Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysyin+kerran+aimolta+että+rakastaako+oikeasti+ilmaiseksi?+Sanoi+että+tottakai+aina+silloin+kun+ei+ole+rahaa.
22.06.2021 21:35
Missä+arabiparta,+läski?
22.06.2021 20:01
Tytöt+on+yäk.+Poissit+sgruudaa+skeidaa.+Dikkaan+sellaisista+pepuista+joissa+ei+ole+lantiota+ollenkaan.+Karvaset+pakarat+on+plussaa+ja+kunnon+vitja+ballit.+Tsumbaat+varmaan+sen+mistä+numbaII+nimi+tulee....?
21.06.2021 16:13
Tytöt+on+yäk.
21.06.2021 16:07
Lokakuussa+kakki+pattayalle?+Kyllä+mulla+tulee+kakki+joka+kuussa.+Melkein+joka+päivä.+Usein+ruikulia+tai+liima+kakkaa,+mutta+sitä+kuitenkin.
19.06.2021 19:28
Minulla+on+aina+ollut+positiivinen+asenne+ja+b-c+hepatiitti.+Eno+mieheltä+sain+rippi+lahjaksi+molemmat+kerralla.+Kelapäivänä+kävin+tossa+abskulla+ja+pufvetissa+oli+tosi+hyvää.+Olin+siinä+hyvällä+tuulella+kotona+sitten+ni+annoin+muijan+ottaa+raanasta+kaks+lasia+vettä+normaalin+yhden+sijaan.+Tuli+sillekin+hyvä+mieli+siitä+ja+jaksaa+sitten+tiskata+ja+mopata+se+resupirkko.+
Vesi+ei+oo+mitään+halpaa+suomussalmen+thaimaassa.+Hää+päivänä+laitoin+sen+mukiin+pirkka+pore+tapletin.+Se+oli+niin+onnellisen+näköinen+hetken+ennenn+kuin+imaisin+sen+omaan+naamariini+ja+päästin+härskiintyneen+pierun+ja+menin+siitä+sitten+maate.
17.06.2021 10:25
Olin+pyggalla+lauta+poikana+ja+vänkärinä+kesä+töissä+ennen+kuin+jäin+sairas+elälleelle+kolmantena+päivänä.+Pomo+kehui+hyväksi+mieheksi.+Sanoi+että+älä+hyvä+mies+sahaa+käsi+sirkkelillä+polvea+vasten+niitä+jätelautoja.
16.06.2021 16:37
Kuksa+on+henkilö+kohtainen+asia.+Vein+thaimaalaiselle+kumi+puu+korjaamolle+omani.+Meni+kuksa+halki+kun+laitoin+sen+kilju+satsissa+jäähtymään+pakastimeen.+Sillä+aikaa+sammuin+kun+kiskoin+peruna+viinaa+suoraan+tulilta.+Heräsin+synkkään+aamuun+neljältä+ilta+päivällä.+Huulet+rakoilla,+pakki+sekasin,+sattumat+lattialla+ja+kuksa+jäätynny+halki.
15.06.2021 17:30
Onko+resupetteri+nyt+muka+jo+vuosi+2026+jolloin+ennustan+massan+palaavan+jos+silloinkaan...?+Onko+muka...?+Ymmärrätkö+mitään+massoista...?+Et+sinä+ketään+auta+matkustamalla...+autat+vain+itseäsi...+sinne+mennään+käyttämään+halpaa+massattomuutta+hyväksi+ja+ale+hintaan+johonkin+halvalla+petongista+rakennettuun+taloon+asumaan...+sekö+se+on+sitä+rakkaan+viihdettä...?+Et+sitten+saanut+Suomessa?+Ilmasto+höyryä+tulee+kun+lento+kone+kohtaa+ilman+vastuksen+ja+ruiskuttaa+saastetta+niin+että+varpusten+ja+talitinttien+silmiä+kirveltää....
ei+nää+paljoa+nää+rakkaat+kyllä+aattele+maailman+asioita...+vai+mitä+hua+hinin+mies?+On+nää+yksiä+rakkaita...+laita+passi+ikkunan+eteen+kalkuttan+yläpuolella...+ai+et+pysty+aha....
15.06.2021 15:11
Ei+mua+ne+kiinnosta+ihan+oikeesti....+mutta+kyselen+niitä+muutaman+kerran+päivässä+ja+haluaisin+nähdä+tyttäresi+sinun+kanssa+altaassa+äitinsä+kanssa+ja+vihki+todistus+juhannus+koivussa.+Kun+kaikki+pattayan+rakkaat+tulee+chiang+maihin+passi+leimat+esillä+permuuda+sortseissa+ja+ojentaa+kaks+kyt+viis+tonniset+niin+sitten+aloitan+pandoittamisen+silleen+että+taivaan+enkeleilläkin+tulee+itku+ja+paniikki.....+KHIAI!!!!
Kuksa+on+halki+ja+tuulee.+Haen+pirkka+liimaa+siihen+kohta+samalla+ku+avustaja+tulee.
15.06.2021 09:24
Mitä+olisi+elämäni+savolaisessa+palvelu+talossa+ilman+neitiä?+
Vaikka+minä+puhuisin+ihmisten+ja+aimoni+kielillä+mutta+minulta+puuttuisi+rakkaus+neitiin+2010,+olisin+vain+kumiseva+vaski+tai+helisevä+symbaali.+
Vaikka+minulla+olisi+profetoimisen+lahja,+vaikka+tuntisin+kaikki+poliisi+bäälliköt+ja+kaikkien+rakkaiden+tiedot+ja+vaikka+minulla+olisi+niiden+kaikkien+passit+että+voisin+nauraa+niiden+kuville,+mutta+minulta+rakkaus+neitiin,+en+olisi+mitään.+
Vaikka+jakaisin+kaiken+omaisuuteni+ja+jahtini+nälkää+näkeville+orpo+tarjoilijoille+ja+vaikka+antaisin+polttaa+kaikki+harlikat+tulessa,+mutta+minulta+puuttuisi+rakkaus+neitiin+2010,+en+sillä+mitään+voittaisi.
Rakkauteni+on+kärsivällinen,+rakkauteni+neitiin+on+lempeä.+Rakkauteni+neitiin+ei+kadehdi,+en+kersku+huviloilla,+en+pöyhkeile+tonteilla,+en+käyttäydy+sopimattomasti,+en+uhittele+pandoittamisella,+en+etsi+omaa+etuani,+en+katkeroidu,+enkä+muistele+kärsimääni+pahaa,+en+iloitse+vääryydestä+vaan+iloitsen+totuuden+voittaessa,+niin+totta+kuin+kuksa+on+Chiang+Maissa!+
Kauan+se+neidin+ritilä+kuvaus+kestää,+veto+ehtoni+on+sen+parempi+uskoo+jos+tapaamista+toivoo,+sitten+peukalo+panda+iskuistani+se+kärsii!
13.06.2021 15:25
Kerran+söitiin+aitokalaa+ja+orvot+pirut+jorasi+tanko+tanssia+kevyissä+hebeneissä+niin+että+pienet+villut+vaan+pilkkui.+Laulettiin+sitä+kappaletta+että+kuusi+vuotiaana+on+neito+kaunehin.+Poliisi+bäällikkö+sai+kolme+vuotta+ja+minä+neljä.
12.06.2021 13:08
Kerran+Aimo+heitti+hoivakodin+vessassa+boniitit+mun+selkään+ja+pyyhki+sairaalan+sukalla.+Sille+oli+hehheh+jäänyt+Jorvin+sukat+kun+sille+siirrettiin+siellä+uusi+maksa+ja+sarveis+kalvot.+Ilmaiseksi.
10.06.2021 06:39
Resupetterit....+olin+siihen+aikaan+vielä+cittarin+asiakas+tarkkailijana+jyväskylässä+ja+thaimaalainen+omais+hoitajani+asui+vielä+mun+luona.+Ei+siitä+tarkkailusta+kukaan+mitään+maksanut+mulle,+mutta+se+oli+mennyt+jo+pahasti+veriin.+Seurailin+thaimaalaisilta+näyttäviä+naisia+ja+kurkin+niitten+ostos+koppaan,+kuuntelin+kun+ne+sai+ohjeita+puhelimessa+ja+vainosin+kassojen+kautta+parkki+paikalle+saakka+kun+halusin+tietää+millainen+ukko+millaisella+autolla+siellä+oottaa+kaljojaan.
Siellä+oli+aina+pallomaha+ukko+huonolla+autolla+ja+hampailla.+Pahan+hajuinenkin.
Laitoin+thaivaimon+sitten+sinne+markettiin+yksin+ostoksille+hakemaan+nuudelia,+makaroonia,+alekokkia+ja+ryynäriä,+joka+on+hyvä+aivomakkara.
Vaistomaisesti+lähdin+seuraamaan+vaimoani+heti+perään.+Kuikin+hyllyjen+välissä+ja+katselin+osaako+se+ostaa+mitä+ja+ettei+se+kaupan+vessassa+petä+jonkun+jarmon+kanssa.+
Seurasin+sitä+kassoille+ja+katoin+että+mitä+kaikkee+sillä+on.+
Oli+ostanu+tambbooneja....+kenen+kanssa+se+niitä+käyttää???+Sain+raivarin+mutta+seurasin+sitä+kuitenkin+parkkipaikalle+salaa.+Halusin+nähdä+jos+siellä+parkki+paikalla+oottaa+joku+jarmo+sitä.+Se+meni+kuitenkin+suoraan+meidän+autoon......+ja+ette+petterit+arvaa+kuka+siellä+autossa+istui+pallomahansa+kanssa??+Se+olin+minä+itse.+
En+mä+mikään+hullu+ole.
09.06.2021 22:30
Hyi+minuun+ei+ainakaan+kellohameen+alle+tuollaisia+työnnetä....+tai+ainakaan+kahta....+jos+työnnetään+niin+muovi+pää+edellä.+Jää+siitä+sitten+hyvät+kumi+nauhat+putken+pätkään+ulostettaviksi+ja+niillä+voi+vaikka+tiivistää+sitten+leipä+pussin.
08.06.2021 12:57
Kerran+söin+aitobanaania+luskus+ravintolassa.+Olihan+se+kallista+mutta+aitoa+tsikiittaa.
06.06.2021 11:40
Kerran+eräällä+pitkällä+seikkailu+-+ostos+matkalla+söitiin+tavarits+dumpan+kanssa+aitoa+aitotonnikalaa+kohtuu+miljoonilla+tasokkaasti.+Laatua+oli+niin+että+oltiin+omassa+kastissamme.+Ladassa+haisi+aidot+aitotonnkikala+pierut+vielä+viikon+kuluttua.
Kävin+jo+heittämässä+talviturkin+pois+kun+sitä+ei+oltu+pesty+ikinä+ja+kissa+sähisi+sille.+Iso+isän+naali+turkki.+Putosin+heitto+matkalla+laidurilta+järveen+niin+pikku+lapsi+huusi+että+"Kato+äiti,+-pallokala"
06.06.2021 09:15
Siinä+oli+tuupi+pasimysiiniä,+avattu+vagiclean+hiivavoide,+silsa-vex+jalkarasva,+sitte+oli+joku+ulkomaankielinen+iho+voide+saattaa+olla+sinappiakin,+kaljuuntumisen+esto+aine,+vaha+jolla+revitään+nenä+karvat+ja+purkki+10-30+moottori+öljyä.+Säädin+porpelit+kisa+asentoon+ja+laskin+että+oiko+reittiä+pitkin+pääsee+jo+illaksi+Phukettiin.+Aimoa+pyysin+vahaamaan+kannen+ni+se+resupetteri+oli+rasvannut+sen.....+törkeen+liukas.+En+oo+Aimoa+nähny+katajanokan+jälkeen....+vissiin+kuorsaa+kardaani+tunnelissa....+on+siinä+mulla+perä+mies....
04.06.2021 09:36
Niin+mutta....+entäs+2026?+Silloin+vasta+pääsee+ja+on+kongurssissa+meressä+kaikki+ja+ei+ole+ruokaa+ja+hodellia?+2026+sanon+minä...+Kuulitteko?+Vaimo+näki+bääministerin+telgassa....
03.06.2021 22:12
Resupetteri....+patikoin+kerran+baari+Kusisangosta+kotia+kohti+ku+tein+yhtäkkiä+kura+ojassa+arkeologisen+havainnon+ja+syöksyin+sinne+juoksu+askelin+seisomaan+päälläni+joksikin+aikaa....
Poplari+Keijo+autto+mut+sieltä+ylös+ja+patikoitti+kotiinsa+pelaamaan+kimbleä....+tai+niin+se+sano.+Sattuu+muuten+aivan+hemmetisti+tuonne+suonsilmään+se+kimble....+laskin+että+tuolla+yhellä+reissulla+harrastin+yhteensä+seitsemää+eri+asiaa+jos+kimble+lasketaan+harrastuk+seksi.
03.06.2021 14:10
33 / 72