Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+on+Hua+Hinin+mies!+Olen+aina+itse+ihmetellyt+mikä+pönden+junttimiehiä+kiinnostaa+siinä+naisen+muutaman+sentin+mittaisessa+kusisessa+putken+pätkässä?+Monerdin+nyky+aigaisen+ihmisten+oikea+tapa+lisääntyä+on+keino+hetelmöidys+eikä+mikään+alku+kandainen+jynkytys+minne+sattuu+ja+missä+sattuu.+Olen+vannonut+selibaatti+valan+siitä+lähtien+kun+lähti+potenssi+ja+Aimo.
15.03.2021 21:13
Niin+ja+video+on+tuore+ja+itse+otettu+dänään.
15.03.2021 17:11
Resupetterit+tänään+kävin+Tabac+kukkulalla+vähän+ju+knou+fiu+fiu+ja+diu+diu?+
https://www.youtube.com/watch?v=O8pSePDjqVY+Kun+on+laatua+ja+hyvä+näköinen+naama+niin+ei+tarvi+lombakkoa+esiin+kaivaa+saadaseen+ihoon+kosketusta,+niin+kuin+petterit.+Mulla+aika+hyvä+iho+kun+laitan+siihi+rasvoja+ja+talkkiva.+Kuopion+kemi+kaaliossa+oli+miranooli+talkki+puoleen+hindaan.
15.03.2021 17:10
Tänä+aamuna+oli+jännät+paikat.+Koronan+vuoksi+meidån+osastolla+ei+ole+ku+minä+ja+Hulda+Rötvämuna.+Keittiö+täti+Riitta+laittaa+aina+puuro+kattilaan+yhden+mantelin.+Se++kenen+puurossa+manteli+löydyy,+saa+kanttiinista+ilmaisen+pullan.+Hilkalla+oli+manteli+kaks+keraa+peräkkäin+tällä+viikolla.+Olen+matemaattisesti+lahja+kas+ja+laskin+että+nyt+on+ihan+varma+että+manteli+on+mun+puurossa.+Tuli+jo+kuohaa+suusta+ku+aattelin+sitä+pullan+makua+ja+silmät+meni+kieroon.+Eikä+paskan+mitä?+Hilppa+veti+kolmannen+kerran+mantelin+ja+tuli+kanttiinista+pulla+kädessä,+iski+mulle+silmää+ja+paineli+huoneeseensa.+Kävin+kusemassa+sen+oven+alta+ja+pierasin+avaimen+reijästä+että+bon+apetiittia+vaan!
14.03.2021 07:32
Minä+olen+aito+feikki,+pelle+ja+imitaattorisi+Suomessa.+Olen+saanut+ispiraationi+sinusta+joka+olet+kaikkein+aidoin+julkifeikki+ettei+tuon+selkeämpää+feikkiä+ole+olemassakaan+koko+maailmassa.+Olet+enemmän+pelle+kuin+Pelle+Hermannin+ja+paroni+von+Münchhausenin+avioton+vahinkolapsi.+
Jaksat+naurattaa+tällä+sivustolla+Thaimaan+turisteja+ja+asukkaita+aivan+loputtomiin+jutuillasi+ja+ajatuksillasi.+Kiitos+siitä!+Mielikuvituksesi+on+aivan+vallaton.+Se+on+sekoitus+uhmaikäisen,+mutta+välillä+romanttisesti+haaveilevan+pikkupojan+lapsenmieltä.+
Se+on+sekoitus+alakoulua+käyvää+tyttöä,+sekoitus+karvahatussaan+kulkevaa+vasemmistolaista+kotikarpoa+ja+feikkihumanistia.
Toisinaan+örähtelet+todella+turhautuneena+sekavassa+mielentilassa+varsinkin+viikonloppuisin+ja+puhut+ihan+mitä+sylki+suuhun+tuo.
Minä+on+aito+Chlang+Main+mies.+Olen+aina+ollut+ja+voin+poju+vakuuttaa+sen.+
Meillä+on+niin+paljon+mehtää+että+sen+mehtän+rajanaapurit+on+itäänpäin+mentäessä+Alaskassa+ja+länteen+päin+lähdettäessä+Nevadassa.+Etelän+suunnassa+meitin+tilukset+loppuu+Saharan+paikkeilla+ja+pohjoisessa+Jäämerelle.
Mulla+on+niin+hienot+ajoneuvot+että+yhdelläkään+teillä+resupetterillä+ei+ole+edes+varaa+katsella+niitä.+Nyt+menen+laskemaan+mersun+hanska+lokerosta+riljanttien+ja+rubiinien+kokonais+arvon.+Dollareissa+tietenkin!+Taustalla+soi+Molli+Partonin+ai+vil+oolveis+lav+juu.
13.03.2021 18:39
Vietnamin+sodan+voittanut+appi+ukkoni+John+Ambo+lähti+moparilla+just+esbanjaan+käyttämään+passeja+leimoilla+ja+poika+on+ajelemassa+radalla+laatu+pyörillä.+Muuten+oisin+napannud+sellaiset+kuvat+että+resupettereillä+rakkailla+pyörisi+viikon+sukat+jalassa+ja+silmät+päässä!
12.03.2021 16:09
kuika+voisi+sanoa+et+oon+aimoo+raksastan+mut+enoo+enemmän?+Oli+pöndemia+meilla+kaikilla+aikinaan.+Räällä+Thaimaassa+ei+oo+ää+pilkkuja+ja+siki+tulee+vithreöä.
Otin+aimolta+huuleen+ja+sillon+tieäsinm+että+se+on+pettänny.+maistu+ihan+sonnalta+sen+vasen+palli.
S+Shiang+na
10.03.2021 23:07
Mulla+on+resupetteri+täsä+valmiina+sellanen+kuvakollaasi+kukka+tarhasta,+ranta+huviloista+ja+harrikoista+että+siinä+teillä+savon+köyhillä+pyörii+silmä+päässä+niitä+katsellessa.+
Sitä+ennen+niiden+toimittamista+ota+tuo+kurpitsa+ja+piirrä+sille+naama+johon+kirjoitat+"terve+pohjosen+mies"+ja+aseta+se+neidin+hotelli+altaan+reunalle+sillee+että+ootte+kaikki+siellä+altaassa+selin+pidellen+rasva+purkkeja,+tuoreita+kuitteja+ja+paikallisia+sanoma+lehtiä+mielellään+niin+että+päiväys+näkyy.
10.03.2021 07:56
No+niin+resupetterit+nyt+toimii+aijahah+ja+täältä+pesee+kohta..
09.03.2021 14:06
Mun+ajo+kortti+on+salainen+ja+sitte+se+titaani+ameksi+on+tosi+salainen.+Ajo+kalustoni+on+erittäin+salainen+ja+kuksanikin+on+salainen+paitsi+suomessa+se+ei+oo.
08.03.2021 22:57
Mulla+on+jo+allas.+Taustalla+näkyy+meidän+vieras+majat.+http://but.fi/92j+Kun+neiti+saa+ehdot+niin+olen+valmis+veto+bandoitukseen+koska+vaan+paraisten+tebsgalla.
08.03.2021 22:55
Sanotaanko+näin+että+tällä+naamalla+ei+tarvi+olla+yksin+eikä+tarvi+maksaa+siitä+mistä+pattispojat+joutuu+maksamaan.+http://but.fi/92j+Kuvassa+olen+kuksani+kanssa+meidän+pikku+maja+talot+näkyen+taustalla.+Kerran+yksi+nainen+tuli+öökerhossa+ja+sanoi+että+nyt+mennään.+Oli+tosi+hyvän+näköinen+daami+ja+aika+hellä.+Hän+oli+ensi+hoitaja.+Olin+saanut+huusissa+slaagin+ku+otin+kolme+salpaajaa+huimaukseen.+Villin+yön+vietin+keskus+sairaalassa.+Delirium+kohtauksien+vallassa.
08.03.2021 22:52
Neidit+esittelee+täällä+sopattuja+kuvia.+Tässä+kuvassa+olen+minä+chian+main+maisemissa+kuksan+kanssa.+Kuvaa+ei+ole+käsitelty+ja+se+on+odettu+tänä+aamuna.+http://but.fi/92j
08.03.2021 11:25
Mulla+on+jo+kuva+voin+vakuuttaa.
08.03.2021 10:29
On+totta+että+tämä+tsiang+mai+on+nyt+maailman+saasteisin+kaupunki+mutta+olen+ratkaissut+tilanteen+suodattamalla+ilman+saasteet+hofner+pikku+sikareita+poltellen+ketjussa.+Aimo+ja+poika+vetää+tavallista+kessua.
08.03.2021 10:27
Olipa+hyvin+sanottu+etelän+mies!+Mua+kutsutaan+hiekkiksessä+Töpöhännäksi+ja+meillä+on+Teron+kanssa+kaksi+todella+vaarallista+vartijo+koiraa.+Ne+on+suomenruotsalaisia+homohännänheiluttajia+rodultaan+ja+valio+yksilöidä.
08.03.2021 10:23
Kyllähän+se+vituttaa+olla+täällä+savossa+huoneessa+piileskelemässä,+turha+siitä+on+erikseen+mainita....+ulkona+pelottaa+koirat,+ihmiset,+pakteerit,+virukset,+katuvalot,+liikenne,+valvonta+kamerat,+lumi,+jää,+liukkaus,+kylmyys,+riisin+hinnan+korotus,+nuudeli+hinnan+korotus,+kulku+kissat,+sporkionit,+krotiilit,+lurra+luistelijat,+hiihtojat,+pöräilijät,+pussit,+junat,+happo+sateet,+otsooni+kato,+tronadot,+zunamit,+maan+vyöryd,+tuulen+kaatamat+puut,+portaat,+rotkot,+sähkö+katkos+hississä,+haaste+mies,+tuperkkeli+ja+vakuutus+yhtiön+tarkastaja.
06.03.2021 13:26
Resupetterin+kuvassa+selkeästi+savolaisplikka+ihmettelee+savon+linnan+tornia+vanhan+tojotan+vieressä+pöljistellen.+Lumet+on+aurattu+pois+kuvan+oton+ajaksi+ja+loput+on+potato+sopattu.
06.03.2021 12:41
Sain+portti+kiellon+hiekkiksen+räkälään+kun+vaadin+bissestä+alennusta+kelakortilla+ja+tukin+pajatson+prikoilla...+uhkasin+vetää+portsaria+mavasikerilla+ohimoon+ni+se+heitti+mut+ovesta+sillee+että+laskeuvuin+maha+paukulla+alas+vasta+R-kioskin+nurkalla.
03.03.2021 07:30
Ei+kyllä+pidä+paikkaansa+alkuunkaan.+Tikka+tarttui+ainakin+kolmasti.+Kerran+otsaan,+kerran+korvaan+ja+sitte+päälaelle+sellainen+kaariheitto.
02.03.2021 17:31
40 / 72