Emälän tosi asioita pojuille

On ilmennyt aivan vääränlaista matkailua Thaimaassa. Nyt tarvitaan emälää kokeneen miehen äändä ja kokemuksia, jottei ihan mene sivu raiteelle koko thaimaa.

Kun menet thaimaahan niin raportoi mulle tänne heti liput ja kerro mitä teet. Annan lisä ohjeita sitten mihin asentoon laitat vaimosi ja mitä rekvisiittaa sillä pitää olla käessänsä kuvissa jotka aijaat tänne.
Muista että aamu lenkkeily on varma narsismin merkki paitsi kun huahinin mies juoksee apina laaksossa vaimon kanssa ottaen hienoja kuvia hiekkapaperilla karhennetun linssin sumentimen läpi juostessaan.

Muista että jos sulla on jotakin ni paa siitä kuva. Kun oot laittannu sen kuvan ni annan lisä ohjeet mitä siihen kuvaan pitää liittää lisätodisteeksi.
Minä olen täällä se joka antaa ohjeet ja arvioi pohkeet. Omat pohkeeni ovat paljon paremmassa kunnossa. Täällä Thaimaassa kiinnitä huomiota vaimon peukaloon ja kynsi valliin. Jos on karvainen tai pureskeltu niin olet vaimonhaggaaja.
Ajo kortti kuvissa ei saa näkyä peukaloa lainkaan täällä Thaimaassa.

Golf on niille jotka ei ymmärrä aidosta thaimaasta ja helppohan se on siihe palloon osua sitte ku se on kokonaan pysähtyny. Kokeilepa resupetteri liikkuvaan ai ei onnistu oho ok. Ite pelasin kerran yhellä kentällä 27 sillee että pallo ei pysähtyny ollenkaan. Kärryn laajkeri kuumeni niin että tuli mehtäpalo.

Ku nouvatatte näitä ohjeita niin olen valmis kuvaamaan kuksan Chiang Maissa jahdin kannella kanavassa, kunhan neito seisoo sanojensa takana ja ripustaa vaimon juhannus koivuun tai savonlinnan sillan kaideeseen.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin erään vanhimmista viisauksista jonka opin heti kun tulin armeijasta thaimaahan: Älä tee kotona mitään minkä voit ostaa torilta halvalla.
      Älä mene ite torille, sillä siellä on jo joku toinen. Ole oma peräinen. Älä ole samanluinen kuin muut. Harrastukset on turhia koska ne on nähty jo aikoja sitten ja joku muu niitä kuitennii harrastaa

      • Kuka hullu haluaa muutenkaan harrastaa kun kaikki harrastukset näkyy telkasta ilmaseksi?


    • Tämä on huomattavasti viisaampi kaveri kuin senssu isoilla kirjaimilla, tämä kaverihan puhuu asiaa.!

      • Anonyymi

        Oletan että olen aivopessyt tämän kaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että olen aivopessyt tämän kaverin.

        Luin juuri näitä ketjuja niin olisin erimieltä kuka on aivopessyt ja kenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että olen aivopessyt tämän kaverin.

        HUOMAA: .!


      • Tuo on ikäänkuin se totuus numerosenseistä ja oikea versio, eli versio 1.0. Tuo nykyinen versio on jo jotakin versio 3.4. Chlangmai ei valehtele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe