Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Metrinen+eteerinen+keräsi+risuja+niin+saatiin+rintamamiestölli+lämbimäski.+Vanhaan+peltiuuniin+tuuppasin+hiilloksen+päälle+pötkön+laujantai+makkaraa.+Oli+miinus+kolkyt+prosenttia.+Tulee+mellevä+savun+maku+siihe+ku+tökkäsin+hofnarin+pikkusikarin+siihen+pystyyn.+Akka+sano+että+hyi+vee+ni+sanoin+että+ite+oot.+Ei+sen+oo+pakko+syyä+ja+pojalleen+en+antais+vaikka+pyytäis.+Kyllä+seitenvuotias+jo+tienaa+ite+omat+rahansa+tämän+katon+alla+jonka+minä+olen+maksanut.+Tai+siis+perinyt.+Huopakatto+vähän+vuotaa+mutta+meillä+on+yllätysämpäreitä+tokmannin+avajaisista+jonotin+kaheksan+kertaa+uudelleen+ni+sain+seittemän+ämpäriä.+Kaheksannella+kerralla+ne+sano+että+eiköhän+herralle+jo+riitä+ja+auttoivat+mut+pihalle+pyörätuoleineen+päivineen.
  2. Oon+petterit+kelannu+sellasta+elokuvaa+missä+olis+jahteja.+Tosi+paljon+jahteja+ja+niissä+vee+kasi+moottorit.+Oisin+itte+siinä+pää+osissa+ja+hyvä+ystäväni+denzel.+Se+elokuva+sijoittuis+merelle.+Ostettais+pensaa+niihin+ja+merellä+liplateltaisiin.+Ois+sukeltajatyttöjä+ilman+paitaa+ja+laatujuomia+kuksassa.+Sikarit+suussa+ajettais+niillä+siellä+niin+että+porpelit+sois.+Mulla+suurin+kuksa.Saimaalla+ja+Puketissa+ajeltais+luontomaisemassa.+Vaimo+vois+näytellä+meri+kapteenin++vaimoa+ja+poika+vois+olla+perämies+poika.+Orvot+kuurais+kantta+ja+otettais+suunta+Parseloomaan+missä+passit+leimattasiin.+Ostettais+saaria+ja+ajeltais+vatsaohjauksella+kakspyttysillä+laatupyörillä.+Kipparin+vaimo+hyppis+uimahyppyjä+ja+me+taputettais.+Sitte+veisin+sen+ilmaiseksi+pää+hyttiin+jonka+jälkeen+apupoika+denzel+rasvais+mun+selän+aurinko+voiteella.Meil+ois+pää+kajuutan+keittiössä+savustus+pönttö+missä+olis+joulu+kinkku+maustumassa.+Syötäis+tosi+paljon+ja+juotais.+Denzel+kysyis+mistä+nää+kaikki+lääkkeet+pöydässä+on+peräisin+ni+näyttäisin+kelakorttia+sille+lompakosta+ja+se+sanois+että+vau+orlandon+kielellä.+Pöydässä+olis+nuudelia+ja+erilaisia+makkaroita.+Sinapeita+ollen.Kaikki+taputtais+mua+selkään+ja+sanois+että+sinä+se+vasta+kapteeni+oot.+Minä+sanosin+että+älkäähän+nyt+ja+sitten+iskisin+karate+iskulla+pöydän+kahtia+niin+että+se+menis+ihan+rikki.+Kannella+soisi+amerikka+musiikki+ja+tavalliset+thaimaalaiset+tanssisi+siellä+ja+lukisi+jörn+donnerin+kirjoista+otteita+hauskaa+laatuaikaa+ollen.Dillet+ja+muut+juntit+olis+savossa+siinä+jaksossa.+Kuopiossa+ollen.
  3. Meidän+perheessä+täällä+Thaimaassa+vallitsee+tasa-arvo.+Vaimo+ostaa+omat+nuudelit+ja+makkarat+ja+minulla+on+oma+hylly+jääkaapissa+nuudeleille+ja+makkaralle.+Pojalla+on+oma+hylly+kans+missä+hänellä+on+nuudelimakkarat.+Ite+saa+resupetteri+ostaa+ne+omilla+rahoillaan+minähän+en+ketään+elättelemään+ala+eikä+oo+ees+yhtään+mun+näköinen.Yks+päivä+mun+haukatusta+makkarapötköstä+oli+kadonnut+pala.+Vertasin+makkaran+puremajälkeä+vaimon+ja+pojan+hampaisiin+ja+kävi+ilmi+että+vaimo+oli+siitä+haukannut.Sanoi+vahingossa+haukanneensa.+Laitoin+sille+kuonokopan+nyt+kuukaudeksi.+On+koeajalla.+Katsotaan+sitten+vieläkö+maistuu+toisten+makkarat.