- Mun mielestäni ainakin törkeistä väkivalta- ja seksuaalirikoksista pitäisi aina seurata karkoitus. Ulkomaalaisille siis. Suomen kansalaisiahan ei Suomesta voi karkoittaa.
Tosin pitäisi myös olla sellainen mahdollisuus, että mikäli on saanut suomen kansalaisen vasta aikuisena, se pitäisi pystyä perumaan, jolloin karkoituskin olisi mahdollista. - "Elinkautista ei ole Norjan laissa. Pisin mahdollinen tuomio on 21 vuotta vankeutta. Usein tuomittu joutuu istumaan siitä vain kaksi kolmasosaa ja vain harva joutuu viettämään vankeudessa yli neljätoista vuotta. Enintään 21 vuoden vankeusrangaistuksen lisäksi yhteiskunnalle vaarallinen vanki voidaan tuomita jatkettuun vankeusrangaistukseen (norj. forvaring). Jatkettu vankeusrangaistus kestää kerrallaan enintään viisi vuotta ja sitä voidaan hakea uudelleen niin monta kertaa kun se on tarpeen." (Wiki)
Käytännössä Norjassa voi siis joutua istumaan OIKEAN elinkautisen, vaikkei lainsäädännössä olekaan elinkautista.
Suomessahan on elinkautinen, muttei se voi koskaanolla oikeasti elinkautinen (ellei vanki nyt satu kuolemaan kesken tuomionsa.
Ei tuo videolla nähty oikeudessa esitetty natsitervehdys ainakaan edesauta hänen ehdonalaiseenpääsyään. Eiköhän tuosta todeta vielä moneen kertaan, että hän on yhteiskunnalle vaarallinen. Toivottavasti ainakin. - Tuossa+luki+muuten,+että+"96+%+lähisuhdeväkivallasta+TUOMITUISTA+oli+miehiä".+Ollenkaan+ei+huomiotu+sitä+tosiseikkaa,+että+miehet+harvoin+ilmoittavat+naisten+tekemästä+väkivallasta+viranomaisille.+Ei+liioin+sitä,+että+tunnetusti+miehet+tuomitaan+paljon+helpommin.
Useimmiten+naisten+väkivalta+ei+tule+ollenkaan+viranomaisten+tietoon,+ellei+mies+lyö+takaisin.+Silloinkin+todennäköisimmin+tuomitaan+ainoastaan+mies.+Ja+nyt+ei+pidä+sokeasti+tuijottaa+fysiikkaankaan,+sillä+kyllä+naisetkin+osaavat+käyttää+apuvälineitä.
Naiset+muuten+johtaa+ainakin+Suomessa+kirkkaasti+lapsiin+kohdistuvassa+väkivallassa.
Itse+en+tietenkään+hyväksy+väkivaltaa+missään+muodossa+enkä+kenenkään+tekemänä. - Eikös pitkä ja hoikka toimi kuitenkin energiataloudellisemmin. Pitkät raajat toimivat hyvinä vipuvarsina.
- On niitä syötäviä alushousuja, mutta mä vähän epäilen et ne maistuis aivan järkyttäviltä. Varmaankin joltain makeelta esanssilta (ja mä kun en syö edes karkkia).
Kaverilla oli kerran jotain makukortsuja. Mä sit gimmakaverin kanssa maisteltiin pikkasen ihan mielenkiinnosta, ja todettiin et on kyl niin kamalanmakuista etten suuhuni sellaista laittaisi. Todennäköisesti noi syötävät alusvaatteet maistuis yhtä oksettavilta. - Mä tiedän ainakin omalta kohdaltani, ja se riittää mulle.
Lisätodisteena tietenkin sekin, etten tieteilijän listauksen mukaan tietenkään ole nainen. En vaikka feministi tietysti olenkin. - No juu, mut jos mies tuo kotiin toisen miehen seksti mielessä, niin onko se nyt kumma jos hänellä on joku dildokin.
- Katoppa tää Simo Timo Leporannan haastattelu.
https://areena.yle.fi/1-50386715?seek=787 - Mitäs noloa tuossa on?
- Kyllä mun silmääni miellyttää enemmän aikuinen nätti nainen kuin yksikään nuorimies.
- En mä tuota meikitöntä haukkunut. Tarkoitin vain ettei tuo meikillinenkään ole ollenkaan mulle sopivaa tyyliä. Enkä kyllä oikein usko, että mulla ja jollain teinisomevaikuttajalla olisi muutenkaan minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta.
On toki ihan kunnioitettavaa, että laittoi rohkeasti itsensä likoon. - 1, 2 & 7. Olen siis mitä suurimmalla todennäköisyydellä jotain muuta kuin nainen. (Sen voi kyllä varmistaa myös housuihin vilkaisemalla.)
- Sellasta se on Jenkeissä.
Muistan joskus lukeneeni tuosta, mutten tiedä miten jutussa kävi. - Miksi?
- Ettei tuo tekijä vaan itse olis persu.
- Suomalaiset ei kai ollut ainakaan natsisaksan mielestä arjalaisia, ja arjalaisista nyt ei kai muut ole pahemmin puhuneetkaan. Skandinaavit kyllä laskettiin arjalaisiksi.
- Kyl taitaa vaimonhakkaajajännämiehiä olla persuleirissä enemmän ku suvakkipuolella.
- Mulle ei kyl kelpais toi meikkiversiokaan yhtään paremmin.
Mut jos ny aviomiehestä puhuit, niin ei mulla kyllä tulis mieleenkään mennä naimisiin sellaisen naisen kanssa, jota en ois nähnyt meikittömänä. - Ite pääsin samantien, mutta toi voi johtua ihan asuinpaikkakunnastakin.
- Liian lällyä ja mitäänsanomatonta mum makuuni.