Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
petteri,+menin+paikalliseen+elektro+erotiikka+liikkeeseen.+Taisi+olla+bot+lipsi+nimeltään.+Pyysin+kunnollista+ubuntua,+niin+myyjäpojat+käsittivät+tai+kuulivat+väärin+ja+antoivat+kunnolla+runtua.+Takaa+antoivat,+voin+vakuuttaa+tämän+koska+mä+olen+jo+täällä+ja+istun+nyt+uimarenkaan+päällä+jonka+keskellä+on+suuri+jää+pussi.
03.02.2020 12:04
resupetterit,+mulla+on+jo+ubuntu+niin+että+tuntuu.+Kun+kytken+virran+kolmosmonitoriin+niin+meiän+kasvi+maalla+käynnistyy+valvonta+kamera+auto+maattisesti+ja+siitä+kuuluu+naks.+Siitä+jänis+tietää+että+nyt+loppu+porkkanan+kaivelu+ja+kohta+tulee+ritsaa+ja+vitsaa.+Katson+monitoria++nauraen+sikari+suussa+ja+syön+saarioisen+pitsaa.+Kesto+edullinen.+Banaanit+on+parhaimmillaan+silloin+kun+sisus+alkaa+valua+peräpäästä.+Menee+huonommillakin+hampailla.
03.02.2020 11:31
Moi+edelän+mies!+Dolen+sidä+midägin+madgaillud.+Kerran+mendiin+ilmadunalla+dadalda+suvaan+kuin+midgägin+sbuged.+Vaimo+ajaa+Beugeotilla+jossa+on+sadeen+dunnisdin+duulilasissa.+Meillä+on+sen+kanssa+zalainen+goodi+jonga+avulla+diededään+misdä+puhudaan.
Battajan+boikien+kanssa+on+kyllä+aina+hubia.+Mogomat+ballomahad.
01.02.2020 14:36
resupetteri..+mä+olen+jo+täällä+ja+voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo..
Ahdistuneisuushäiriö
Alkoholiaistiharhaisuus
Amfetamiinipsykoosi
Anhedonia
Apatia
Avoimen+dialogin+hoitomalli
Delirium
Delirium+tremens
Dementia
Dermatillomania
Dissosiaatio+(psykologia)
Dissosiaatiohäiriö
Dissosiatiivinen+identiteettihäiriö
Dromomania
Ganserin+oireyhtymä
Harhaluuloisuushäiriö
Hermoromahdus
Hypergrafia
Hypokondria
Hysteerinen+sokeus
Hysteria
Impulsiivisuus
Itseinho+Kaksisuuntainen+mielialahäiriö
Katatonia
Kehityksellinen+kielihäiriö
Kleptomania
Konversiohäiriö
Koro+(paniikki)+Lapsivuodepsykoosi
Lykantropia+(sairaus)+Monomania
Mutismi
Münchhausenin+oireyhtymä
Paniikkihäiriö
Pariisin+syndrooma
Peliriippuvuus
Pickin+tauti
Psykososiaalinen+lyhytkasvuisuus
Pyromania
Raivopuuskasyndrooma
Rapunzelin+oireyhtymä
Skitsoaffektiivinen+häiriö
Skitsotyyppinen+häiriö
Sosiaalisten+tilanteiden+pelko
Stendhalin+Trikotillomania+Tukholma-syndrooma+Unettomuus+Vainoharhaisuus+Valemuistisyndrooma+Videopeliriippuvuus+Yleistynyt+ahdistuneisuushäiriö+ja+änkytys
30.01.2020 22:20
Kogtaili?
30.01.2020 21:51
Mulla+on+resupetteri+pallomaha+jo+semmonen+kurttuuli..+toi+mun+muija.+pitäköön+putkenpätkänsä+ei+olis+kiinnostanutkaan+mokoma.
30.01.2020 21:27
pesuretteri..+mun+uusi+jahdi+on+saapunut+laituripaikalle.+Sen+nimi+on+Kasti+1.+ja+siinä+on+römpöttimet+pakobutkissa.
30.01.2020 11:32
resupeteri..+Pattaja+on+pilalla+koska+minä+en+pääse+sinne.+en+rahtilaivalla,+en+lentokoneella,+en+jahdilla+enkä+edes+pussilla+espanjan+kautta..+kelakortissa+ei+riitä+kate.
30.01.2020 10:00
resu+ei+kiinnosta+ne+putket+siellä+naisessa+eikä+ohjaa+mitää.+Mulla+on+arvomaailma+ja+asenne+kohillaan+ja+ollaan+omassa+kastissa+koko+tasokas+laatuperhe.+Aimo+on+hammasjääkäri+ja+on+oma+vatsaan+otto+kiintestössä.+Satuin+näkemään+taas+saaren+kun+vaimo+suuteli+veneellä+alamäkeen+rintalihas+pullollaan.+Perna+arvot+on+meidän+perheelle+täällä+Thaimaassa+tärkeimpiä+ja+me+ei+makseta+läsnä+olon+ihokosketuksen+läheiskasvatuksesta+paateroakaan+kato+kun+meillä+on+limainen+rakkaus.
29.01.2020 19:53
No+se+syssyn+jahtimatka+hesasta+pukettiin+ei+nyt+onnannut+tällä+kertaa.+
Rahtilaivallakaan+ei+näköjään+pääse+ilmaseks+ja+niissä+ei+ole+tax+free+myymälää+että+olis+voinu+kännissä+ilmaseks+sit+matkustaa.+Lennot+on+törkeen+hintasii+ja+lääkäri+ei+anna+lupaa+lentää+ku+on+tota+verenpainetta.+omaa+ladaa+ei+saa+rahtilaivan+kyytiin+sitäkään+ilmaseks+että+oisin+ollut+siellä+ladassa+koko+matkan+ajan+kyydissä+merikontissa+puukuulapenkillä+istuen+ollen.+Ei+siinä+kyl+oo+kilpiäkään+eikä+leimaa+ja+akku+ja+renkaat+on+tyhjät.+Öljyt+pitäs+vaihtaa.+onko+kukaa+menossa+pattajalle+omalla+autolla+ni+voisin+tulla+kyytiin??+Onko+kukaan+mennyt+liftaamalla+ja+saako+siellä+ruokaa+ilmaseks+sitten+perillä+jos+on+nälkä?+Minkälaiset+makkarat+siellä+on?+Onko+lördagia+ollen?+Entä+jos+on+teltassa+koko+ajan+niin+tuleeko+kustannuksia?+Saako+siellä+mitään+kelakortilla+mistään?
No+en+olis+lähtenykkää+vaikka+maksaisitte+resut!+Suomessa+on+kaikki+mitä+tarvii+ja+siili+jalan+jälki+jää+pieneksi.
29.01.2020 12:25
No+se+syssyn+jahtimatka+hesasta+pukettiin+ei+nyt+onnannut+tällä+kertaa.+
Rahtilaivallakaan+ei+näköjään+pääse+ilmaseks+ja+niissä+ei+ole+tax+free+myymälää+että+olis+voinu+kännissä+ilmaseks+sit+matkustaa.+Lennot+on+törkeen+hintasii+ja+lääkäri+ei+anna+lupaa+lentää+ku+on+tota+verenpainetta.+omaa+ladaa+ei+saa+rahtilaivan+kyytiin+sitäkään+ilmaseks+että+oisin+ollut+siellä+ladassa+koko+matkan+ajan+kyydissä+merikontissa+puukuulapenkillä+istuen+ollen.+Ei+siinä+kyl+oo+kilpiäkään+eikä+leimaa+ja+akku+ja+renkaat+on+tyhjät.+Öljyt+pitäs+vaihtaa.+onko+kukaa+menossa+pattajalle+omalla+autolla+ni+voisin+tulla+kyytiin??+Onko+kukaan+mennyt+liftaamalla+ja+saako+siellä+ruokaa+ilmaseks+sitten+perillä+jos+on+nälkä?+Minkälaiset+makkarat+siellä+on?+Onko+lördagia+ollen?+Entä+jos+on+teltassa+koko+ajan+niin+tuleeko+kustannuksia?+Saako+siellä+mitään+kelakortilla+mistään?
No+en+olis+lähtenykkää+vaikka+maksaisitte+resut!+Suomessa+on+kaikki+mitä+tarvii+ja+siili+jalan+jälki+jää+pieneksi.
29.01.2020 12:25
Me+hommattiin+mun+seittemän+vuotiaalle+thaivaimon+pojalle+elite+status+suomesta.+kelakortti+tasokas+ja+titaani+amerikan+expressi+ihan+siksi+kun+poika+on+laadukas+ja+amerikkalaishenkinen.+ollaan+yläkastia+koko+erhe.+tiksin+mäkkärissä+poika+illat+töissä+ni+oppii+rahan+arvon+ettei+se+kasva+puussa.+ei+ole+puu+pudonnu+kauas+omenasta+ja+parempi+status+suomessa+ku+kymmenen+tikkua+laudalla.
28.01.2020 12:55
resupetteri,+avain+oneen+ei+löydy+pudhasta+vaan+kelasta.+Kelakortilla+saa+apteekista+alennusta+korvan+puhistukseen+käytettävästä+pirtureseptistä.+spiritus+fortis.
halvin+onni+on+pontikka,+jonka+teko+taito+kuuluu+kaikille+ravintololoitsijoille+joilla+ravintolat+on+auki+kakstoista+kuu+kautta.+vaimo+ei+ole+pudhalainen+vaan+putaalainen+laatunainen.+Plus+117+kiloa+oli+viimeksi+ku+punnittiin+ennen+vaakan+hajoomista+1993.
26.01.2020 14:35
Kysyin+vantaalla+yheltä+vanhalta+luuskalta+ranskäksi+että+hau+apout+ih+liipedih+ja+näytin+lerppaani+sille.+Soitti+poliisit.+Oisin+muuten+päässy+karkuun+mutta+mäki+oli+jäässä+ja+jäin+siihe+ruopimaan+paikoilleen+ku+on+kesä+kumit+mun+vee+kakstoista+pyörätuolissa.
25.01.2020 12:44
Apteekissa+kysyivät+onko+kelakorttia+ja+mä+sanoin+että+tottakai+on!+Leväytin+nahkaisen+muovilompsan+auki+ja+siellä+oli+kaksikin+kelakorttia.+Vanha+ja+uus.+Näytin+niille+myös+lussakortin+ja+oli+apteekkarin+ilmeessä+selvää+kunnioitusta+ollen.+Sain+sellasen+setin+nappeja+että+se+on+pääsiäinen+ennenkuin+äänet+palaa+pään+sisään+numbailemaan.+Apteekissa+ei+ollu+ku+yksi+luuska+töissä+ni+hämäsin+sitä+pukkaamalla+muka+vahingossa+kaikki+kamat+tiskiltä+lattialle+ja+imaisin+sil+aikaa+käsidesit+naamariin.+Kyllä+harmitti+ku+se+oliki+käsi+rasvaa+ja+maistu+nii+ikävälle+että+lens+laatta.+Liukastuin+siihen+omaan+laattaan+ja+löin+pääni+allergia+hyllyn+kulmaan.
Sain+ilmaseksi+side+harson+päähän.+Kotona+suodatin+sen+läpi+tuulilasin+pesu+nesteet+ja+ei+menny+näkö+ku+toisesta+silmästä.
25.01.2020 12:22
Meidän+perhe+täällä+tahimaassa+tietää+mistä+huhuu+resupetteri!
24.01.2020 22:55
resurensselit,+minua+sanottiin+aikanaan+siepiksi.+Tarkemmin+se+taisi+olla+kiljusieppo.+Petterit!+kiljusieppo+on+lintu.+jos+vähääkään+olisitte+käyneet+lento-opistoa+kapteeniksi+saakka+niin+teitäisitte.
24.01.2020 21:54
Resupetteri..+paljoks+kello+on+hondurasissa?+Ostin+sen+nimittäin+äsken+kun+sattui+olemaan+ylimääräistä.+Vaimo+makso.+Kysyin+että+vuokrataanko+honduras+niin+se+sano+että+ei+ku+ostetaan+se.+Eteeriseni+ensimmäin+ehto+on,+että+hänen+pikku+HD+mahtuu+maahan+ja+matkaan.+Kysyi+minulta,+että+mitä+lisukkeita+minä+haluaisin+tähän+tulevaan+maahamme,+jonka+siis+hän+maksaa.+Sanoin+että+haluan+oman+pää+kaupungin+ja+pensa-aseman+joka+myy+lasolia+ympäri+vuorokauden.+Huvi+puisto+olis+kiva+ja+vuoristo+kylpylä.+Saakohan+hondurasissa+perustaa+liivi+jengejä+ja+osaako+ne+ranskää?+Palvelusväki+siis.
23.01.2020 18:27
Jos+oot+resupetteri+kattonnu+simpsoneja+ni+mulla+on+samanlainen+tukka+ku+hassuklovnilla..+Uimarannalla+muilla+on+pyykkilauta+mutta+mulla+onkin+pesupallo..+kuntohuoneella+hankittu
22.01.2020 21:03
Mulla+on+oma+kuva+mun+molemmissa+tinderissä+rofiilissa.+Kumpikin+profiili+on+saanut+yhden+tykkäyksen+ja+matchin.+Sopiva+kumppani+siis.+Menin+kukka+rintapielessä+treffeille+sitten+niinkuin+olin+sopinut+matchin+kanssa.+Aikani+kun+olin+pyörinyt+siinä+ostarin+aulassa+ja+ketään+ei+näkynyt+niin+tajusin+seurustelleeni+vikat+kaks+kuukautta+itseni+kanssa.+Ilmankos+kaikki+meni+niin+yksiin.+Oli+samat+harrastukset+ja+samanlainen+tukka+korvien+päällä,+samat+kengät+ja+samanlaiset+henkselihousut.+Ajattelinkin+jo+että+liian+hyvää+ollakseen+totta+löytää+noin+hyvä+ja+komea+mies.
22.01.2020 18:00
57 / 67