- "Ja siitä "natsikortin" vähättelystä huolimatta"
No juu. Minä tosiaan pidän natsikortin ekana esiinlaitavaa häviäjänä (esim. jos oloitetaan sanalla "feminatsi").
Sinä tietenkin pidät itseäsi voittajana, kuten kaikki muutkin väkivaltaa ihannoivat aatteen miehet.
Kerroit myös mitä tarkoittaa sanot "propaganda" ja "agitaatio", luullen ettei muut ole ymmärtäneet näiden sanojen merkitystä. Kaikki propagandan määritelmän ymmärtävät sattumalta tietää, että ne yllättäin osuu jokaiseen kommenttiSI. Oletko huomannut?
Kaikki kommenttisi ovat täydellisesti molempia. - On se kieltämättä hieman outoa, ettei tämä suuri abortinvastustajien joukko (käytän tässä palstan pää-äänen omaa ilmaisua) KEHTAA julkisesti vastustaa aborttia. Häpeävätkö he mielipidettään? Uskaltavatko sanoa sen ainoastaan anonyyminä? Tai uskontovereilleen?
- Aivojen sammuttamin valikoiden on kyllä mulle vähän mysteeri. Miten joku (tai kukaan) voi tiputtaa pois kaiken oppimansa ja kokemansa, ja uskoa vain yhteen totuuteen.
- Jos mielestäsi feminismi on aina äärifeminismiä, pitäisitkö siitä, että kaikkia uskovaisia pidettäisiin ääriuskovaisina?
Onko mielestäsi kaikki muutkin suhtautumistavat ihan mihin tahansa aina ääri-sitä-ja-tätä?
Miten on ääriliberalismi ja äärikonservarismi? Mitään niiden välissähän ei ole?
Minä en diggaa äärijutuista, mutta sinulla tuntuu olevan sellainen käsitys, etä jollei ole samaa äärimieltä kuin sinä olet, niin silloin on jotain TOISTA äärimieltä.
Sehän nyt tarkoittaa ihan sitä, että aina pitäisi sotia toisiaan vastaan.
Mieti ny vähän suhtautumistapaasi. - En tosiaan tiedä minkä vuoden ja minkä maan (tai minkä kirjan) lakia luet.
Suomessa ei ainakaan ole laillista murhaa.
Ehkä sellainenkin kuitenkin on tulossa, mutta silloin taas on kyse ihan eri asiasta (eutanasia).
Mitä mieltä muuten siitä olet? - "Esim. vastustajien raiskauksia on toivottu ihan suorin sanoin peittelemättä."
En ole koskaan tuon tyylistä tekstiä täällä nähnyt, mutta täytyy tunnustaa etten päivystäkään täällä 24/7365. Jos sinä tiedät tuollaisia kirjoituksia olevan, niin linkkkaa toki. (Siihen en usko, että sanot nähneesi niitä. Jopa paljon.)
Onko kukaan muu niitä nähnyt?
"Logiikka on hyvinkin selkeä ja yksinkertainen."
Logiikkasi oli kaikessa yksinkertaisuudessa, että ihmisiä saa tappaa, kunhan ne ovat syntyneitä!?
"Onko sinusta siis tismalleen sama kannattaako viattomien lasten kuin heitä murhaavien tappamista?"
Ei. Minä en hyväksy kenenkään murhaamista, enkä tappamista. En edes murhaajien/tappajien.
P.S. Toinen puhuu edelleen aidasta ja toinen aidan seipäästä.
Sinä hyväksyt murhan tietyin edellytyksin, minä en. - Sitä minä olen monesti yrittänyt hänelle selittää, mut ku ei ymmärrä ni ei ymmärrä.
Tietoa ei väkisin saa laitettua kenenkään päähän. - "Jos lakia oltaisiinkin rajaamassa esim. sosiaalisyiden osalta, niin uskotko todella että se saisi marginaalisia äärifeminatsiryhmittymiä kummemmin jotain enemmisökansanjoukkoja liikkeelle vastustamaan sitä?"
Uskon todella, että vastustus olisi kovaa yleensäkin naisten ja myös hyvin monien (etenkin koulutettujan) miestenkin suunnalta.
Äärioikeisto ja krisselit olisivat hiljaa, mutta maltillinen oikeisto (kokoomus ja svedut) vastustaisi lain tiukennusta. Ja tietenkin (ilmeisesti sinunkin vihaamasi) vihervasemmisto ja keskusta. - "Ainoastaan suosijasakki on vaatinut tappamista ym. väkivaltaa "väärää" mieltä oleville!"
Jep jep. Dementiako vaivaa? Eihän täällä ole muut kuin sinä kannattanut kuolemaa syntyneille.
"Joten miksi kuolemantuomio olisi jotenkin väärin murhaajalle?"
Sun logiikkasi heittää hienosti kuperkeikkaa:
Koska tappaminen (abortti) on mielestäsi väärin, niin miksi olisi väärin tuomita syntyneitä kuolemaan. - Mun käy kyllä lähinnä käy sääliksi sitä toista puolta amerikkalaisista jotka joutuu tota kestämään vaikka äänestääkin jotain ihan muuta.
Jos mä oisin amerikkalainen, oisin muuttanut jo aikaa sit sieltä poijes. Voi kyllä olla ettei amerikkalaiset vaan tiedä paremmasta ja siks pysyy siellä. - "Säälittävä kiemurteluyritys, kun et osaa vastata."
En tosiaan väitä perehtyneeni asiaan.
Ei ole ollut tarvetta adobtoida eikä antaa adobtoitavaksi. - "Näytä tähän sitten se viesti jossa olen sellaista väittänyt tietäväni."
Oletko jo unohtanut väittäväsi joka toisessa viestissäsi faktoiksi asioita jotka eivät sellaisia ole. Ja entäs tämä ketju, jossa edelleen väität "tietäväsi" että Suomessa on suuri enemmistö abortinvastaisia, vaikkei sellaisesta porukasta ole kellään mitään havaintoa?
"En todellakaan. :D Ainakaan niin kauan kun ei kansanäänestystä vain ole näkynyt.."
Kuten täällä aikoinaan monesti todettiin, myös me aborttioikeutta puolustavat näkisimme mielellämme kansanäänestystuloksen. Vaikka et sinä senkään jälkeen hiljenisi, vaan keksisit jonkin verukkeen kansan olemattomalle aborttikielteisyydelle.
Kansanäänestyksiä meillä ei vaan pidetä paljon isommistakaan asioista.
Vuonna 1931 Suomessa äänestettiin kieltolain lakkauttamisesta ja heti perään vuonna 1994 Euroopan unioniin liittymisestä. Siinä ne.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansanäänestys - "Hädissään sitten aletaan huudella tätä natsikortti sitä ja tätä jorinaa."
Se on kyllä ihan vaan toteamus, mutta minkäs teet kun itse et ymmärrä hävinneesi jo kättelyssä. - Et sit selvästikään ole kattonut tota sarjaa. Se maikka ei kyllä ollut mikään tekopirteä hymistelijä.
- "Mielestäni ei kuitenkaan ole hyväksyttävä peruste enää tänä päivänä."
Samallahan sen voi laista poistaa, kun ei muutenkaan enää tarvitse syytä kertoa. - Ei yhteiskunnan tarvitse sitä aborttipäätöstäkään tehdä. Sen tekee se joka raskaudenkeskeytystä hakee.
- Eli KAIKKI aborttioikeutta kannattavat ovat mielestäsi feminatseja?
- Pitää ehdottomasti paikkansa.
- Äitimyytti elää sitkeässä.
- Jos oot katsonu sellasta tanskalaista sarjaa ku Rita (Netflixistä löytyy), niin siinähän tää päähenkilö on varsin epäsovinnainen opettaja. Kun häneltä kysyttiin miksi hän ryhtyi opettajaksi, niin pitkän miettimisen jälkeen lopulta keksi: hän haluaa suojella lapsia heidän vanhemmiltaan.