Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sori+taas+musiikkilinkki.+Tässähän+ei+ole+ketään+lokeroitu.++https://www.youtube.com/watch?v=4CT_mr-wzsw
05.09.2019 23:27
Kai+siinä+on+sellanen+idea,+et+ihmisen+on+helpompi+käsitellä+tai+ajatella+asiaa,+kun+sen+pystyy+jotenkin+normittamaan.+
Tuollainen+on+ehkä+jopa+välttämätöntä,+jos+pitää+pitää+jollain+tavalla++oma+mieli+kontrollissa.
Silti+itse+pyrin+välttelemään+liiallista+lokerointia.+En+usko+että+kukaan+siinä+silti+pystyy+onnistumaan.
05.09.2019 23:19
Tietysti+kannattaa,+jos+tykkäät+pierun+hajusta.+Muuten+ehkä+ei.
Tietysti+vahinkoja+voi+sattua.+Ei+laijaa+aina+pysty+pidättämään.
05.09.2019 23:12
Kaverin+kans+jouduttiin+kerran+putkaan+(joo+lähinnä+oltiin+paljon+dokailtu),+eri+huoneisiin+kyllä.+Illalla+poliisit+oli+kyselly+häneltä+pussukan+sisältöä,+johon+hän+oli+vastannut+et+"höpöheinäähän+tää".+Aamulla+sai+sen+pussukan+takaisin.+Ei+ne+siitä+mitään+numeroa+tehny.
Myöhemmin+sit+kun+näki+meidän+kaupungilla,+kysyivät+et+"ootteko+ostaneet+lisää+höpöheinää".
05.09.2019 23:10
Aina+laitetaan+esimerkkejä+pilven+vaarallisuudesta+esimerkkinä+hevipäivittäiskäyttäja+vs.+pari+kertaa+vuodessa+dokaava.++Mut+myrkkyjähän+molemmat+on,+ja+ei+vuosikymmeniä+päivittäin+dokannut+varmasti+ole+skarpimmassa+kunnossa+ku+samanlainen+pilvenpolttaja.
05.09.2019 23:05
En+viitti+laittaa+uutta+aloitusta+ku+musiikkilinkeissä+kuitenkin+mennään.
Joka+päivä+silti+oppii+uusia+"hyödyllisiä"+tietoja.+Pistin+Facessa+yhteen+punkryhmään+tällasen+biisin,+cover+vanhasta+Sweetin+purkkabiisistä:+https://www.youtube.com/watch?v=dJRGBWZLzSo&fbclid=IwAR0xDtT_vydq3oXtQwRjm3nd-nfOepnV_bgRoVjxY7Vdn3sd6ym8ZWFnFlY
Totesin+et+vähän+on+Motörheadia+tässä+alussa,+niin+eikös+Painajaisen+solisti+vastannut+heti,+et+"Ei+kait+ihme+kun+Lemmy+soittaa+siinä+bassot".+Ja+totta,+Motörhead+julkaisi+sit+seuraavana+vuonna+sellasen+kappaleen+ku+Ace+of+Spades,+mut+tässä+Damnedin+biisissä+hän+oli+tosiaan+bassossa.
05.09.2019 23:01
Ehkä+ainoa+kuviteltavissa+oleva+tapa+joka+voisi+mahdollisesti+toimia,+olisi+näyttää+itse+esimerkkiä.
05.09.2019 22:26
Riippuu+vähän+siitäkin+mikä+on+vikana.+Kyllä+toisten+ihmisten+vikojen+korjaaminen+on+silti+yleensä+ihan+tuhoontuomittu+juttu.+Pientä+hienosäätöä+voi+tietysti+onnistua+tekemään.
05.09.2019 22:24
Kannattaa+katsoa+sellainen+elokuva+ku+"Elina,+som+jag+inte+fanns"+("Näkymätön+Elina"),+jos+joskus+tulee+vastaan.+https://www.imdb.com/title/tt0330911/plotsummary?ref_=tt_ov_pl
05.09.2019 22:16
Ei+siitä+ainakaan+isompaa+haittaa+luulis+olevan.+Tosin+Ruotsissahan+virallisena+kantana+oli+kaksikielisyyden+vastustaminen,+kun+pelättiin+että+lapsista+tulee+puolikielisiä+(eli+eivät+osaa+yhtään+kieltä+kunnolla).
Mun+pikkusiskoni+(faijan+myöhempi+lapsi)+ei+osaa+kunnolla+suomea.+Syntynyt+Eskilstunassa+suomenkielisten+vanhempien+perheeseen,+mutta+jotka+ohjeistuksen+mukaan+puhuivat+kotona+lapsen+kanssa+ruotsia.+Tuloksena+tytölle+tuli+hämmennys,+kun+hän+kokee+itsensä+suomalaiseksi,+muttei+osaa+kunnolla+suomea+(tai+on+hän+nyttemmin+oppinut,+muttei+se+mikään+äidinkielenomainen+kieli+hänelle+ole.+Mun+tyttärellänihän+on+kaksi+äidinkieltä).+Kieli+on+kuitenkin+myös+osa+identiteettiä.
05.09.2019 22:10
Mikäköhän+vanha+länkkärileffa+se+mahto+olla+ku+yks+vanha+intiaani+totes+ykskantaan+vaan+et+"tänään+on+hyvä+päivä+kuolla",+ja+sit+vetäytyi+vaan+jonnekin+kuolemaan.
05.09.2019 21:59
En+tiedä+minkäikäiseksi+haluaisin,+mut+senverti+ilkeä+olen,+et+ajattelin+elää+ihan+kiusallani+vielä+toisen+mokoman.
En+tiiä+kuka+sen+filosofoi,+mut+näin+joku+kuitenkin+on+sanonut:+"kaikki+haluavat+elää+vanhaksi,+mutta+kukaan+ei+halua+olla+vanha".
05.09.2019 21:56
Joskus+teininä+tuli+ostettua+pillerimuotoista+ihan+reseptivapaata+yskänlääkettä+(Lagun)+ja+myöhemmin+jotain+matkapahoinvointilääkettä+(nimeä+en+muista),+ja+niitä+sit+alkon+kanssa+niin+tuli+edulliseksi.+Noista+vain+tuli+kahta+kamalammat+krapulat,+niin+lopetin+aika+äkkiä+sellaset+paskat.+Itseasiassa+noi+apteekin+pillerit+ties+millaisina+sekakäyttöina+ne+vasta+kamalaa+tavaraa+ovat.
05.09.2019 21:51
Ja+onko+nuo+aggressiivisiksi+polttamisen+jälkeen+muuttuneet+polttanut+pilveä+vai+jotain+ihan+muuta.+Kannabis+ei+ole+ainoa+poltettava+päihde.
05.09.2019 21:46
Olenhan+mä+kai+sen+maininnut+et+tyttäreni+on+ruotsinkielinen.+Tai+oikeammin+tietysti+kakskielinen,+ku+minun+kanssani+puhuu+tietenkin+suomea.
05.09.2019 21:40
Sellaista+vahinkoa+mulla+ei+vielä+ole+käynyt,+paitsi+ehkä+joskus+vauvaiässä.
05.09.2019 21:38
Ei+mulla+ole+ällöttäviä+tapoja+;D
Alapesun+kyllä+suoritan+joka+vessassakäynnin+yhteydessä,+vaikken+muuten+mikään+ylihygieenikko+olekaan.
05.09.2019 21:26
Finlandssvenskor.
05.09.2019 21:21
Ainakin+Espanja+on+poistanut+rangaistettavuuden+kaikkien+huimausaineiden+käytöstä.+Myynti+on+sielläkin+kai+edelleen+kiellettyä.
05.09.2019 21:19
Etenkin+kehittymättömille+aivoille+kannabis+toki+on+haitallista,+kuten+on+alkoholikin.++Musta+kannabiksen+voisi+hyvin+laillistaa,+mutta+ikäraja+olisi+hyvä+pitää+samassa+kuin+alkoholillakin.
Nuorten+alkoholinkulutus+onkin+vähentynyt,+mutta+vaikea+sanoa+onko+sekään+pelkästään+hyvä+asia.+Alkoholin+tilalla+on+nykyään+nimittäin+lukematon+määrä+mitä+epämääräisempiä+aineita+ja+niiden+sekoituksia.
Ne+kokemukset+mitä+mulla+ihan+henkilökohtaisesti+on+päihdyttävistä+aineista,+niin+kukka+etenkin+sopii+mulle+huomattavasti+paremmin+kuin+alkoholi.+Tosin+todella+harvoin+sellaista+polttelen.+Piriä+olen+pari+kertaa+koittanut,+mut+se+ei+tosiaan+ollut+mun+juttu.+Vahvempia+en+uskalla+koittaa,+koska+en+uskalla+ottaa+sitä+riskiä,+et+saisin+itselleni+alkoholiakin+pahemman+ristin.
Ketään+en+toki+kannusta+käyttämään+mitään+päihteitä.
05.09.2019 21:16
49 / 136