Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Metrinen+eteerinen+keräsi+risuja+niin+saatiin+rintamamiestölli+lämbimäski.+Vanhaan+peltiuuniin+tuuppasin+hiilloksen+päälle+pötkön+laujantai+makkaraa.+Oli+miinus+kolkyt+prosenttia.+Tulee+mellevä+savun+maku+siihe+ku+tökkäsin+hofnarin+pikkusikarin+siihen+pystyyn.+Akka+sano+että+hyi+vee+ni+sanoin+että+ite+oot.+Ei+sen+oo+pakko+syyä+ja+pojalleen+en+antais+vaikka+pyytäis.+Kyllä+seitenvuotias+jo+tienaa+ite+omat+rahansa+tämän+katon+alla+jonka+minä+olen+maksanut.+Tai+siis+perinyt.+Huopakatto+vähän+vuotaa+mutta+meillä+on+yllätysämpäreitä+tokmannin+avajaisista+jonotin+kaheksan+kertaa+uudelleen+ni+sain+seittemän+ämpäriä.+Kaheksannella+kerralla+ne+sano+että+eiköhän+herralle+jo+riitä+ja+auttoivat+mut+pihalle+pyörätuoleineen+päivineen.
23.12.2019 14:19
Yhdyn+sinuun+etelän+paateromies!+Olet+aitouden+ytimessä+ja+vaimosi+on+vielä+aidompi.+Puuvilla+on+puuvillaa+ja+aluhousut+ei+voi+olla+muovia.+Koipiot+on+kopioita+ja+pojut+ei+ymmärrä+sitä+mitä+me+aidot+thaimaalaiset+ymmärretään+ilmaiseksi.+Betoni+ei+ole+aito+rakennusmateriaali+vai+onko+jonkun+mielestä??+No+kertokoon+sen+hua+hinin+puiselle+juna-asemalle+jos+on!+Betoniset+aluhousut+on+raskaat+ja+hiertää+ikävästi.+Menee+paaterot+ihan+hukkaan.+Minunkin+varmarihousut+on+aidot+thaimaalaiset+varmarihousut.+Napeissa+lukee+james+ja+nahkalapussa+levis.+Ottaa+tosi+raskaasti+hermon+päälle+ku+ihmiset+ostaa+rahalla+ja+ei+tajua+aitoudesta+mitään.+Minä+ja+vaimo+nauretaan+niille+ja+varmaan+sunkin+vaimo+nauraa+niille.
20.12.2019 10:40
Meillä+on+jo+mimini+palkka.+Täytin+jo+ensikuunkin+anomuksen.+Riittäisi+kuulema+että+rastittaa+vaan+sen+kohdan+että+ei+ole+töitä,+mutta+vanhan+liiton+miehinä+täytän+jokaisen+päivän+erikseen.+Tammikuu+menee+näin.+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön,+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön,+Työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+työtön+tytön+tytötön+tytyön+ja+työdön.
Vaimo+on+tyytymätön+mutta+kun+ei+kiinnosta+se+putki+ni+ei+kiinnosta.
19.12.2019 19:17
Meidän+perhe+täällä+Thaimaassa+on+antanut+kaikenlaista.+Annettiin+tarjoilijoille+ollen+monen+tonnin+kirjekuoret+euroja+täynnä+ollen.+Taas+jaksoivat+12+kuukautta+tuntista+päivää+7+päivää+viikossa.+Jaksaahan+ne+kun+omakotitalot+niille+ostin.
Annoin+keittiöttömille+kokeille+muovisen+veitsisarjan+ja+retkikeittimet.+Jos+joku+ihan+tavallinen+prosenttijengiläinen+haluaa+ruokansa+lämpimänä+vaikka+joskus+ollen.+Liplatellaan+jouluna+salaisella+saarella+siamin+lahden+phuketin+edustalla.+Olen+säätänyt+porpelit+jouluasentoon+ja+kipparilla+on+tonttuhattu+päässä.+Vaimolla+on+kans.+
Poika+on+märssykorissa+kinkun+luun+kanssa.+Hautoo+sitä+siellä+ja+murisee+kuin+villi+peto.+Ollaan+koetettu+viedä+poikaa+kouluun+mutta+se+tulee+sieltä+aina+heti+takasin.+Poika+on+tokan+luokan+suurikokoisin+poika.+Täyttää+keväällä+57.+Puusepäntunnilla+sai+tehdä+omasta+päästä+mitä+vaan.+Poika+teki+telkänpöntön.+Melkein+400+tikkiä+tuli+naamaan+kun+vannesahalla+päätään+työsti.+Onneksi+oli+tosi+hyvä+vakuutus+sveitsin+armeijalta.+Pankokin+parhaassa+viphuoneessa+pitivät+poikaa+vielä+vuoden+tikkien+poistamisen+jälkeen+psykiatrisella.+Nyt+se+osaa+sanoa+jo+"mamma"+kun+se+näkee+eteerisen+äitin+joka+synnytti+hänet.
19.12.2019 19:00
onko+kellää+tietoa+miten+haudataan+jouluinen+silakka+laatikko?+vai+ootteko+ihan+kalja+sbugeja?
19.12.2019 10:16
Minä+<3+Kela+ja+Kela+<3+minua,+mutta+haluisin+kuvia+toisten+vaimoista+erilaisissa+asennoissa+ja+sit+laita+kuksasta+kuvan+takas,+rakas??
19.12.2019 10:12
ai+tarkoitatko+butkenbäitä?
18.12.2019 21:10
Annan+akan+olla+ilman+tänäkin+jouluna
18.12.2019 21:07
Ekat+joululahjat+on+meidän+perheessä+jaettu+täällä+Kertunnokassa.+Sain+aidot+laatu+alus+housut.+merkkikalsarit.+Edessä+lukee+kalvin+klein+ja+takana+lakoste.+Kumiremmi+yläosassa+takaa+ettei+putoa+kovassakaan+menossa.+Lahkeet+on+niin+pitkät+että+yltää+villasukkiin+varsista+sisään+tai+päälle+jos+joulujuhlassa+ei+oo+kylmä.+Sain+jäädä+eilen+kattomaan+telkkaria+ku+mun+penalti+on+jo+edellisestä+kepposesta+ohi,+mutta+ne+joulu+tortut+jääkaapissa+oli+niin+hyvän+hajusia+että+söisin+ne.+Loput+sulloin+tyynyn+alle+ja+kainaloihin+ku+ei+enää+suuhun+mahtunnu.+Juhannuksena+saan+kuulema+seuraavan+kerran+kattoa+telkkaa+yksin.+Ei+se+mitää+ku+mun+huone+on+melkein+vastapäätä+taukotilaa+ja+nään+avaimen+reiästä+töllön.+Oon+kattonnu+melkein+koko+ponantsa+sarjan+siitä+vuorotelleen+molemmilla+silmillä
18.12.2019 07:48
Se+oli+kasvainvälinen+ja+vakuutusvaltainen+uutistoimisisto.
17.12.2019 21:17
Meidän+seurakunta+lentää..+tai+siis+menee+pussilla+ruokkimaan+sorsia+heti+ku+sorsalampi+jäätyy.+Mulla+on+lemikkisorsa+yks+repe.+Osaan+matkia+sitä+oottakaas..
Kaak+kvaak!+Kvaak!+Kaak!+Viimeksi+söin+pullat+jo+matkalla+ja+piti+lainata.
17.12.2019 21:13
Joulu+on+antamisen+aikaa.+Annoin+vantaansanomia+ison+pinon+just+paperinkeräykseen+ja+ilkeän+käsimerkin+naapurihuoneen+ilkalle+ku+oli+laittanna+piimää+mun+puuroon+ku+maitova+pyysin.+Irvisti+alahampaillaan+pahannäköisesti+työntäen+niitä+kielellä+ulos+suusta.+Annoin+joulurauhan+kunniaksi+koston+olla.+Ehtiihän+sitä+sitten+ens+vuonna.
Annoin+anteeksi+myös+sille+kelavirkailijalle+joka+ei+antanut+lääkkeistä+alennusta+sillä+ehdolla,+ettei+tee+toiste+moista+virhettä.+Sanoin+sille+että+kattoo+viimesimmän+rampoelokuvan+ja+vähän+miettii+uudelleen.+Päästin+myös+kimeän+taisteluhuudon+käytävällä+niin+että+herkimmät+laskivat+alteen.+Hoitsu+ne+sitten+putsas.
17.12.2019 21:10
Oon+petterit+kelannu+sellasta+elokuvaa+missä+olis+jahteja.+Tosi+paljon+jahteja+ja+niissä+vee+kasi+moottorit.+Oisin+itte+siinä+pää+osissa+ja+hyvä+ystäväni+denzel.+Se+elokuva+sijoittuis+merelle.+Ostettais+pensaa+niihin+ja+merellä+liplateltaisiin.+Ois+sukeltajatyttöjä+ilman+paitaa+ja+laatujuomia+kuksassa.+Sikarit+suussa+ajettais+niillä+siellä+niin+että+porpelit+sois.+Mulla+suurin+kuksa.
Saimaalla+ja+Puketissa+ajeltais+luontomaisemassa.+Vaimo+vois+näytellä+meri+kapteenin++vaimoa+ja+poika+vois+olla+perämies+poika.+Orvot+kuurais+kantta+ja+otettais+suunta+Parseloomaan+missä+passit+leimattasiin.+Ostettais+saaria+ja+ajeltais+vatsaohjauksella+kakspyttysillä+laatupyörillä.+Kipparin+vaimo+hyppis+uimahyppyjä+ja+me+taputettais.+Sitte+veisin+sen+ilmaiseksi+pää+hyttiin+jonka+jälkeen+apupoika+denzel+rasvais+mun+selän+aurinko+voiteella.
Meil+ois+pää+kajuutan+keittiössä+savustus+pönttö+missä+olis+joulu+kinkku+maustumassa.+Syötäis+tosi+paljon+ja+juotais.+Denzel+kysyis+mistä+nää+kaikki+lääkkeet+pöydässä+on+peräisin+ni+näyttäisin+kelakorttia+sille+lompakosta+ja+se+sanois+että+vau+orlandon+kielellä.+Pöydässä+olis+nuudelia+ja+erilaisia+makkaroita.+Sinapeita+ollen.
Kaikki+taputtais+mua+selkään+ja+sanois+että+sinä+se+vasta+kapteeni+oot.+Minä+sanosin+että+älkäähän+nyt+ja+sitten+iskisin+karate+iskulla+pöydän+kahtia+niin+että+se+menis+ihan+rikki.+Kannella+soisi+amerikka+musiikki+ja+tavalliset+thaimaalaiset+tanssisi+siellä+ja+lukisi+jörn+donnerin+kirjoista+otteita+hauskaa+laatuaikaa+ollen.
Dillet+ja+muut+juntit+olis+savossa+siinä+jaksossa.+Kuopiossa+ollen.
14.12.2019 22:49
Oli+mulla+yks+positiivinen+kokemus..+kävin+testeissä.+Olin+kaikille+hepatiiteille+posiviivinen.+Äijä+toi+lomilta.
12.12.2019 00:34
Kerrotaan+nyt+sekin+sitten+kun+voitin+ammumis+hiihdon+kilpailumestaruuden+hevosella+ja+permannolla+miesten+sarjassa+kun+olin+yösiivoojana+kansakoulun+junppasalissa.+Roikunta+oli+mun+ihan+ykköslaji+silloin+jakkaralla+seisten.+Putosin+haarat+levällään+nojapuille+ja+päästin+spontaanisti+ammuu+huudon+niin+että+vartija+tuli+kattomaan+onko+siellä+lehmä.+Nyt+tuo+rantapallon+kokoinen+rasvamaksa+vähän+häiritsee+suorituksia+kuupperin+pestissä+ja+iho+on+keltainen+kuin+Ruotsin+lätkäjoukkueen+pelipaita.
11.12.2019 19:20
Ylpeä+isä+olen+itekkin.+Nuorin+poikani+Haisuelmeri+junior+osaa+laittaa+jo+kengät+oikeisisiin+jalkoihin+ja+solmia+nauhat.+Välillä+solmii+vielä+kengät+toisiinsa+kiinni+umpparilla+vahingossa+ja+käy+pomppimalla+hakemassa+mulle+lähikaupasta+kaljaa,+mutta+se+on+vasta+54+vuotias+ni+ei+vielä+voi+vaatia+ihan+kaikkea.+Hiilihapot+niistä+lähtee+ja+kuohuu+mutta+avaan+ne+ämpärissä+ni+ei+me+hukkaan.+Hain+patenttia+kaljaämpärille+mutta+ne+sano+että+ämpäri+on+keksitty+jo+ajat+sitten.+Haastoin+ne+oikeuteen+että+onko+muka+kaljaämpäri+keksitty?+Korkein+palautti+asian+takaisin+hoviin.+Samalla+kyselin+siellä+raastuvassa+että+missä+mun+kelakorvaukset+lääkkeistä?+Sanovat+että+nyt+käsitellään+ämpäriä.+Korjasin+että+tarkotat+varmaan+kaljaämpäriä+ja+päästin+imelän+rupsun.+Sain+halventamisesta+80+euroa+sakkoa+joka+tekee+mun+tuloilla+80+euroa.
11.12.2019 18:41
Meidän+perheessä+täällä+Thaimaassa+vallitsee+tasa-arvo.+Vaimo+ostaa+omat+nuudelit+ja+makkarat+ja+minulla+on+oma+hylly+jääkaapissa+nuudeleille+ja+makkaralle.+Pojalla+on+oma+hylly+kans+missä+hänellä+on+nuudelimakkarat.+Ite+saa+resupetteri+ostaa+ne+omilla+rahoillaan+minähän+en+ketään+elättelemään+ala+eikä+oo+ees+yhtään+mun+näköinen.
Yks+päivä+mun+haukatusta+makkarapötköstä+oli+kadonnut+pala.+Vertasin+makkaran+puremajälkeä+vaimon+ja+pojan+hampaisiin+ja+kävi+ilmi+että+vaimo+oli+siitä+haukannut.
Sanoi+vahingossa+haukanneensa.+Laitoin+sille+kuonokopan+nyt+kuukaudeksi.+On+koeajalla.+Katsotaan+sitten+vieläkö+maistuu+toisten+makkarat.
10.12.2019 17:57
Kotoa+läksin+80+luvun+lopulla+57+vuotiaana.+Perinnöksi+isäukko+antoi+vain+50+metriä+etumatkaa+ja+sitten+alkoi+tulla+haulia.+Kannikassa+vieläkin+muutama+ollen..
08.12.2019 19:29
Syön+niitä+vaan+maun+vuoksi+samalla+kun+katon+dallasia.+Ei+mitään+vaikutusta.+Se+on+sama+kuin+vertailisi+keitettyä+spagettia+märkään+sukkaan+ja+verenpaine+vaan+nousee+niin+että+silmät+pullistuu+päässä+kuin+sammakolla.
06.12.2019 16:27
Tätä+ei+voi+ihan+tavallisesti+kyllä+kutsua+residenssiksi.+Paremmin+kuvaava+on+mansion,+linna+tai+palatsi.+Täällä+pyörii+vartaassa+jo+1200+kiloinen+kobe-härkä.+Eteerinen+sivelee+siihen+tryffeliä+ja+kultahippuja.+Hyvännäköistä+ja+tuoksuista+diskovalojen+välkeessä.+Nakut+orvot+tanssii+sen+ympärillä+kuin+riivattuina.+Annoin+niille+hienostuneesti+ravintoloitsijan+itsensä+tekemää+ponua+jossa+on+vähän+sinolia+joukossa.+Sinolista+menee+näkö+ja+sit+ne+ei+tiedä+kuka+niitä+köyriskeli+yöllä+jos+pollarit+kysyy.+
Ohoh..+Vaimo+heitti+just+sellasen+uimahypyn+kympistä+että+ei+olla+ennen+nähty.+Se+johtu+siitä+että+vesi+tulee+vasta+huomenna+kun+altaan+pohjalaatoituksen+uusiminen+oli+vielä+kesken.+Täytyy+viedä+sille+sideharsoja+ja+sakset.
05.12.2019 18:24
60 / 67