Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1469

1. Mulla+on+petterit+aina+hauskaa+kun+mulla+on+kivaa.+Katsoin+omia+tilastojani+suurennus+lasista+ja+on+mulla+kivaa+ollen+ja+hauskaakin+monda+vuotta.+Kippara+naurua+oon+naurannu+pattajan+poikien+kustannuksella+ilmaiseksi.+ei+tarvi+maksaa+ihon+koskettelusta.+Voin+vaguuttaa+että+oon+jo+täällä+eikä+kyse+oo+petoni+viihteestä+vaan+aidosta+thaimaasta.+sitä+ollaan+niin+narssua+että+tuntijaa.+sellasta+kysysin+että+himin+hintaan+on+liput+jos+menee+jonkun+tavaran+mukana+kontissa+pattajalle?+Lokakuussa+menin+omalla+jahdilla+mutta+nyt+ajatlin+eri+laista+matkaa.
  2. Eikä+tässä+vielä+kaikki.+Kävi+sitten+toinenkin+juttu+sen+salaisen+Corvetten+ja+mummulle+salaa+hankitun+poreammeen+kanssa.+Sitä+boraamaan+ja+kantamaan+saapui+11+paikallista+rakennus+miestä,+koska+se+oli+niin+suuri+se+pore.Mutta+ne+ei+olleetkaan+ihan+tavallisia+rakennus+miehiä,+vaan+amerikan+ninjoja+jotka+oli+laitettu+peräämme,+koska+olin+nauranut+heidän+johtajan+hameelle+eräässä+salaisessa+kellohame+iltamassa+jossa+esiintyi+pop+marli.+Ninjat+hyökkäsi+ja+niillä+oli+kaikenlaisia+vehkeitä+joita+nyt+ninjoilla+on.+Päästin+kimeitä+khiai+huutoja+ja+niitä+sitten+kaatuili+jokaiseen+ilmansuuntaan+niitä+ninjasia.Sitten+kuulin+kaukaisuudesta+äänen+joka+kuului+kuin+kaikuna.+"Potilas+Nyrvänkuppi,+oletteko+te+hereillä+jo"+Avasin+silmät+ja+hitaasti+näkökenttään+hahmottui+osaston+päivystävän+hoitajan+väsyneet+mutta+lempeät+kasvot+ja+hän+sanoi.+"Käännetäänpäs+teidät+kyljelleen+niin+saadaan+vaihdettua+uusi+inkontinenssisuoja+ennen+ohravelliä.+Tavaraa+on+taas+tullut+melkoisesti+molemmista+rööreistä"