Moni nyt uskoo että puhuisin tapojeni mukaisesti pillun kalastelusta. Ei, siitä ei nyt ole kyse.
Omat kokemukseni Pattayan merikalastuksesta ovat aika vähissä.
Maken meriretkien menomatkoilla likat onkivat monikoukkuisilla siimoilla. Omalla oppaallani oli siima kiedottuna suuren muovipullon ympärille josta sitä vapautti. Joka kerralla sieltä aina jokunen kala tuli. Ihastelin niitä koska ne olivat kaikki aivan ennen näkemättömiäni kaloja. Värikkäitä ennen kaikkea. Vaatimattoman kokoisia toki olivat; yleensä vain n. 10- 15 senttisiä mutta aika läjä niitä kertyi pariin ämpäriin.
Make sanoi että hänen baarityttönsä tekevät sitten niistä laivalounaan jonka nautimme paluumatkalla saarelta. Hyviä olivatkin piru vie koska thait osaavat sen maustamisen.
Harva on kuitenkaan kuullut että Thaimaassa kalastellaan myös aivan sisämaassakin; kaukana suurista joista. Kuulostaa hieman utopialta; eikö totta?
Tässä hellyyttävä video savipeltojen kohtuullista kalansaaliista ja somasta kalastajasta:
https://www.youtube.com/watch?v=9k4GlpKKA-s
Kalastelusta Thaimaassa.
14
<50
Vastaukset
resupetteri putosin kerran jurri bäissäni jorpakkoon Savon linnan sillalta.. usko tai älä ni ensi hoitajat löysi särjen taka venttiilistäni ampulanssissa..
- Anonyymi
Ylivoimaiseti viikon paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivoimaiseti viikon paras.
Perustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele.
Eniten asiaa viikon kommenteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, Pattayan palsta on palautunut tasolle palvelemaan aktiivikastilaisia omalle vakaalle tasolleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppiksen tasoa, parhaimmillaan.
- Anonyymi
Pilluahan ei tarvi pattiksella kalastella, lyö 20e vastaantulevalle paikalliselle kouraan ja se on siinä.
- Anonyymi
Se on totta joo nyt alkaa tasoa olla kommenteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta joo nyt alkaa tasoa olla kommenteissa.
Lerppiksen yksinpuhelua, tasoa, laatua, kastia ja haaveita kuten uusi tuottoisa kellohamebaari Pattayalta ja ikiomat tankotanssijat. Siinä näkee paljonko lerppis tietää Pattayan baareista, naisista ja tankotansseista. Ei mitään. Savolaisen umpijuntin fantasiaa koko Thaimaa. Kalervolle terkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerppiksen yksinpuhelua, tasoa, laatua, kastia ja haaveita kuten uusi tuottoisa kellohamebaari Pattayalta ja ikiomat tankotanssijat. Siinä näkee paljonko lerppis tietää Pattayan baareista, naisista ja tankotansseista. Ei mitään. Savolaisen umpijuntin fantasiaa koko Thaimaa. Kalervolle terkkuja.
Hienoa todella kyllä jepjep taso alkaa olla kohdallaan.
- Anonyymi
Pentti Linkola muuten fanitti kaikkia kalasta ruokansa ottajia, halveksi saaliin pousheittäjiä, piti niitä sieluttomia pallon pahimpina.
HANG catch and fly !- Anonyymi
Linkolan henkinen perintö ei poistu suomen katajaisesta kansasta
!
- Anonyymi
Minä halveksin kaikkia kastittomia resuperseitä Reppanat eivät saa naista ostettua pojut pysyy kotona äidin luona.
Pattayalle eivät enään pääse. Minä olet onnellinen pojut saatte mikä teille kuuluukin.resupetteri, se on hyvä että minä olet onnellinen ja kaikki saa mitä kuuluugin. Intiassa kasti merkitään punaisella täplällä.. mulla on jo kasti merkki. Kaatusisin sokkarin rappusissa ja siitä kemppari hyllyyn bää edellä.. se oli samana päivä ku juise laulo jyrki poi euro viisussa. Ei oo naista meilläbäin osteltu. nauravat kelakortille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974