Elämme rakkauden aikaa

Anonyymi

14

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä olisikaan Pattayan palstamatkailu ilman juutuupia ja wikiä?

      Hoplop.

      • Anonyymi

        Asiantuntijahan sen puki sanoiksi.


      • Anonyymi

        Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.

        Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.

        Khiai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Rakas.
        Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
        Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.

        Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.

        Khiai!


    • Mä olen jo täällä, voin vakuuttaa sen. On puban vakuutukset joita resuilla ei ole. Mun ei tarvi wikejä ei juutuubeja katsella koska oon jo täällä. Vaimo on thaimaalainen ja se kertoi että sonrkan on satokauden juhla eikä uusi vuosi. Se tietää millon pellolla on vesi meillä kun on oma ubuntu kasvimaalla ja rapanperiä.
      Googlen mapseja käyttää ne jotka ei ole täällä. Mapsissa on hirveitä virheitä. Se ei tiedä minne toi jokikaan menee. Kysyin paikalliselta Ton Tok Tok nimiseltä mieheltä ja se ties ja näytti kädellä huitoillen. Resut katsoo mapseista savossa.
      Me lähettiin koronaa evakkoon tänne sam roi yotiin. Kuopiosta viis kilometriä pohjoseen. Täällä on vähemmän potilaita. Äiti oli tehny voikkoleipiä ja pakannut mukaan delfiini kuvioiset pussi lakanan ja tyykkyliinan, joka on mun lemppari.
      Maksaa enemmän kuin resujen matkat neljässä vuodessa.

      • Anonyymi

        Kiitos kun kerrot.


      • Anonyymi

        Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.

        By numpall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.

        By numpall

        Kiitos kun taas avauduit reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun taas avauduit reppana.

        Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.

        By numpall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.

        By numpall

        Ehdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
        Ei siitä mitään tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
        Ei siitä mitään tule.

        Suomalaiset lisäksi pienellä.
        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Minä olen kotoisin Neanderthalista
      Mut tuntee valtavan suuresta kaalista
      On päältä se kaunis, olen naisten saalista

      Ei ole päätäni luotu ongelmia ratkomaan
      Vaan se ruumiini ohjaa luita katkomaan
      Olen mukava poika kaiken kaikkiaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe