Chiang Maissa.?.... aha.... tämä selvä.
Missä viipyy kuva kuksasta
18
62
Vastaukset
Heti kun ryhtydde sanojen mittaiseksi meeheksi niin saatte tuoda mulle rahaa makkara talon edustalle hesaan jossa todista olevani chiang maissa. Siellä odottaa liivi miesten pesis joukkue ja luvassa on talo paperit näytille ja sitten tulee pandaan.
Ollaan saaristossa just ja aimo tekee voltteja vedeen vitosesta.- Anonyymi
Joo joo mutta senssukka 🐒 on senssukka 🐒.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo mutta senssukka 🐒 on senssukka 🐒.!
Jep jep.... kylä näin on.
- Anonyymi
Meillä molemmilla on hindunorsut ja työ eläke kortit.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep.... kylä näin on.
Näin mitä näin.
- Anonyymi
Kuksa on aiheuttanut vakavia mielentilan häiriöitä Kuksattomalle, mutta sinänsä hyvä asia, että Kuksattomalla on ajattelun aihetta ja ajanviettoa PATTAYAN MATKAILUPALSTAN harrastuksessaan. Negatiivista tosin että Kuksa aiheuttaa varsinkin perjantaisin alkoholinkulutuksen lisääntymistä Kuksattomalle.
- Anonyymi
Huomasitko numerosenssukka että aloituksen otsikossa oli kysymys.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko numerosenssukka että aloituksen otsikossa oli kysymys.?
Niin mutta entäs altaan ritilä risteys? Meillä täällä thaimaassa mulla ja numballa on tilanne päin vastoin kuin muilla . Meillä on hindukortti ja jipponorsu. Numban norsu on jo työ eläke norsu ja sillä on koiravero kunnossa jonka voin todistaa jos neito. Lankutin aamulla melkein tunnin ku ihme kramppeja mahoissa.
S Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta entäs altaan ritilä risteys? Meillä täällä thaimaassa mulla ja numballa on tilanne päin vastoin kuin muilla . Meillä on hindukortti ja jipponorsu. Numban norsu on jo työ eläke norsu ja sillä on koiravero kunnossa jonka voin todistaa jos neito. Lankutin aamulla melkein tunnin ku ihme kramppeja mahoissa.
SÄläpäs resupetteri vääristele mun sanomisia täällä thaimaassa. Mulla on kahden vuoden hinduputki päällä ja numballa on jippoeläke kortti. Aimo on työeläkenorsu.
- Anonyymi
Kirjoitatko nyt Senssukkana vai Hua Hinin Hurjana.?
Oikeastaan ihansama 🐒.! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko numerosenssukka että aloituksen otsikossa oli kysymys.?
Vieteri kiristyy kiristymistään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieteri kiristyy kiristymistään...
Kunnes se vieteri katkeaa, pattayan poika rulez.
- Anonyymi
Kuksa nähty Kehä Kolmosella menossa invataksilla ja nähty kääntyvän kohti Helsinkiä Hämeenlinnanväylää pitkin kahva edellä. Ilmeinen kiire Jorvin sairaalaan. Isältään suoli taas puhjennut ja "käärme" pistänyt taakse.
Vaikka numerosensei puhuisi ihmisten ja enkelien kielillä mutta häneltä puuttuisi Pattayan palstan rakkaus, olisi hän vain kumiseva vaski tai helisevä kuksa.
Vaikka numerosenseillä olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisi kaikki salaiset moottoriradat ja rantatontit, kaiken tiedon ja vaikka hänellä olisi kaikki usko, niin että voisi asua oikeasti Thaimaassa, mutta häneltä puuttuisi rakkaus Pattayaan, ei hän olisi mitään.
Vaikka numerosensei jakaisi kaiken omaisuutensa nälkää näkeville orpotarjoilijoille ja vaikka antaisi polttaa kuksansa tulessa, mutta häneltä puuttuisi rakkaus minuun, ei hän sillä mitään voittaisi.
Numerosensei on kärsivällinen, palstarakkautensa on lempeä. Numerosensei ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile.
Hän ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Hän ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kuksa kestää, kun Chiang Maihin uskoo, kuksan lehden päälle asettaa, siinä sen kuvaa ja Pattayan palstalle postittaa, näin kaikki on ihanaa.- Anonyymi
Jonkun verran jehovien ja lestojen kanssa tekemisissä olleena epäilen että numerosenssun typerä hurskastelu johtuu tiukan uskonnollisesta kasvatuksesta ja nyt sen viimeisen rajan lähestyessä kuolemanpeloissaan heittää viimeisiä kaksinaismoralistista tekopyhää hevonpaskaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun verran jehovien ja lestojen kanssa tekemisissä olleena epäilen että numerosenssun typerä hurskastelu johtuu tiukan uskonnollisesta kasvatuksesta ja nyt sen viimeisen rajan lähestyessä kuolemanpeloissaan heittää viimeisiä kaksinaismoralistista tekopyhää hevonpaskaansa.
Lars Leevi oli aito Pattayan Paratiisin poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lars Leevi oli aito Pattayan Paratiisin poika
Luulenpa että kunnon svenssånina leevi kyllä tykkäsi pojista, mutta ne ei olleet pattajan poikia vaan ruotsalaisia pikkupoikia.
- Anonyymi
2010vuodesta kirjoitti:
Vaikka numerosensei puhuisi ihmisten ja enkelien kielillä mutta häneltä puuttuisi Pattayan palstan rakkaus, olisi hän vain kumiseva vaski tai helisevä kuksa.
Vaikka numerosenseillä olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisi kaikki salaiset moottoriradat ja rantatontit, kaiken tiedon ja vaikka hänellä olisi kaikki usko, niin että voisi asua oikeasti Thaimaassa, mutta häneltä puuttuisi rakkaus Pattayaan, ei hän olisi mitään.
Vaikka numerosensei jakaisi kaiken omaisuutensa nälkää näkeville orpotarjoilijoille ja vaikka antaisi polttaa kuksansa tulessa, mutta häneltä puuttuisi rakkaus minuun, ei hän sillä mitään voittaisi.
Numerosensei on kärsivällinen, palstarakkautensa on lempeä. Numerosensei ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile.
Hän ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa.
Hän ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kuksa kestää, kun Chiang Maihin uskoo, kuksan lehden päälle asettaa, siinä sen kuvaa ja Pattayan palstalle postittaa, näin kaikki on ihanaa.Voin vakuuttaa että on aito kuva. HVGy2d
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372