Aamupäivän arvoitus Pattispojuille

Anonyymi

Moi moi moiskis!

Selailin hieman #%]{$$¥ :n sisällön tuottoa hallinoimalleen forkalle.

Arvoitus: tietääkö kukaan miksi Hra Hui Hiin nenäkarvoissa roikkuupi kakkakikkareita?

13

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvaan jotta on keskarillaan kaivellut.... sanonko... en sano.... kuksaansa.

      • Anonyymi

        Siiskö sillä samalla lyhyellä pullamössökäden keskarilla jonka kuvassa myös kukkatarhan purkkeja taustalla ollen?


      • Anonyymi

        Poju, poju, kohta on ulkona liikkumies kielto
        ja kusisetvaibat Guopion Hiekkaharjussa. Muista hampsarata mama-nuuteleita ja talkkia resuperse.


      • Anonyymi

        Poju, poju, kohta on ulkona liikkumies kielto
        ja kusisetvaibat Guopion Hiekkaharjussa. Muista hampsarata mama-nuuteleita ja talkkia resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiskö sillä samalla lyhyellä pullamössökäden keskarilla jonka kuvassa myös kukkatarhan purkkeja taustalla ollen?

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta...

        Mistä kuvasta nyt oikein kirjoitatte?

        Oliko kuvassa myös ei oma S Mersu ja tai vuokra Vitara?


    • Anonyymi

      Eilisiltana tuolla eräällä oikealla matkailupalstalla keskusteltiin eräästä mielenterveytensä menettäneestä pohjosetelän miehestä, hän sanoi hyvin : suomi24 palstalle kirjoittavat vain kakarat ja pohjasakka. Pitänee vallan paikkansa. poistun.

      • Anonyymi

        Ookkonä nyt ihan varma että S Amalia on mies??


      • olin kerran oikealla etelän lomalla eräässä kauniissa pikku kaupungissa hauholla ilta elämässä. kaupa nurgalla joku atte tuli siihe kiilaamaa ku söin tosi kallista lihisdä joka maksaa enemmän kun resujen vuosipuudeli. sanoin sille hyypälle että ylihuomenna tulee kaks päivää siitä ku muutuit pandaksi. päästin kimeän khiai huudon ja päästin jotain muutakin. sarkahousuuni lurahti liiottelematta lumilapiollinen sitä ihteään. satsi oli niin hevi että henkselit ei sitä enää kestäneet. napit kirposi irti ja housut valahti nilkkoihin. tietenkin just sinä päivänä aluhousuni oli likoamassa saunapaljussa. Porukka nauroi ja voi pahoin. häpeissäni tuli vielä hätäpieruja ja kuraa. osa lensi sen öykkärin kengälle. Mulla hauskaa. siitäs sai!
        S


    • Anonyymi

      Kenen kuvassa oli kihtinen keskisormi pullamössökädessä ollen?
      Amalianko?

    • Anonyymi

      Kenen kuvassa oli kihtinen keskisormi pullamössökädessä ollen?
      Amalianko?

    • Anonyymi

      Väsähtikö kilikalle kun tarinointi stoppas?

      • Anonyymi

        Yön valvonu ja vahtinu ulkonaliikkumiskieltoa.


      • Anonyymi

        Poju me olemme täällä Cliang Maissa ja Hui Hain Hiissä .... Sam Roi Jetissä ....resuperse.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe