MINKÄ IKÄISEKSI HALUAISITTE ELÄÄ ?

Anonyymi

Kysynpä nyt: Minkä ikäiseksi haluaisitte elää ?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysypä nyt minkä ikäisenä on hyvä kuolla?

• Mikäköhän vanha länkkärileffa se mahto olla ku yks vanha intiaani totes ykskantaan vaan et "tänään on hyvä päivä kuolla", ja sit vetäytyi vaan jonnekin kuolemaan.

• 100 vuotiaaksi.

• Anonyymi

Kysypä nyt sitten lisää
      Kyselyikä

• Anonyymi

Tuo on joskus käyny mielessä ja en vieläkään piittaa varsinaisesta njmeromäärästä. 70, 80, 82 101. Jotenki en näe lukuarvoa.. Päällimmäisenä. Se elämän sisältö sitten, hyvää ja huonoa mitenkä sen näkee. Vähän ympäripyöreästi ny heitetty.

• Anonyymi

1-2v vielä. Sitten olen saanut elämäntyöni valmiiksi. Liikaa vaikeita sairauksia, viimeisimpänä Lymen tauti.

• Anonyymi

Kysypä pillusta on suositumpi aihe.

• Anonyymi

ainskin 5000-vipaaksi :D Viriiliksi.... hitto tämä pelinäppäiimistå...

• Anonyymi

ttietokoneoepeleseissä on hauskaa jos on itsellä joku sellainen alus jossa on jättisuuri-torpedo joka olisi vietävä jonkun Corvetteluokan aluksen lähelle, kun sellainen iso alus kuin Corvette-luokka ampuu niin lujaa heti takaisin että turha tulla läähelle ollenkaan... sitten... pitää viedä itse sellaijnen torpedo sen ison aluksen lähelle että ei enää pysty torjumaan ja räjähtöl se iso alus ;:D

• Anonyymi

mitähän peliä pelaat, en itse tietokonepelejä

• Anonyymi

vaativat tietysti kunnoliset taisteluohjeimet ja pelit...tämä peli oli muistaakseni X-Wing vs Tie-Fighter.

• Anonyymi

Keksin itselleni uudenammatin;näinminut Suomen Valtion ItseVALTIASHANMINÄ OLEN SITTEN:d

• Anonyymi

minä en haiuaisi elää yhtäkään tuntia enää, itsemurhaakaan en tee,katsotaan mitä tapahtuu,kun maailma on tullut jo niin nähty...

• Anonyymi

Täällä toinen samanlainen. Minut julistettiin turhakkeeksi pian syntymäni jälkeen.

• Anonyymi

Minä olen siis itsevaltias: veitsellä ensiin aluksi veistetään kaikilta kansalaisilta vain kylmäverisesti pois ylipainot....siitä aloitetaan:siteet tarjotaan,kyllä.

• Anonyymi

Haluaisin elää korkeintaan 42 vuotiaaksi. Olen jo 36 v joten toivon että kuolen 42 vuotiaana. Ei ruman yksinäisen miehen kannata elää kauemmin.

• Anonyymi

Olisipas kyläh maailman turhauttavinta puuhaa miettiä kuingka vanhaksi haluaisi elää. Täytys eka tietää millon kuolee ja mitä ehtii tapahtua siihen mennessä ja sitten miettiä haluaisko kuolla jossain vaiheessa ennen määrättyä kuolinhetkeään, mitä hyvää ja pahaa haluaisi ehtiä kokea ja mitkä hyvät ja huonot jutut katsoisi parhaaksi jättää kokemati.
      En niinkään uskoisi myöskään olevan poskettomasti väliä sillä, minkä ikääsenä kuoloo, vaan missä sieluntilassa, kadoitettuna vaihko pelastettuna. Sillä eiväthän edes 120 vuoden nannaisen ja syntisen jumalattoman elämän muistot kauaakaan jaksa lohduttaa hornan tuutissa kipristelevää, turhaan katuvaa, tietoista ja kaiken muistavaa sielua. Uskon että sinne päätyvät nimittäin muistavat kaiken ja kaikki maallisenkin ihmisen tarpeet heillä on, jotta tuska olisi maksimaalista, tapahtuisi tämä impeildnätsäriinimäinen fakituksen multihuipennus.
      Eli, ei kauheasti väliä missä iässä, koska sitä ei voi valita, vaan missä (tai paremmihi:kummassa) sieluntilassa koska sen voi valita. Onhan se valinta kuitehi yksi tärkeimpiä elämäntehtäviämme, näes.

• Anonyymi

Iällä ei niin väliä, kunhan ei tartte jäädä tänne kitumaan !

• Anonyymi

Jos haluaa elää nolla tai eimitään ikäiseksi?

• Anonyymi

vuosittain 10 000 ihmistä kuolee alle 9 kk:n ikäisenä. Vuonna -73 sen koki 23 000

• Anonyymi

Riippuu terveydestä, jos sairauksia ja kipuja niin ei enää mielekästä. En uskalla arvailla, mitä vanhushoito on 20v kuluttua? Eipä, se raatona oleminen vuodepotilaana enää ole elämisen arvosta.

• Anonyymi

Minä olen pyörätuolissa oleva hirmuvaltias ja diktaattori, tuon Suomen valtiolle rauhan kaikesta korruptiosta... nimeni tulee olemaan "näet seuraavassa jaksossa".

• Iällä ei niin väliä, mutta niin pitkään kun pystyy itse päättämään elämästään, sit saappaat jalassa kerralla henki pois, eikä tarttis kitua missään sairaalassa vuosia...

• Empä kerro.

• Anonyymi

Dr. deittijaksossa vastapaljastetaan oikea nimeni se tulee olemaan kun itse määrään: Ihminen1, imperiumin valtias.

• hullu_ukko
        Anonyymi kirjoitti:

Dr. deittijaksossa vastapaljastetaan oikea nimeni se tulee olemaan kun itse määrään: Ihminen1, imperiumin valtias.

Mitä hullunhölinää tuo on?

• Anonyymi

49 vuotiaaksi.

• Anonyymi

Haluaisin elää 203 naista vanhaksi.

AsianVierestä

• Anonyymi

75 vuotta 3 kk 3 viikkoa 6 päivää 8 tuntia ja 59 sekuntia vanhaksi

• Anonyymi

Eläköitymisikä?

AsianVierestä

• Anonyymi

En haluaisi elää enää päivääkään vanhemmaksi. Toivottavasti kuolen jo ensi yönä.

• Aina yhden vuoden pidempään.

• Anonyymi

Hmm minä en olisi ikinä ollut halunnut syntyäkään, kerroin tuon äidilleni joka oli aika surullinen siitä, mutta on pakollista vain elää sitten kun ei ole minun vallassa enää se...

• Anonyymi

Haluaisin elää noin 90-vuotiaaksi, koska elämässä on todella paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

70 vuotta riittää tätä yksinäistä elämää täällä eli 21 vuotta pitäs vielä jaksaa.
      Haluan kuolla ennemmin nuorempana, kuin elää 100 vuotiaaksi ja maata vihanneksena letkuissa jossan hiton terveyskeskuksen makuutus osastolla.
      Sais lähtee suorilta jaloilta, eikä kitua vakavasti sairaana, varsinkaan syöpäsairaana.
      Haluaisin lähteä, kuin yksi mies, jonka viime viikolla näin, kun ajoin pyörällä, niin mies makasi maassa tajuttomana ja siinä soittivat ambulanssia paikalle.
      Tietenkään en haluaisi tuossa tilanteessa elpyä henkiin, vaan saisi kuolla siihen paikkaan.

t. Ruma mies

• En tiedä minkäikäiseksi haluaisin, mut senverti ilkeä olen, et ajattelin elää ihan kiusallani vielä toisen mokoman.

En tiiä kuka sen filosofoi, mut näin joku kuitenkin on sanonut: "kaikki haluavat elää vanhaksi, mutta kukaan ei halua olla vanha".

• Anonyymi

"Nauru pidentää ikää."
        (Kuulemani mukaan seksikin pidentää seitsemän vuotta, mutta en ole lukenut senaiheisia terveystekstejä.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nauru pidentää ikää."
        (Kuulemani mukaan seksikin pidentää seitsemän vuotta, mutta en ole lukenut senaiheisia terveystekstejä.)

hyvä jos seksiä tai yhdyntöjä tai kumpiakin saava saa nauttia kauan, mutta yksin olevan ei tarvi kauaa olla yksin. Lyhyt elämä yksinäiselle ja pitkä puolisolliselle ovat oikeudenmukainen ratkaisu. olisi epäreilua ja molemmat kärsisivät jos yksinäinen joutuisi elämään kauan eikä puolisollinen ei saisi elää pitkään.

• Anonyymi

En halua elää enää kovinkaan kauaan jos tää elämä on aina vaan tällaista paskaa vailla mitään järkeä. Suomi on muutenkin melko paska maa nykyään.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kyllä 70-vuotta on ihan maksimi, siinäkin jo varmaan puolet liikaa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Haluaisin elää ikuisesti mutta se on lienee mahdotonta.
      Läheiset kaipaavat tukeani, ilman heitä olisin valmis kuolemaan vaikka heti.

AsianVierestä

• Riippuu miten hyvää elämää elämä on ja miten hyvänä sen siis kokee. Ei se joku ikävuosi ole mulle tärkeä päämäärä, vaan se että elämä maittaa.

Toivon toki, että elämässä on vanhuuteen saakka syitä eli mieltä elää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe