Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ja+siitä+"natsikortin"+vähättelystä+huolimatta"
No+juu.+Minä+tosiaan+pidän+natsikortin+ekana+esiinlaitavaa+häviäjänä+(esim.+jos+oloitetaan+sanalla+"feminatsi").++
Sinä+tietenkin+pidät+itseäsi+voittajana,+kuten+kaikki+muutkin+väkivaltaa+ihannoivat+aatteen+miehet.
Kerroit+myös+mitä+tarkoittaa+sanot+"propaganda"+ja+"agitaatio",+luullen+ettei+muut+ole+ymmärtäneet+näiden+sanojen+merkitystä.+Kaikki+propagandan+määritelmän+ymmärtävät+sattumalta+tietää,+että+ne+yllättäin+osuu+jokaiseen+kommenttiSI.+Oletko+huomannut?
Kaikki+kommenttisi+ovat+täydellisesti+molempia.
28.09.2020 17:27
On+se+kieltämättä+hieman+outoa,+ettei+tämä+suuri+abortinvastustajien+joukko+(käytän+tässä+palstan+pää-äänen+omaa+ilmaisua)+KEHTAA+julkisesti+vastustaa+aborttia.+Häpeävätkö+he+mielipidettään?+Uskaltavatko+sanoa+sen+ainoastaan+anonyyminä?+Tai+uskontovereilleen?
28.09.2020 16:26
Aivojen+sammuttamin+valikoiden+on+kyllä+mulle+vähän+mysteeri.+Miten+joku+(tai+kukaan)+voi+tiputtaa+pois+kaiken+oppimansa+ja+kokemansa,+ja+uskoa+vain+yhteen+totuuteen.
28.09.2020 16:12
Jos++mielestäsi+feminismi+on+aina+äärifeminismiä,+pitäisitkö+siitä,+että+kaikkia+uskovaisia+pidettäisiin+ääriuskovaisina?
Onko+mielestäsi+kaikki+muutkin+suhtautumistavat+ihan+mihin+tahansa+aina+ääri-sitä-ja-tätä?
Miten+on+ääriliberalismi+ja+äärikonservarismi?+Mitään+niiden+välissähän+ei+ole?
Minä+en+diggaa+äärijutuista,+mutta+sinulla+tuntuu+olevan+sellainen+käsitys,+etä+jollei+ole+samaa+äärimieltä+kuin+sinä+olet,+niin+silloin+on+jotain+TOISTA+äärimieltä.
Sehän+nyt+tarkoittaa+ihan+sitä,+että+aina+pitäisi+sotia+toisiaan+vastaan.
Mieti+ny+vähän+suhtautumistapaasi.
28.09.2020 16:06
En+tosiaan+tiedä++minkä+vuoden+ja+minkä+maan+(tai++minkä+kirjan)+lakia+luet.
Suomessa+ei+ainakaan+ole+laillista+murhaa.+
Ehkä+sellainenkin+kuitenkin+on+tulossa,+mutta+silloin+taas+on+kyse+ihan+eri+asiasta+(eutanasia).
Mitä+mieltä+muuten+siitä+olet?
28.09.2020 15:53
"Esim.+vastustajien+raiskauksia+on+toivottu+ihan+suorin+sanoin+peittelemättä."
En+ole+koskaan+tuon+tyylistä+tekstiä+täällä+nähnyt,+mutta+täytyy+tunnustaa+etten+päivystäkään+täällä+24/7365.+Jos+sinä+tiedät+tuollaisia+kirjoituksia+olevan,+niin+linkkkaa+toki.+(Siihen+en+usko,+että+sanot+nähneesi+niitä.+Jopa+paljon.)
Onko+kukaan+muu+niitä+nähnyt?
"Logiikka+on+hyvinkin+selkeä+ja+yksinkertainen."
Logiikkasi+oli+kaikessa+yksinkertaisuudessa,+että+ihmisiä+saa+tappaa,+kunhan+ne+ovat+syntyneitä!?
"Onko+sinusta+siis+tismalleen+sama+kannattaako+viattomien+lasten+kuin+heitä+murhaavien+tappamista?"
Ei.+Minä+en+hyväksy+kenenkään+murhaamista,+enkä+tappamista.+En+edes+murhaajien/tappajien.
P.S.+Toinen+puhuu+edelleen+aidasta+ja+toinen+aidan+seipäästä.
Sinä+hyväksyt+murhan+tietyin+edellytyksin,+minä+en.
28.09.2020 15:42
Sitä+minä+olen+monesti+yrittänyt+hänelle+selittää,+mut+ku+ei+ymmärrä+ni+ei+ymmärrä.
Tietoa+ei+väkisin+saa+laitettua+kenenkään+päähän.
28.09.2020 14:47
"Jos+lakia+oltaisiinkin+rajaamassa+esim.+sosiaalisyiden+osalta,+niin+uskotko+todella+että+se+saisi+marginaalisia+äärifeminatsiryhmittymiä+kummemmin+jotain+enemmisökansanjoukkoja+liikkeelle+vastustamaan+sitä?"
Uskon+todella,+että+vastustus+olisi+kovaa+yleensäkin+naisten+ja+myös+hyvin+monien+(etenkin+koulutettujan)+miestenkin+suunnalta.
Äärioikeisto+ja+krisselit+olisivat+hiljaa,+mutta+maltillinen+oikeisto+(kokoomus+ja+svedut)+vastustaisi+lain+tiukennusta.+Ja+tietenkin+(ilmeisesti+sinunkin+vihaamasi)+vihervasemmisto+ja+keskusta.
28.09.2020 14:43
"Ainoastaan+suosijasakki+on+vaatinut+tappamista+ym.+väkivaltaa+"väärää"+mieltä+oleville!"
Jep+jep.+Dementiako+vaivaa?+Eihän+täällä+ole+muut+kuin+sinä+kannattanut+kuolemaa+syntyneille.
"Joten+miksi+kuolemantuomio+olisi+jotenkin+väärin+murhaajalle?"
Sun+logiikkasi+heittää+hienosti+kuperkeikkaa:
Koska+tappaminen+(abortti)+on+mielestäsi+väärin,+niin+miksi+olisi+väärin+tuomita+syntyneitä+kuolemaan.
28.09.2020 13:09
Mun+käy+kyllä+lähinnä+käy+sääliksi+sitä+toista+puolta+amerikkalaisista+jotka+joutuu+tota+kestämään+vaikka+äänestääkin+jotain+ihan+muuta.+
Jos+mä+oisin+amerikkalainen,+oisin+muuttanut+jo+aikaa+sit+sieltä+poijes.+Voi+kyllä+olla+ettei+amerikkalaiset+vaan+tiedä+paremmasta+ja+siks+pysyy+siellä.
28.09.2020 13:02
"Säälittävä+kiemurteluyritys,+kun+et+osaa+vastata."
En+tosiaan+väitä+perehtyneeni+asiaan.
Ei+ole+ollut+tarvetta+adobtoida+eikä+antaa+adobtoitavaksi.
28.09.2020 05:03
"Näytä+tähän+sitten+se+viesti+jossa+olen+sellaista+väittänyt+tietäväni."
Oletko+jo+unohtanut+väittäväsi+joka+toisessa+viestissäsi+faktoiksi+asioita+jotka+eivät+sellaisia+ole.+Ja+entäs+tämä+ketju,+jossa+edelleen+väität+"tietäväsi"+että+Suomessa+on+suuri+enemmistö+abortinvastaisia,+vaikkei+sellaisesta+porukasta+ole+kellään+mitään+havaintoa?
"En+todellakaan.+:D+Ainakaan+niin+kauan+kun+ei+kansanäänestystä+vain+ole+näkynyt.."
Kuten+täällä+aikoinaan+monesti+todettiin,+myös+me+aborttioikeutta+puolustavat+näkisimme+mielellämme+kansanäänestystuloksen.+Vaikka+et+sinä+senkään+jälkeen+hiljenisi,+vaan+keksisit+jonkin+verukkeen+kansan+olemattomalle+aborttikielteisyydelle.
Kansanäänestyksiä+meillä+ei+vaan+pidetä+paljon+isommistakaan+asioista.
Vuonna+1931+Suomessa+äänestettiin+kieltolain+lakkauttamisesta+ja+heti+perään+vuonna+1994+Euroopan+unioniin+liittymisestä.+Siinä+ne.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansanäänestys
28.09.2020 05:00
"Hädissään+sitten+aletaan+huudella+tätä+natsikortti+sitä+ja+tätä+jorinaa."
Se+on+kyllä+ihan+vaan+toteamus,+mutta+minkäs+teet+kun+itse+et+ymmärrä+hävinneesi+jo+kättelyssä.
28.09.2020 04:40
Et+sit+selvästikään+ole+kattonut+tota+sarjaa.+Se+maikka+ei+kyllä+ollut+mikään+tekopirteä+hymistelijä.
28.09.2020 04:36
"Mielestäni+ei+kuitenkaan+ole+hyväksyttävä+peruste+enää+tänä+päivänä."
Samallahan+sen+voi+laista+poistaa,+kun+ei+muutenkaan+enää+tarvitse+syytä+kertoa.
27.09.2020 21:25
Ei+yhteiskunnan+tarvitse+sitä+aborttipäätöstäkään+tehdä.+Sen+tekee+se+joka+++raskaudenkeskeytystä+hakee.
27.09.2020 21:22
Eli++KAIKKI+aborttioikeutta+kannattavat+ovat+mielestäsi+feminatseja?
27.09.2020 19:55
Pitää+ehdottomasti+paikkansa.
27.09.2020 18:22
Äitimyytti+elää+sitkeässä.
27.09.2020 18:07
Jos+oot+katsonu+sellasta+tanskalaista+sarjaa+ku+Rita+(Netflixistä+löytyy),+niin+siinähän+tää+päähenkilö+on+varsin+epäsovinnainen+opettaja.+Kun+häneltä+kysyttiin+miksi+hän+ryhtyi+opettajaksi,+niin+pitkän+miettimisen+jälkeen+lopulta+keksi:+hän++haluaa+suojella+lapsia++heidän+vanhemmiltaan.
27.09.2020 18:06
2 / 136