- Oon tosiaan viime vuosituhannella. Eikä oo hinkuakaan pois.
- Kyl on porukalla nykyään sit varmaan kaikilla adhd jollei ton kauempaa jaksa keskittyä.
- Ja porukka jaksaa katsella?
En oo varmaan mitään menettänyt kun en ole tuohon tutustunut.
Eikä kyllä oo mitään hinkua tutustuakaan. - Mitäs me muista ku ei muutkaan meistä.
Itelläni on vain yksi lapsi, mutta mulla on sentään viisi sisarusta, joilla – nuorinta lukuunottamatta – kaikilla on myös lapsia (monikossa).
Pitkätukkien suku siis elää ja voi paksusti tulevaisuudessakin (vaikka ollaankin kaikki hoikkia). - Täällä vanha... no mikälie.
Katsoin juuri elämäni ensimmäinen tiktok-videon.
"Kyseisellä sapluunalla on tehty TikTokissa jo yli miljoona videota, joten Vikman on ottanut osaa selkeään trendiin."
Eli tällaisiako tämän supersuositun ohjelman/palvelun videot ovat?
Mä olen tosiaan jäänyt jonnekin viime vuosituhannelle. Anteeksi olemassaoloni.
(Mun nuoruudessani, siellä kolmenkympin hujakoilla, tehtiin oikeita musiikkivideoita. Tai mä ainakin tein. Silloin ei kyllä ollut oikein mitään julkaisukanavaa.) - Lakia tulkitaan lakikirjan avulla
Lain kirjoittamisessa käytetään sanoja.
Jollei ymmärrä lakitekstissä käytettyjen sanojen merkitystä, ne voi tarkistaa sanakirjasta. - Vaikka useimmat pitävät sitä dystopiana, joillekin se taitaa olla utopia.
- Provokaatiolla?
Mikä minun tekstistäni provokaatiota, mutta sinun tekstistäsi ei?
Miten sinun kirjoittamasi sanat muuttuivat yhtäkkiä provokaatioksi kun minä kijoitin (tai oikeasti copypastasin) ne?
Eli kuten Raamatussa seisoo:
"Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä." - Sulla on ollut vähän vaikeuksia niiden faktojen esittämisessä, toisin sanoen niitä ei ole pahemmin ollut. Mutuja, osatotuuksia ja propagandaa sitäkin enemmän.
- Mitkä faktat?
"Eri asia tietysti on silloin, jos halutaankin luoda vääriä mielikuvia ja harhautuksia, silloin pitääkin käyttää vain niitä päästäkseen haluamaansa päämäärään ja mielikuviin, jotka eivät vastaa todellista tietämystä."
...ja juuri näinhän sinä toimit!
Osatotuuksia, propagandaa, mutuilua ja pseudotiedettä. Niistä on abortinvastustajan "faktat" tehty. - Aika huvittava puheenvuoro, kun ottaa huomioon ettei täällä kiihkoile abortista muuta kuin abortinvastustajat.
- Niin, voin pahoittaa vaikka oman mieleni. Mut kyllä mä sen kestän.
- Mulle lopulta aika yks ja sama lähteekö vai ei. En mä kovin aktiivinen fb-käyttäjä muutenkaan ole.
Ja toisaalta jos fb lähtee täältä, niin varmasti joku muu tulee tilalle. - Ja tunnetusti on aika vaikea nähdä toisen pään sisälle.
- Toi on sikäli vähän hankala yhtälö.
- En sano että ihan sama. Kokonaisuuden pitää miellyttää mun silmääni.
Silti nainen voi olla lyhyt, pitkä, laiha, pullukka, ns. normaali tai mitä vaan. Joka koossa löytyy nättejä ja mulla on itseasiassa kokemustakin liki jokaisesta koosta ja ihan naapurintytöstä kaunottareen. - Vähän tuontyylinen kansalaisaloite on jo vetämässä. Siihen on saatu ihan hirmuisesti nimiäkin, kokonaista 29 kappaletta 7.6.2013 lähtien.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/393
"Mikäli isä menettää lapsensa vastentahtoisesti abortin kautta, se voi aiheuttaa isälle vakavia mielenterveydellisiä ongelmia pitkiksi ajoiksi. Tämän vuoksi tehdäänkin aloite, jonka mukaan äidin tehdessä abortin vastoin isän esittämää tahtoa, lapsensa menettänyt isä on oikeutettu vahingonkorvauksiin lapsensa äidiltä." - Jep. Tässä tämän yön satoa:
22.9.2020 02.08
Taas r.unkulla kitinä käynyt! Kerro toki lisää ongelmistasi, jos helpottaa! - Aika vähän tuolla ulkona on mitään tekemistä, etenkään ilman rahaa.
- Onhan meillä kaikilla oma makumme.
Mulle naisen paino tai pituus ei ole oleellista, ei liioin hiusten väri tai pituus saatikka sitten tissien koko. Mutta siinä naisessa vaan pitää olla jotain lumoa mun silmissäni. Ja se voi olla hyvinkin monenmuotoisella.
Sit mä kyllä haluaisin että naisella ois kauniit (tai no minua miellyttävät) kasvot vaikka itselläni on rumat. Olenko paha ihminen?
Ja tietenkään tyhmää naista en huolis, vaikka ite olenkin tyhmä.