- Eikös kaikki Suomen natsit muka ole ps:n kannattajia? (Paitsi saattaa heissä olla joku krisselikin.)
Mut tietysti pitää muistaa edelleen se joukko-oppi. Kaikki kyseisen puolueen jäsenet eivät kuitenkaan liene natseja. Ihmetyttää tosin miksi kannattavat silti sellaista puoluetta. - "En ole väittänyt tietäväni mitään. Toisin kuin sinä sakkeinesi."
Et ehkä aivan jokaisessa viestissäsi, mutta lähes jokaisessa kuitenkin.
"Nyt sinne menee kärkkymään nekin jotka ennen ei ole kehdanneet..."
Jos (eli kun) abortinvastustajia ei nyt sitten ilmaannukkaan pilvin pimein, niin kai lupaat pyörtää sanasi suuren abortinvastustajajoukon olemassaolosta?
Vai eikö he sitten edelleenkään kehtaa (kuten itse asian ilmaisit) tunnustaa vastustavansa? Millainen ihminen ei kehtaa tunnustaa mielipidettään? - "Taasko se adoptio ihan "unohtui"?"
Miksi lastenkodit on niin täynnä, jos halukkaita ottoperheitä on pilvin pimein? - En oo ainakaan koskaan kuullut, että syntymätöntä kukaan pitäisi henkilönä. Joku yksittäinen anonyymi mutuilija tietysti saa raamatunluvun, kahvinporoista ennustamisen ja hätär.unkun lomassa ajatella mitä tahtoo.
- "Ja se pakkor.ynkkäävä botin p.skiainen voisi selitellä vihdoin, mitä asiatonta tässäkään taas oli?!"
Hehe, niinpä. Ihan korrektia kielenkäyttöä. :D - On toi farkkujen osto kyl välillä vähän hankalaa.
Viimeks ku kävin ostamassa Jack & Jonesista, ni ku myyjä löysi sopivan pitkät ja jaloista riittävän tiukat, ni vyötärö oli varmaan 10 senttii liian leveä. Kysyinki myyjältä, et onks kaikki nykyihmiset niin saatanan läskejä ettei tän kapeempaa vyötäröä löydy farkuista ihmisen mittaselle (185cm) ihmiselle.
Ei vaan kuulemma ole. Ihmisillä on nykyään kai niin helkutin iso maha. Pakko käyttää nahkavyötä, kele. Ja niihenkin pitää tehdä itelle sopiva reikä, kun vyöt on mitotettu lyhimmilläänkin jollekin tonnikeijuille.
Ja mies kun olen, ni en tietenkään tykkää vaateostoksista. Siks en osta halpisfarkkuja, kun niitä saa sit olla jatkuvasti ostamassa uusia kun aina hajoo jostaan. (Polvista tai perseestä hajoominen ny niin haittaa, mut ku nappi, vetoketju tai taskut hajoo, ni se **tuttaa.) - Minä taas en hyväksy kuolemanrangaistusta. Olenko siis elämänvihaaja ja kuolemankätyri toisin kuin ihmisten tappamista (eli kuolemanrangaistusta) kannattava abortinvastustaja?
- " voi olla henkilökin"
Voi olla sinun mutuissasi. - "Lepsulakia vastustavat tulee olemaan kansan suuren osan ääni joka nyt vain halutaan kiivaasti vaientaa tyystin näiden lain pakkosurvojien taholta."
Eipä tunnu paljon olevan noita ääniä, joten ei tarvitse hiljentääkään.
Kerroppa muuten mistä "tiedät" että "kansan suuri osa" vastustaa jo nykyistä lakia.
Kerro samantien, miillä tavalla nämä on yritetty vaientaa.
Ettet itse vaan leiki nyt jotain ylimeediota. - Jos tulis sellanen hypoteettinen tilanne että minä tästä nyt kuolisin, ja mun sielulleni tuonpuoleisessa sanottais et sä synnyt sit seuraavaksi USA:han, niin minä ainakin pyytäisin välittömästi aborttia.
- "Ja lapselta ei sitten tartte kysyä mitään."
Ei tietenkään. Sehän tarkottaisi sitä että ensin pitäisi synnyttää lapsi ja kysyä häneltä sitten kun hän on riittävän vanha. Missä sitä lasta pitäisi sen aikaa säilyttää?
Tiedä sitten missä on ongelma, muttei kaikille syntyneille lapsille kyllä tunnu löytyvän kotia.
Sijaisperheet, lastenkodit ja koko hela lastensuojelu on jo nyt aivan tukossa. - Mut tosiaan lapsen kannalta voi olla parempi olla syntymättä. Siks se viimeinen vaihtoehto onkin abortti. Aina parempi lapsen kannalta sekin ku epätoivottuna ja/tai huonoihin oloihin syntyminen.
- Kyllä Regina ainakin vielä 15v sitten ilmestyi.
Ja aina kun ilmestyi, niin tiesi että illalla on pesää tulossa. Halusin tai en.
Mun likan äiti oli meinaan aina kiimassa kun luki sen lehden. - Mua ottaa päähän muodin vaihtumisessa se, että yhtäkkiä ei saakaan mistään haluamiaan kledjuja. Niitä pitäis varmaan ostaa kymmeneks vuodeks varastoon et vois vois käyttää niitä sen aikaa kun ne ei oo muodissa.
- Tulee ihan nuoruus, ennemminkin lapsuus mieleen. Silloin kaikilla housut laahas maata eikä kenkien sopinut näkyä housunpunttien alta.
Kun ajo fillarilla, piti laittaa pyykkipoika lahkeeseen, ku muuten housunpuntit oli aina ketjujen ja rattaan välissä. Se oli lystiä. - On keksitty jo:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kemiallinen_kastraatio - "USA ei ole tietääkseni edes ratifioinut YK:n naisten oikeuksien sopimusta."
USA ei ole ratifioinut edes YK:n ihmisoikeuksien sopimusta, tarkennuksista eli naisten ja lasten oikeuksista nyt puhumattakaan. - Onhan solukin valmis tuote, mutta mikään solu ei ole ihminen.
- Tai kun puhelin blingaa jotain someviestiä, niin naisen pitää heti tarkistaa kuka kirjoitti ja mitä.
- Mitä on PUA-touhu?