Surkea Suomen coronatilanne.

Anonyymi

Suomessa on erittäin surkea coronatilanne, siellä kuolee vrk enemmän ihmisiä kun thaimaassa on tartuntoja, tapasin eilen kauppakeskuksessa oman lääkärini, jäätiin kahville ja kysyin häneltä voiko noihin "virallisiin" lukemiin luottaa, hän katsoi omasta intranetistä ja luvut ovat samat, eli suomessa kuolee joka päivä useita ihmisiä virukseen, thaimaassa havaitaan keskimäärin alle viisi uuttaa tapausta vrk, kuoleman tapauksia ei ole ollut vajaaseen viikkoon yhtään, suurin päivittäinen kuolleisuus on ollut neljä, viikkoja sitten. Terveisiä Suomen savoon, niuvan kaupunginosaan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oma lääkäri siis antoi salaista tietoa taas ja altaanpuhdistusporukan hommasit tuholaisfirmasta. Olihan sulla kerran kokkikin kotona ja "henkilökunta", 260 patin 200m2 kattosviitti Pattayalta, luksuscondo Nanalla ja talosi ulkomitat 30 x 28 metriä. Kohtalaisen tasokasta meininkiä laatumiehellä! Onnittelut! Joko on tämän vuoden lähetystöjuhlista päätetty että onko aika alkaa kiillottamaan sotilaspuvun kunniamerkkejä? Nyt kuumalla olis varmaan kiva käydä Pranburin satamasta käsin vaikka Phuketissa Luxembourgiin rekisteröidyllä jahdilla vaimon kanssa ja antaa miehistölle vapaapäivä. Tsekkaa öljyt ensin.

    • resupetterit, mulla on jo virallinen näyttö pääte ubuntun perässä ja siitä asian näkee jos toisengin! Laatu laite jollaista ei ole kuin thaimaassa. ei riitä taido.

      • Anonyymi

        Kovin aikaisin muutuit siniseksi, siis et tarvitse perjantaipulloa värisi vaihtamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin aikaisin muutuit siniseksi, siis et tarvitse perjantaipulloa värisi vaihtamiseksi.

        Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
        Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
        Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa.

        Miksi 3 poistettua, onko Joku nakellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdessa minuutissa vastaus. Sitä on aamupuurosta asti taas tuskissaan päivystetty kun kukaan ei vastaa. Sitten alkaa kiukku tulla ja silloin kun kiukuttaa niin senssu alkaa nakkelemaan herjoja, josko sillä joku heräisi, taikka sitten jos nimittelisit jonkun vaimoa tai tyttöystävää niin joku voi hyvinkin ärsyyntyä. Aina kannattaa kokeilla.
        Mukavaa palstapäivää sinulle. Me lähdemme koronaretkelle kaksistaan morsiamen kanssa.

        Nakata = suomeksi heittää (nakkoa se pallo tänne)


    • Anonyymi

      Petteri oireilee...

      • Anonyymi

        Petteri se resu


    • Anonyymi

      Niuvan kilju, kyllä sillä lähtee, taju ja koronat, resut ja petterit

      Vaan annas, kun Antero tulee

      • Anonyymi

        Antero? Kuka v.tun Antero?


    • Anonyymi

      Se on se Amalian "omalääkäri", 200 kg möhö, harrastavat yhdessä flagellanttia.

      • Anonyymi

        Suomen kansan suurimmat ja tärkeimmät sankarit ovat Lalli ja Eugen Schaumann, eivätkä he osallistuneet itsensä ruoskijoiden kulkueisiin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe