Pallomaha estää panemisen :(

Seinäjoki71

Mitäs nyt?
Pitäiskö ostaa kuntosalikortti ja ruveta tekee vatsalihaksia?
Kyllä ottaa päähän,kun Pattiksella temminpää ei yletä kunnolla edes huulille ja jos sattui ylettämäänkin, niin sit lerpahtaa välittömästi.
Ei puolikovalla oikein suju nää hommat joo :(

42

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimatkailuasia

      Henkilökohtaisille terveysongelmille on varmaankin jokin toinen sivusto parempi, tai vaikkapa sitten lääkäri.

      • Pallomahallaeisaapillua

        Kun lähtee Pattayalle panemaan niin pitää tietää ennen matkaa että mitä pitää tehdä että pystyy panemaan siellä Pattayalla.


    • Herra134kg

      Kokemuksesta tiedän, että nainen päällä asento ainoa joka toimii.
      Lähetyssaarnajassa ei yletä revalle, lusikasta nyt puhumattakaan...

      • Anttijaäiti

        Jos mulkku seisoo


      • Anonyymi
        Anttijaäiti kirjoitti:

        Jos mulkku seisoo

        Viagra on keksitty ja kamagraa saa joka kadun kulmasta


    • Anonyymi

      No mutta nyt on aikaa reenata täällä Kuopiossa.

    • Anonyymi

      Kokeile vanhaa karvareuhkaa.

      • Anonyymi

        Kahta en vaihda. Toinen on kuksa ja toinen on...


    • Anonyymi

      Lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista.

    • Anonyymi

      Pallomahani ei estä oluen panemista.

      • Anonyymi

        No mutta ja pane sitten vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ja pane sitten vaan!

        Mun lempinimi om Lerppa, joten ymmärrätte kai mix em pane Taimaasessa. Emkä missään muuallakaan kuin unissani. Ja sitte mun loistohuvilat ja huvijahdit, kaikkee ne psyykelääkkeet saakin kuvittelemaan.
        Aamupuurona laitoksessa oli mannapuuroo, näin sunnuntain kunnijaks myäs hilloo. Kohta tulee lounaax uunimakkaraa jauhoperunamuusin kera, jälkiruuvaks jukurttii. Parenpaa ku ne vinosilmien riisit tai jotain.
        Jakomäki hoitokoti rulez. Hoitajat vois kyä olla vähä ystävällisenpii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun lempinimi om Lerppa, joten ymmärrätte kai mix em pane Taimaasessa. Emkä missään muuallakaan kuin unissani. Ja sitte mun loistohuvilat ja huvijahdit, kaikkee ne psyykelääkkeet saakin kuvittelemaan.
        Aamupuurona laitoksessa oli mannapuuroo, näin sunnuntain kunnijaks myäs hilloo. Kohta tulee lounaax uunimakkaraa jauhoperunamuusin kera, jälkiruuvaks jukurttii. Parenpaa ku ne vinosilmien riisit tai jotain.
        Jakomäki hoitokoti rulez. Hoitajat vois kyä olla vähä ystävällisenpii.

        On hyvä että on tämä foorumi sinulle, se varmaankin on avuksi sinulle monessa elämäntilanteessasi.


    • Anonyymi

      Pallomaha pysyy kunnossa kun ensin panee olutta ja oluen valmistuttua juo sen. Tosi on.

      • Anonyymi

        Lerppa, sun katkarapus om meleko säälittävä. Sille naurettiin jo Jakiksen ostarin naistevvessassa, kum luulit pitäväs käärmenäyttelyä ruokatunnilla yksinhuoltajaäideille. Onneks tuli stevarit, sait kyynelkaasua ja kumipuun oksaa, ja pöllimäsi oluet palautettiin myyntikuntoisina hyllyyn.

        Kerro lisää Pattaya-juttujasi.
        Buaahhaaahhaaa.


      • Anonyymi

        Kolmen vuorokauden oluen panemisen jälkeen pääsin juomaan valmiiksi pannutta olutta. Ai että, kyllä pallomaha on taas tyytyväinen kun sai mahansa täyteen valmiiksi pannutta olutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen vuorokauden oluen panemisen jälkeen pääsin juomaan valmiiksi pannutta olutta. Ai että, kyllä pallomaha on taas tyytyväinen kun sai mahansa täyteen valmiiksi pannutta olutta.

        Ai että oli kiva herätä pallomahani vierestä. Kyllä pannut olut ramasee.


    • Anonyymi

      toisaalta nasukin saa pikkuruisella lerpallaan kunhan maksaa riittävästi, eli tuskin tuo mikään ongelma on.

      • Anonyymi

        Kolikoilla ei saa. Eikä sillä reppanalla setelirahaa ole. Ei muuta kun lapanen laulamaan.
        Lerpalle ja omaisille jaksuhaleja.Buaahhaaahhaa.


    • Anonyymi

      Pallo pois!

    • Anonyymi

      "Mitäs nyt?
      Pitäiskö ostaa kuntosalikortti ja ruveta tekee vatsalihaksia?
      Kyllä ottaa päähän,kun Pattiksella temminpää ei yletä kunnolla edes huulille ja jos sattui ylettämäänkin, niin sit lerpahtaa välittömästi.
      Ei puolikovalla oikein suju nää hommat joo"

      Tämä on minun henkilökohtainen ongelma. Koettakaa ymmärtää.

      • Anonyymi

        Niinhän tuo taitaa olla.


    • Anonyymi

      Koska Pattayanpoissit lopettaa kelassa pummaamisen ja lähtee mahansa kanssa töihin?

      • Vaikee tätä mahaa on himaankaan jättää.... mukana kulkee. Kerran meinasin päästä töihin mutta ne oli jo löytäneet auto näyttelyyn jonku toisen esittämään miseliini ukkoa valkosessa trikoo asussa


    • Anonyymi

      Hai sie nuori poika. Oletkos kuullut koskaan Matti mieto makkarasta. No miepä kerron. Jos siul on ongelmii alapää juttuin varrel, niin eipä häitä. Täs on siul Rainer joka voip auttaa. Mää olen ollu Jo toistakymmentä vuotta alapään personal trainer. Jos mie tuun sut hakkee miun mersullain sinun kotiportiltas niin hyppäät sie miun vietäväs, niin mie näytän siulle kaikki salat miten kuuluu tehdä.

    • Anonyymi

      Minä olen ylpiä mahastani. Se on itse hankittu ja maksettu. Hyvä juttu mahassa on se ettei tartte hätistellä tyttöjä kauemmaksi. Nysäni on siellä piilossa ja pysyy.

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia, että koirat haukkuvat KOKO AJAN.

      Ei taida olla koirilla tarpeeksi virikkeitä, jos pitää vaan haukkua.

      Amalia voisi alkaa nypläämään, jos näkee langat pallamahansa päällä, muutoin nyplätkööt alapäätään kuten tähän saakka ennenkin.

    • Anonyymi

      Kesken jääneessä kansakoulussa ei kerrottu miten pallomahasta pääsee eroon

      • Meillä jo peruskoulun ekalla luokalla vuonna 1974 painotettiin liikunnan merkitystä ja ylipainoisille opetettiin että pullansyönti lihottaa.

        Koko koulussamme ei ollut kuin pari ylipainoista henkilöä. He olivat maatilallisten tyttäriä. Me pojat juostiin kilpaa, tehtiin leuavetotangoissa temppuja, painittiin ja oltiin erilaisia ulkoleikkejä.

        Aina ulkona. Kotona ei käyty kuin syömässä ja nukkumassa. Kaupungin laitamalla oli liikuttava kävellen tai fillarilla. Kunto oli aina tapissaan. Kuningas jalkapallo saapui siinä kymmenen vanhana meidän kylälle Lahden Reipas- nimisen seuran muodossa.

        Sitä sitten jyskytettin koko ala-aste välitunneilla, koulun jälkeen, treeneissä ja viikonloppuna. Seiskaluokalla saapui Shoreikanin karate Lahteen. Treenit oli oman yläasteemme jumppasalissa. Vetäjinä Tarmo Leppänen ja Vesa Suopanki.

        Tarmo opetti myös itsepuolustusta ja jujutsuun viittaavia asioita treenien ulkopuolella.
        Urheilu on ollut aina erittäin tärkeää itselleni ja nivelrikkoisena raskasrakenteisena raakkina välttämättömyys, tai menee hyvä Pattayanpoika kasaan ja pyörätuoliin.

        Terve sielu terveessä ruumiissa. Se on vaan taivaan tosi. Numerosenseitä taas kuvaa parhaiten sanonta "pieni muna, pieni sielu"


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Meillä jo peruskoulun ekalla luokalla vuonna 1974 painotettiin liikunnan merkitystä ja ylipainoisille opetettiin että pullansyönti lihottaa.

        Koko koulussamme ei ollut kuin pari ylipainoista henkilöä. He olivat maatilallisten tyttäriä. Me pojat juostiin kilpaa, tehtiin leuavetotangoissa temppuja, painittiin ja oltiin erilaisia ulkoleikkejä.

        Aina ulkona. Kotona ei käyty kuin syömässä ja nukkumassa. Kaupungin laitamalla oli liikuttava kävellen tai fillarilla. Kunto oli aina tapissaan. Kuningas jalkapallo saapui siinä kymmenen vanhana meidän kylälle Lahden Reipas- nimisen seuran muodossa.

        Sitä sitten jyskytettin koko ala-aste välitunneilla, koulun jälkeen, treeneissä ja viikonloppuna. Seiskaluokalla saapui Shoreikanin karate Lahteen. Treenit oli oman yläasteemme jumppasalissa. Vetäjinä Tarmo Leppänen ja Vesa Suopanki.

        Tarmo opetti myös itsepuolustusta ja jujutsuun viittaavia asioita treenien ulkopuolella.
        Urheilu on ollut aina erittäin tärkeää itselleni ja nivelrikkoisena raskasrakenteisena raakkina välttämättömyys, tai menee hyvä Pattayanpoika kasaan ja pyörätuoliin.

        Terve sielu terveessä ruumiissa. Se on vaan taivaan tosi. Numerosenseitä taas kuvaa parhaiten sanonta "pieni muna, pieni sielu"

        Karateharrastajako tämä sittemmin katutappeluissa taitojeen hyödyntänyt onkin.
        Alakastia, pahoinpitelytuomittu, häpeäpilkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karateharrastajako tämä sittemmin katutappeluissa taitojeen hyödyntänyt onkin.
        Alakastia, pahoinpitelytuomittu, häpeäpilkku.

        Missä siellä Chiang Maissa sinä Senssu vedät treenejä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko Pattayan rakkaat siis lihavia vai urheilullisen kroppaisia?


    • Anonyymi

      Perhostytöt nauttii pallomahan päällä pompottelusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Peilisalipoju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilisalipoju.

        Tosimiehet käy oikeilla saleilla. Oikean miesten salin tunnistaa siitä että siellä on ihan oikeaa rautaa reiluisti tarjolla, eikä vain vieteri, vaijeri ja hydraulisia vimputtimia.
        Numeromies tosin kertoi, ettei yli 55 vuotiaat enää voi ulkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosimiehet käy oikeilla saleilla. Oikean miesten salin tunnistaa siitä että siellä on ihan oikeaa rautaa reiluisti tarjolla, eikä vain vieteri, vaijeri ja hydraulisia vimputtimia.
        Numeromies tosin kertoi, ettei yli 55 vuotiaat enää voi ulkoilla.

        Tosimies muistaa aina tämän säännön, lihakset tulee ja menee, mutta läski on ikuista.


    • Anonyymi

      Minulla kunnioitusta herättävä pallomaha ja oluen paneminen kyllä hoituu.

      • Anonyymi

        Homer Simpson totesi rannalla että kaikilla muilla on pyykkilautavatsa ja minulla on pesupallo.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe