Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaktuaari
profiilit
Kaktuaari
Kaktuaari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
637
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Syy+voi+olla+siinä,+että+kristityt+saavat+moraalinsa+Raamatusta,+kirjasta+jonka+kirjoittajien+mielestä+lasten+seksuaalinen+hyväksikäyttö+oli+ihan+normaalia.+Moraali+on+kuitenkin+muuttuva+asia,+ja+nyky+länsimaisessa+yhteiskunnassa+lasten+raiskaaminen+on+yksi+pahimmista+teoista.+Uskovaisten+moraalinen+taju+kulkee+heidän+Raamattu-fiksaationsa+takia+hieman+jäljessä,+ja+siksi+tällaisia+tekoja+tehdään.
16.09.2018 19:38
Olet+ristiriidassa+Jeesuksen+opetusten+kanssa.+Hän+teki+tunnustekoja+ja+käski+myös+seuraajiaan+tekemään+niitä.+Koko+kristinusko+perustuu+yhteen+tekoon,+ei+siihen+että+pitäisi+ensin+olla+tietty+maailmankatsomus+jotta+voisi+sitten+hyväksyä+kyseisen+maailmankatsomuksen.+Voisitko+siis+ystävällisesti+tehdä+niitä+tunnustekoja,+jotta+voisimme+uskoa+sinua.
16.09.2018 15:09
Aika+uskottavana.
16.09.2018 09:40
Olen+ateisti+ja+luen+joskus+kyseistä+blogia+päästäkseni+sisään+uskovien+mielenmaisemaan.+Vuokko+tuntuu+aidoimmalta,+muut+ovat+aika+tekopyhiä.+Heino+on+kanssa+hauska.
16.09.2018 09:22
Onko+tällaisesta+youtube-videoita?+Olen+nähnyt+vain+Patrick+Tiaisen+ja+Robert+Tiltonin+puhuvan+kielillä.
16.09.2018 08:24
Tähän+lisäkysymys.+Olen+ateistimies+ja+haluaisin+kesällä+käyttää+muslimiesten+väljiä+mekkoja.+Olis+niin+mukavat+verrattuina+farkkuihin.+Voiko+ei-muslimi+käyttää+sellaista?
16.09.2018 08:15
Deismi+on+teismin+alalaji.+Jos+uskot+mielikuvitusolennon+luoneen+maailmankaikkeuden,+olet+teisti.
15.09.2018 17:37
Norsuvertaus+ei+toimi,+koska+siinä+kukin+kuvailee+omaa+osaansa+norsusta+eikä+sano+toisten+osista+mitään+ristiriitaista.+Evankeliumeissa+kuvataan+samaa+tapahtumaa+ja+kukin+(+ja+Apostolien+teot+ja+Paavali+vielä+lisäksi)+kertoo+eri+kertomuksen.+Eri+kertomus+samasta+tapauksesta.+Esim.+kuinka+monta+naista+meni+haudalle+pääsiäisaamuna?+Johannes+sanoo+yksi,+Matteus+kaksi,+Markus+kolme+ja+Luukas+vielä+enemmän.+Tämä+ei+ole+näkökulmaero+vaan+aivan+selvä+ristiriita.+Ja+näitä+ristiriitoja+on+paljon.
15.09.2018 09:28
Onko+niitä+nyt+ollut+kuusi+ajankohtaa+kun+Jehovat+sanoivat+maailmanlopun+tapahtuvan.+Päivämäärät+menivät+ja+pettyneitä+jäseniä+erosi+liikkeestä.+Nyt+ollaan+varovaisempia,+sanotaan+vain+pian.
14.09.2018 12:35
Katsoin+netistä,+ja+tälle+on+syy,+kunnioitetaan+käyttämällä+monikkoa.+Olin+väärässä.
14.09.2018 11:45
Eikö+heti+Raamatun+alussa,+kun+sanotaan+"Alussa+Jumala+loi+taivaan+ja+maan",+hepreankielinen+sana+ole+elohim?++Se+on+monikko,+jumalat.+Miksi+Raamattu+käännetään+väärin,+eikö+haluta+ihmisten+tietävän,+että+muinaiset+israelilaiset+olivat+polyteistejä?
14.09.2018 11:42
Kun+näitä+uutisia+lukee+alkaa+väkisinkin+ajatella,+että+Katolinen+kirkko+on+vain+yksi+suuri+pedofiilirinki,+sen+toiminnan+tarkoitus+on+pedofilian+harjoittaminen+ja+pedofiilien+suojelu.
14.09.2018 11:21
Voisko+ne+mennä+lastensairaalaan+tyhjentämään+sen+potilaista?
14.09.2018 11:18
Olin+ennen+suvaitsevaisempi,+ajattelin+että+jokainen+saa+uskoa+mihin+huvittaa.+Mitä+enemmän+olen+ajatellut+uskontoa,+sitä+enemmän+se+tuntuu+sairaudelta.+Eikö+sairautta+pidä+vastustaa?
14.09.2018 10:32
Jeesus+julisti+omaisuudesta+luopumista.+En+ole+vielä+tavannut+yhtään+uskovaa,+joka+olisi+myynyt+omaisuutensa+ja+jakanut+sen+köyhille.
14.09.2018 10:29
Jumala+on+vain+uskovan+päässä.+Kun+jumala+antaa+ihmiselle+synnit+anteeksi,+silloin+ihminen+itseasiassa+antaa+itselleen+synnit+anteeksi.+Tähän+ihminen+tarvitsee+jumalaa,+että+tulisi+hyvä+mieli.+Ja+siksi+murhaajat+usein+tulevat+uskoon,+että+ovat+itse+jumalia+itselleen+ja+saavat+paremman+omantunnon.
14.09.2018 10:21
Otetaan+esimerkiksi+ylösnousemus+kertomukset.+Evankeliumit+kertovat+tapahtumat+eri+tavoilla.+Tämän+takia+evankeliumit+eivät+voi+olla+yhtä+aikaa+totta.+Raamattu+siis+sisältää+valheita.
14.09.2018 10:17
32 / 32