Moi moi kaikille tasapuolisesti!
Kiitos teille 2010 ja Senssu aivan ihastuttavista vauvauinti kuvistanne.
Kuuklettelin hätäisesti vauvauinnista.
Wikipedian artikkelissa ei yllättäen mainittu mitään vauvan sukellusrefleksistä.
Suomalainen Vesiliikuntainstituutti sivustolla tästä kerrottiin.
Miten te olette tämän refleksin huomioineet lastenne kanssa?
En puutu vauvan uimaveden nitraattipitoisuuksiin ja vastaaviin asioihin kuten vauvan virtsan steriilisyyteen... mutta kaikella kunnioituksella haluaisin kysyä, että onko teidän vauvojen uintivesi ollut teidän hulppeissa omissa eikä vuokra-altaissa luokkaa 32 astetta celsiusta?
Vauvauinnista Thaimaassa haluaisin kuulla lisää kokemuksia, kiitos.
Vauvauinnista Thaimaassa
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sensukan vauvauinnit rajoittuu siihen kun äitinsä yritti hukuttaa aikoinaan hänet Kolera-altaaseen huomattuaan millainen vauva tuli. Kätilökin sanoi nähdessään sensukan että "niin on isänsä näköinen että pahaa tekee" ja toinen sanoi että "onneksi olkoon, saitte ammattikoululaisen". Mutta äitinsä unohti yhden asian siinä hukutuspuuhassaan. Uloste nimittäin kelluu ja niin sensukka poimittiin altaasta ja annettiin ensi vuosiksi hyvään laboratorioon tutkittavaksi. Edelleen lääkärit ihmettelee mikä häntä vaivaa. Pakinoi Pattayasta joka päivä vaikkei ole Helsinkiä kaueampana koskaan käynyt.
- Anonyymi
Aiemmin arvostettu Pohjoisen karatemestari kertoi olevansa täällä Pattayan palstalla taistelemassa vaimonsa huorittelua vastaan ja aikoi poistua kun se päättyy. Sitten lentävä rakennusmestari kertoi taistelevansa urhoollisesti kaupallista rakkautta vastaan. Nykyään hän kertoo olevansa täällä, koska hän epäilee että ihokosketusta vailla olevat vanhat viiksekkäät poikamiehet eivät ole oikeita Thaimaan turisteja eikä asukkeja, vaan illuusioturisteja, rakentajia ja illuusioasukkaita, joilla on illuusiovaimot ja lapset.
Se on kovaa hommaa kamppailla illuusiomiehiä vastaan jopa 21 tuntia vuorokaudessa 365 päivää vuodessa. Jaahas alakastin alin, eli Pattayan rakkaiden viisain avannut aamunsa aiheella josta joka yö näkee unta.
Kloppi teki asiallisen avauksen, joten hän kiittänee kilahtanutta, mutta itse aloituksen aiheeseen seuraavaa:
Kläppi asiasta oli selvää itsellensä tehnyt ja oikeassa on, mutta meillä ei tuota uintia ihan vauva-aiheisena aloitettu, vaan kuten kuvista ilmenee.
Vauvauintiaiheena kuitenkin on edelleen se, että Neiti 2010 latasi hotellin uima-altaalta varvaskuvan väitteellään oma talonsa, mutta mutta......asiaa ei muuksi muuta pep-pu-sen höpölöpöt, haaveilluusiokoti Namissa on huuhaa ja varvaskuva-altaassa ei koskaan itseään kastele Neidin haavevauva.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin arvostettu Pohjoisen karatemestari kertoi olevansa täällä Pattayan palstalla taistelemassa vaimonsa huorittelua vastaan ja aikoi poistua kun se päättyy. Sitten lentävä rakennusmestari kertoi taistelevansa urhoollisesti kaupallista rakkautta vastaan. Nykyään hän kertoo olevansa täällä, koska hän epäilee että ihokosketusta vailla olevat vanhat viiksekkäät poikamiehet eivät ole oikeita Thaimaan turisteja eikä asukkeja, vaan illuusioturisteja, rakentajia ja illuusioasukkaita, joilla on illuusiovaimot ja lapset.
Se on kovaa hommaa kamppailla illuusiomiehiä vastaan jopa 21 tuntia vuorokaudessa 365 päivää vuodessa.Sensukalla on viiden tähden illuusiosviitti ja kolmen danin illuusio-mustavyö sairaalan pömppähousuissaan, mutta ihan oikeat henkseli ja kihti.
Anonyymi kirjoitti:
Sensukalla on viiden tähden illuusiosviitti ja kolmen danin illuusio-mustavyö sairaalan pömppähousuissaan, mutta ihan oikeat henkseli ja kihti.
Maailmaan mahtuu sanoja ja sinulla niitä on, olet sanarikas.
En ole sviiteistäni kirjoitellut, matkoillamme thaimaassa yövymme mieluummin tavalla oikea thaimaa.
Vyöni danit ei ole tiedossasi.
Jatka poju koska nautintoa saat sanoistasi.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jaahas alakastin alin, eli Pattayan rakkaiden viisain avannut aamunsa aiheella josta joka yö näkee unta.
Kloppi teki asiallisen avauksen, joten hän kiittänee kilahtanutta, mutta itse aloituksen aiheeseen seuraavaa:
Kläppi asiasta oli selvää itsellensä tehnyt ja oikeassa on, mutta meillä ei tuota uintia ihan vauva-aiheisena aloitettu, vaan kuten kuvista ilmenee.
Vauvauintiaiheena kuitenkin on edelleen se, että Neiti 2010 latasi hotellin uima-altaalta varvaskuvan väitteellään oma talonsa, mutta mutta......asiaa ei muuksi muuta pep-pu-sen höpölöpöt, haaveilluusiokoti Namissa on huuhaa ja varvaskuva-altaassa ei koskaan itseään kastele Neidin haavevauva.Senssukan kuvassa vauvansa uima-allas näyttää hotellin uima-altaalla, mutta miljonäärinä väittää allasta omakseen.
Melko kateellinen säälittävä reppana ollen. Anonyymi kirjoitti:
Senssukan kuvassa vauvansa uima-allas näyttää hotellin uima-altaalla, mutta miljonäärinä väittää allasta omakseen.
Melko kateellinen säälittävä reppana ollen.En ole väittänyt omaksi altaaksi ja tuolloin emme vielä omistaneet nykyisiä kiinteistöjämme emmekä asuneet täällä Chiang Maissa.
Jos tahdot vängätä kanssani, niin jätä Savolaisuutesi ja pysy asiassa vääristelemättä.
Neiti on illuusiota alusta loppuun, eikä sitä sun pep-pus jauhannat muuksi muuta.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
En ole väittänyt omaksi altaaksi ja tuolloin emme vielä omistaneet nykyisiä kiinteistöjämme emmekä asuneet täällä Chiang Maissa.
Jos tahdot vängätä kanssani, niin jätä Savolaisuutesi ja pysy asiassa vääristelemättä.
Neiti on illuusiota alusta loppuun, eikä sitä sun pep-pus jauhannat muuksi muuta.Resuperse väitithän sinä vuokraamon Vitaraakin omaksesi, muistatko kateellinen reppana?
Anonyymi kirjoitti:
Resuperse väitithän sinä vuokraamon Vitaraakin omaksesi, muistatko kateellinen reppana?
Auto on edelleenkin puutarhayhtiömme käytössä, mutta ihan kiva että sulla ongelmaa meidän omistuksista, se on sun elämäsi kohtalo ..... tulevaisuutesi.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
En ole väittänyt omaksi altaaksi ja tuolloin emme vielä omistaneet nykyisiä kiinteistöjämme emmekä asuneet täällä Chiang Maissa.
Neiti on illuusiota alusta loppuun, eikä sitä sun pep-pus jauhannat muuksi muuta.Ette asu vieläkään vaan olet hoivatalossa Paraisilla. Yksin. Tonni tulee tilillesi heti euroja kun on HD:n satulassa päivän kuitti tai lehti Chiang Main maisemissa. Pikana.
Tonnia ei tule, jos laitat seitsemännen kerran kuvan silakkalaatikosta ja kuksasta Helkama-uunin luukulla. Anonyymi kirjoitti:
Ette asu vieläkään vaan olet hoivatalossa Paraisilla. Yksin. Tonni tulee tilillesi heti euroja kun on HD:n satulassa päivän kuitti tai lehti Chiang Main maisemissa. Pikana.
Tonnia ei tule, jos laitat seitsemännen kerran kuvan silakkalaatikosta ja kuksasta Helkama-uunin luukulla.Jaahas että taasen anonyymi tonnintarjoaja, laitappas pupujussi nimes esille, niin kaikki rakkaat saavat tietoonsa kuka on rakkaiden idiootein.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Maailmaan mahtuu sanoja ja sinulla niitä on, olet sanarikas.
En ole sviiteistäni kirjoitellut, matkoillamme thaimaassa yövymme mieluummin tavalla oikea thaimaa.
Vyöni danit ei ole tiedossasi.
Jatka poju koska nautintoa saat sanoistasi."Vyöni danit ei ole tiedossasi"
Roikut siis edelleen tuossa fantasiassasi kiinni jotta olet monen danin mustanvyön karatesensei? Miten voi aikuinen olla noin lapsellinen että heittää moista chucknorris-tarinaa vuodesta toiseen, kun jo alunalkaen kerroit että itse itsellesi antama "sensei" arvonimi ei liity mitenkään mihinkään kamppailulajiin, vaan sanoit sen johtuvan "muista opetustehtävistäsi", joita niitäkään ei ole? Olet kyllä niin uskomaton satusetä ettei mitään rajaa. Kiinnostaisi tosiaan tietää mitä lukee lääketieteellisessä diagnoosissasi ja mitä siihen on määrätty reseptillä? Voin vain suositella että menet uudelleen lääkäriin ja kerrot näistä harhoistasi ja toiveistasi avoimesti ilman valehtelua että kaikki on hyvin. - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jaahas että taasen anonyymi tonnintarjoaja, laitappas pupujussi nimes esille, niin kaikki rakkaat saavat tietoonsa kuka on rakkaiden idiootein.
Nimeni on Ari K. Minulla on tilit OP:ssa, Danskessa ja S-pankissa. Käytän myös Siirto-sovellusta ja maksut tulee realiajassa useimpiin pankkeihin. Nyt on helppo tonni sinulle tarjolla. Ota pois ja mars kuvaamaan!
Anonyymi kirjoitti:
"Vyöni danit ei ole tiedossasi"
Roikut siis edelleen tuossa fantasiassasi kiinni jotta olet monen danin mustanvyön karatesensei? Miten voi aikuinen olla noin lapsellinen että heittää moista chucknorris-tarinaa vuodesta toiseen, kun jo alunalkaen kerroit että itse itsellesi antama "sensei" arvonimi ei liity mitenkään mihinkään kamppailulajiin, vaan sanoit sen johtuvan "muista opetustehtävistäsi", joita niitäkään ei ole? Olet kyllä niin uskomaton satusetä ettei mitään rajaa. Kiinnostaisi tosiaan tietää mitä lukee lääketieteellisessä diagnoosissasi ja mitä siihen on määrätty reseptillä? Voin vain suositella että menet uudelleen lääkäriin ja kerrot näistä harhoistasi ja toiveistasi avoimesti ilman valehtelua että kaikki on hyvin.Sinä voit rakas nyt jatkaa yksinäsi, minä sitten luen myöhemmin oireilusi.
Täytyy lähteä lastaamaan kontillinen puutuotteita, kun on aika toimittaa ensimmäinen erä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Neiti on illuusiota alusta loppuun, eikä sitä sun pep-pus jauhannat muuksi muuta.Mistähän johtuu että reppana senssukka aijailee kerta toisensa jälkeen vain kymmeniä vuosia vanhoja kuviaan?
Tämä pupujussin papana on kova huorittelemaan toisten puolisoja.
Miksiköhän?
Muistaako kukaan koskaan näheensä täällä kuvaa eteerisen kauniista hammaslääkärin asusteessa? - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Sinä voit rakas nyt jatkaa yksinäsi, minä sitten luen myöhemmin oireilusi.
Täytyy lähteä lastaamaan kontillinen puutuotteita, kun on aika toimittaa ensimmäinen erä.Reppana senssukka poisti viestin missä kerrottiin totuus vyönsä daneista valheestaan.
Kuinka säälittävää ja alakastista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimeni on Ari K. Minulla on tilit OP:ssa, Danskessa ja S-pankissa. Käytän myös Siirto-sovellusta ja maksut tulee realiajassa useimpiin pankkeihin. Nyt on helppo tonni sinulle tarjolla. Ota pois ja mars kuvaamaan!
Sensei pupujussin papana taisi juuri loikkia puskaan piiloon lastaamaan illuusio-puutuotteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Petteri M. Minullakin on pankkitilejä. Tarjoan sinulle 2 tonnia pikana Danskeen, laitat vain tilinumerosi ja kerrot mikä on ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Petteri M. Minullakin on pankkitilejä. Tarjoan sinulle 2 tonnia pikana Danskeen, laitat vain tilinumerosi ja kerrot mikä on ongelmasi.
Pupujussin papana jatkaa säkätystään.
Resupetteri meinasin hukkua ku uin syvässä päässä käsi pohjaa ja hammasjääkäri hyppäsi maha paukulla päälle ku oli haukkomassa happea pinta vedessä. kopsahti päät yhteen ja keughoon meni krooli vettä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894