Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ongo+savoja+muga+muualla+ku+Suomessa+resupetteri?
21.03.2020 03:15
Voin+vaguuttaa+että+oon+jo+täällä+ja+mulla+on+jo+miljardi+vaguutus+sveitsin+hubba+bubba+vaguutus.+Korvaa+korvatulehduksen+mutta+suolisto+säädetään+suomessa.+Viimene+leikkaukseni+epä+onnistu+ja+taistelen+jopa+35+euron+kelakorvauksista+nyt+jo+kolmatta+vuotta.+Apteekkarin+herjaaminen+käsitellään+kesällä+käräjillä.+Sanoin+sitä+mursuksi+ja+koetin+heittää+makkara+pötköllä+mutta+unohdin+sen+kesken+heiton+ja+aloin+syömään+sitä+aivoruokaa.+Poliisit+tuli+just+ku+etsin+sinappia+allergia+hyllystä.
21.03.2020 01:47
resut,+mä+siirsin+sonnankin.+Olen+jo+täällä.+Normaalisti+teen+sen+samaan+aikaan+aamu+puuron+kanssa+mutta+nyt+rokotan+sen+punttiin+vasta+ysildä.+Johtuu+lääkkeistä.+Halusin+viis+gee+verkkoa+niin+kovasti+että+hoin+viis+gee+viis+gee+viis+gee+viis+gee+niin+kauan+että+saan+viis+geen.
En+saanu+viis+geetä+mut+sain+aika+huimat+tabut.+Nyt+käyn+nii+hitaalla+että+multa+kestää+tunnin+verran+ees+sanoa+viis+gee.+Siksi+multa+kestää+se+kosto+sonnankin+synnytys+tolkut+tomasti.+Mutantti+ninja+kilpi+konnat+tulee+samaan+aikaan+ja+ovi+on+pidettävä+auki.+En+kuule+ääniä+tänne+gunnolla.+Muut+ei+tykkää+sitte+kun+huudan+huusista+vähä+väliä+että+mitä+se+sano.+Alotin+kirjottaa+tätä+eilen.
21.03.2020 01:33
Meinasivat+katkasta+wifin+koko+osastolta+kun+kirjoitellessa+tänne+palsdalle+ku+multa+tulee+tahdosta+riippumattomia+khiai+huutoja+sillon+ku+oikein+innostun.+Uhkasin+aloittaa+taas+ulosteella+tuhrimis+kampanjan+yleisissä+tiloissa+jos+wifi+viedään.+No+ne+taasen+uhkas+sitte+lepositeillä+mutta+mä+vetosin+ihmis+oikeuksiini+laskea+housuun+lepositeissä+niin+ettei+ne+kerkee+muuta+ku+vaihtaa+vaibboja.+päästii+kombromissiin+ja+sovittiin+että+mun+suun+eteen+teipataan+vessapaperirulla+joka+aamu+heti+puuron+jälkeen+äänen+vaimentimeksi.+Vaan+mietin+että+jos+mulla+tulee+korona+molempiin+nenän+reikiin+ni+mistä+se+henki+sitte+kulkee?+Ulos+pystyn+henkäisemään+alhaalta+mutta+sisään?
17.03.2020 22:52
Moikkuli+vain+kaikki+raskaat!+Hyvä+ysdäväni+Chiang+Main+poliisi+bäällikkö+viirapata+sirapatapata+kerto+ilta+kävelyllä+sisäbiirin+tietoa+että+pattajyan+perustukset+ovat+halkeilleet+ja+mereen+sortuminen+alkanut.+Syöminen+kielletään+maanantaista+alkaen+ja+viinasta+tulee+krapula+tiistaista+eteenpäin.+tullaan+puutumaan+ankarasti+kaikkiin+tapauksiin+ja+joutuu+karateen+pojat+ja+sitten+kotiin.+Loppuu+se+matkailu+ja+siilijalan+jälki.
17.03.2020 22:00
taksi+magsut+hoidetaan+titaanisella+amex+kortilla+resupetteri..+oon+jo+täällä+voin+vaguuttaa.+puhut+nyt+kuusikymppiselle+elämää+kokeneelle+miehelle+jolla+on+kylmää+taltioivat+seinät+ja+patentti+jolle+kannattaa+olla+kateellinen.+Mulla+on+niin+hienot+amerikkalaiset+varkut+jalassa+että+yhelläkään+resupetterillä+ei+oo+varaa+edes+katsella+niitä
16.03.2020 01:59
narsissina+unohtanut+läsnäoveluuden+ja+läheis+kasvatuksen.+Labset+heitteillä.+läheis+kasvatuksessa+ollaan+lapsen+kanssa+vaan+eikä+tehä+mitään.+Tulee+sikahyviä+kansalaisia+työttömyys+kortistoon.+Kaikille+olen+kelakortit+hommannu.+Muija+joi+vettä+ruuan+kanssa+ni+se+tuli+halvaks+ja+jäi+aikaa+läsnä+oloon.+silloin+kun+lensin+tikka+kosgella+hydrolla+ni+mulla+oli+aina+lapset+mukana+turva+kaugaloissa.+sitten+tein+niille+terveellistä+aivo+ruokaa+duuneleista+ja+sbagetista+kestupilla.+Dupruttelen+juuri+sikarissa+jahtia+ja+nauran+pattajan+rakkaille+ja+neidille.
14.03.2020 14:13
resupetterit+täältä+vantaan+hiekkaharjusta+invataksi+maksaa+63+euroa+Jorviin.+Ei+siis+mikään+halba+matka+tällä+kertaa+mutta+kela+diilaa+mulle+ton+vip+matkan.+tyttö+duo+lauloi+ja+aikanaan+että+taksi+vie+ja+invataksi+tuo+vai+miten+se+oli..+kikka+ja+taiska+tais+olla+se+tyttö+duo
14.03.2020 11:09
Voit+kysyä+keltä+vaan+thaimaalaiselta+niin+se+on+uusivuosi+aina+vaan+eikä+muuksi+muutu.+Sinulla+on+aivot+väärinpäin+päässä.+Joulukin+on+varmaan+sinun+mielestäsi+joulupukin+syntymäjuhla?
13.03.2020 13:39
sanonpa+teille+vielä+täältä+tänään+että+thaimaalainen+sanonta+kuuluu+jos+ei+ole+pimiää+vappuna+niin+koko+vuonna+pallossa+ei+ole+ilmoja+pidellyt.+venttiili+pehminee+helteessä
13.03.2020 12:44
resut+sonkraani+tarkoittaa+porkkanaa+joka+on+kasvava+kasvi+maassa.+Porkkanan+kasvu+kautta+kutsutaan+sato+kaudeksi+kun+porkkana+on+täysi+ikäinen.+puolikas+porkkana+on+nuori+porkkana+keskellä+kasvu+kauden+puoli+kokonaisuutta.+porkkana+on+sidottu+suoraan+tulevan+kauden+porkkanaan+ja+on+kypsä.+Voin+vakuuttaa+että+on+maukas+ja+kasvaa+se+terävä+puoli+alaspäin+jolloin+se+on+helppo+työntää+takaisin+maahan+jos+ei+syö+kokonaan+tai+tee+raastetta.+meidän+kasvimaalla+on+ubuntu+ja+valvonta+kamera+jonka+ääressä+valvon+aina+kauden+loppuun+saakka.+Lumi+ukolle+laitetaan+joka+satokautena+uusi+porkkana+nenäksi.+voin+vaguuttaa.+
vappu+on+voimakkaasti+sidottu+vappu+palloihin+ja+siihen+yhteen+vaalea+verikköön+telkka+juontaja+vappuun
13.03.2020 12:38
juu+wel+gam
12.03.2020 16:38
Aah+selvästi+otettu+kuva+savon+silakka+markkinoinna+vuonna+2003.+Haggeroin+kuvan+ja+siinä+oli+goodi
12.03.2020 16:17
Tekee+höpötitiä+kun+laittaa+sen+ankan+pään+hanuriin,+petteri.+Toiselta+otan+suuhun+ja+iloliemi+valuu+sisuskaluihini+tuottaen+onnen+tunteen.+Hiekkiksen+ostarilla+on+nyt+hullut+päivä+kun+ihmiset+ostaa+puhdistus+aineita.+Ne+ei+kiinnitä+huomiota+nyt+siihen+kun+haen+ankkaa+joga+bäivä.
12.03.2020 13:28
Mä+oli+ladukkaan+naisenb+puuteessa+tossa+kaheksakyt+kaks.+Sisko+sanoi+silloin+että+tässä+sitä+nyt+olis.+En+vieläkään+tiedä+mitä+tapahtu+mutta+sizko+sai+multa+tibburin
11.03.2020 16:52
Ajoin+moottori+pyödällä+ite+vasta+sitte,+ku+olin+oppinnu+ajamaan+ja+vatsaohjaamaan.
pensatankkia+kun+hytkyttää+ni+kuulee+onko+siellä+laatutankissa+pensaa.+kirjekurssilla+opin+keulimaa+nii+että+nokkapyörä+ei+maata+tavoittanu.+Limingasta+lampangiin+keulittelin.+muija+putos+uumajan+lossilla.+voin+vaguuttaa+tämän+sillä+olen+jo.
27.02.2020 09:15
Monta+baikkaa+on+vaimoni+dehnyt+ygsityiskäynneillä.+Vaatteet+ihan+amalkaamissa+kun+kotiin+tulee.+Haisoo+vähä+kalalle+ja+juustolle+se+amalkaami.+zeddar+juustoa+jonkin+verran+myöd+tukassa.+ruoka+tunnilla+guulema+tullud.
26.02.2020 22:01
Mä+olen+resupedderit+jo+gäynyt+thaimaan+jogaisessa+gaupunkissa+ja+koukou+paarissa.
Niitä+ei+oo+ku+paddajalla.+Mulle+tuli+hilmaston+muudos,+kun+meiän+Hilma+lähdi+tagas+thaimaaseen.
25.02.2020 22:20
Mun+vaimolla+on+jo+taduoindi+ja+voin+vaguuttaa+että+se+on+jo+däällä.
25.02.2020 22:17
Waimoni+gyydissä+on+huimaa.+Hänellä+kun+on+dabana+dehtä+zilmugoita+daivaalla+lendo+goneella.+Ette+usgo+vai?+Ei+kannadagaan+sillä+tämän+villalangaa.
25.02.2020 22:15
60 / 72