Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei+oo+mutta+terolla+on.+se+on+se+hurjempi+meistä+ja+laittaa+koiratkin+pandaksi+jos+helmostuu.+Naks+vaan+ja+suomen+eniten+pandoja+löytyy+mesukeskuksesta+eikä+Äh+täristä.+Alkaa+meillä+olla+istenäsyyspäivän+tanssii+tähteiden+kanssa+harjotukset+pulkassa.+Tero+istuu+pulkassa,+mä+annan+alkuvauhit+ja+sitten+mennään+hiekkiksen+ostarille+vauhilla,+tyylillä+ja+laadulla.+omassa+kastissamme+ja+kastikkeessamme,+sillä+multa+tuli+ykä+teron+selkään+ku+hengästyin+sätkä+suussa+pulkkaa+työntäessä.+Sen+toppa+takkiin+paloi+röökistä+reikä+ja+vanut+sytty+tuleen.+korkeintaan+toisen+asteen+palovammat+ja+takatukka+meni.+eessä+terolla+ei+tukkaa+oo+ollukkaa+sen+jälkeen+ku+se+kurkkasi+tuntsan+tankkiin+sytkärillä+paljox+bensaa.
05.12.2019 14:41
Mä+kun+näin+tän+siistin+mopon+ekaa+kertaa+ni+luulin+että+tuun+hulluks..
https://www.youtube.com/watch?v=fEs6VcHueCQ
05.12.2019 13:02
kyllä+resupetteri..+käykö+kateeksi+siellä+Kuopiossa?+Akkani+oli+silittänyt+sotilaspukuni+selkään+nyrkinkokoisen+reiän.+Pistelin+sitä+menemään+hieman+karttakepillä+(joka+tuli+karttapöytäliinan+ja+kuksan+mukana+aikonaan)+ni+se+ompeli+siihen+laadukkaan+paikan+kukkakuvioisesta+tyynyliinasta.+nyt+en+muista+millää+minne+oon+laittanut+sotilaspuvun+mitalit?+ei+ensimmäistäkään+missään.+rakkain+niistä+on+maaseututyöväen+yhdistyksen+hiihtokilpailusta+voitettu+pronssilusikka+vuodelta+1964.+Kolme+osanottajaa+oli+mutta+tiukasti+taistelin+mitaleille+ja+kakkossijakaan+ei+ollut+kuin+kolmen+kierroksen+päässä.+
Tässä+jo+vähän+reenataan+tanssiaskelia,+yks+eteen,+kaks+taakse,+kukkaruukku+putos,+yks+sivulle,+astuin+hiirenloukkuun,+kaks+taakse,+nivelsiteet+meni+mutta+onneksi+on+niin+hyvät+vakuutukset+niin+hyvät+vakuutukset+että+mut+kannetaan+faaraon+kultatuolissa+huahinin+parhaaseen+sairaalasänkyyn+mistä+näkyy+ikkuna+ja+vieressä+pönöttävän+jumalattoman+lihavan+mamman+hanuriosasto.
05.12.2019 12:56
Mulla+on+VIP+ranneke+resupetteri.+Saa+laskea+kakspäällä+ja+kellua+vapaasti+veden+alla.+thaimaa+on+uksi+maailamn+vaarallisimmista+maista.+pidän+kypärää+leukaremmillä+riisimarkkinoillakin.+tulehtui+vasen+nimetön+polveen+saakka+ku+norsu+puri+ni+oon+nyt+Bangkokissa+teholla.+vakuutus+maksoi+ostin+sen+veitsistä.++Omavastuu+alle+viistonnia+orlandon+dollareita+ja+alumiinivanteet.+Koetan+keretä+viikonlopuks+jorviin+järkitarkastukseen+varmuuden+vuoksi+ja+meen+samalla+hyvän+kaverini+teron+kanssa+kattomaan+doppareita+messukeskukseen.+käsikkäin.
05.12.2019 12:41
resupetteri+mä+jaksan+toljottaa+sitä+puista+rautatieasemaa+vaikka+kuukauden+yhtäsoittoa.+siitä+tulee+mieleen+kotipuolen+rintamamiestalot.+hienosti+panelit+laitettu+ja+malattu+vihriällä+värillä.+junia+menee+siitä+vierestä+nääs+ku+se+on+juna-sema.
04.12.2019 14:15
Moi+Numboll!+Sä+kun+oot+paljon+etelässä+käyny+ni+missä+on+parhaat+aamupuurot?+Siis+suomipuurokuppilat+ja+monelta+saa?
03.12.2019 19:30
Ai+hitto+ku+oon+hätänen..+piti+kysyä+viel+millaset+sairaalat+on+etelässä?
03.12.2019 18:40
Mä+laitoin+mun+verkkapukuun+9+kiloa+27+karaatin+kultaa+roikkumaan.+Aika+kallista+mutta+muijalla+oli+visaelekrooni+mukana.+Silti+vedin+kuupperin+testin+seittemään+minuuttiin.+Housuisa+oli+niin+paljo+kultaa+että+ne+putos+jo+lähtötelineelle+ja+joku+oli+pöllinny+ne+mutta+jättäny+kullan.+Hienot+oli+housut+harmittaa+niin+että+vedin+tuulilasinpesunestettä+4+litran+astian+yhellä+huikalla.
03.12.2019 10:41
Pääsiski+hoilaamaan..+Hoivakoti+Kertunnokka+on+aika+tarkka+lafka.+Viimeksi+olin+solmimassa+lakanasta+pakoköyttä+ni+siivooja+tuli+siihi+ja+sano+että+lakanat+menee+nyt+pyykkiin+ja+me+ollaan+pohjakerroksessa,+että+herra+on+hyvä+vaan+ja+menee+ovesta+ulos+jos+ulkoilla+aikoo.+
Olen+mä+saanukki.+1974+pääsin+ekaa+kertaa+saatille+ja+heti+perään+1994.+Ekalla+kerralla+sain+lähestymiskiellon+ja+tokalla+kerralla+18+kuukautta+ehdollista.+Tänään+meillä+on+ruokana+possuvatkulia,+mikä+on+mun+suosikki.+Jahas,+sieltä+onkin+jo+syöttöletkun+kanssa+hoitsu+tulossa.+Mä+oon+nääs+nälkälakossa+siihe+saakka+ku+ostavat+mulle+pattajan+risteilyliput+rahtilaivaan.+Vatkuli+ei+maistu+letkun+kautta+mutta+yrjöön+sen+sitten+myöhemmin+takasi+suuhun+ja+makustelen+kun+kukaan+ei+nää.
03.12.2019 09:25
Orlando+on+kans+kova+ja+disniländissä+käy+sikana+sakkia.+Mulla+tulee+aina+kaikkee+mieleen+kun+on+tätä+aikaa+ajatella.+tuli+mieleen+kun+veikkapoika+luuli+kerran+olevansa+pieni+veikeä+myrkkysammakko+ku+oltiin+tenuttu+koko+kesä+keloportaalla.+Ei+siinä+muuten+mitään+mutta+ku+mä+luulin+olevani+myrkkynuolikääpiö.+Korvensin+sen+selkää+kosanilla+ja+otin+siitä+mun+myrkkynuoliin+talteen+myrkkyä.+
Tuli+"lievät"+hallut+siitä+ku+oltii+vedetty+lysergihapon+dietyyliamidia+eli+LSD:tä,+joka+on+semisynteettinen+alkaloidi.+Muita+yhdisteitä+kokeiltiin+kans.+DMT,+psilosybiini,+meskaliini,+salvinoriini+A+ja+MDMA.+Useilla+muillakin+yhdisteillä+pistettiin+menemään+kuten+ketamiinilla,+fensyklidiinillä+ja+atropiinilla.+Kaktuksen+piikeissä+on+usein+nannaa+ja+tietyissä+homeissa.+Pupillit+laajentui,+kunnes+aistihavainnot+ja+mielialat+muuttuivat+dramaattisesti.+Söin+naapurin+polkupyörän.
Sitten+tuli+pahoinvointi,+masentuminen,+pelkotilat,+vainoharhat+ja+paniikki.+Voimakkaat+epämieluisat+tuntemukset+kesti+8+kuukautta+osastolla.+Uskokaa+tai+älkää+ni+olin+tunkenut+kolme+nokkahuilua+suoleen+jossakin+vaiheessa.
02.12.2019 10:12
nyt+oon+resupetterit+juonu+neljänä+päivänä+peräkkäin+tärpättiä.+siis+kirjaimellisesti.+kielestä+lähti+nahkat+ja+oon+puhekiellossa.+Eipä+tässä+oo+kauheesti+puhuttavaakaan+kun+viereisen+punkan+Tolu-Einari+vietiin+toiselle+osastolle.+Mun+huone+on+tässä+kantatien+puolella+nin+tuuletusikkunasta+olis+ollu+kiva+tupakoidessa+huutaa+"siisti+vehe+mutta+onko+laatua?",+aina+kun+tosta+menee+pärrä+ohi.+nyt+talvella+niitä+on+aika+vähän.
Omaishoitaja+on+käyny+kerran+päivässä+kattoo.+Tuonu+nuudeleita+ja+haisee+viinalle.+Hotelli+Vantaassa+käy+kuulema+imuroimassa+yötyökseen.+Huolettaa+onko+se+ees+kattonnu+kiljun+voltit,+ettei+ala+happanemaan.+Kiva+päästä+täältä+himaan+jos+ei+o+mitää+laatujuomaa.+Pääsiäisenä+pitäis+viimestää+päästä+mutta+ku+ne+ei+saa+päätettyä+kummassa+pitää+mua.+Psykiatrisella+vai+kardiologisella.
02.12.2019 09:58
musta+on+tosi+hyvä+kans+lajitella+ihmiset+hyllyille+ja+lokeroihin.+Alkossakin+halvat+viinat+on+alahyllyllä+ja+parhaat+ylähyllyllä.+Köyhät+joutuu+menemään+kyykkyyn+ku+ne+noukkii+halvat+litkunsa+sieltä+lattian+rajasta!+heheh!+sitten+on+narssuja+ja+kaikkea+napaa.
Kun+kustaa+laatua+ni+tietää+mitä+saa.+sattui+tässä+olemaan+ylimääräistä+ni+vaimo+kattoi+mua+silmiin+ja+mä+nyökkäsin.+se+oli+nähnyt+terveysaseman+aulassa+papatutkimusjonossa+seura-lehdessä+jutun+turun+saaristosta.+mä+nyökkäsin+ja+sitte+me+ostettiin+se.+Kivat+pikku+kartanot+tuli+kaupanpäälle+ja+ihan+kunnon+keloa.+uusin+samalla+kihtireseptin+ja+kelakortilla+saa+alennusta+talkistakin.+talkkipurkit+miinus+75+pinnaa.+mulla+ku+on+istumatyö+ni+talkkia+menee.
01.12.2019 19:58
Mua+ottaa+kans+hapankaaliin+noi+anonyymit+noupadit.+Kansainvälisestä+laadusta+mitään+käsitystä.+Salaiselta+mootoriradalta+hain+just+pojan+ja+vein+sen+mäkkäriin+yövuoroon.+Oppii+rahan+arvon+jo+nuorena.+Pitää+käydä+viel+salaisella+laatupyörällä+salaisessa+ravintolassa+heti+ku+oon+sulkenut+salaisen+kukkatarhan.+Vaimo+ajaa+perässä+portsterilla+jossa+ihme+perä.
Välillä+täytyy+sanoa+että+tällaisen+kansainvälisen+liikemiehen+elämä+ei+aina+ole+helppoa+vaan+joskus+se+on+myös+tosihelppoa+ja+linnunlaulua.+Tämä+on+eräänlainen+tuhkimotarina+missä+meidän+perhe+täällä+Thaimaassa+elää+ja+nauttii+oikein+tosissaan+kaikesta.+Luonnon+antimista,+perhe-elämästä,+yhteisistä+kokoperheen+liiketoimista,+tarjoiluväen+työllistämisestä,+orpolapsista,+hyväntekeväisyydestä+niille+kaikissa+aika+villeissäkin+asennoissa.+Yllättävän+hyviä+tankotanssijoita+jo+tuossa+kolmipyöräiässä.+Laatupyöriä.+Tilasin+niitä+amerikasta+kymmenen+eiku+ykstoista+tonne+vuosiristokylpylään+kuumaan+lähteeseen.+sähöllä+toimii.
01.12.2019 19:51
Minä,+vaimo,+Rossi+ja+Denzel+Washington+ollaan+seurattu+nyt+tätä+pattajan+palstaa+oikein+tosissamme+ja+havaittu+täällä+narsisseja+tosi+paljon+ja+muita+aamulenkkeilijöitä+joita+oma+napa+vaan+kinostaa+ja+on+rahoja+ja+kaikkea+omaa+napaa.+Olen+paraikaa+mukana+tomin+keittiössä+kuvauksissa+ja+opetan+orpolapsia+syömään+ulkomaalaista.
01.12.2019 19:42
Ruotsi+on+maailman+ihanin+maa+ja+siellä+on+maailman+eniten+mun+poifrendejä+joilla+on+siisti+karvoitus+kokovartalossa.+Kolmesataatuhatta+resupersettä+ja+numpa+asuu+ulkomailla.
Tahimaassa+on+kamalan+paljon+pakteereja+ja+rapiesta+ni+minä+en+ulos+mene.+Akka+saa+käydä+kaupassa+ja+tuo+käsi+desiä+tulessaan.+Käytän+sitä+sisäisesti+ja+ulkoisesti+heti+ku+oon+korjannu+mun+hyttysverkot+ikkunoista+korjaussarjalla.+Kelakorvausten+jäljillä+joku+muukin+kaipaa+korjaussarjaa+ku+hyttysverkot...
26.11.2019 12:24
änd+kela+lav+mii
25.11.2019 21:19
I+love+Kela!
25.11.2019 21:09
Isona+mä+muutan+kanssa+pohjois+taimaahan.+Huvilala+puketista+vois+olla+kans+aika+kiva+savusaunalla+ja+puulaiturilla+mihin+vois+solmia+ärtsyn+veneen+erimiessolmulla.+Tänään+synttärit+ja+59+tuli+täyteen.+Äiti+leipoi+muikkukukon+mutta+katiskassa+ei+ollu+mitää+ni+pani+kukkoon+eldorado+kalapuikkoja.+Österisoosia+oli+vielä+marketista+ni+saatiin+perusterveet+synttäriruoat+aivoille.+Lähivuosina+muutan+joka+tapauksessa+pois+kotoa+mutta+ikävä+tulee+äitin+voikkuleipiä+ja+haleja.+Se+on+selvä.+Minä+en.
25.11.2019 11:31
Mä+en+oo+mikää+junttipetteri..+hommasin+itelleni+tasa-arvoakan.+Tekee+kotityöt+ja+saan+istuu+koneella+kouvolassa+kaiket+päivät.+vähän+valuvikanen+se+on+mutta+eipä+tuo+mua+kiinnosta+muutenkaan+koko+akka+putkenpätkineen.+alumiinivene+kiinnostas+ja+savusauna+pukkilasta+mutta+ei+oo+rahaa.+kelakortilla+saa+kaikkea+mutta+ei+savusaunaa.+Tavallaan+mulla+on+savusauna+kun+tässä+perintömajassa+saunamökissä+kiukaan+pakoputki+vuotaa+niin+että+on+noessa+joka+paikka+vartissa+niiku+pakarisen+esalla+siinä+yhessä+lehvassa..
25.11.2019 04:06
Mulla+oli+kerran+seksikumpparit.+Nokialaiset.+Varsissa+oli+niin+suuria+reikiä+että+ette+usko+ku+kerran+oltiin+akan+kanssa+toisten+katiskoja+penkomassa+ruutanalammella+ni+kotona+mun+kumpparista+löyty+silakka!
22.11.2019 19:12
61 / 67