Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+oli+romanttinen+tunnelma+tuolla+takana+resupetterit..+luulin+että+se+on+aimo+mutta+se+olikin+vaan+pieru.+Höräsin+pettymykseen+vähän+kiljunderia.
30.03.2021 11:13
Olis+sullaki+haikea+mieli+jos+omaishoitaja+lähtee+Taimaahan+eikä+tuu+takas+ja+ite+et+pääse+ettimään+sitä+ku+ei+oo+rahaa+eikä+lääkäri+anna+lentää.+Tein+pienen+viisun+aiheesta.
Nuudelipussi,+vain+muistoksi+jäi
Nuudelipussi,+kuksan+viereen+jäi
30.03.2021 08:34
Se+oli+ledengaarinen+mesda+jossa+aiguiset+sgruudasi+skeidaa.
28.03.2021 09:41
Olen+kehittänyt+uuden+version+keihäsmatkoista+jo+2015.+Kalervomatkat.+
Kalervomatkoilla+katsotaan+facesta+huahinissa+asuvan+kaverin+profiilista+miten+sillä+menee+ja+sitten+leikin+olevani+se.+Hän+on+sen+verran+harmaa+ja+tylsä+kaveri+että+olen+joutunut+keksimään+hälle+lisää+omaisuutta,+sotilasuran+ja+mahtavia+pisneksiä.+Päräytin+ostaa+tälle+hahmolleni+myös+Rolls+Roycen+ja+se+korjaa+Nasan+raketteja+vapaa-aikanaan+vaimon+hiuskihartimella.
Kun+tämä+huahinin+hahmoni+alkoi+potea+yksinäisyyttä+ja+vaikuttamaan+köyhältä+mielenterveyskuntoutujalta,+niin+keksin+hälle+kaveriksi+tämän+oikean+liikemies+menestyjän+ja+kansainvälisen+karatemestarin+sensein.+Tällä+hahmolla+on+massia+ja+saavutuksia+niin+että+tuntuu+ja+näkyy,+paitsi+ei+näy,+koska+kamerani+ja+kuksani+on+vuosihuollossa.
26.03.2021 12:29
Ainakin+Aimo.+Eivät+huoli+sitä+enää+ees+terveys+keskuksen+aulaan+ja+kylä+kaupan+eessä+pummaaminen+on+nykyää+kuulema+kielletty.+Karkottaa+kuulema+asiakkaita+ku+joku+on+siinä+savet+housussa+pahvikyltti+kepin+nokassa+missä+lukee+että+'+anna+rahaa+ei+mee+viinaan'+
No+viinaanhan+ne+menis+mutta+oikee+kukaa+ei+anna++koska+ne+on+köyhiä+resupettereitä.
26.03.2021 07:50
Sama.
26.03.2021 07:45
oot+varmaa+numba+huomannut+ettei+me+kestetä+yhtää+sitä+ajatusta+että+suomi+miehet+matkustaa+ja+niil+on+rahaa?+Mäkin+oon+huomannut+niiku+säkin+oot+huomannut.+
En+ees+pysty+puhumaan+asiasta+ja+sit+ne+kyselee+mis+mun+kuksa.+
Just+six+oon+kaivanut+esiin+vanhan+kunnon+onkopojan+itsestäni+joka+vastaa+kysymyksellä+ja+kysyy+itseltään+vastauksella.+Se+poika+ei+kadehdi+ketään+vaan+nauraa+kaikille+joilla+on+rahaa+ja+sit+se+nauraa+niille+ketkä+matkustelee.+Ne+ei+kato+osaa+ne+tekee+kaiken+ihan+väärin.+Eivät+ymmärrä+mitä+on+olla+aidosti+ilman+rahaa+ja+ne+joutuu+olemaan+eläkkeellä+ilman+vaipanvaihtajaa+kun+kunta+ei+tarjoa+hoitsuja+perusterveille.
26.03.2021 07:30
Täs+on+pettereille+se+mun+lempi+video+ja+aimon+kans.+https://www.youtube.com/watch?v=jz9Mu56inlE
On+hienoa+sportata,+aimon+kanssa+joogadaan+joka+päivä.+Ei+tuu+ollenkaa+sellasta+darraa+ku+kiljusta+mutta+kihtiin+sattuu+ne+asennot.
26.03.2021 07:24
Mun+eno+on+kova+jalka+pallossa.+Joku+saattaa+tuntea+sen+sen+nimi+on+ronaldo+dinho+loikkanen+Lapuan+palloilijoista.+Setämiehellä+on+pallo+jalassa+ja+se+on+Riihimäellä+YK-joukoissa+jalka+väen+pomona+ollu+jo+14+vuotta.+Joka+päivä+treenaa+ulkona+tunnin+muurin+takana,+ettei+muut+nää+miten+ne+treenaa.+Ku+treenaa+ei+tu+darraa+sano+se+yks+söde+laulaja.
26.03.2021 07:20
Näin+on+numba.+Parempi+koti+mainen+aimo+kainalossa+ku+kymmenen+thamaalaista.
26.03.2021 07:15
Tuleex+sullekin+numba+nuorekas+olo+kun+käyttää+x-kirjainta+stooreissa?+Mulle+tulee.+Oon+vähä+niiku+scenessä+messissä.+En+oo+migää+juntti+vaan+snadinlainen+kundi+kehä+golmosen+sisä+puolelta.+Mä+en+kato+kato+noitten+lande+miesten+kuvia.+Tulee+tosi+paha+mieli+aina+kun+huomaa+että+ei+vee+ne+oikeesti+matkustelee.+Ovat+hienoissa+mestoissa,+ajelee+autoilla+ja+niilä+on+naisii+messissä.+Miten+ne+naiset+oikee+lähtee+noitten+matkaan+kellä+on+rahaa?
Oikeessa+rakkauksessa+ei+kummallakaan+eikä+kellää+oo+rahaa.+Se+on+sitä+aitoa+rakkaus+tunnelmaa+mutta+vaikeuttaa+jonkin+verran+shoppailua.
Viime+summerina+oltii+aimon+kanssa+marjassa+ilmaiseksi,+mutta+suurin+osa+siitä+päivästä+meni+siinä+kun+Aimo+veti+mua+ylös+ojasta,+jonne+horjahdin+kun+ämpäri+juuttu+jalkaa+heti+marja+retken+alussa.+Aimo+on+riski+karbaasi.+Koti+matkalla+se+söi+molemmat+marjat+ilmaiseksi.+Käytiin+koo+kaupassa+kyselee+päästäiskö+biojäte+astiaan.+Ei+päästy+ja+järee+lukko+siinä+mutta+tuoksuteltiin+kuitenkin.+Oli+siellä+ainaki+nabaaneja+ja+meedvurstia.+Thai+ruokaa+ei+tällä+kertaa+haissu.
26.03.2021 07:13
Ei+ku+mulla+meni+sekasin+kuka+olin+ja+jäi+vahingossa+nimi+merkki+näkyviin.+Mitä+mieltä+oon+numba+siitä+ku+mä+mua+senssutellaan+muina+miehinä+Chlang+Main+senssua?+Ei+olo+kyllä+tervettä+ole.+Tiedustelussa+olin+vietnamin+sotan+aikaan+myös.+Evakkoon+oli+lähettävä+kun+sosiaali+huolto+kieltäytyi+maksamasta+kolmatta+kertaa+vuokra+rästejä.+Siinä+on+logiikka+oma+laatuinen+kun+söin+vaimoni+valo+kuvasta+puolet+pois+niin+ei+näy+kellon+aika+näille+pojuille.+
Kuksa+on+aina+kumi+puussa+jos+se+on+thaimaa+lainen.+Kerran+etin+vaikka+kuinka+kauan+sitä+ni+olin+heittänyt+sen+hiiva+tokkurassa+kumipuuhun.+Oli+jääny+oksaan+kiinni.+Kesy+vaimo+haki+sen+sieltä+kiibeämällä+ketterästi+kuin+goranki+konsanaan.
25.03.2021 17:28
Henkilökohtaisista+syistä
23.03.2021 19:27
En+vastaa+enkä+kuvaa+kuksaa+täällä+Thaimaassa.+En+kerro+sääntöjä.+Ole+mies+äläkä+luiki+pakosalle.+Voin+sitten+kuvata+kuksan+hesassa.
23.03.2021 12:17
resupetteri+se+on+delukse+malli.+Kaksi+etu+heijastinta,+led+taka+valo,+viiri+ja+gromattu+töötti.+Annoin+sille+lempi+nimen+isolohko.
22.03.2021 10:40
Hyvänen+aika+meikän+rakkaus+elämä+ei+perustu+rahaan+vaan+rakkauteen.+Pyyteettömään+puhtaaseen+rakkauteen.+Kun+oikein+rakastaa+niin+ei+tarvi+käydä+ees+töissä+eikä+kaupassa.+Muija+käy.+Ite+vaan+rakastan+laadukkaasti+ja+tasokkaasti.+Muija+juo+vettä+ni+siinä+säästää+rahaa.+Käyn+kela+päivinä+abskulla+syömässä+puffetin+täällä+thaimaassa.+Muija+jää+kotiin+ni+siinä+säästää.+Olen+hyvänen+aika+hommannut+muijalle+kela+kortin+silkasta+rakkaudesta+ni+se+saa+kaikki+edut+ja+tuo+kaupasta+nuudelia+ilmaiseksi.+On+terveellistä+aivoruokaa.+
Yhteen+vetona+voin+sanoa+että+on+tosi+tyhmää+ostaa+rakkautta.+Laittakaa+rahaa+sen+muijan+tilille+kunnolla+sen+sijaan+että+ostatte+sen+rakkautta.+Laittakaa+kuitit+tänne+sitten+todisteeksi.+Älkää+tuoko+thaimuijaa+suomeen+mutta+tuokaa+se+suomeen+että+se+saa+suomessa+kansalais+rahaa.+Olkaa+tasa+arvoisia+ja+helliä+niin+saatte+ilmaiseksi.
Hyvä+keino+on+tarkkailla+naisia+ja+seurata+niitä+vaikka+tavara+talossa.
Itse+isken+aina+naisia+istumalla+lempi+smuuti+paikassa+lukemassa+päivän+lehteä.
Naiset+tulee+mun+luo+koska+olen+laadukkaan+näköinen.+Sitten+alkaa+ilmainen+saaminen+mutta+laitan+sitten+aina+rahaa+sille+ilmaiselle+naiselle+ja+meillä+on+jää+kaapissa+omat+hyllyt.+Mulla+makkaraa+ja+vaimolla+kylmää+vettä.+Henkilö+kohtaisista+syistä.
21.03.2021 12:24
Resupetteri+mulla+putosi+kuksa+lattialle+ni+eikös+se+pentele+kimmonnut+siitä+takaisin+ja+otsaan...+aimo+kutsui+mua+nimellä+yksi+sarvinen..
20.03.2021 12:55
Meillä+on+resupetterit+aimon+kanssa+perinteinen+Sontaani-+juhla+ja+sere+monia.+Valmistelut+alkaa+jo+viikkoa+aiemmine.+Sonnitaan+pirtin+lattialle+sinne+sun+tänne+sellanen+ikään+kuin+miina+kenttä.+Tuvan+nurkassa+on+kiljua+oikein+iso+soikko.
Pimeellä+sitten+koetetaan+päästä+soikon+luokse+astumatta+sontaani.+
Siinä+juhlassa+saa+töniä+toista+matkalla+mutta+ei+nimitellä,+räkiä+eikä+purra.+Jos+molemmat+pääsee+perille+ilman+sontaa+varpaiden+välissä+niin+saadaan+höriä+koko+soikko+ilman+kuksaa.+Jos+astuu+toisen+sontaani,+ni+sitte+vähennetään+kolme+kuksallista.+Omaan+sontaan+astumisesta+saa+yhden+kuksallisen+lisää.+Jos+kaatuu+liukumiinaan+tai+tönäisyyn+ni+joutuu+katselemaan+kun+toinen+juo+viisi+kuksallista.
Jos+toinen+voittaa+kahdeksalla+kuksallisella+tai+yli,+ni+häviäjä+joutuu+tekemään+nenäperseet+eli+pitelemään+nenää+voittajan+hanurissa+niin+kauan+kun+se+on+juonut+hiivaisasta+itsensä+pierukuntoon+ja+julistetaan+pierumajuriksi.+Viime+vuonna+kun+herättiin+sere+monian+jälkeen+ni+yhdessä+kikkareessa+kasvoi+kukka+ja+aimo+romantikkona+poimi+sen+ojentaen+minulle+ihanasti+ja+ilmaiseksi+hymyllellen+niin+että+taka+hammas+näky.
17.03.2021 18:51
Radioyhteys+veturista+hiilivaunuun+katkesi+kun+Aimon+Nokian+NMT+puhelin+putosi+lantalaan+flanelli+paidan+rinta+taskusta,+kun+Aimo+kumartui+ottamaan+valo+kuvaa+paskasarvesta+täällä+thaimaassa.+Tehtiin+jukurtti+purkeista+uusi+puhe+yhteys.+Aimo+mököttää+vieläkin+ja+syyttää+mua+siitä+että+pyysin+valo+kuva+todistetta+kikkareesta.
17.03.2021 11:13
Hyvin+lohkaistu+Hua+Hinin+mies+ja+voin+vakuuttaa+että+kuva+on+itse+otettu+eilen+paikan+päältä+kannel+mäen+peli+paikoilta.+Huomenna+mulla+on+varattu+aika+tonne+kahelta+toista+ja+meen+oikein+privaatti+huoneeseen+paheksumaan+tota+toimintaa.
15.03.2021 21:27
39 / 72