyyn...masukin kipotti sen jälkeen.- macynhaamu
pujotteIija kirjoitti:
Juuri tuon takia en syö pizzaa, tai yhden suklaapizzan söin
En minäkään yleensä, varsinkaan ostopizzaa. Mutta nyt oltiin reisussa ja siellä oli aika huono valikoima ruoan suhteen...just kaikkea tommosta höttömättöä.
Kyllä mä pizzaakin syön, mutta jos se on isännän tekemää...se on mahtavaa. Ei mitään rasvassa lilluvaa tai kumimaista...
Mut juu. Mielummin ne omat perusruoat, muusit potuista ja kalaa, kasviksia ja lihaa... macynhaamu kirjoitti:
En minäkään yleensä, varsinkaan ostopizzaa. Mutta nyt oltiin reisussa ja siellä oli aika huono valikoima ruoan suhteen...just kaikkea tommosta höttömättöä.
Kyllä mä pizzaakin syön, mutta jos se on isännän tekemää...se on mahtavaa. Ei mitään rasvassa lilluvaa tai kumimaista...
Mut juu. Mielummin ne omat perusruoat, muusit potuista ja kalaa, kasviksia ja lihaa...Minäkin voisin itsetehtyä syödä, siinä ei ainakaan sipulia ois
- pitkätukka-68
pujotteIija kirjoitti:
Minäkin voisin itsetehtyä syödä, siinä ei ainakaan sipulia ois
Sipuli kuuluu lähes joka ruokaan!
pitkätukka-68 kirjoitti:
Sipuli kuuluu lähes joka ruokaan!
Ainoastaan minun ruuasta puuttuu :D
- AsianVierestä
Oletko pujottelija sähköpolkupyörän onnellinen omistaja?
Tiesitkö että sen akun valmistaminen ja sähkömoottoritekniikka aiheuttaa sen verran päästöjä ettei sitä tuotetta oikein ekologiseksi voi sanoa jos ottaisi vielä huomioon latauksesta johtuvan ympäristörasitteen.
Armeijan vihreä pyörä on jo väreineenkin ympäristön kannalta se varma valinta. Netistä olisi varmasti voinut tilata myös pyöräilysähkölehden. ; )
"Suklaapallot", jotka olikin kauraa. Olisi saanut hyvän selfien vaikken niitä harrastakaan.
pujotteIija kirjoitti:
Usein olen testannut kauran kuivuutta pureskelemalla
Kyllä, aika kuivakkaa kamaa. Ihan olin olevinaan tuntevinani ne leseet siellä. Ei edes pientä häivähdystä kaakaosta.
Varokaa nyt vähän kaupassa...misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä, aika kuivakkaa kamaa. Ihan olin olevinaan tuntevinani ne leseet siellä. Ei edes pientä häivähdystä kaakaosta.
Varokaa nyt vähän kaupassa...Söitkö kuitenkin kaikki, vai annoitko hevoselle?
pujotteIija kirjoitti:
Söitkö kuitenkin kaikki, vai annoitko hevoselle?
Pahaan mieleen söin kahta vaille kaikki.
Pahaan mieleen söin kahta vaille kaikki.
Onhan kaura sentään terveellistä
pujotteIija kirjoitti:
Onhan kaura sentään terveellistä
Toki toki, mutta kun oli tarkoitus pistää mielihyvähormooni liikkeelle.
Arvaapa mitä? Trallallaa (keikuttaa peräsintä)
Homma korjattu! Huoltsikalta hankittu
Tuplan uusi lakritsasuklaa valuu nielussa....mmmm. <3
Ammm....uummmm... Melkein orgastista. Tämmöstä se olla pittää.misspönttöuuni kirjoitti:
Toki toki, mutta kun oli tarkoitus pistää mielihyvähormooni liikkeelle.
Arvaapa mitä? Trallallaa (keikuttaa peräsintä)
Homma korjattu! Huoltsikalta hankittu
Tuplan uusi lakritsasuklaa valuu nielussa....mmmm. <3
Ammm....uummmm... Melkein orgastista. Tämmöstä se olla pittää.Onneks ei sentään täysin orgastista, kai :D
uutuus taitaa todellakin olla, kun en ole vielä maistellut tuollaistapujotteIija kirjoitti:
Onneks ei sentään täysin orgastista, kai :D
uutuus taitaa todellakin olla, kun en ole vielä maistellut tuollaistaOiskohan tää tullu tällä viikolla kauppoihin?
Oiskohan tää tullu tällä viikolla kauppoihin?
Täytyypä testata, jos kerran melkein orgastista on
pujotteIija kirjoitti:
Täytyypä testata, jos kerran melkein orgastista on
Suklaatti on sitä aina :P
Hurmos & hyminä..
Paas kielelles kun saat kässiis nam :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Suklaatti on sitä aina :P
Hurmos & hyminä..
Paas kielelles kun saat kässiis nam :DPannaan pannaan juu, nyt alkoi todenteolla tekemään mieli
- lerssileka
Ostin seksinuken ja kun survasin tään mun helevetin ison lerssin sen sisään se kuoli samantien... Se puhkes.
- pettynytmies
Mannelta kerran ostin pullon tai kysyin onko myydä pimeetä pulloa ja mannehan myi, mutta sano että laita nopeesti poveen se pullo ja juot vasta jossain muualla. No pistin pullon povariin ja lähdin nopeasti eteenpäin kävelemään ja kun pääsin sellaseen paikaan jossa korkkasin sen niin siinä oli vettä. Olisi pitänyt kysyä pimeetä viinaa eikä pulloa, no manneahan ei enään näkynyt kun palasin.
- pitkätukka-68
Paljonko maksoit?
Ite en osta, myy enkä vaihda mitään smugejen kans. Mielellään en enää edes juttele. pitkätukka-68 kirjoitti:
Paljonko maksoit?
Ite en osta, myy enkä vaihda mitään smugejen kans. Mielellään en enää edes juttele.Mie olen tehnyt hevoskauppaa ja hyvin on mennyt. No probleemos!
Erittäin hieno luonteinen ori olikin ja kaikki kauppaehdot jees. Välttäkää turhaa asenneongelmaa.- Valepöhnät
Tulit kuitenkin pöhönään aluksi ennenku huomasit ettei taida olla viinaa ollenkaan..
- peppis.vapaal
15 danone activia kirsikka jugurttia,piti olla vatsaa parantavia..hitot,niin karmee ummetus ja muutenkin outo olo niistä,mitä teen lopuille 10 jugurtille?? ^_^
- äänestäkepua
Ostin eri valmistajan tekemää liukuvoidetta ja nyt sitten perse tulehtui.
- Anonyymi
Ostin Friitalan liikkeen loppuunmyynnistä Italian matkaa varten pienen nahkaisen olkalaukun. Laukku oli minulla viikon ja sitten metallinen vetoketju lakkasi toimimasta matkan alussa. Tajusin, että laukkuhan italialaista bulkkitavaraa sillä samanlaista oli pienet laukkukaupat siellä täynnä ja halpoja. Myös irtohihnoja, joita Friitalakin myy, oli pilvin pimein ja edukkaasti. Friitala kuvittelee olevansa hienokin brändi mutta myy alennusmyynnistä huonoa bulkkitavaraa paljon kalliimpaan hintaan alennusmyynnissään kuin mitä ne Italiassa maksavat. Suomessa osataan kiskoa!
- Anonyymi
Ostin zalandosta sellaiset hieman liian isot pikkarit. Ilmeisesti nyt täytyisi kerätä semmonen 15-20 kg lisäpainoa niin ovat sitten sopivat
- Anonyymi
maksu-jutrtuja niin joku huomewnr Vcweonix
https://en.wikipedia.org/wiki/Good_Morning,_Verônica - Anonyymi
kirje sisäasiain minisgteriöltgä, ootgin kyllä jjogta kun käsi jugtgtuni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479