Rakkaus Pattayaan Pattayan rakkailla on niin kaunista ja lämmintä heidän rakastavan niin avoimesti yli puolue- ja sukupuolirajojen rakkaitaan.
Luin niin lämmittävän rakkauskertomuksen matkailupalstamatkailijalta, että vallan sydämeni oli tukahtua tuosta ylitsepursuavasta rakkauden määrästä.
Hän kertoi:
"Rakastan herroja Putin ja Trump sekä raukeita aamunhetkiä söpösen thai- tytön kainalossa heräten."
Ajatelkaa rakkaat Putte ja Trumpettihan ovat miehiä jota Pattayan rakas rakastaa, kuitenkaan pääsemättä todelliseen liverakkaussuhteeseen heidän kanssaan siitäkin syystä, että nämä hänen rakkauden kohteensa ovat heteroja.
Pattayan rakkaallehan on ominaista rakastaa jotain saavuttamatonta kuten Pattayaakin, mutta rakkaus antaa voimia ankeaan elämään junttilassa juntille, kun rakastaa jotain mielikuvituksessaan, joka ei reaalielämässä koskaan toteudu.
Sateenkaarirakkautta.
7
52
Vastaukset
resupetteri mä olen jo täällä voin vaguuttaa ja mulla on jo aimo. Huoneessa yks toista se asuu vanha meri mies. kerto londoon meri mies kirkosta jossa oli jo 14 vuotiaana pappis miesten opissa. piti samalla kuulema laulaa aave mariaa kun opetettiin takaakin. sano että sillon oli vaikee laulaa ku oli samaan aikaa rumpetti suussa.
Oli mulla kerran nainenki mutta ne vaihto osastolle sitte mies hoitajat. Aimo on muuten tosi rakas mutta se näykkii niskaa samalla.- Anonyymi
Pattayanrakkaus on täydellistä, rakas saa vastarakkautta Pattayalta maksua vastaan ja Pattayan rakas rakastaa ylikaiken myös itseään.
- Anonyymi
Ei ole senssu sitä sun thailady nimimerkkiä näkynyt. Onko sulla nykyään miehekkäämpi olo kuin silloin? Tekstisi ovat kylläkin edelleen naisen tekstiä. Häiriintyneen alemmuudentuntoisen naisen tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole senssu sitä sun thailady nimimerkkiä näkynyt. Onko sulla nykyään miehekkäämpi olo kuin silloin? Tekstisi ovat kylläkin edelleen naisen tekstiä. Häiriintyneen alemmuudentuntoisen naisen tekstiä.
Tottakai naisen jutut on naisten juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole senssu sitä sun thailady nimimerkkiä näkynyt. Onko sulla nykyään miehekkäämpi olo kuin silloin? Tekstisi ovat kylläkin edelleen naisen tekstiä. Häiriintyneen alemmuudentuntoisen naisen tekstiä.
Tottakai naisen jutut on naisten juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai naisen jutut on naisten juttuja.
Totta kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai naisen jutut on naisten juttuja.
Totta kai.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406