Kannattaako tämmöstä miestä ees tapailla joka jo ensitreffeillä on pierun hajuinen?
Pierun hajuinen mies
33
671
Vastaukset
Ehkä syy ei ollut miehessä, vaan pierussa. Mies saattoi tuoksua hyvälle, mutta pieru pahalle.
Minä veikkaan että käytetylle, jännämiehen spermalle löyhkäävälle naiselle tuollainen pierunhajuinen mies olisi match made in heaven.
Tuleeko haju pesemättömyydestä vai suolikaasuista? Jos edellisestä, tilanne tuskin muuttuu. Jos jälkimmäisistä, syy saattaa olla tilapäinen. Tapaa useamman kerran. Saat varmaan selville. Jos asia on sinulle turn off, et tietenkään tapaa. Jos se on sinulle yksi vaikuttavista asioista, joudut punnitsemaan kokonaisuutta. Kokonaisuus vaikuttaa. Rakastatko häntä sellaisenaan? "Kouluttamaan" häntä et pysty. Jo sellaisen yritys johtaa väärälle raiteelle ja vie vaikeuksiin.
- Pieruukkojoo
Kannattaa! Pieru on normi juttu.
- wswsw
Jos olikin pinnistänyt ylimääräiset ilmat suolesta ulos niin, et oli tullut lusikallinen housuun?
Silloin. haju jatkuvaa :) Jännityksestä vatsa sekaisin ja yllätys valmis?- aatami-56
Jotkin naiset haisee myös. Se vaan joillain tulee suusta se haju. En muista mut oliko joku rikkiyhdiste pahanhajuiseen hengitykseen syynä.
- Anonyymi
aatami-56 kirjoitti:
Jotkin naiset haisee myös. Se vaan joillain tulee suusta se haju. En muista mut oliko joku rikkiyhdiste pahanhajuiseen hengitykseen syynä.
pidätetty pieru tulee suun kautta jos takaovi estynyt
- Sinkku53
Lyö kusisukalla korville ja juokse niin lujaa kuin ehdit!!!
- ll..l
Suolessa voi ol kasvain. Se estää tyhjentymästä, ei liiku, ei juo vettä ei poist, entsyymit toimii heikosti. ei tyhjene, vaatisi luonnetta liikkua, hoitaa kuntoa. heikko luoone, juoppo ja valehtelee?
Njaapa njaa, ehkä ei. Tai jospa pieraiset sinäkin ja kysäset perään, että kumpi se meistä oli? Sinä vai minä, kun kumpikin haistaan paskalle. :)
- AbumiesMarkku
Ehdottomasti kannattaa.Hän tuskin salailee muitakaan asioitaan.
- Anonyymi
Hätätilanteessa on päästettävä vaikkapa kainalopieru jos perästä ei irtua, näin pieru ei unohdu päästää, toimi HETI!
Teheny äkkinäiselle paskatin.....
Naiset haisee jännämiehelle ei paskalle koko ajan.
- Anonyymi
Rakkaus paskttaaa
- Anonyymi
Rakkaus saa taitavammankin pidättäjän päästämään - myös väärässä paikassa. ;D
Itse nautin vain omista pieruistani. Kauhon niitä noukkaani. Ukko eikä sen pierut kiinnosta enää. Sillä on pleikka, mulla palsta. Joskus nekin kiinnosti.
- Anonyymi
No hyi, susta paljastuu ihme juttuja :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyi, susta paljastuu ihme juttuja :)
Nauratko useinkin omille vitseillesi?
- Anonyymi
FHL ei sitten malttanutkaan olla käyttämättä päläpälän feikkinikkiä vaikka niin lupaili että feikki ei pääse enää feikkaamaan mutta aloittikin sitten itte. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
FHL ei sitten malttanutkaan olla käyttämättä päläpälän feikkinikkiä vaikka niin lupaili että feikki ei pääse enää feikkaamaan mutta aloittikin sitten itte. :)
Mutta onnistui löytämään jostain oikean päläpälän todellisen omakuvan. :)
- Anonyymi
Kyllä siihen tottuu. Jos navetassakin viipyy vähä pidempään, niin hajua ei kohta huomaa.
- Anonyymi
Niin. Ja jos paskanhajuisena menet navettaan, nopeesti ne lehmät siihen tottuu.
- Anonyymi
Kannattaisi KESKUSTELLA asiasta kyseisen miehen kanssa. Tosin nykyään taitaa keskustelu olla tuntematon käsite.
- Anonyymi
Pieruntuoksuinen mies ja pieruntuoksuinen nainen voivat kietoutua toisiinsa ja ne pieruntuoksutkin sitten sekoittuvat toisiinsa. Jaettu ilo on paras ilo!
- Anonyymi
Mitä jos pieru tuoksuukin hedelmäiselle persikalle tai citrushedelmille tai mustikalle? Vähän niinkuin tuoksusaippuat?
- Anonyymi
estereitä paskasta on luodattu kyllä, saattavat vihjata tiloista kuten haavainen paksusuolentulehdus
- Anonyymi
Mersu haisee aina pierulle, autossa jos on, pierumies=mersukuski aina :D
Pierumies = Mersukuski. Tietysti kannattaa, jos tykkäät pierun hajusta. Muuten ehkä ei.
Tietysti vahinkoja voi sattua. Ei laijaa aina pysty pidättämään.- Anonyymi
Aloittaja voisi kertoa jatkoiko tapailua vai ei.
- Anonyymi
Ällös nyt. Reppana ätmiä vain jännitti hirmuisesti. Onneksi tuli vain jännäpieruja, eikä jännäkakka.
>simiti<- Anonyymi
Voi hlv. Kuka näitä ikivanhoja juttuja nostelee? Pitää näköjään ryhtyä aina tarkistamaan päivämääräkin!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hlv. Kuka näitä ikivanhoja juttuja nostelee? Pitää näköjään ryhtyä aina tarkistamaan päivämääräkin!
>simiti<Nostin itse juuri parikymmentä vuotta vanahn kuuman perunan pöydälle, sori siintä.. tee neitsytpoikamies 40v
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811