Joskus on vaikeaa olla nainen ja rakastaa vain yhtä miestä. Mutta jos rakastat, ole ylpeä hänestä koska kaiken jälkeen hän on vain mies.
https://www.youtube.com/watch?v=FjFJ4OE5yR0&list=RDFjFJ4OE5yR0&start_radio=1
Nainenkin on vain nainen. Koettakaa tulla toimeen. Vaihtamalla se ei parane.
Elämme rakkauden aikaa
14
60
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olisikaan Pattayan palstamatkailu ilman juutuupia ja wikiä?
Hoplop.- Anonyymi
Asiantuntijahan sen puki sanoiksi.
- Anonyymi
Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kuva kuksasta tai kerro kuinka pyrähdit jahdilla neljässä tunnissa Huasta Phuketiin?
Voi Rakas.
Junttilassa pajunkissaa pukkaa ja Sinulla kaamosmieli.
Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Rakas.
Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.
Khiai! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Rakas.
Juhlista mieltäsi paremmalla perjantaipullolla, siirrä syrjään se Vinetto ja mene ostamaan Sorbusta.Resuperse Vinetot on jo aikoja sitten juotu. Nyt on menossa käsidesit petteri.
Khiai!
Mä olen jo täällä, voin vakuuttaa sen. On puban vakuutukset joita resuilla ei ole. Mun ei tarvi wikejä ei juutuubeja katsella koska oon jo täällä. Vaimo on thaimaalainen ja se kertoi että sonrkan on satokauden juhla eikä uusi vuosi. Se tietää millon pellolla on vesi meillä kun on oma ubuntu kasvimaalla ja rapanperiä.
Googlen mapseja käyttää ne jotka ei ole täällä. Mapsissa on hirveitä virheitä. Se ei tiedä minne toi jokikaan menee. Kysyin paikalliselta Ton Tok Tok nimiseltä mieheltä ja se ties ja näytti kädellä huitoillen. Resut katsoo mapseista savossa.
Me lähettiin koronaa evakkoon tänne sam roi yotiin. Kuopiosta viis kilometriä pohjoseen. Täällä on vähemmän potilaita. Äiti oli tehny voikkoleipiä ja pakannut mukaan delfiini kuvioiset pussi lakanan ja tyykkyliinan, joka on mun lemppari.
Maksaa enemmän kuin resujen matkat neljässä vuodessa.- Anonyymi
Kiitos kun kerrot.
- Anonyymi
Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.
By numpall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma meillä. Kun kala lakana heiluu Kuopion tuulessa ja samalla kun lorottaa kuseamassa ni on ihan ku olis delfiini naariossa. Mä oon antanut omalle lerpalleni nimeksi Näsi.
By numpallKiitos kun taas avauduit reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun taas avauduit reppana.
Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.
By numpall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rehelinen havu metsä mies ja entinen merimarsu, nykyinen jahtimakkara. Äitee ompeli aluhousuihini toppaukset, ko Näsin nokka tuppaa vuotamaan välillä.
By numpallEhdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
Ei siitä mitään tule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan siveys vyötä kaikille Suomalaisille lisäksi pakkaus teippiä suun ympärille
Ei siitä mitään tule.Suomalaiset lisäksi pienellä.
Ei kannata.
- Anonyymi
Minä olen kotoisin Neanderthalista
Mut tuntee valtavan suuresta kaalista
On päältä se kaunis, olen naisten saalista
Ei ole päätäni luotu ongelmia ratkomaan
Vaan se ruumiini ohjaa luita katkomaan
Olen mukava poika kaiken kaikkiaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174366
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251300Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830